Maaliskuun malttamattomat

Minna77 plussaviiva, hailakka sellanen tuli testiajan sisään. Testien herkkyyksistä; tietääkseni cb-herkkä on 25 ja mammaksin herkäthän on 10, joten ei hyvältä näytä...no onneks vasta kp:t niin vähän että kaikki kai mahd. :| Muuten voisin lyödä roponi likoon että pieniin päin ollaan; valkkaria lorahtelee ihan todella paljon, erittäin "ohutta" sellasta ja rintoja&kohdunseutua nippaa....mutta ei auta kuin odotella. :headwall:
 


jenninho.................kp 35/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 35/28-49..............yk1
Pipopi......................kp 32/26-34............yk8
Alppiina...................kp 30/32-39............yk1
unelma....................kp 27/28................yk2.........haamu 12.3. (kp27)
Sohvi77...................kp 22/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 22/33-45........yk2
Minna77...................kp 22/26.............. .yk6
Hemmi......................kp 18/28-31
moumou...................kp 18/29-31..........yk4
saralia......................kp 17/?.................yk7
Chili24......................kp 16/26................yk3
äippäliini83...............kp 16/28...............yk3
Emppu3008..............kp 15/30...............yk3
Rauna.....................kp 15/37.................yk3
JääKyynel.................kp 15/29-30..........yk2
Zande.......................kp 15/31
Sero........................kp 12/25-31...........yk4
Marta.......................kp 10/29................yk5
unelmoya................kp 10/28.................yk2
marr........................kp 9/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 8/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 8/28.............yk2
Sisely......................kp 8/29-30..............yk2
Alice81....................kp 7/25..................yk1
Pipopi.....................kp 7/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 6/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 4/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 2/28




Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
 
Alisa Wau, sullahan on ovis tullut myöhään... Nyt sitten paljon onnea ja peukkuja!!! Mut ymmärsinkö oikein.... Eilen plussa ovistesti, niin miksi r-testi jo huomenna?

Sohvi Hmmm... Muistanko oikein, että ekan r-testihaamu oli CB ja se toinen ole mammaksin CB:tä herkempi r-testi? No, sulla on kierto vielä niin aikaisessa, ja kun kerran pn tuntemuksiakin, kannattaa testata uudelleen myöhemmin, kun noin 14 DPO tulee täyteen.

Muuten noista r-testeistä, mä ainakin itse kannatan niitä, jotka ei ole superherkkiä. Ajattelen vaan, että superherkät näyttää helposti mahdolliset kemiallisetkin, ja kun niistä saa plussan ja sitten se häviää, niin pettymys on suuri.

Vähän muuta, mutta nyt VIHDOIN huomenna saadaan meidän muutolasti kotiin!!!! Se on ollut Shanghain tullissa joulukuun alusta, ja vasta nyt ollaan saatu kaikenmaailman paperit ja leimat kuntoon (mikä byrokratia...). Tulee sitten kuin joulu uudestaan kun avataan niitä paketteja; en enää edes musta mitä kaikkea ollaan pakattu, hehe
 
Lintsi Onnea gynelle! Mä luulen, että tuollaiset ajatukset ovat ihan normaaleja. Musta on hyvä, että miettiikin noin. Ei se lapsen saaminen ole pelkästään ruusuilla tanssimista ja se on hyvä ymmärtää etukäteen. Silloin osaa valmistautumista uuteen tilanteeseen, ainakin mielessään. Mäkin mietin välillä samaa, ja ainakin kun mä mietin noin, todella huomaan, että joo, kyllä mä haluan.
 
Nyt ois kp 27/28. Tovon niin, ettei kuukautiset ala. Tekis mieli testata, mutta enköhän odota vielä. Nimittäin viimekuussa olin todella malttamaton ja testailin 5 päivää ennen MONTA testiä :saint: Olipa pettymys kova, kun täti tulin kylään!!! No toivottavasti nyt kävis paremmin. Puhuin jo miehelle, että jos en tule raskaksi niin pitäsköhän ne simpat käydä tarkistuttaan, jos syöpähoidot on niihin vaikuttanut=( Toivottavasti ei ole!!! Peukkuja kaikille ja paljon+++++++++tuulia=)
 
Jääkyynel Mulla kans ovis löyty just noin, että viiva pikkuhiljaa alko vahvistuun :) Tsemppiä tikutteluun ja oo kärsivällinen ;)

Chili Voi kurjuus! :hug: Mutta tiedätkö, kaikella on aina tarkoituksensa ja asioilla on tapana järjestyä :hug: Näin uskon minä :)

Rauna ja Marta Kiitos!onhan sitä plussaa tässä jo kyllä reilu vuosi odotettu :/

Lintsi Täällä on käyty samaa ahdistusta muutama kuukausi sitten läpi, ainakin ajatellaan asiat loppuun asti :D

Sohvi Kovasti plussatuulia sinne +++ :whistle:

Minna Katos tein ihan huvikseen ovistestin, ku jotku on saanu sillä raskauden näkyviin :D Mää mitenkään seko oo ;)

On: Tein aamulla ihan oikeen r-testin, tais olla kaupan pregent stick ja kurkakkaa tuonne, onko harhaa? http://www.aijaa.com/v.php?i=3781871.jpg Jotenkin tuo on sellanen haamu, joten vielä on jalat tiukasti maassa ja tosi ristiriitaset fiilikset. Vielä en osaa iloita asiasta yhtään, ku pelottaa niin.. :eek:
 
Kiitos tytöt! Mää jotenkin kuvittelin, että tuo on se kuuluisa haamu, mutta ei sitä kyllä tarvinnu yhtään tirkistellä, näky ihan varjosassakin paikassa :D Tyhmänä menin jo lukemaan jotain ketjua missä oli clomit+km.. Vielä pidän tiukasti jalat maassa sekä ristissä, että hippula ei tule sieltä pois.
 
Paljon onnea Alisa84 ihanista uutisista! Itselläni kierto lähenee viimeisiä päiviä, mutta olen päättänyt, että en ala testailemaan millään testillä, ennen kuin ja jos tätiä ei ala näkymään ensi viikon loppuun mennessä... Olen päättänyt, että sitten kun käytän ton ainokaisen r-testin, joka kaapistani löytyy, niin siihen tulee +. :D :kieh:

Mukavaa päivää kaikille!
 
Siis päätinkin olla malttamaton ja tein just äsken testin kp 27/28 ja sieltähän tuli haamu=)=)=)=)=) (ei saa nuolaista ennenkuin tipahtaa)Mutta katellaanpa, teen testin tuossa parinpäivän päästä uudestaan. Apua....Kerron miehelle vasta huomaan, kun on hänen syntymäpäivänsä :heart:
 
Alisa: IHANAAA!!! PALJON PALJON ONNEA :heart: Pitkä odotus palkittiin, ja nyt toivotaan, että pikkuruinen pysyy kyydissä! Ihan selkeä plussa tuo oli!! Tuuthan laittaa tänne kuulumisia välillä? Älä käy lukemassa noita ketjuja, kenelle tahansa voi sattua km, clomit tai ei, ja toivottavasti ei osu sun kohdalle.

unelma: onnea myös sinne!! Helpottavaa, että kaikki on kunnossa simpoissa.
 
Käyn aina välillä teidän kuulumisia lueskelemassa (olin siis helmikuun hermoilevat pinossa aiemmin) ja nyt huomasin iloisia plussauutisia eli ONNEA ihan mielettömän paljon Alisa84 ja unelma :heart: :heart: :heart: ! Ja muille malttamattomille: PLUSSATUULOSIA :whistle:


 
Vautsi, nyt ollaan saatukin plussahanat auki! Onnea Alisa84 ja unelma :flower: Mahtavaa! Aika huimaa, että tärppää tolleen ekasta oviskierrosta...

Täällä ei tietoa oviksesta...oonkohan mäkin semmonen ovuloimaton :( vai mikä mättää. Oletteko sitä mieltä, että kannattais yrittää lyhentää kiertoa? Parantaako se jotenkin raskautumista?
 
Alisa Ihan selvä plussa on. Siis paljon onnea :heart: :heart: :heart: , ja tarrasukkia pienelle!!!

unelma Oioioi, paljon paljon onnea, että vahvistuisi! Laitoin sut varovasti haamuksi nyt. Mutta haluatko, että laitan ihan kunnolla plussien puolelle?

Ihan rymäkällä on alkanut plussat tuleen parin päivän välein. Hienoa!!! Jatkakaa samaan malliin!
 
Heippa!

Nyt on käyty gynellä, otettiin papa ja siellä oli jäljellä vielä jotain kohdunsuulla siitä polyypistä joka marraskuussa poistettiin.. Gyne sit sano, että koska niillä on tapana levitä, niin pitää ultrata, että tiedetään onko niitä kohdussa, sillä jos niitä on kohdussa niin raskautuminen on erittäin vaikeaa.. Ja samalla ne tutkii, että onko ovulaatio tapahtunut jne, vaikkakin ovisplussia oon saanut. Ihan hyvä fiilis jäi: Niin ja sitten kun mulla on se HPV positiivinen, niin sen voi kuulemma poistaa, mutta ei suositeltavaa nyt jos yrittää raskautua. Elikä nyt mä odottelen papan tuloksia ja kun tuun matkalta takaisin varaan ajan ultraan kp 8-10: ksi. Siis ellen nyt tuu raskaaks :) Huolestuttaa noi polyypit kyllä enemmän.. Mutta oli muuten mukava mies, paljon kannustavampi ja positiivisempi kuin yksikään nainen jolla oon ollut! Hirveän hyvä kokemus, vaikka mä taas jännitin ihan kauheasti. Nyt lähden spinningiin huitomaan! :)

Hippuli, mistä päättelet, ettet ovuloi? Pitkä kierto vai oireeton? Kaikille ei oireita tule ollenkaan, mä en ole vielä kertaakaan törmännyt ovislimoihin.. Lyhyempi kierto on kyllä gynen mukaan parempi kuin pitkä. Tikutatko ovista?
 
Lintsi85: No viimeksi kierto oli 42 päivää (ja sitä ennen 37, 43,33) eli epäsäännöllistä on. Ja mä en oo viel tikuttanu, mut aattelin ens kierrossa kokeilla. Nyt tässä olen odotellut, että lämmöt nousisi sen merkiksi, että ovulaatio on tapahtunut, mutta ei ole lämmöt nousseet, vaikka jo viime viikon ti alkoi 'ovulaatiokivut' (hävinneet jo). Jotenkin on vaan alkanut arvelluttamaan, oiskos nää merkit siitä, ettei se ovulaatio nyt oikein aina käy kylässä. Toisinaan noita limoja tuntuu olevan, mutta nyt ei taas yhtään mitään sinne päinkään. No ehkä tämä nyt on sitten vain sitä, etten oikein tunne kehoani :(. Mutta saatan kyllä käydä kyselemässä ens kuussa lääkäristä mielipidettä (kun ois muutakin asiaa..).
 

Yhteistyössä