Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Hei!

Täällä ollaan ekasta yövuorosta selvitty. Vielä ois toinen jälellä... |O Vielä 3 tuntia seuraavan vuoron alkuun. Olipa muuten yöllä maha turvonnu. Näytin ihan siltä ku oisin ollu jo paljon pidemmällä. Onneksi työ vaatteet on niin epäseksikkään ja löysät ettei työkaveri huomannu. :LOL: Niin joo oon lähihoitaja jos joku ihmettelee yövuoroja yms.

Lihomisesta Myönnetään! Olen lihonu aivan sikana! Kauheeta ku maha pömpöttää koko ajan ja mikkään vaatteet ei mahu päälle. Tiiän ettei se johu vauvasta vaan ihan mun omasta läskistä.. Ärsyttää... :mad: Odota innolla oikeeta vauvamahaa...

Vielä 4 päivää nt-ultraan..

P.S. Nuo vauva-lehen lahjat on jo niin hyviä et melkeen vois luulla *usetukseksi.. Pitäsköhän harkita ittekki...
 
Viimeksi muokattu:
CRL-mitta 51,6 mm ja viikot ultraajan mukaan 11+4 silloin.

Turvakaukalo otetaan varmaan kavereilta niiden Gracon telakallinen turvakaukalo lainaan. Kaveri meinas että turhaan mennään ostaan omaa ku niin vähä aikaa kuitenki käytössä. Ja sehän on ihan totta.

Sänky Ajattelin entisöidä miehen suvussa kulkeneen kehdon :) Se on ollut ulkovarastossa säilössä niin on vähä tummunut ja tietenkin käytössä kulunut. Jossen sais hiomalla ja maalaamalla hyväksi. Sit ostetaan normi pinnasänky jossa pohjan korkeutta voi säätää.

Karvat Mulla kans kasvaa mahassa karvoja :D Kohta varmaan hirvee ryijy mahassa :LOL: Muutenkin kyllä karvan kasvu on aika vilkasta, että saa kyllä sheivailla. Sanoinki tänään miehelle et sit ku mulla on iso maha niin sä muuten sit sheivailet mun sääret ku ite tuskin pystyn :D

Mitä tämä teidän mielestä on? Eli oon nyt muutamana aamuna heränny semmoseen veemäiseen "kipuun" vasemman nivusen/kohdun vasemman yläreunankohdalla. Se ei oo mitenkään vihlovaa tai repivää vaan vähä polttavaa ja niinku
suonta vetäis. Tänään se tuntui vasemmassa reidessäkin. Onko muilla ollu semmosta? Mietin vaan et onko nuo nyt niitä liitoskipuja jo vai jotain kohdun venymis kipuja? Kaikki on niin uutta vielä itelle..

MM-11 13+1
 
Laretzki
Täällä on taas niin hirveästi kirjoiteltu, että meikältä taitaa jäädä taas kommentointi sen kummemmin..

Viikonloppu kotopuolessa meni kivasti ja markkinoiltakin tuli löydettyä kaikkea kivaa. Mm. turkoosi pitkähihainen body, jossa lukee "äiti ei jaksa ja isä ei osaa", ihana peikkotaulu jossa lukee kakarakammari ja sitten sokerina pohjalla aitoa englantilaista käsintehtyä toffeeta. Nam. Innostuttiin miehen kanssa vähän ostamaan suolasesta (29,90e) kilohinnasta huolimatta. Ja kukapa ei olisi kun makuja oli varmaan sata! Ja sen lisäksi iskä osti mulle sellaisen ihanan mustan, pehmeän pontso typpisen viitan jossa on hihat. Aivan mahtava tuossa talvella sitten kun on iso maha

Äiti ja iskäkin alkaa erilailla jo suhtautumaan raskauteen, paljon positiivisemmin kuin mitä alunperusteella pelkäsin. Äiti kävi kaivelemassa kätköjäänkin ja löysi sen mitä halusinkin, sellaisen oranssin froteesta tehdyn helistimen jolla on toisella puolen naamaa siniset silmät ja hymy ja toisella puolella surunaama. Hymyhelistintä äiti ei ainkaan vielä löytänyt, joten sen ehkä tilaan netistä sitten uutena, kun ei enää äippäpakkauksen mukana tule.

Nyt onkin ilta aikaa rauhottua herkutellen, huomenna kun edessä oikeasti arkeen palaaminen. Tällä hetkellä napostelen suolakurkkuja ja Mustaleima emmentalia. Ai miten niin suolainen maistuu?

Lare ja Spyro 15+1
 
Pööppis
Tuohon Larezkin kommenttiin yhdyn, tääl kans suolanen on pop ja samoin hapan, vihreet omenat, puolukka, mustaherukat...ja eilen söin suolasenkirpeitä hedelmärenkaita, karkkeja siis,joita normisti en söis ollenkaan.



Lisäys vielä tuohon asiaan: veriseula, veriryhmä yms verinäytteet jotka otettiin 3 vkoa sitten, ei oo mullekaan tulleet vielä tulokset. Miekin jo mietin että onkohan tää huono juttu kun ei oo tullu :s
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Syömisestä: Suosittelen tohon listan jatkoks kirpeet karkit ja salmiakin, namm..
Itse tilasin vauvalehde hinnalla 30e. Tais olla viissiin 13-15 nro:a. ehkä sitten voin ostaa turvaistuimen oikealla hinnalla (alennuksista) kaupasta.
Kuulin muuten, että marraskuussa on tämän vuoden vanhojen mallien poismyynti ja saattais saada aika halvalla :D
Ruuasta: Jouduin tänään syömään muutaman sushin. Ei ollut ruoka uponnut koko päivänä ja sit mentiin porukoille syömään ja siellä oli myös susheja. Ajattelin et maista yhen, mut ai vitsi se oli hyvää. Myös kinkkiruoka ja riisi olivat aivan ihania. Voi kun ne maistuis toisinakin päivinä..
Vaatteista: Itse tuntuu siltä, että en haluu alkaa hamstraa vaatteita yms kamaa ennen kun on pakko. Pitäis pikku hiljaa alkaa tekee tulokkaalle kaappitilaa.
Pööpis: ihana masu. joko olet ostanut äityis vaatteita?
Rhonda74: juurikin tuota. Aika kätevää.
Mukavaa viikon alkua kaikille!
Itähki ja conanita
 
Iltaa :)

Paljon kyllä on taas juttua tullu, hyvä hyvä =)

Auto: meillä on bmw farkkumalli, mulle aivan sama mikä auto on kun mulla ei ole korttia itellä. Kuhan kyytiin mahutaan niin hyvä :D

Karvat, ei kasva nopeempaa poikia oottaessa mulla kasvo partaki:O

N.T. mitat oli viikolla 12+4 59,8 mm ja koko pituudeksi arvioi n.8cm

Pööppis, jep jep ei todellakaan läskimaha, kyllä tuo on selvä vauvamasu :heart:

Suolasen syönnistä on kyllä tosiaan jännä nähä pitääkö tuo paikkansa että oottaa poikaa jos tekee mieli suolasta ja hapanta..mulla on joka raskaudessa pitäny eli poikien kohdalla söin suolasta ja tytön makeaa ja nyt tekee taas mieli suklaata, jätskiä ym. pööppis ainaki oottaa poikaa kun kerran karvatki kasvaa ;)

Tänään käytiin ikeassa ja löyty kaikkea kivaa:D Kattelin siellä vauvanjuttujaki ja täytyy käydä sitte loppuvuodesta uudestaan. Nyt on kyllä olo niin väsy että taidan lähtiä pesulle ja nukkumaan |O

Katjuska ja lilli 13+6:heart:
 
Pööppis, en tiedä tuleeko kaukaloa tuolta tilattua. Pitäisi ensin nähdä livenä. Oli siellä kaikkea muutakin kivaa.. =)

Kävin eilen myös Ikeassa, ja hypistelin ja heiluttelin sitä 39€:n pinnasänkyä. Sellainen varmaan jossain vaiheessa käydään hakemassa. Ja joku lipasto tarvittaisiin vauvan vaatteille, alkaa kaappitila olemaan vähissä.. =/

Mulle kanssa maistuu suolainen ruoka! Ja ei niin terveellinen myös, eli nakit ja lihikset, tms.. =/ Suklaa ei uppoa ollenkaan, mikä on outoa. Jäde menee kyllä. =) Ja ne värikkäät turkinpippurit, ah! Vaikka närästää, niitä pitää saada!

Ja kannattaa muuten odotella hankintojen kanssa loppuvuoteen, kuten ItäHki mainitsi. Silloin yleensä myydään vanhat mallit pois uusien tilalta alennuksella. =)

moomin
 
Pööppis
moomin mullaki just pussi avattu niitä värikkäitä turkinpippureita ja kohta melkein kaikki ruskeet syöty, nams.

katjuska hih.. oiski jännää jos tosiaan oireitten, ja makujen jne perusteella tosiaan vois ennustaa kumpaa oottaa.
Oottekos muita juttuja kuulleet näitten lisäks, että "tyttö vie äidin kauneuden", karvat kasvaa, poika tulee jne jne?
Tai onko netissä missään näistä mitään tietoiskuu :)
Jännä ois kyl kattoo miten käy, kuka tulee.

Mutta tähän liittyen kysynkin, aiotteko ultrassa "katsoa" lapsen sukupuolen?
 
Minnarun: Mulla on myös kokoajan muka nälkä. Tiedän kyllä osan olevan jotain feikkinälkää, siis tuntuu se polte nälältä ja alkaa melko pian syömisen jälkeen. Sitten on pakko kuitenkin syödä. Paino on sellaisessa nousukiidossa, että hirvittää : /

MM-11: Mulla oli esikoista odottaessa nivusissa sellaista suonenvetomaista tai vannemaista, kiristävää kipua. Välilä tosi kovaakin, että itku tuli. Nyt ei ole ollut kuin epämiellyttävällä tasolla näitä tuntemuksia. Kaipa ne liittyvät paikkojen löystymiseen ja nyt on jo lonkat yms. väljemmät kuin ekalla kerralla?

Karvat kasvaa kuten ennenkin. Ainut, että vatsaan on tullut taas ohutta untuvaa, kuten tuli esikoistakin odottaessa.

Tyttö on edelleen flunssan kourissa ja nyt toivon, että itse välttyisin siltä. Kurkku on jo kyllä karhea, että ei hyvältä näytä. Toisaalta mua närästää oksetuksen ohella myös jatkuvasti, että sekin kipeyttää kurkkua (toiveajattelua:saint:). Tänään on kohdun seutua särkenyt pitkin päivää. Alavatsa ei enää tunnu löllöltä, vaan kohtu tuntuu jo selvästi. Tai sitten olen täynnä ilmaa vaan :D

Nyt syömään anopin tuomaa omena-kaurapaistosta ja sitten nukkumaan (tytön huoneeseen kera sipuleiden löyhkän :x No mitä sitä ei tekisi lapsen eteen. Ne auttavat nenän tukkoisuuteen hyvin). Toivottavasti tämä yö menisi paremmin kuin edellinen...

Sipsunen & SV 12+2
 
Voi, mäkin tahdon turkinpippureita tai härskejä sillejä! Tai mitä vaan salmiakkia. En vaan uskalla yhtään ottaa, kun verenpaine muutenkin koholla : / Nauttikaa niistä munkin puolesta. Mä tyydyn vaan katselemaan niitä kaupasta. Mies onneksi on luvannut tälläkin kertaa tuoda niitä mulle sitten synnärille :D
 
Heh, meille tulee varmaan joku unisex vauva kun finnit kukoistaa, karvat kasvaa ja makea ja suolainen himottaa vuorotellen :LOL:
Jäätelö on yleensä mun himo, siis voisin syödä sitä vaikka pelkisteen lopun elämää, nyt on pakastin täynnä jädeä (mieheni on tällä siis huomioinut minut, ostamalla perhepakkauksia muutaman kerran viikossa) ja jäde ei maistu!!! :(
 
Sukupuolen selvittämisestä Ihan alkuun tuntui että ei oo mikään pakko ottaa selville kumpi tulee, mut nyt on alkanu tuntuun että oishan se ihan kiva tietää. Mies ei tiedä haluaako että kysytään sukupuoli, mut tuumas että sä kuitenki haluut :D

Sipsunen Niin mäki vähä luulen että paikat venyy niin siitä nuo kivut johtuu. Mut ei onneksi oo mitään km: pelkja tullu niiden takia vaikka muuten oonki aikamoinen panikoija. Onneksi mullaki mahakarvat on vaan semmosta ohutta haituvaa, eikä mitään paksuja mustia karvoja :LOL:

Mariaja Meille varmaan on kans tulossa unisex-lapsi ku mulla ihan sama juttu ku sulla! :D

Ja täällä kans yks joka vois syödä koko ajan! Onneksi oon saanu hillittyä syömistäni ja jos on tuntunu että jotain on pakko syödä vaikkei ois oikeen nälkäkään niin oon syöny omenan tai jotain vastaavaa.
 
Karvoista: Esikon kohdalla karvat kasvo ihan hulluna, kulmakarvojaki sai olla nyppiis jatkuvasti. Nyt en oo huomannu mitään, ett karvat kasvas nopeemmin. Niin ja hiuksetkin kasvo esikon aikana ihan hulluna, nyt ei tunnu
kasvavan ees ne.. :p

Sukupuolesta: Oishan tuo kiva tietää etukätee :)

Autosta: Meil on Mitsubishi Lancer, vuosmallia 06. Tykätää tuost autost
ihan hirmusesti ! Hyvin mahtuu vaunut takakonttii tms :) Ei farkkuautoa meille.

Me muutetaa ens kuun alus vuokralle ! Lappeenrannan satamas, 60m2 saunallinen kerrostalo kaksio aivan leikkipuiston vastapäätä. Sairaalakin miltei kivenheiton
päässä. Tykkään ! :)

Kauheen monel tekee mieli kaikkee kipakkaa, tääl ei todellakaan :D Niin ja ihania
massuja jälleen kerran ! :)

cherrrye ja muwu 13+1
 
Viimeksi muokattu:
iltoja tänne vaan kaikille:)
tässä BB tä kattellessa tänne kirjottelen:D
kuvastaa hyvin mielenkiinnon määrää:p

no tulipahan viikon loppuna ostettua ekat mamma pöksyt ja paita:) ja heti tietää et nää pökät tais muodostua heti mun parhaiks kavereiksi:D ostin siis h&m mama kudotut pillifarkut:p onko muilla samoja?

oih kaikki kirpee kyllä menee:D just söin puolikkaan sitruunan ja kupin appelsiini mehua:p niin ja puolikkaan kurkun:D

mimma & piskuinen 13+3<3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas, käytiin vähän kotipaikkakunnalla reissaamassa viikonloppuna. Sukulaislapsen synttäreitä, sienimettällä oloa, ja treffit miehen kanssa eli päästiin leffaan ja vähän kaupungilla pyörähtämään :) Samalla vietiin meidän toinen auto pois (liikkeeseen), ja joskus sitten ikuisuuksien päästä tulee uusi tilalle, eli volkkarin Sharan :heart: Mä en kyl malttaisi odottaa.

Kaukalo meillä on jo muutamalla lapsella palvellut Brion telakallinen malli, taisi olla se Brimo, ja samalla mennään edelleen. Tykkään tosi paljon siitä telakasta! Isommilla lapsilla oli vielä sellaiset joissa piti kiskoa vyöt joka kerta siihen paikalleen, ja toi telakka on ihan ehdoton kun kaukalon voi vaan napsauttaa siihen ja pois.

Ultramitat laitoinkin jo kerran, mutta siis meillä tyyppi vastasi 12+1 ja pää-perämitta oli 54,1mm. La ei muuttunut kun heittoa oli vaan yksi päivä.

Mieliteot vaihtelee mulla aika paljon, mutta enemmän on tullut syötyä kirpeää ja hapanta, kuten omput, viili (varsinkin ruusunmarja!) amppelsiinituoremehu ym.

Sukupuolen uskon selviävän ultrassa, ainakin pojista sitä on usein vaikea olla näkemättä :LOL: Vai onko meillä pojat olleet sitten innokkaita esittelemään vehkeitään, en tiedä, mutta kyllä ne on niin selvästi näkyneet ettei ole jäänyt mitään arvailujen varaa. Tytön kohdalla voisi tietty olla vähän eri, ja toki vauvan asentokin vaikuttaa.

Nyt taidan mennä kaivelemaan vanhoja kätköjä että löytyiskö renniee, tuntuu alkaneen taas tuo ihanainen närästys :rolleyes: Ja siitähän ei sitten tule loppua ennenkuin ensi keväänä... *huoh*
 
Laretzki Oi mulla on itellä (tai pikkusiskolla) ollut juuri tuollainen oranssi helistin pienenä. :) Muistan sen niin hyvin. Harmi kun meidän äiti ei oo mitään säästellyt, paitsi kastemekon. Eikös niiden hymynaama-helistimien valmistaminen oo lopetettu? Siis just ne, joita on ennen ollu äitiyspakkauksessa. Luin ainakin Vauva-lehdestä siitä. Siis se koko yritys on lopettanut toimintansa kun omistajat jäi eläkkeelle. Semmonen ois kyllä kiva.

Sukupuolesta Täällä tekee mieli koko aika makeaa! Oon vetäny suklaavanukkaita, suklaamuroja, karkkia..Suklaata en normaalisti syö ollenkaan niin silleen aika jännä juttu! :D Noita on kyllä hauska miettiä, että mitkä oireet viittaa kumpaankin sukupuoleen. Siis tietenkään niitä ei mitenkään vakavasti voi ottaa, mutta kai se sukupuolen miettiminen kuuluu raskausaikaan ja siteen luomiseen maha-asukkiin. Meillä kyllä aiotaan sukupuoli kysyä. Oon niin malttamaton tommosissa asioissa, etten varmasti malttais oottaa syntymään asti. Jos rakenneultrassa ei sukupuoli selviä niin voi olla, että joutuu 4d-ultraan mennä..Se vaan on niin kallis, että täytyy sitten erikseen miettiä, jos tilanne vaatii.
Sikiön koko Meillä oli nt-ultrassa viikkoja 12+0 ja koko oli 56 mm.
 
Mariaja ja MM11: Siis mä oon niin murros-muumi kun olla ja voi. Selkä,rinta ja naama aivan paukamilla..ja kutittaa vielä niin että oon raapinut ne ihan verille :(
Siis miksi sitä sukupuolta panttaamaan jos kerran "vehkeet heiluu" niin kuin toisilla :) (Lyytinen)
Mun on pitänyt mennä koko viikon uusille vaate-hankinnoille, mut en oo päässyt huonovointisuuden vuoksi. Ensi viikolla otan itteeni niskasta kiinni ja väkisin raahaan itteni hm:lle myös :D
Olisko jotain muita ehdotuksii mistä löytäis löysävyötäröisiä housuja?
Nukkumaan |O
 
Iltaa mammat!

Meillä meni poitsu kerranki ajoissa nukkuu ja meikä pääs ihmisten aikaa tänne nettiin. :D
Ei kylläkään kiva kun pikkumies on kuumeessa ja mä pelkään hulluna että alkaa taas korvatulehukset, meillä on meinaan saman tien putkitus edessä ja mä vaan niin pelkään sitä nukutusta vaik tienki että on pieni operaatio.
:ashamed:

Potkareista:Joku sano että on hankalat ku vaihtaa vaippaa, mutta niit myydään sellasiaki joissa on nepit haaroissa, ne on hyviä!
Pitää vaan olla oikeen kokoset eikä yhtään pienet ku muuten saattaa nepit aukeilla itsekseen. :D

vuokrasänky: Ei aiota ottaa, niin ku ei edellisenkään kanssa. Miehen sisko otti tuon kotiin ja tykkäs kovasti, mutta mä pärjäsin ainaki hyvin ekan kanssa ihan vaunuilla ja pinniksellä.
Nyt ois edessä pika puoliin pojan siirto jatkettavaan sänkyyn. Pitäs tehä se ennen ku tuo yläkerta valmistuu (pari kk menee) että on sitten jo tottunu uuteen sänkyyn.

Käy niin kateeks kun niin monella täällä tuntuu olevan suvussa kierrossa joku vanha kehto! Sellanen ois aivan ihana!

Autosta Oli ollu jotain puhetta. Meillä on kaks farmaria, miehellä opel vectra ja mulla vw golf. Kaks isoa autoa kun on kaks isoa koiraakin ja molempiin autoihin pitää mahtua laps ja koirat. Mä aika usein lähen käymään äitillä vantaalla jos mies on työmatkalla ja sillon pitää koko konkkaronkka mahtua mukaan. Miehen auto on diesel ni sillä me reissataan jos ollaan kaikki yhessä.

Karvat: Ei vielä kasva mitenkää enempää ku normaalisti. Viimeks muistan ku mul tuli mahaan ihan järkysti karvoja.. YÖK!

Lare:Mistä isäs löys ton pontson? Ois ihana saada tollanen mis on hihat!

Pööppis:Selkeä vauvamaha!

Vinkkinä kaikille yli 165 pitkille: Ikean malm lipasto (4 laatikkoa) on tosi hyvä vaatelipasto vauvalle ja päälle saa hyvin laitettua hoitoalustan. Meillä toiminu tosi hyvin! Nyt kun saadaan pojalle oma huone ni hän saa uuden vaatekaapin ja sitten vauvan vaatteet laitetaan taas tohon lipastoon..

SItten vielä toisena vinkkinä: ikean sängyt on isompia kuin muut pinnikset, ottakaa se huomioon ku ostatte reunapehmustetta. Mä ostin meinaan (onneks kirpparilta) ihanan reunapehmusteen ja sehän oli sit ihan liika pieni..

vauvan sukupuolesta: Aiotaan kysyä. Viimeks ei poika näyttäny muuta ku vasta sitten ku mentiin 4d ultraan. Se oli kyllä hieno kokemus ja katellaan aina välillä sitä dvd:tä jonka sieltä sai mukaan, ja ne kuvat <3 aaaaah <3..

Nyt pitää mennä nukkumaan, poitsu meni niin aikasin nukkuu että herääkin varmaan tosi aikasin ja mä en jaksa!

öitä!

susanna ja pikkunen 11+6 (huomenna poksuu!!!!)
 
Susanna85, me tehtiin just Malm-lipaston päälle aikoinaan sellainen laidallinen hoitotaso, joka on samanlevyinen kuin se lipasto. Olihan se vähän korkeella, mut toimi ihan hyvin! Täällä uudessa kodissa meidän makkariin ei ne lipastot enää mahdu, eli nyt on keksittävä joku muu ratkaisu. Luultavasti hoitotaso tulee kodinhoitohuoneen pöydälle tms. Pitäisköhän myydäkin se malm-taso..?
 
Ultrassa pääperämitta 36 ja viikot 10+2, laskettu muuttui 11 päivää.

Autoon sopivan kokoinen :) nyt on iso diesel, mutta vaihdetaan se pienempään bensaan kun ei enää tule niin paljoa ajokilometrejä.

vuokrasänky Ei ole aikeissa ottaa, kun saadaan kehto ja ehkä myös mulla ollut vanha rottinkinen kori, jos se vielä joltain sukulaiselta löytyy.

Mariaja ja MM1 Mulla kans tulossa tyttöpoika/poikatyttö :D Suolainen ja makea maistuu, karvat kasvaa, närästää ja ajatus on muuttunut alun poikatoiveesta sukupuolettomaksi.

Jos sukupuoli näkyy rakenneultrassa, niin sitte tiedetään,mutta mulle pääasia että on terve lapsi ja saa isänsä nenän :LOL:

Viime yö menikin sitten mahakipujen kourissa. Nukuin sellaiset 4 tuntia ja kun sain nukahdettua uudelleen näin niin kamalia painajaisia että meinasin alkaa itkemään.

onko muilla unien näkeminen lisääntynyt? Näen siis normaalistikkin paljon unia, mutta nyt niitä on vielä sitäkin enemmän.

hoitotaso En ole ajatellut hankkia, kun ei sitä tarvitse sitten lapsen jälkeen mihinkään. vaihdan vaipat sitten alustan päällä siellä missä katson sen olevan helpointa.

Töihin se on taas mentävä:|

hepuhi:heart:käpy 13+2
 
Sukupuoli halutaan tietää etukäteen. Mennään jokatapauksessa 4D ultraan, joten siellä selvinnee viimeistään.

Hoitotaso: Meillä on sellainen Ikean lipasto, johon saa lisättyä päälle sen tason ja lipastosta tulee tilava hoitopöytä (laidoilla). Ekat puoli vuotta käytettiin hoitopöytänä ja sitten taso lähti kellariin. Nyt on siis tytön huoneen lipastona ja tulee taas uudelle vauvalle hoitopöydäksi. Mä tykkäsin siitä kun säästi selkää, mutta sitten kun tyttö kävi liikkuvaisemmaksi ja painavammaksi, niin oli helpompi vaihtaa vaippoja hoitoalustalla esim. lattialla.

Jee, me nukuttiin viime yö loistavasti. Kiitos sipuleiden ja korotetun sängyn päädyn. Räkäinen, yskäinen ja kuumeinen tuo lapsi on edelleen. Omissa keuhkoissa tuntuu ikävältä kun hengittää syvään. Ei yaida enää mennä närästyksen piikkiin se : / :D

Sipsunen & SV 12+3 :heart:
 
Huomenta kaikille!
Olipas taas viikonloppu.. la ja su töissä molempina päivinä 10,5 tuntia.. jalat turposivat ihan sikana:O kiva jos nyt jo alkaa turvottaa. Ja iltapahoinvointi on loppunut, jee, mutta aamupahoinvointi alkoi... jospa tätä ei enää kauan kestäis. keskiviikkona on nt-ultra, joten sitä odotellessa.
Mulla alkaa jo selvästi masu näkyä, ja töissäkin pari jo arvasi, kun muuten mulla ei tuota ylimääräistä ole niin näkyy aika selvästi kumpu:D

maruli 11+6! (mihin nää viikot nyt menee näin äkkiä)
 

Yhteistyössä