Maaliskuun lapsettomuushoidot!

pikkuenkeli67
Jokohan toiveikkaana juurrutan itteni tähän pinoon...? :ashamed:

On se tuo meidän Ibiza sit kiva tyyppi kun aukoo meille valmiiksi näitä pinoja! KIITOS :flower: !

Mitenkäs pikku myy, sulla jäi sit edellisestä hoidosta pakkaseenki jotain ettei sun tarvi alusta asti lähtee tähän rumbaan? Mulla on pakkanen typötyhjä, joten piikittelyt on taas eessä... mut ei se mitään. Kyllä mä sen kestän!
 
Joo jäi 2 alkiota pakkaseen ja niillä yritetään sit ens kerralla, mut täytyy odotella kuulemma 2 kokonaista kiertoo ja sit kolmannen alussa soiteltava aikaa ultraan. Laskin, et jotakuinkin maaliskuun lopussa soittelen sitten aikaa, vasta :kieh:
Nyt oon vuotanu ku seula...
 
Soittivat mulle eilen klinikalta ja sanoivat, etten mahdu helmikuun porukkaan mukaan kun joku raja on vedettävä ja jostain karsittava. Meillä kun on yksi lapsi niin se on suurin syy, että mä joudun aina pois porukasta. Luultavasti maaliskuuhun menee sit hoidon aloitus ja toivon, ettei just sillon ole klinikka kiinni kun hoitaja sanoi, että pääsiäiseksi eivät ota ketään hoitoihin :/
 
nöösi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 14:44 CarnevalGirl kirjoitti:
Soittivat mulle eilen klinikalta ja sanoivat, etten mahdu helmikuun porukkaan mukaan kun joku raja on vedettävä ja jostain karsittava. Meillä kun on yksi lapsi niin se on suurin syy, että mä joudun aina pois porukasta. Luultavasti maaliskuuhun menee sit hoidon aloitus ja toivon, ettei just sillon ole klinikka kiinni kun hoitaja sanoi, että pääsiäiseksi eivät ota ketään hoitoihin :/
CG sulla riittää tarmoa ja halua toiseen lapseen kovasti, ihailla täytyy.

Ite jos sais edes sen yhdenkin niin jättäisin kyllä tän kaiken lapsetoomuuspaskan ja hoitorulianssin, EN VOIS/ KEHTAIS enää pyytää enempää.
 
pikkuenkeli67


[/quote]

CG sulla riittää tarmoa ja halua toiseen lapseen kovasti, ihailla täytyy.

Ite jos sais edes sen yhdenkin niin jättäisin kyllä tän kaiken lapsetoomuuspaskan ja hoitorulianssin, EN VOIS/ KEHTAIS enää pyytää enempää.
[/quote]

Et suinkaan meinaa, että senkudäärisesti lapsettomuudesta kärsivä ois röyhkeä toivoessaan kuopukselle kaveria? Saattaa olla, että ymmärsin sut väärinkin, mutta jotenki sellasen kuvan tuosta sun kirjotuksesta sai.
Mun mielestä vaikka lapsia ois ennestään miten monta ja sit iskee lapsettomuus, on yhtä lailla oikeutettu lapsettomuushoitoihin.

Mullekki kyllä riittäis jos yhen vauvan saisin hoitojen avulla, mutta en tuomitse niitä jotka joutuvat turvautumaan hoitoihin saadakseen toisen.
 
RPM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 16:12 nöösi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 14:44 CarnevalGirl kirjoitti:
Soittivat mulle eilen klinikalta ja sanoivat, etten mahdu helmikuun porukkaan mukaan kun joku raja on vedettävä ja jostain karsittava. Meillä kun on yksi lapsi niin se on suurin syy, että mä joudun aina pois porukasta. Luultavasti maaliskuuhun menee sit hoidon aloitus ja toivon, ettei just sillon ole klinikka kiinni kun hoitaja sanoi, että pääsiäiseksi eivät ota ketään hoitoihin :/
CG sulla riittää tarmoa ja halua toiseen lapseen kovasti, ihailla täytyy.

Ite jos sais edes sen yhdenkin niin jättäisin kyllä tän kaiken lapsetoomuuspaskan ja hoitorulianssin, EN VOIS/ KEHTAIS enää
pyytää enempää.

No meillä on 4 alkiota pakkasessa , terve poika kotona, en voisi jättää niitä käyttämätta. Tuntuisi tosi pahalta kun ne sitten 8 vuoden säilytyksen jälkeen tuhottaisiin...Ne tuntuu kuitenkin jos voi sanoa "omilta". Jos niistä ei onnaa en usko että lähden enään piikittely ruljanssiin uudestaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 16:12 nöösi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 14:44 CarnevalGirl kirjoitti:
Soittivat mulle eilen klinikalta ja sanoivat, etten mahdu helmikuun porukkaan mukaan kun joku raja on vedettävä ja jostain karsittava. Meillä kun on yksi lapsi niin se on suurin syy, että mä joudun aina pois porukasta. Luultavasti maaliskuuhun menee sit hoidon aloitus ja toivon, ettei just sillon ole klinikka kiinni kun hoitaja sanoi, että pääsiäiseksi eivät ota ketään hoitoihin :/
CG sulla riittää tarmoa ja halua toiseen lapseen kovasti, ihailla täytyy.

Ite jos sais edes sen yhdenkin niin jättäisin kyllä tän kaiken lapsetoomuuspaskan ja hoitorulianssin, EN VOIS/ KEHTAIS enää pyytää enempää.
Meillä on siis ivf-poika. Nyt alkaisi kolmas ja viimeinen hoito kunnallisella puolella ja miksen käyttäisi vielä sitä mahdollisuutta saada pojalle kaveri..? Minä kuule sanoin ihan samalla tavalla kun sinä, että kun edes yhden saisin niin muuta en pyytäisi. Ei se yksi kuitenkaan pyyhi pois sitä uutta lapsen kaipuuta ja halua saada lisää lapsia. Toki, jos meille ei lisää suoda niin olen enemmän kuin kiitollinen tästä pojasta. Sinä teet kuten parhaaksi näet ja me teemme omalla tavallamme. Ei siinä ole mitään kehtaamista tms..Tsemppiä teille.
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, IVF/ICSI
CarnevalGirl,

RPM: Oletko menossa lähiaikoina PAS:iin?

Minä olen kanssa samaa mieltä, että kyllä hoidoilla saa yhdellekkin lapselle sisarusta yrittää. Se on jokaisen oma asia moneenko hoitoon on valmis!
 
niksi-pirkka
Minäkin olisin onnellinen siitä yhdestäkin lapsesta ja toki pakkaspojat käytettäisiin mutta en sitten enää varmaan lähtis uuteen hoitoon. Ajattelen niin että olen saavuttanut äitinä sen mitä minulle on annettu ja siihen tyydyn. Voisimme ottaa sitten sijaislapsia ja rakastaa heitä kuin "omina" lapsina.
:flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 11:47 niksi-pirkka kirjoitti:
Minäkin olisin onnellinen siitä yhdestäkin lapsesta ja toki pakkaspojat käytettäisiin mutta en sitten enää varmaan lähtis uuteen hoitoon. Ajattelen niin että olen saavuttanut äitinä sen mitä minulle on annettu ja siihen tyydyn. Voisimme ottaa sitten sijaislapsia ja rakastaa heitä kuin "omina" lapsina.
:flower:
Mulla on tosiaan ollu aina haaveena saada kolme lasta. Yhden iki-ihanan pojan(ivf) olen saanut ja hänestä olen onnellinen. Kunnallisella puolella voi tehdä kolme ivf-hoitoa, joten toki käytän ne konstit hyväksi. Ens kuussa tulee se kolmas kerta. Mä teen kaikkeni, että saisin pojalle kaverin. Toki jossain vaiheessa tulee raja vastaan, mutta uskon vakaasti, että joskus se vielä napsahtaa. En ole koskaan kokenut hoitoja raskaina. Niin kauan kun mulla ja miehellä on mahdollisuus saada omia biologisia lapsia niin kaikkemme yritämme. Sijaislapsia tai adoptiota emme ajattele. Ja jos käy niin, ettei useista hoidoista huolimatta meille suoda enempää lapsia niin olen silti enemmän kuin onnellinen.
 
pikkuenkeli67
Moi ystävät ja kylän miehet!

Järjestelen tässä kovaa vauhtia itelleni seuraavaa eli kolmatta hoitoa, joka vois ehkä tapahtua maaliskuun puolen välin paikkeilla. Väestöliittoon toista kertaa asiakkaaksi E.V:n hellään huomaan... :)

Jos päästään yhteisymmärrykseen hoidon alottamisesta seuraavien menkkojen alettua, pääsisin tositoimiin piikkien kans heti maaliskuun alussa.

Edellisestä epäonnistuneesta hoidosta (viikko sitte nega) koin torstaina alkaneiden menkkojen myötä uudestaan menetyksen tunteen ja itkut... ehkä se konkreettisemmin iski tajuntaan kuin pelkän viivan näkeminen testissä? No nyt onneksi jaksan paremmin. Elämä voittaa.
 
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3
pikkuenkeli67, IVF, suunnittelusoitto 13.2
CarnevalGirl, IVF
Fina, IVF/ICSI


Seuraavat vapaat ajat IVF/ICSI:hin oli vasta viikolla 20. eli pakon sanelema tauko. No toisaalta se on ihan hyvä saa aivot levätä ja kroppa. Mä nyt tässä pinossa odottelen tota suunnittelukäyntiä, kun ai tässä vielä oo hoppu aukaista uusia pinoja. On kuitenkin joka kuukausi jotain odotettavaa...

 
pikkuenkeli67
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 17:32 Ibiza79 kirjoitti:
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3
pikkuenkeli67, IVF/ICSI
CarnevalGirl, IVF
Fina, IVF/ICSI


Seuraava IVF/ICSI vasta viikolla 20.
Tää väliaika menee teroluttien kanssa.
Suunnittelukäynti viikolla 13.
Moi Ibiza.
Onko joku erityinen syy, että seuraava hoito on vasta viikolla 20 vai halusitko ite?
Mä soitan VL:eek:on ens viikon maanantaina ja meillä on sillon puhelimitse tapahtuva suunnittelu ettei tarvi täältä lähtee vajaata 300 kilsaa sen takia matkustaan. Mun kohalta voit muuten sit ku kerkeet, poistaa tuon ICSI:n. En missään nimessä sitä nyt halua toistamiseen, kun edellisellä kerralla kaikki 5 ICSI:llä hedelmöitettyä meni mönkään! Syystä tai toisesta... kaiketi muniksissa oli muutenki vikaa eli ei se vika siinä ite ICSI:ssä ollu, mutta jäi niin paha maku suuhun siitä...
 
pikkuenkeli67
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 11:28 Ibiza79 kirjoitti:
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3
pikkuenkeli67, IVF, suunnittelusoitto 13.2
CarnevalGirl, IVF
Fina, IVF/ICSI

Nostin tätäkin listaa hieman ylemmäs!!!
Hei tytöt!
Sain tunti sitte meilin VL:n lääkäriltä, että laittavat reseptit ja ohjeet seuraavasta hoidosta postiin tänään. Hoito voidaan kuulemma toteuttaa suunnilleen samalla tavalla kuin edellinen, erona tähän se että toivomus ois saada nyt mukaan se puuttuva onnenpotku, kuten lääkäri kirjotti!
En eläissäni oo tavannu yhtä niin mukavaa ja luottamusta herättävää lääkäriä kuin Treen VL:n E.V.!!!! Joten, tuun kertomaan teille tiistaina, miten edetään. Näillä näkymin menkkojen pitäis alkaa aivan maaliskuun alussa ja hoidon myös eli toimenpiteet menis sitte joko viikolle 11 tai 12.
 
maari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 15:35 pikkuenkeli67 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 11:28 Ibiza79 kirjoitti:
Piinistelijät:
Ibiza79, IVF/ICSI, suunnittelukäynti 27.3
pikkuenkeli67, IVF, suunnittelusoitto 13.2
CarnevalGirl, IVF
Fina, IVF/ICSI

Nostin tätäkin listaa hieman ylemmäs!!!
Hei tytöt!
Sain tunti sitte meilin VL:n lääkäriltä, että laittavat reseptit ja ohjeet seuraavasta hoidosta postiin tänään. Hoito voidaan kuulemma toteuttaa suunnilleen samalla tavalla kuin edellinen, erona tähän se että toivomus ois saada nyt mukaan se puuttuva onnenpotku, kuten lääkäri kirjotti!
En eläissäni oo tavannu yhtä niin mukavaa ja luottamusta herättävää lääkäriä kuin Treen VL:n E.V.!!!! Joten, tuun kertomaan teille tiistaina, miten edetään. Näillä näkymin menkkojen pitäis alkaa aivan maaliskuun alussa ja hoidon myös eli toimenpiteet menis sitte joko viikolle 11 tai 12.
kommentoisin tuota sun E.V- asiaa, eli aivan samaa mieltä, en ole koskaan keskustellut noin miellyttävän, rauhallisen ja luottamusta herättävän lääkärin kanssa. Hän on helmi :)
 
pikkuenkeli67
Heips Maari! :flower:

Olenko oikeassa että tulit käymään maaliskuun pinossa tuolta tammikuun pinosta ja että sulla on itseasiassa tänään ollu punktio??? Miten meni, tuliko hyvä saalis? Koska peukun kuvaa ei oo niin annan tsempit puhalluksen muodossa, kas tässä :whistle: !

E.V. + Outi ja Ulla ovat kyllä pettämätön kolmikko VL:ssa. On kerranki saanu tuntee olevansa jonku arvonen kun menee lääkäriin... on aikaa, tulee kuuluksi jne.

Nyt kotiin kattomaan postilaatikosta VL:n terveiset!
 

Yhteistyössä