Maalaisromanttinen vai moderni koti? Laura

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt puhutaan näistä tyyleistä, jotka ovat nyt pinnalla. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, eli ei tarvitse tulla pätemään mitä oppikirjassa kerrotaan.

Jos olisi pakko asua tyylisunnaltaan maalaisromanttisessa tai modernissa kodissa, niin kumman valitset?
Maalaisromanttisessa saisitte tekstiilit ja sisustuskrääsän valita itse ja modernissa samoin. Mutta tyylisuunta pitäisi mennä selvästi jompaan kumpaan.
 
vierailija
Maalaisromanttinen. Jos on pakko valita. En voi sietää näitä tusinasisustuksia, joita on kaikilla. Maalaisromanttiseen on helpompi yhdistää jotain omaa ja persoonallista. Vaikka sekään ei mun tyylisuunta ole.
 
Ei kumpikaan. Jos nyt on pakko valita, niin maalaisromantiikka iskee noista kahdesta enemmän. Mutta sekään ei kyllä iske.
Tämä nykyajan moderni muotisisustus on kyllä kamelin sisustusvillitys ikinä.
 
vierailija
Maalaisromanttinen. Parasta olisi jos kaikki sisustuksessa näyttäisi siltä, että taitava seppä osais sen korjata.

Modernissa ärsyttää kiilto (kromi tai muovisuus) ja liioitellun tarkat muodot. Metallisuutta inhoan kaikessa, jos oikeasti voisi valita niin söisin ruuankin varmaan puulusikalla :D
 
Tuo viimeinen olis mun unelma. :eek:Ulkopuoli ei tartte mitään.

Ehkä vielä veisin sitä sisustusta oikeaan talonpoikaistyyliin tai sit kartanompaan, esim.tapetit ois vanhoja perinnetapetteja ja ulos laittaisin juhannusruusua, omenapuuta jne.
Sisustustarrat pois.
Jotain vanhaa ruotsalaistyylistä
systeemiä. Mut tuo talo on ihana.
 
Viimeksi muokattu:
Mut se on aina ongelmallista että jos on vanhahtava talomalli, niin pitääkö sisustuksen olla samaa vuosikymmentä?

Tuossa hehkuttamassani talossa näkyi olevan toinen kauhistus mulle, mitä ei perinnetaloissa saa olla: laminaattilattia.
Ja se kamala valkoinen tähti -koriste.
 

Yhteistyössä