Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

-Bambi-: Voi ei :'( Tiedän tunteen... :( Mulla on km:t menny niin, että vuoto sekä kivut ovat olleet hieman normaaleja menkkoja runsaampia. Ja sitten on tullut hyytymiä... Lääkäriin kannattaa mennä heti, jos kivut yltyvät sietämättömiksi. Voimia kovasti! :hug: Olen niin pahoillani, jos tämä keskenmeno on :hug:
 
-bambi- :hug: voi ei :(

plaah,tää päivä menny jotenkin totaalisen ohi.. aamulla käytiin itiksessä,kun piti mulle ostaa housut mut mukaan tarttuikin vaatetta pojalle.. ja paljon. vaikka vaatetta hällä on ennestäänkin jo liikaaa :D huh

nyt on taas pakko syödä,en kestä kun tulee ihan kauhee heikotus olo jos unohtaa syödä tarpeeks usein :( kauhee fiilis kun tuntuu että taju lähtee !!

sunniee ja vilperi 10+4,hihii rv 12 lähenee !!!! :p ja samoten ultra johon on enää viikko ja 1 päivä ! :heart:
 
Bambi: Voi ei. Olen todella pahoillani puolestasi :'( Kovasti voimia :hug:

Onneksi nautin eilisestä. Tänään on meinaan taas laatta lentänyt ihan huolella ja koko päivän ihan merisairas ja uupunut olo :x Mun pitää kanssa syödä vähän väliä tai tulee tosi paha olo. Toisaalta aamun aikana vähintään puolet syödystä ruuasta tuli samoin tein ulos : / Oonkin tyytynyt syömään kaurapuuroa, kun sen oksentaminen käy "mukavan pehmeästi" :D Kohta kyllä laitan kaiken uhallakin omena-kaneli muromysliä ja vaniljajogurttia, sitten miehen kainaloon niitä mässäämään :p

Huomenna pitäisi lähteä kaupoille koko perheen voimin. Saa nähdä olenko ainoa joka jää taas ilman uusia vaatteita kun en saa mitään ostetuksi itselleni. Sanoin kyllä miehelle, että mulla ei kohta ole mitään mikä päällä kehtaan lähteä edes uusia etsimään. Siis sellaisia joihin mahdun tämän turvotusmasun kanssa.

Voima :hug: Kaikille sitä tarvitseville!

Sipsunen & SV 8+2:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Bambi, jaksamista sinne! :hug:

Täällä ei torstain jälkeen ole tullut mitään vuotoa, joten toivoa kaiketi on. Oireetkin on ennallaan, tänään taas ollut huono olo. Mietin olisiko voinut johtua siitä, kun torstaina auto ajoi liikennevaloissa mun auton perään ja vaikkei vauhtia ollutkaan, tärähti jonkun verran. Ja siitä tunnin päästä tuli sitä vuotoa. No, ottaa näistä nyt sit selvää.

Kivaa viikonloppua kaikille! :heart:

Imoen & Mantti 9+4 (eilen tuli laskuvirhe..)
 
Hei vaan!

Olen yrittänyt päästä lukemaan teidän juttujanne säännöllisesti, vaikka kirjottelemaan en ehdikkään.
Olen pahoillani ikäviä uutisia kohdanneiden puolesta! :'(

Minulla olisi np-ultra 19.8. eli ens pe. mua vähän pelottaa mennä sinne :( on tullut tässä niin paljon taas paskaa niskaan että pelottaa että masussakaan ole kaikki hyvin. Itse sain tuomion sairaudesta joka on läpi elämän. ei mikään kuolemantauti mutta ihan tarpeeksi paha :(

Teillä on ollut jos jonkinlaista galluppia täällä enkä mä nyt enää niitä muista. vaunuista tais olla yksi. minä ostin sisarusrattaat kun lapsille tuli ikäeroa 2v. ja olen kokenut ne tarpeelliseksi.

pahoinvoinnista sen verran että minä ostin ne rannekkeet ja minulle ne tehosivat. voin siis suositella. vaikka alussa tulikin noi peukalon syrjät kipeeksi. pahoinvointi hellitti tuossa 10-11viikoilla. vieläkin tulee välillä pahoinvointia mutta se ei ole jatkuvaa. eikä niin kokonaisvaltaista.

Niin ja muuten että tuo mun LA taas muuttui neuvolan myötä. Se olis nyt 23.2. Haittaako teitä jos olen tässä pinossa? Mulla menee kuitenki yliajalle :D että syntymä on kuitenkin lähempänä maaliskuuta :D
Mut jos tää jotain häiritsee niin sitten poistun.

NinnaN ja toistaiseksi nimetön asukki 12+2
 
Voi ei Bambi, tuntuu tosi pahalta siun puolesta! :'( :hug: :heart: Paljon voimia! :flower:

Ninnan Suinkaan ei häirihe, ainakaan minnuu, jos vaan jatkat tässä keskustelussa! :) ..Ja eihän sitä tiedä, jos laskettuaika muuttuukin vielä toiseen suuntaan? :D

Mummi ilahtui kovasti. :heart: En tajua tätä: minnuu alkaa itkettämään aina, kun ollaan kerrottu raskaudesta ihan niin, että silmät täyttyy kyyneleistä. Nään itteni jo nyt synnärillä itkemässä.. Alien sylissä. =) Ja mut sain tänään myös tietää, että miun äiti oli menny lörpöttelemään omalle äidilleen ja isälleen ilman miun suostumusta! Ehdottomasti olisin halunnut itse kertoa mummille & ukille! Voi perjantai. :|

Muoks:
BOKS! Hopea ja Alien 10+0
 
Viimeksi muokattu:
Bambi :hug:

Auto tankattu ja kamat pakattu -huomenna kotiin!!! odotan ja jännitänkin kotiin paluuta, nyt kun oon saanu nukkua silloin kun väsyttää ja syödä kun on nälkä (töiden ehdolla tietty..) ja nyt sit ku palaa kotiin ni tietää et omat tarpeet jää taas syrjään ku ensin tulee tietty lapset ja sit mies -joka osaa olla todella "minäminäminä" -jos vaan joku antaa siihen mahdollisuuden ja mä yleensä myönnyn olemaan se joka ei nuku, ei syö ja tyyliin hengittääkin toisten ehdoilla.. mut kyllä mä silti enempi odotan sitä oman perheen aikaa -ilman anoppia ja sen aina oikeaa mielipidettä joka asiaan!!!

+ et pääsen kotona testailee joko dobblerilla kuuluis jotain...tosin epäilen kovin ku edellisestäkin oli useemman viikon pidemmällä ja nyt vasta 9.vko...
 
Mitenköhän ihmiset teki ennen alkuraskauden tunteiden ja ajatusten kanssa, kun ei ole ollut tällasia foorumeja? Olikohan se sit vaan joko riskillä keskustelua kaikkien tuttujen kanssa tai mahdollisesti jonkun yhden tietyn? Toisaalta muut ei voi tietää miltä just sillon tuntuu, jollei ole sillä hetkellä samassa tilanteessa. Kiva, että täällä voi avautua ja pohtia asioita :)

Ihanaa, kun äiti kävi täällä ja siivos ja laittoi ruokaa. Yleensä teen koko ajan jotain, mutta nyt on kämppä päässyt niin sotkuseks, että mielelläni otin jonkun tänne auttelemaan. Anoppi tulee sit huomenna ja on jonkin aikaa koiravahtina. Ehkä hän sitten silittää vaatteet ;)

Meillä on mies aina halunnut kyllä lapsia, mutta "sitten joskus" ja ehkä suoraan taaperoikäisiä. Vähän ehkä oli nihkeä sillonkin, kun jätettiin ehkäisy pois. Mutta nyt on ihana huomata, että alkaa suhtautumaan jo ihan eri tavalla muhun ja tähän raskauteen. On jopa aika innoissaan ja huolehtii erilailla musta. Miten teillä muilla?

Lina81 8+6 (kohta poksuu :) )
 
Iltaa! =)

Tuli ostettua doppler ja sillä oon tietysti yrittäny saada sykettä kuuluviin. Ei vaan ole oikeen onnistunut : / Mulla on sellanen näytöllinen versio, mikä laskee sykkeen. Laitteeseen on tullut lukemia 120-170 väliltä, mutta sykettä en kuitenkaan kuule. Kuuluu vaan kohinaa+muita ääniä (mitä lie ovatkin: istukka, suolisto, oma syke?), mutta niitä "laukkaavia hevosia" tai "tsuku-tsuku junaa" ei kuulu. Mitähän toi sitten meinaa..? Mitähän se laite sitten laskee, kun kerran alkion sydänääniä ei kuulu (eikä oma sykekään voi noin paljoa olla) :confused: Onko jollain kokemuksia vastaavasta?


SiSa ja Pikkupulla 9+2 :heart:
 
Lina81: Meillä oli vähän vastaava tilanne miehen suhteen kun teillä, kun esikoista aloin odottamaan. Me kyllä yritettiin esikoista 1,5 vuotta, mutta mies oli koko ajan asenteella "tulee jos on tullakseen, mutta ilmankin voidaan olla". No mähän en tietenkään voinu asiaa noin rennosti ottaa, vaan kuumeilin täyttä häkää koko puolitoista vuotta... No sitten kun esikoinen vihdoin ilmoitti tulostaan, meni mieheni aluksi paniikkiin ja sanoi, ettei hän varmaan osaa olla hyvä isä ja olikohan tämä nyt sittenkään hyvä idea. No mulle tuli tuosta tietysti tosi paha mieli, kun hartain toiveeni oli juuri toteutumassa ja toinen ei yhtäkkiä ollutkaan asiasta iloinen.

Myöhemmin käsitin, että tuo oli ainoastaan alkushokki miehelläni. Eipä mennyt kuin muutama viikko niin jo oli ääni muuttunut kellossa ;) Loppuraskaudesta olikin sitten jo niin masu-asukkiimme hullaantunut mies, että illat silitteli vatsaani ja jutteli vauvallemme :D Että kyllä mieskin tosiaan kasvaa pikkuhiljaa isyyteen siinä raskauden aikana (niin kuin nainenkin äitiyteen). En olisi kuuna päivänä yhdistänyt samaksi mieheksi sitä alun shokissa olevaa miestä ja tuota loistavaa isää, joka pojallamme oli heti synnyttyään :heart:
 
Bambi: :hug: mikä on tilanne ?

Kamala yö takana niin levottomat unet tekemättömät työt ahdisaa niin maan perusteellisen paljon et yöunet menee ja viime yön ja eilisen illan on taas mahaan koskenu, tää on niin kurjaa tää raskaus on laukaissu nää mahaongelmat kyllä ihan uuteen ulottuvuuteen siis kyse närästyksestä ja vatsan polttamisesta pitää olla ihan pirun tarkka mitä suuhunsa laittaa ja tarvittaessa lääke otettava päivittäin, ei kivaa :| ja tähän aikaan hereillä en ymmärrä rankka päivä siis edessä...

minnarun&matonen 10+4
 
Sisa78 Mä sain kuuluviin sydänäänet vasta 10+4 ja neuvolassa kävin kun oli 9+3 ja silloin yritettiin kuunnella muttei saatu kuuluviin, mutta syketaajuus kävi pari kertaa dopplerin näytöllä. Voisko olla et se sun doppleri nappaa kans ne taajuudet ja sykkeen nopeuden, muttei vaan kuulu vielä itse ääntä? Kyllä ne kohta kuuluu :)

Voimia bambille :hug:

H&mörrykkä 11+0 <3
 
huomenta |O

oon niiiin väsynyt. esikoinen tekee hampaita ja herää yöllä muutaman kerran itkeskeleen ja hieromaan suutaan.pplus ravasin viime yönä taas vissiin 6 kertaa pissalla :( huoh..

ja niimpä niin,ratkesin aamulla polttamaan 1 tupakin,oon ollut nyt kuukauden polttamatta ja tänään aamulla tuli heikko hetki :( toivon että tuo yks nyt oli vaan joku hairahdus,ja pysyn tästä lähin taas kaidalla polulla..hohhoijjaa..

mutta myös iloisia juttuja,enää viikko ultraan ! iihanaa,pian näkee pienen :heart: ja tänään päästään miehen siskolle grillaileen,käytetään hyväksi viimosetkin lämpimät kelit ennenkuin syksy yllättää :D

Sisa78 mä luulen kans et se doppleri nappaa sen syke taajuudeen,mut ääntä ei saa kuuuluviin,eli kyllä se pieni siellä on ! =)

ihanaa sunnuntaita kaikille =)

sunniee ja vilperi 10+5
 
Sisa: mulla kanssa sykenäytöllinen doppleri ja antaa vaikka mitä lukemia, mutta selkeästi välillä paukauttaa lukuja ruudulle ihan vaan pelkästä anturin liikuttelusta.

Äänet kuului mulla ekan kerran 8+6 ja ne kuului aivan häpyluun vierestä, melkeinpä häpyluun alta ja suunnilleen samasta kohtaa ne kuuluu edelleen. Mutta sikiön sykettä ei doppleri edelleenkään näytä vaikka selkeästi kuuluva ääni onkin sikiöstä lähtöisin. Muulla luultavasti etinen istukka kun samaan aikaan viuhkii istukan ääni joten sen takia laite varmaan hämääntyy ja ei pysty laskemaan sykettä.
 
Kiitos vastauksista! =) Mulla ilmeisesti on istukka etuseinässä (näin gyne sanoi varhaisultrassa). Ihan varmaksi gyne ei niillä viikoilla (8+0) osannut asiaa sanoa, mutta arveli, että istukka tulee olemaan kohdun etuseinässä. Että istukan ääniä ne mun dopplerista kuulemat äänet varmasti ovat... Harmi juttu sinänsä, koska sydänääniä ei varmaankaan kuulu hetkeen tuon takia. Ja rajoittaahan tuo etuseinässä oleva istukka myös sitten aikanaan liikkeiden tuntemista. Esikoisesta oli sama homma ja tunsinkin liikkeet silloin vasta rv 20+

sonsku: Mulla kävi kanssa mielessä, että voikohan toi laite vaan arpoa lukemia anturin liikuttelun seurauksena... : / Mutta tietysti kovasti toivon, että niillä lukemilla olisi jotain totuusperääkin :D

No toivottavasti se pikkuinen siellä kuitenkin hengissä on :heart:


SiSa ja Pikkupulla 9+3
 
Huomenta!

Ommaanappaa vaan, tää on niin väsy! 9 päivän työputki yhellä vappaalla menossa, huhhuh.. Kohta pitäis iltaan lähteä ja väsyttää niin kaameesti! Oltiin eilen suvun venetsialaisissa, voi että olikin mukavaa, mutta väsymyksenhän siitä sai :) Just hoksattiin miehen kanssa et ei olla viel luettu neuvolan kirjasta vkoa 12. Meillä tapana lukea kahdestaan aina uus viikko et mitä se tuo tullessaan. No, nyt täytyy mennä valmistautuun töihin! Voikaa hyvin :)

kn&murunen 11+2
 
Moi,

jos taas vaihteeksi kirjoittelis hieman kuulumisia :)

Pahoinvointi yltyi ihan hirveeksi tossa alkuviikosta ja niin vaan munkin oli pakko hankkia ne rannekkeet apteekista ja erittäin epäluuloisena niitä kokeilin. Ja ihmetys oli suuri, kun ne toimii! Mulla oli niin paha olo ennen noiden käyttöä, etten voinut ees liikkua ku olis oksu lentänyt. Nyt ei juuri edes kuvota...Ihmeellistä! Mutta aah, niin ihanaa. Yöksi otan ne aina pois ja joskus herään pahaan oloon eli tarvis pitää vissiin 24/7, mutta ei pysty kun ranteet kipeytyy niin pahasti...

Pitäisköhän sitä jo tilata ekaa neuvolaakin, kröhöm....Ollaan kuitenkin jo 9. viikolla...Oon aika saamaton ollut tuon neuvolan tilaamisen suhteen. En oikein tiedä miksen sitä ole jo tilannut...Jospa sit vaik ens viikolla...

Oikein rentouttavaa sunnuntaipäivää kaikille.

Olive ja Alvari ja viikoista ei mitään hajua ;)
 
Sykkeistä Minä olen alkanut kans miettiä että oiskohan nuo istukan ääniä tms. mitä mun dopleri näyttää.. Lukema on aikalailla 118-125 välillä aina, joten nyt olenkin ollut muutaman päivän kokonaan kuuntelematta.

Huomenna ois sitten kauan odotettu NT ultra! Jännittää tosi paljon ja olenkin ollut mahtavan stressaantunut ja pahantuulinen koko viikon. Miestä käy ihan sääliksi kun kiukustuksissani tiuskin ja räsähtelen sille.:ashamed: Mitään kotihommia ei meinaa jaksaa puuhata ja esikoisen 4v synttärit pitäis juhlia ensviikolla! *huokaus* Töissä 9 päivän työputki ja sit 1 vapaapäivä, joten alkaa olla jaksaminen jo kortilla...:stick:

Kirjoittelen huomenna lisää kuulumisia illalla kun pääsen ultrasta+töistä kotiin! Seesteistä sunnuntaita siskot!

Tea ja Ihme 11+6 :heart:
 
bambille :hug: ja paljon voimia :(

Tealle myös jaksmista kiireen ja stressin keskellä :hug: toivottavasti kaikki on hyvin huomisessa ultrassa :)

äääh ja hitto nyt en muista yhtään mitään piti kirjotella vielä :headwall: täytyy lähtee keittiö siivomaan ja sit taas liikenteeseen. Eilen käytiin tytön kans kattelee lentokoneita ja neiti oli iiiihan ihmessään :D

jende 10+2
 
heipä hei
pitkästä aikaa minäkin ajattelin kirjotella. eli huomenna tulee rv 10. sitä siis juhlitaan.
tähän asti olen pelännyt alkuraskauden hölmöilyjäni, kun on epäsäännölliset kuukautiset ja oli todella rankka työputki takana ennen lomaa ja loma alkoi niin heti kiisimme kohti kreikkaa, niin ei siinä yhtään ihmetellyt miksi ei kuukautisia kuulunut, enemmin oli tuhat syytä miksi eivät tulleet ajallaan. tuli sitten reissussa otettua muutamia drinksuja ja niiden takia olen hermojani pidellyt tähän asti, kun olen laskenut että olin 5 viikolla. äsken uusinta laskennalla olinkin vasta 4vk. pieni huokaus, mutta ei hyvä kuitenkaan. tätä lasta yritetty 1v 8kk. ja lukuisat testit tehty epäsäännöllisten menkkojen takia ja aina negaa.niin ei aavistustakaan että juur nyt tärppäis.

mies on ollut alusta asti innoissaan.esikoisesta oli hiukan eksyksissä varsinkin synnytyksen jälkeen, mutta muutamassa kuukaudessa löysi oman paikkansa. nyt ohimennen taputtelee vatsaa ja "kuuntelee ääniä":heart:

nyt pääsen jakamaan suuren salaisuuden :$jota en saa kellekkään jonka tunnen kertoa, mutta aivan täpinöissäni olen. eli siskoni laskettu aika ensi huhtikuun alussa :D=). oon niin innoissani. sisko siis esikoistaan odottaa. mutta keväällä sai gyneltä diagnoosin että ei ilman hoitoja tule ehkä lapsia saamaan. todella paha endiometrioosi ja muita kasvaimia kohdussa. piti tässä kuussa mennä leikkaukseen jossa pahimmassa tapauksessa olisi jouduttu koko kohtu poistamaan ja lievimmilläänkin munasarjat poistamaan. joten heitti ehkäsyn nurkkaan ja tulos on tässä ;) on tosin ollut ruskeaa tuhrua ja gynen mukaan kesken menon riski suuri, mut jos siellä mahassa nyt vaan kiinnikkeet paukkuisivat ja vauva voisi hyvin. menee ensi viikolla ultraan varmistamaan että kaikki ok ja sen jälkeen ehkä jo jollekin uskaltaa kertoa:flower:

bambillevoimia:hug:
 
Iltaa :)

Tealle onnea huomiseen ultraan!

Olivelle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa. Täällä sama vaiva ja rannekkeet käytössä. Mukava kuulla, että olet saanut niistä avun. Mäkään en ilman niitä pärjäisi. Tänään olen pitänyt niitä koko päivän kun oltiin kaupoilla ja kyllä teki tuskaa taluttaa koiraa iltapäivän lenkillä, jos vähänkin vetäisi remmistä niin ai että sattu mun rannekkeista kipeytyneisiin käsiin. Mutta enpähän ole joutunut oksentamaan vaikka yökkimään olen välillä joutunutkin :)

Käytiin siis kaupoilla tänään ja vihdoin sain hommattua itsellenikin vähän uusia, kivoja vaatteita. Mikä saavutus! Nyt olo on todella uupunut, mutta onneksi tyttö kävi jo nukkumaan, niin saan viettää omaa aikaa miehen kanssa ja mennään ajoissa nukkumaan. Aamulla lienee herätys taas viiden ja kuuden välillä, kun tyttö on päättänyt ruveta entistäkin aamuvirkummaksi. Haukotus.

Kohta virittelen dopleriin uudet paristot ja kokeilen pelittääkö se. Siis en oleta vielä kuulevani vauvan sydäntä, mutta jos edes oman sykkeen löydän varmistuakseni, että laite toimii. Vähän epäilyttää kun on joku kiinalainen versio joka vähän jo temppuili kun viimeisiä kertoja esikoisesta kuuntelin. Toivotaan, että vika oli paristoissa, niin ei tarvitse alkaa tilailemaan uutta.

Sipsunen & SV 8+3:heart:
 
Tervehdys!
Nyt on mökkireissulta palailtu ja hirveesti on tekstiä tullu!
Heh.. mies läks just esikoisen kanssa hakee pitsaa ja kebabia ku mulla hajoo pää. Onnistuin vetäsee ulkona jatkojohon katonrajasta niin että se mötkö kusiainen osu suoraan ohimoon ja sattu niin pirusti, samalla esikoinen tietysti roikku lahkeessa ja kilju nälkäänsä.. Mulla on huomenna eka neuvola ja saan sitten varmaan heti alkaa selittää mistä johtuu kanamunan kokonen mustelma ja patti ohimossa.. :D voi hyvää päivää..

Toinen juttu.. oon ihan sata hyyber varma että en ees oo raskaana! Siis mä en ole oksentanu kertaakaan! Ja aamulla heikko olo menee ohi saman tien ku vetäsee VIIIIIILIÄ (himo himo, tätä mä en kyl syö muuta ku raskaana ollessa). Ja siis tää oksentamattomuus ja huonovoimattomuus todellakin häiritse emua kun esikoisen kanssa oksensin oikeasti sen 24/7 39 + 2 viikkoa..
Perkele. Ahdistus..

Imoen: Toivottavasti tuhruilu on harmitonta.

ajan kulumisesta: Tää aika juoksee, huomenna on jo 8+0 viikko ja muistan että esikoista odottaessa aika mateli... kohtahan tässä on jo np-ultra. Muutenki mä aina unohtelen että oon raskaana.

Vauvan liikkeet: Esikoisesta mä tunsin liikkeet viikolta 16 ja mieskin jo viikolla 18.. en nyt ihan sata varma ole, mutta pari viikkoa ennen 20 viikkoa joka tapauksessa mieskin alkoi tuntea. Eli tosi aikaisin..
Mulla aina sillon alussa soi päässä ku olin tuntenu liikkeen se laulu missä lauletaan "pieni ja hento ote, siinä kaikki.. Aivan sama tunne, kuin koskettava tuuli".. SIltä se meinaan ekaks tuntui, tuulen henkäykseltä mahan sisällä. :heart:

Sipsunen: Meillä koirat oli aina välillä portin takana jos poika oli ihan mahoton, mutta se oli oikeastaan vain sullon ku lähti liikkeelle. Mä muutenki pidän huolen siitä että sillon ku koirat on omissa pedeissään, sinne ei Juusolla ole mitään asiaa. Mutta kuitenkin koirat tietää että he siirtyvät jos en jostain syystä kerkiä kieltää tai jotain. Meillä kyllä on koirien ja Juuson arki tullut tosi "kivuttomaks", Juuso käy oikeastaan vaan halailemassa koiria ja silittämässä ja palloa heittää kanssa ku koirat palloa juusolle tuo.. Kerran löyty kuistilta isumasta toisen koiran päällä, ja sillonki koira vaan katto muhun u tulin että tee jotain tolle ipanalle, en oo mikään heovnen. :D

TUC kekseistä :D Mä vedin niitä kaks viikkoa aamuisin ja aina jos vähänki tuli heikko olo, nyt oksettaa pelkkä ajatuski niistä. :D

Lare: Jaksamista ketutukseen! :hug:

Raskausarvista: En rasvaillut esikoista odottaessa, en oikein usko noihin juttuihin, Niitä arpia tulee jos on tullakseen. Itselle tuli kaks päivää ennen synytystä parit "koiran raapasut". Eniten mua häiritsee umppari arpi, mulla puhkes viime odotuksessa ja siitä jäi ihan hirveen näkönen ja kokonen arpi. Noi raskausarvet on jo melkeen näkymättömiä, mutta toi leikkaus arpi.. :x

Bambi: :hug:

Äh.. nyt mies tuli kebabin kanssa. pitää mennä syömään, kommentoin lisää sit kohta.. Ei kylläkään enää tee yhtään mieli tota kebabia.. plaah.. vastahan nmä puol tuntia sit sen pyysin lähtee hakee ruokaa.. :D
 
täytyy siis todeta että lörppö mikä lörppö :whistle:. mutta siis siskon endostakaan ei tiennyt kuin 4 henkeä. paljastuminen niiiin heikkoa ( tai täytyy ajatella niin):p

töissä kerroin pomolle ennen kuin muille. ei päässyt tilannetta että olisi kuullut muualta

pahoinvointia tässä raskaudessa viikolle 8+ asti. esikoisesta oksensin rvk6- synnytyssaliin asti:D.

poistun pitsan tekoon. nälkä se ikuinen ystäväni!!
 

Yhteistyössä