Maaliskuun inssiläiset

Huoh, tänään kp 1 :ashamed:
Uusi kierto ja uudet kujeet, clomiannos nousee kahteen ja terot mukaan :headwall: Jotenkin raskasta alkaa taas toivomaan ja jännittämään, ja elää "normaaliakin elämää" kaiken tämän keskellä. :snotty:

Mitäs teidän muiden lauantai-iltaan kuuluu? :wave: Täällä vietellään koti-iltaa :heart:
 
Hei!
Mulla on tänään kp3 ja varmaan viikolla 12 tehdään inssi luomukiertoon.
Tämä on jo viides.Mulla toinen johdin tukossa.Mutta luomu plussa tuli marraskuussa 06,joka meni kesken heti.Siksi vielä yritetään ainakin yksi inssi.Miehellä on huonosti liikkuvia siittiöitä.Neljä inssiä,jotka on jo tehty on ollut negoja.
 
perjantaina oli toinen ultraus jota jännitin ihan hirveesti, meillä tilanne keskiviikon ekan ultran jälkeen että munarakkuloita oli kasvanu vähän haluttua enemmän (7 kpl) ja pe sitten lääkäri kertoi että kyllä inssiä kokeillaan kuitenkin.Niistä 7 kolme oli jo oikeen hienon kokoisia 16-17mm sekä limiksen paksuus hyvä., muistaakseni 11mm. Hoitajakin siihen sanoi että nyt kyllä mennään tärppikiertoon! pikkasen paineita siis jo, kun meidän eka inssi tammikuussa meni täysin pieleen.

Eilen tuikkasin Pregnylin kl 21, ja maanatai aamuna sitten inssiin. Ei muuta kuin piinispäiviä laskemaan.Ekalla kerralla en kerenny edes piinailla kunnolla kun täti tuli kylään jo pp8 :'(
 
Heippa!

Täällä nostetaan tässä kierrossa clomiannostus 2 tab/pvä ja ajattelin tässä itsekseni, pitäisikö liittää Terot mukaan? Niitä kun on vielä jäljellä aikaisemmista "hoitomuodoista".

Helmikuun ekan inssin jälkeen kun kierto venähti 39 päivään normaalistikin pitkän 33 päivän sijasta :ashamed: En haluaisi menettää tätiä kokonaan, jos sen kerran on tultava, niin tulkoon ajallaan :kieh:
Niitä syödessä kierto pysyi hyvin 28 päivässä =)

:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 19:36 mima kirjoitti:
Hei!
Mulla on tänään kp3 ja varmaan viikolla 12 tehdään inssi luomukiertoon.
Tämä on jo viides.Mulla toinen johdin tukossa.Mutta luomu plussa tuli marraskuussa 06,joka meni kesken heti.Siksi vielä yritetään ainakin yksi inssi.Miehellä on huonosti liikkuvia siittiöitä.Neljä inssiä,jotka on jo tehty on ollut negoja.
Huomasin kirjoituksesi, meilläkin on takana neljä negaa insseistä, jotka kaikki on tehty luomukiertoon. Nyt tiistaina pitäisi mennä klinikalle palaveriin jatkosta, ja näyttäisi pahasti siltä, että meillä olisi edessä IVF. Onko teillä inssit tehty luonnolliseen kiertoon, vai ootko syönyt jotain lääkkeitä ? Jos oot niin mitä ja miksi ?
Tsemppiä ja onnea teille inssiin :hug:
 
Moi Piia!!

No? Mites ovulaatio? Oliko sulla tänään inssi?
Kyllä noi clomit ilmeisesti aikalailla aikaistaan ovulaatiota. Mulla siis normaalisti kp 16-17, tänään kp 13 ja tikutin oviksen!!!! Huomenna olis sit
inssi!! ja mehän tietty eilen pupuiltiin :snotty:
Toivon Piia et teillä oli tänään inssi ja kaikki meni hyvin :wave:
Ilmoittele kuulumisia!!
 
en oo bongannu ovista vielä. mulla on tänään ultra. jotenkin on sellanen tunne et ovista ei edes olis tässä kierrossa. toivottavasti oon väärässä!
mitenköhän.. kuinkakohan paljon alkoholilla on vaikutusta asiaan..siis muniksien määrään jne.
onneks sä sentäs bongasit oviksen.. ehkä tuun vaan sen verta jälkijunassa. voihan olla et esim tänään illalla bongtaisin oviksen.. sitä ei koskaan tiedä.
 
Moi!

Meille sanottiin et aikaväliksi riittää muutama päivä, kunhan ei joka päivä pupuile ennen inssiä. Tikutatko aamuisin ja iltaisin? Mä oon tikuttanu vaan aamuisin kun ei ole ohjeistettu sen kummemmin... oon kyllä miettiny et vois olla ihan hyvä myös iltaisin.
Toivotaan et tikutat oviksen. mut onneksi uä antaa osviittaa mitä tuleman pitää!!
Mut palataan vielä asiaan tänään kun ultra on ohi! Peukkuja!! :hug:
 
mulla oli viimeks niin kun illalla tikutin oviksen ja sit vielä seuraavana aamuna(millon oli inssi) niin sit illalla ei huippua enään ollut.. sillon inssi iltana tikutin ihan huvikseen ja ohi oli.. elikkäs se voi mennä vissiin aika nopeesti ohi. palaillaan sit.. toivon tosiaan et siellä olis edes jotain :)
 
nyt on sit ultrassa käyty.. ja niinkun arvelinkin niin 1 vaivainen munis löyty tosin kokoa oli 20mm. en sitten tiedä irtoaako tuo ainokainen edes.. muistatteko että minkä kokosia teillä on ollut?
 
Meillä lääkäri sanoi viimeksi, että on hyvä kun löytyy yksi iso (eli n. 20mm) munis =) Monella pienellä ei tee mitään, niistä tuskin mikään kasvaa niin suureksi, että irtoaisi :(

Me saatiin seuranta-ultra ensi viikon torstaille kp 13, inssi on varmaankin sitten jo perjantaina :heart:
 
kiitoksia pupuvaimo..tuo lohdutti kummasti. viimeksi oli 14mm ja 20mm. lääkäri sanoi että jos jompikumpi hedelmöittyy niin se on tuo pienempi.
no ehkäpä tässä päästään uuteen nousuun!! =)
 
Moi!!

Nyt myös täällä ultra takana. Kaksi löytyi, toinen 23mm ja toinen 17mm ja huomenna siis inssi.
Miksei ovista kannata aamulla tikuttaa?
Tsemppiä kaikille!!!
Palaan huomenna kertomaan miten inssi sujui!
Piialle hyvä hyvä, kyllä se sieltä tulee!!!

 
mammu! Mulle on tehty kaikki inssit luomukiertoon.Ei ole mulla mitään vikaa ovuloinnissa.Siksi tehty luomukiertoon.Miehellä on huonosti liikkuvia simppoja.Aloitan tikuttaa ovista varmaan kp11 sitten kun tulee plussa,niin inssi on seuraavana aamuna.Yksi on tehty yksityisellä.kolme julkisella.Nyt luvattiin tehdä vielä julkisella tämä viimeinen,koska oli keskenmeno joulukuussa.Antoi toivoa,että voisi sit onnistua.
 
Moi taas...
Neljäs inssi oli tänään ja kaksi munista vastaanottamassa. Olivat jo ehtineet puhjeta mutta ei kuulema haittaa kun se vissiin tapahtui eilen. Toivon nyt vaan että nyt tärppäis.. Mitähän sitä vois tehdä asian eteen? Täytyy ainakin yrittää olla stressaamatta töistä ja tästä asiasta.
Ensi kierto pidetään taukoa jos ei onnistu ja ollaan kuitenki reissussa just silloin niin on vähän pakkokin.

Mutta voimia taas kaikille!!!!
 
Lainattu ovistestien teko-ohjesivuilta:
Tee testi aina suunnilleen samaan aikaan päivästä. Älä käytä ensimmäistä aamuvirtsaa, sillä LH-pitoisuus näkyy virtsassa vasta myöhemmin päivällä. Paras aika on klo 10.00-20.00, jolloin LH-hormonitaso on suurimmillaan. On tärkeää, ettet ole virtsannut vähintään 4 tuntiin ennen testin tekemistä virtsassa olevan LH-hormonin laimentumisen estämiseksi. Vältä myös runsasta nesteenjuontia kahden tunnin kuluessa ennen testin tekemistä. :wave:

Täällähän teidän inssit puuhat kuulostaa tosi hyvälle!! Onnea matkaan kaikille :hug:
Mua vähän jännittää, miten ensi viikko suttaantuu, kun käyn töissä kahden tunnin tunnin junamatkan päässä ja ensi viikolla olis to ultra ja todennäköisesti pe inssi..Tietää siis ainakin yhden koko päivän poissaoloa töistä. Oletteko siis kertoneet työpaikalla tilanteestanne esim. pomolle?
 
en pomolle oo kertonut. yritän saada itselleni perempaa työsopimusta niin siksi on varmaan parempi olla sanomattakin. luulevat että käyn vanhan jutun takia sairaalassa. heh... typerykset :LOL: tavallaan toinen "esimiehistä" tietää.. mutta on hyvin jutussa mukana. hommaa tarvittavat vapaat jos olisin silloin töissä.
 
Moi!!

Eilen oli siis toinen inssi, ihan hyvin meni. Kesti hiukan kauemmin kuin ensimäinen, simppoja oli vähemmän kuin viimeksi mutta hyvälaatuisia, liikkuvuus 99%! Pienempi määrä tietty kun pupuiltiin....
Inssin jälkeen on myös tullut enemmän verestävää limaa jotain ei viimeksi tullut laisinkaan. Lääkäri oli hyvillä mielin josko nyt tärppäisi... itse en uskalla liikoja toivoa...

PIIA!!! Ihanaa et löysit oviksen ja kovasti tsemppiä ja enkeleitä matkaan tälle kierrolle!!!! Toivottavasti inssi sujuu hyvin!! Tajusin just et käy hoidot aika vähiin seuraavien kuukausien aikana ku on pääsiäis-ja kesäsulku. Seuraava inssi on vasta toukokuussa ja sit varmaan syksyllä ivf jos näistä ei tärppiä tule.
 

Yhteistyössä