Maalaaminen on sitten oikeesti niin mukavaa

Tänä kesänä olen maalannut terassin ja nyt on vuorossa leikkimökki.
Onko muita maalaamisesta tykkääviä?
Sitten tulee mietittyä palstalaisia usein kun maalailen..hassua kyllä. Olen varmaan ihan liikaa täällä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Se on kivaa, jos se pysyy jossain kohtuudessa... :snotty:

Mutta kun maalattavaa oli kaikki talon seinät (ois itse asiassa pitäny maalata ulkoakin, mut jääköön ens vuoteen. Samoin autokatos) ja aikaa rajoitetusti, niin siitä alkaa olla mukavuus kaukana. =)
Joo, no sitten se alkaa kyllä maistuu puulta, mut on mullakin ollut aikamoinen urakka kun terassin aidassa on kauheesti ristikoita ja sitten sellainen kaari jonka alta kuljetaan puutarhaan niin siinäkin on ristikoita. Huh heijaa niitä oli mielenkiintoista maalata :/
 
Mä öljysin terassit, vähän samanlaista kuin maalaaminen. Ja olkkarin seinät on saaneet väriä päälleen, seuraavana vuorossa saunan vahaaminen. Ja keittiötason vetelin kanssa vahalla ja öljyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Tykkään!

Ketä oot miettinyt?
Turkilmasta, koska hänelläkin on ollut palstalaiset mielessä terassiaan maalatessa :D siitä se oikeestaan siirtyikin muihinkin palstalla oleviin, Lunista, päätöntä, sirkkistä sitten erästä joka kirjottelee mulle yv:ssä..onhan noita :D
 
Pusse
Mä just kuukausi sitten maalasin leikkimökin ja kyllä en maalaa mitään pitkään aikaan! Miehellekin sanoin että jos me joskus oma talo saadaan niin se on sitten kivestä, ettei sen maalaamisesta tarvi ahdistua jo vuosia etukäteen... =)
 
vieras
Joo tykkään maalata, kunhan sen saa tehdä ulkona! Aita on vielä kesken, ja ens viikolla käyn käsiksi lapsen sänkyyn ja koulupöytään :) kannan ne ensin ulos katokseen, sisällä se haju on sietämätön.
 

Yhteistyössä