Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

pööppis mä just eilen skippasin kaikki kirpparit ku aika oli rajallinen ja aattelin ettei niissä oo mitään -vissiin ois pitäny käydä :) Mut oli kyl onnettomat ale-myynnit joka paikassa! Mä en ymmärrä mistä ne repii ne alevaatteet ku en oo koskaan nähny myynnissä tollasii -tokmanni veti ehkä pohjat: SHORTSEJA oli tuotu alemyyntiin!! tosi kausi tavaraa...

mä kävin tänäaamuna neuvolassa ja olin varmaan tosi hehkeenä ku 24h valvonu siihen alle :D :D Sen tädin asenne oli himpun outo... se yritti mua keskusneuvolaan lääkärille (???!!) et ei tarviis olla enää töissä et saisin kyl sairaslomaa loppuajaks -ilman että ees sanoin et väsyttäis tai sattuis johonki...se vaan oli sitä mieltä et ei tässä vaiheessa kuuluis enää olla töissä..wtf??!! no joo, sanoin et katellaan sit ens kerralla mikä fiilis -siihen onkin reilu 2viikkoo ja sillo oon just lomalla :)

verenpaineet 105/50... pyörii pyörii :D
paino: +600g/vko ("no onhan toi ruoka nyt sit jo maistunu ihan kiitettävästi" -kiitti :D :D ) yhteensä tullu 6-7kg
sf-mitta 25cm, ja menee tasan keskikäyrää :)
hb: 110- noussu 105:sta...
ötökkä majailee väärinpäin, niinkun ajattelinkin.
äänet ja liikkeet +.

Nyt jos lähtis porukoille ku ipana on siellä et sain nukkuu ku mies lähti töihin, ja sit taas yöks töihin.

Uv:n vietosta: TÖISSÄ!! ollaan molemmat. 2 isointa ipanaa isällään ja pienin mummin luona.

pikkumökö + paavo 28+6
 
Heippa:wave:

Täältä taas melko omanapainen kirjotus..

Tänään oli lääkäriaika ja pikkusen oli lyhentyny kohdunsuun mitta niin en päässy vielä kotiin, kyllä tää sairaalassaoloaika alkaa pikku hiljaa kypsyttään mutta pakko se vaan on vauvan takia täällä olla..uusivuosiki menee sitte osastolla..
No ei onneksi enää ole kuin kaksi viikkoa maksimissaan sairaalahoitoa jos ei mitään ihmeempiä tapahdu.

Tänään poksahtaa 30+0:) ja sen kunniaksi mahakuva




Oikein mukavaa uutta-vuotta kaikille!
Ei ole enää kauan kun meän vaavit on sylissä:heart:

Katjuska ja Onnimanni 30+0:heart:
 
Pööppis
Hopea, no cittarilta en ookaa kattonu :D Tänäänki siel kävin,mut olin kyl nii heikos hapes,et en ees katellu muuta kun ruokaa.

Pikkumökö, ehkä siun kandeis ottaa se lepoloma vastaan! Ajattele nyt voimavarojaskin. Ei se sinusta huonompaa tee kuin muut ;)



täs par fotoo..


Peitot 1e kpl, tyynyt 80snt /kpl, lelut 3kpl eurolla, Kontista nämä.




Toi tyyny oli ihki! Toisella puolella keltasella taustalla leijona :) Pidän vaiks koristeena. Lelutkin roikkuu kuivumassa, kivoja leluja,en oo ennen kontista tajunnu lelujakaan kassella.
Ja jos ommella osais, ois siel ollu lastenlakanaa yms,joista ois voinu saaha ommeltuu vaiks mitä.
 
joulu meni mukavasti ja vauhdikkaasti oli sen verran menoja ettei pyhinä oikein muuta ehtinytkään miettiä.
se vaa loppui ikävästi kun heti ekana arkena oli mä ja tyttäreni oksennustaudissa, mies heti seuraavana päivänä. se ei ollut mukava tauti ku mua supisteli jatkuvasti vähän kun liikkui, silti piti jaksaa muksuja hoitaa, mies oli töis. :( yhes vaihees aloin pelkäämään et se viel syntyy ku alkoi olla kipeitäkin supistuksia mut en sit kummiskaan soittanut mihinkään. onneks seuraavana päivänä ne helpotti.

normaali arki kun alkaa nii vois itekin ruveta koluamaan kirppiksiä läpi mitä löydöksiä vois pienelle tehä.:)

alkaa kyl jänskättää kun aika rupee käymään vähiin ja kohta vuorollaan saadaan omat nyyttimme syliin.
täällä on jaksettu raskauden suhteen ihmeen hyvin, en jaksa stressata vartaloani, parempi ettei tuijota peiliin liian pitkään nii ei ala ahistaa!:)
yöt menee katkonaisesti kipujen takia mut siihen on tottunut jo edellisten lasten kaa...

ärsyttää kun ei kelasta ole tullut mitään äitiysraha päätöstä ja äitiyslom alkaa jo 16.1. pitää varmaan ruveta soittaa ens viikol kelaan.

uudenvuodenaattoa varten ollaan hankittu jonkun verran raketteja lasten iloksi ja ajattelin tehä vähän parempaa ruokaa; ite tehtyjä kermaperunoita ja leivitettyjä leikkeitä, jälkkäriksi pikakermakakku pläjäyksen.:p

nyt ei tuu mieleen mitä muuta piti kommentoida...

pepper& mussukka 31+3
 
  • Tykkää
Reactions: jadeza
Olenks mä ainoo joka tyytyväisenä valaskuontaloaan? :D Musta on NIIIIN ihanaa kun vatsa pullottaa <3 Kaikki alkaa olemaan hankalaa ja jos lattiallekkin jotain tippuu, niin ketteryydestä ei ole tietokaan :D
Alkuun pelkäsin koskettelijoita ja kommentteja, koskettelijat oon saanu pysymään loitolla sanomalla jo ajoissa, että ei kiitos ja kommentit vaan huvittaa ja nekin on oikeestaan kivoja. Tosin mulle ei ole kukaan negatiivisessa mielessä tullu mitään sanomaan. Työkaverit yleisesti kutsuu paksuks, mutta niin kutsuttiin viimeisintäkin raskaana ollutta. Se vaan jotenkin aina muistuttaa mua raskaudestani.
Se on ainoa asia mikä täs on mitenkään erikoista, hassua kun kaikki hössöttää ja mä vaan palloilen tyytyväisenä :D
Mä en esim. vieläkään ymmärrä oikein, että selkäkivut ja mielialanvaihtelut jotenkin liittyis raskauteen, (no siis tiedän sen kyllä) jotenkin vaan olla möllötän ja ne nyt on osa mua.
Siks ehkä on toi sairaslomalle jääminenkin niin vaikeeta jo ajatustasolla... Vaikea yhdistää näitä juttuja raskauteen, kummastelen vaan miksen jaksa töissä niin kuin normaalisti.
Huomaa taas, että eilen oli se itkupotkupäivä kun nyt on vapaa niin ajatukset on oikein yltiöpositiivisia!
Joku vois vaikka lekalla takoa mun päähän, että ihan oikeesti, jos ei jaksa muuta elämää töiden lisäks, niin vois saikkuilla. Näin vapaapäivänä tosiaan jaksamisessa ei ole mitään ongelmaa ja saan kaikki normijutut hoitumaan ilman ahdistuneisuutta, kipua ja itkua.
Huomenna töitä, sit taas su vapaa ja ma-ke töitä kun to on sitten se äippäpoli niin hommasin tuuraajaan sihen. Sitten taas 4 pvä vapaata, että kyllä nyt vuorolistassakin näkyy onneksi tuo helpotus...
Sit ollaan jo niin lähellä sitä mun omaa rajaa saikulle, että enköhän mä tammikuun puoleen väliin jaksa!
Toivottavasti tosta ajatusvirrasta saa jotain selkoa, kunhan aloin kirjottamaan :D

Mariaja & Tyllerö 27+4
(huomenna teen taas uuden pinonkin, mihin tää joulukuu katos?)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Mariaja: Esikoista odottaessa musta oli ihanaa kun vatsa pullotti ja sain sen myötä ylimääräistä huomiota osakseni. Mua ei haitannut kilot eikä älytön turvotustus noin niin kuin ulkonäöllisistä syistä (kivut kyllä) ja kuvittelinkin ennen plussausta, että tästä (mitä todennäköisimmin viimeisestäni) raskaudesta aion nauttia vieläki. enemmän. Siksi olenkin ollut aika pettynyt, kun tähän mennessä en ole nauttinut tästä pätkääkään. Toki vauvan potkut esim. nukkumaan mennessä tuovat hymyn huulille, mutta sekään ei tunnu samalta kuin muistan esikoisesta tuntuneen. Ei ole vaan ollut aikaa keskittyä tähän vauvaan ja tilaan samoin kuin esikoista odottaessa. Maha vaan kulkee mukana ja on tiellä, kolottaa ja paha olo vaivaa. Eniten olen pettynyt siihen etten olekaan kokenut itseäni ja kehon muutoksia samoin kuin edellisessä raskaudessa. Tuntuu vain niin ristiriitaiselta olla onnellinen ja ylpeä kasvavasta vatsasta kun samalla oma peilikuva lähinnä etoo.
 
pööppis ja se lepoloma oli?? :D :D Jos mä jään saikulle ni musta tulee ihan pirun kipee ku oon tällanen adhd ni sit täytyy kotona tehä koko aika jotain ja noiden muksujen kantelu/nostelu/kuuntelu on kyllä mun mittapuulla rankempaa ku töissä käynti- jossa saan ees tiskata rauhassa :D :D

Heiiiii!!!! Mun äippipäätös oli tullu ja pieni indexi korotuskin siellä on edelliseen -ei paha!! Eka erä viel niiiin ihanan iso ku pidemmältä ajalta ja korotettu.. Musta tulee melkein miljonääri..ei puutu ku loput :D

mariaja mun mielestä kans tosi äryttävää ku jotai tippuu lattialle ja sit nostat sen ylös sillee et se ois isompiki saavutus :D

Tää torkahteli tossa pari minuuttia ni nyt jaksaa taas 9h tempoo menemään..
 
Sipsunen Mä olen jotenkin kuvitellut, että toinen raskaus on vasta se, jossa nautitaan. Mä en siis erityisemmin nauti tästä tosiaan, ainoastaan masu on kiva.
Jotenkaan en saa kontaktia sisälläni kasvavaan pieneen ihmiseen, toivon, että kun hän sieltä pulahtaa ulos, niin saan hänestä jotain fiiliksiä :(

Mulla taitaa olla kokonaisvaltainen tunnepuolen häikkä tän raskauden kanssa :O
 
Mariaja: Joo, niin mäkin kuvittelin. En mä ole saanut tähän vauvaan oikein mitään tunnesidettä vaikka kuvittelin sen olevan helpompaa kun on kerran jo tämän ja syntymän kokenut. Mulla ne kunnolliset tunteet ja se rakkaus esikoiseen heräsi vasta syntymää seuraavana aamuna, kun olin nukkunut synnytyksen lääkepöllyt pois päästäni. Siitä se rakkaus on sitten kasvanut joka päivä ja hetki vaan suuremmaksi. Esikoisen syntymän jälkeen itkeskelin aika helposti ja tuntui, että pakahdun niihin tunteisiin. Kyllä ne sieltä sitten viimeistään tulee :)
 
Viimeksi muokattu:
Mariaja Mä tykkään ja en tykkää tästä raskaana olosta. Rakastan vauvan liikkeita ja mahaa ja ootan ihan hirveenä että saan nähdä meidän pienen, mutta mä oon saanu niin uskomattomia kommentteja muilta ihmisiltä että oon itkeny varmaan ämpärillisen kyyneliä niiden takia. Laitan ranskalaisilla viivoilla niitä kommentteja:
-Onko tyttö tulossa ku näytät niin leveältä takaapäin?
-Hirvee maha sulla jo, paljoko sulle oikeen on tullu painoa?
-Voi kauhee ku sä oot lihava!
-No niin, tulihan se pullukkaki sieltä!
-Äiti sanoki että avataampas tää suklaarasia ku se pullukkaki tulee käymään.

Tuossa esimerkkejä! Mulle voi näköjään sanoa ihan mitä vaan! Että oonki miettiny että jos mun itsetunto vielä jossain vaiheessa antaa periksi tehdä lisää lapsia niin oon mielellään sen odotusajan jossain erakkomökissä pois ihmisten katseiden alta.
 
Miten ihmiset ei tajua että tuommoset kommentit kuulostaa tosi loukkaavalta. Oli sitten raskaana tai ei. Minä varmaan miettisin päiväkaudet miten voisin sanoa takasin ja sitten pläjäyttäisin päin naamaa jonkun ihan yhtä loukkaavan kommentin.. Erityisesti tuo että joku sanoo lihavaksi päin naamaa on loukkaavaa. Vaikka olisitkin "lihava" vaan mahan kohdalta ja vieläpä syystä.. GRRR!!! Mun sympatiat sulle Pätkis :hug:

Jadeza ja ruipelo 29+0 POKS!!!!!!! Niin ne vaan viikon vierii, niin minäkin kohta..
 
Pätkis No voi jumankauta on ihmisillä otsaa! :/ Ja ilmeisesti osa noiden kommenttien laukaisijoista on suhteellisen läheisiäkin? :O Murr, että pistää kupolin kiehumaan tuommoset :mad: Ei tuollasia puheita tarviis kuulla kyllä hetkeäkään :hug:

Miusta on ollut ihan mukavaa olla raskaana. =) Ainut mikä vähän stressaa on tuo paino ;/ Mutta ei senkään kertyminen mistään puun takaa tullu, vaan kyllä se vaan siitäkin kaikesta tiedostamisesta riippumatta ärsyttää. Oon kuitenkin perusluonteeltani positiivinen, niin tykkään ajatuksesta, et sit raskauden jälkeen luultavasti pääsen taas omiin mittoihin, kun tykkään urheilla ja kun se on kuitenkin hyvin iso osa miuta. :) Et tällä hetkellä vaan eletään vähän niinko nautiskelen (+ onhan tässä vielä paljon puuhaa: hankintoja ja erilaisia huoneratkaisuja pitää tehdä ja suunnitella, sisustamista -eikä ainoastaan lastenhuoneen- jnejne) :)
 
POKS 30+0!!

Pätkis Inhottavasti ovat sanoneet!:mad: Koita antaa seuraavalla kerralla samalla mitalla takaisin, katso lopettaisko kun tajuavat kuinka pahalta tuntuu.

Mä nautin näistä liikkeistä masussa, mutta en siitä kuinka norsuolo on. Norsuolo johtuu siitä, että mun maha ei oo niin selkeä vauvamaha, kuin mitä haluaisin ja kaiken lisäksi se ei oo ees kasvanut niin paljoa kuin olisin toivonut.. Ei mun mahasta saa ees nättiä vauvamahakuvaa vaikka kuinka vääntelisin itteäni eri asentoihin kameran edessä. Nautin raskaudesta siksikin, että saa rauhassa tehdä vielä mitä haluaa ja miten haluaa ilman liiallista huono äiti oloa.

hepuhi:heart:käpy 30+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Pätkis-;25332307:
Mariaja Mä tykkään ja en tykkää tästä raskaana olosta. Rakastan vauvan liikkeita ja mahaa ja ootan ihan hirveenä että saan nähdä meidän pienen, mutta mä oon saanu niin uskomattomia kommentteja muilta ihmisiltä että oon itkeny varmaan ämpärillisen kyyneliä niiden takia. Laitan ranskalaisilla viivoilla niitä kommentteja:
-Onko tyttö tulossa ku näytät niin leveältä takaapäin?
-Hirvee maha sulla jo, paljoko sulle oikeen on tullu painoa?
-Voi kauhee ku sä oot lihava!
-No niin, tulihan se pullukkaki sieltä!
-Äiti sanoki että avataampas tää suklaarasia ku se pullukkaki tulee käymään.

Tuossa esimerkkejä! Mulle voi näköjään sanoa ihan mitä vaan! Että oonki miettiny että jos mun itsetunto vielä jossain vaiheessa antaa periksi tehdä lisää lapsia niin oon mielellään sen odotusajan jossain erakkomökissä pois ihmisten katseiden alta.
Se on varmaan vähän ihmisestäkin kiinni koska on mullekin sanottu että: sieltähän se pötkylä tulee, odottakaa että Epakin könyää paikalle yms. :) Enkä mä ole siitä vetänyt herne-maissi-paprikoja nokkaan.

Epa ja Jokke 28+5
 
Kyllähän sitä aina aikoo sanoa samalla mitalla takas, mut sit sitä kuitenki vaan yrittää naureskella tai sit vaan näytän vittuuntuneelta. Osa noista on työkavereiden suusta ja osa on läheisempiäki. Kyllä mä joillekki kommenteille osaan nauraakkin jos ne tulee oikealla äänensävyllä ja sanotaan pilke silmäkulmassa, mut nuo on semmosia et niitä ei oo sanottu huumorilla, tai sit mä en oo osannu ottaa niitä niin.. Mut anyway, mä en koskaan sanois kenellekkään noin pahasti.

Meinasin unohtaa että tänäänhän on uusivuosi, joten hyvää uuttavuotta kaikille! :)

Mut nyt POKSUTAAN 30+0
 
Viimeksi muokattu:
Pätkis: :hug: Ikäviä kommentteja. Ihmiset ei aina tajua, että vaikka heittäisivät jotain ihan vitsilläkin niin sepäs saattaakin loukata sanomisen kohdetta. Tuollaista huumoria jos heittää, niin pitäisi sitten aika hyvin tuntea kommentin vastaanottaja ja hänen sen hetkinen fiiliksensä asian suhteen ettei käy niin, että loukkaa. Sitten asia erikseen vielä ne, jotka eivät heitä noita juttuja edes pilke silmäkulmassa... tai jos heittävätkin, niin ettei se välity vastaanottajalle.

Mullekin heiteltiin kaikenlaista kommenttia töissä omalta työryhmältä (psyk. sairaala) kun esikoista odotin, mutta ne oli niin puhdasta huumoria ja sitä samaa, jota itsekin viljelin ettei loukannut. Ihmiset jotka sitä viljelivät, tunsivat mut erittäin hyvin ja tiesivät kyllä missä menee hyvän maun raja mun kohdallani. Kyllä muakin sitten loukkaa ne tökeröt kommentit joita saa kuulla niiltä, joiden tuntosarvet ei toimi ihan yhtä hyvin ;)

Hyvää uuttavuotta kaikille!

Sipsunen & pikkusisko 29+1:heart:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!!! =) en oikein ymmärrä miten tässä olen hukannut tämän ketjun eikä ole tullut tässä välissä käytyä täällä ollenkaan. Jotenkin varmaan kun muutenkin mennyt koko raskaus ihan erilailla kuin ekan kanssa ni on tämäkin jäänyt.nyt on kuitenkin jo jonkin aikaa tuntunut siltä, että tarvitsisi vertaistukea ja sitä, että saisi lukea muiden kokemuksista ja fiiliksistä ja ehkä myös jakaa omiaan. Eli jos sallitte niin voisin tänne palata taas raapustelemaan :)

Varmaan nyt ensiksi päivitykset kuntoon eli Kolibro LA 4.3 K-HKS TOINEN ja tästä tyttölupaus

toivottavasti osasin käyttää tota värihommaa ja sain siniseks noi tekstit...

mutta niin kuin sanoin jo niin tää raskaus on ollut melko erilainen kuin ekan..nopeesti eilen ja tänään selailin teidän tekstejä ja teillä onkin ollut tästä aiheesta just juttua..mä voisin sanoa,että on hieman out olo ollu siis sillain ettei oo oikeesti yhtään mukana koko hommassa.ei pysty samanlailla keskittymään tähän kun on toi pikkumies tossa jaloissa touhuumassa.mulla on jotenkin tosi huono omatunto aika usein tästä asiasta ehkä siks ku ekaa odottaessa tiesi esimerkiksi joka päivä päivän tarkalleen mikä viikko menossa ja nyt mulla ei ole sitten rehellisesti hajuakaan oonko viikolla 25 vai 35.ja nyt sit menen laskemaan kalenterista niin 30+6 tänään (kai?!).viime raskaudessa joka viikko kuvattiin masu ja muutenkin se odotus oli sellasta odottamista.nyt vaan tuntuu et mä en ole edes raskaana tai olen mut eritavalla.ja jotenkin inhottavaa kun mä otan tästä paineita,mulla on sellanen olo, että tää toinen sais muka vähemmän huomiota.vaikkei sen nyt tässä vaiheessa tän enempää tarvikaan saada ja kävin mä kuitenkin raskausajan joogassa =) mutta tälläsiä fiiliksiä täällä,tosi vaikee selittää.

siis hirmu nopsaan menee tää aika,mä oon nyt parina päivänä vähän katellu noita pieniä vaatteita ja tehny invistä et mitä tarvii hommata lisää ja mitä on tarpeeksi.ens viikolla aattelin käydä kirppis kierroksen ja sitten jos alesta kattois jotain..siel vaan kuulemma on aika määrä pelkkää lumppua tarjolla kaupoissa..:|

olittekste perustanu jonkun fb-ryhmän? mä voisin sinne mielelläni liittyä ku tulee kuitenkin siellä roikuttua päivittäin...

toi on kyllä muuten ärsyttävää et ihmiset kommentoi ihan mitä sattuu.sillon ku oot raskaana ni sun keho on ihan vapaata riistaa kaikille,jotenkin ihmeellistä.seuraavaks ku joku sanoo jotain mahan kasvusta tai muuten ni samalla mitalla vaan tyyliin et : "mä katoin susta ihan samaa,onks sulle tullu pari kiloo ylimäärästä tohon persuksiin?" mun veljen vaimo on kans nyt raskaana,kohta synnyttää ja kaikki kommentoi vaan mulle et onpas sulla pieni maha ku xxxxx on jo niin iso.no joo,varmasti toisella on varmaan pari kiloa isompi tyyppikin siellä mahassa =) ja ekastakin raskaudesta meil oli koko eroa noin puolet,heh.mut ihmiset on sellasia et niitten tarvii arvostella ja vertailla..

mulla ois niin paljon kysymyksiä teille ja jotenkin tosi kova tarve nyt saada imettyä jotain kokemuksia ja tuntemuksia teiltä,mut varmaan tässä muutaman päivän luesken teidän vanhoja tekstejä ja tietty uusia ja koitan päästä ns. mukaan kuvioihin.

Ihanat uuden vuoden aatot kaikille! Pitäkäähän huolta itsestänne! Meille kaikille on tulossa hurjan jännä ensi vuosi :heart:
 
Sipsunen ja Mariaja samaa mäkin oon miettiny,että onkohan mussa jotain vikaa kun en osaa nauttia tästä raskaudesta nyt ollenkaan. haluisin vaan sen vauvan jo äkkiä tähän. on kiree ku viulun kiuli kokoajan,ja ärsyttää nää kaikki vaivat. toki vauvan liikkeet on ihania ym,mutta en JAKSAIS olla raskaana enää päivääkään..en osaa edes kuvitella että sieltä toinen vauva tulee,ja oon huolissani että osaako sitä rakastaa samanlailla kun tuota esikoista? huh,ja pelottaa se synnytyksen jälkeinen babyblues joka mulle esikoisesta tuli tosi rajuna ja itkin vaan ekat kolme viikkoa.

noista kommenteista mitä pätkikselle on sanottu. HUHHU! mä meinasin sanoa pahasti kun mun äidin miesystävä tokas mulle että "ootpas sää lihonu paljon". teki mieli niin päästää ärräppäitä jne,kun esikoisen odotusaikana sama ukko ei tokassu mitään vaikka oli kaikenmaailman kesäturvotukset päällä ja naama kukki ja olin kauheen näkönen.. sit näitä että "no onpa toi maha iso,miks kävelet ku ois paskat housussa jne" kommentteja saa kans kuulla. mutkun ei jaksais aina selittää että KUN SATTUU !


mutjuu,kivempiin aiheisiin,sain ihanat uudet verhot tänään,kävin eilen tilaamassa mittatilaustyönä ja sainkin ne jo tänään,ja parit uudet sohvatyynyt myös =) vähä uutta ilmettä uuteen vuoteen ;)


MUKAVAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE !!!! :wave:

sunniee ja vv 30+4
 
  • Tykkää
Reactions: Vanillac
Kolibro Tervetuloa takaisin :) Sunnieelle tai Sonskulle voit laittaa yksärinä nimesi ja jotain vinkkejä miten sut tunnistaa profiilikuvasta, niin sieltä tulee sit kaveripyyntöä ja lisäystä ryhmään.

Mä oon kovasti uhonnu että rupeen kyseleen noilta kommentoijilta et paljoko sulle oikeen on tullu joulukiloja ku näytät niin turvonneelta, mut ei sit oo ollu kanttia :D Pitäis varmaan oikeesti tiputtaa ne maanpinnalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttu83 ja jadeza
Mariaja Niin minäki sen oon aatellu, että kerran mun painoa ja ulkonäköä voi kommentoida noin niin miksi mä en sitte sais pistellä samalla mitalla takas. Mutta onneksi oon vastapainona saanu ihaniakin kommentteja mulita ihmisiltä, ettei kaikki oo ollu noita negatiivisia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: jadeza
Laretzki
Minä toivottelen myös hyvät uudet vuodet tähän väliin. Täällä miehen ja yhden kaverini kanssa Kalajoella miehen siskon mökillä vuoden vaihtumista odotellaan, herkutellaan ja ollaan rauhassa. Käytiin jo tuossa kylpylöimässäkin ja taisi Spyrokin nauttia erilaisen tuntuisesta ympäristöstä, ainakin jos mukelluksesta voi mitään päätellä. Ensi vuodesta tulee ehdottomasti ainutlaatuinen :heart:

Lare ja Spyro 32+0!
 
Jokohan uskaltaa sanoo et kaikki meiän vauvat jakso onneks masussa vuoteen 2012!!

Hyvää uutta vuotta kaikille!!!

Mä oon nyt sit haalinu itelleni ton miehen flunssan ja liekö kuumettakin ku vähä sellanen olo mut kuumemittaria ei yllättäen ollu siellä missä sen kuuluis olla (mies siis se joka viimeks tarvinnu eli saattaa olla missä vaan ni en jaksa alkaa ees ettiä tai soitella sille missä se on -ärsyttävää ku ei voi laittaa tavaroita oikeille paikoille kun niitä saattaa tarvita joku muukin!!! )..

ulkoo kuuluu jo rakettien pauke..kyllä on malttamattomia ihmisiä!! luulis et ois kivempi ammuskella ku on pimee.

Mut nyt tää lähtee taas vapauttaa äitin lastenhoitajan roolista...

ja ainiii POKS!!! 29+0!! tuntuu et pari viikkoo menny tosi hitaasti näiden viikkojen kaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea

Yhteistyössä