Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

Raparperimehu, mulla näkyi hippiäinen ja syke vatsan päältä ultrattuna viikolla 6+6. Mutta ultralaite oli ilmeisesti aika hyvä.

Kevlarsoul, ihanaa, että joku muukin ihmettelee ajoittaista oireettomuutta! Mulla oli myös esikoisesta ihan jatkuvaa oksentelua, töissä sai käydä useamman kerran päivässä oksentamassa. Ja silti sain pidettyä salassa yli puoleenväliin, aika mahtavaa. :LOL::)
 
Raparperimehu kävin ultrassa kun luulin viikkoja olevan 6+5, ultrattiin vatsan päältä ja ultran mukaan vastasi viikkoja 6+1. Kuva oli tosi rakeinen eli uskon laitteen olleen melko vanha/huono, mutta syke näkyi selkeästi. Tosin olen todella hoikka ja rakko oli aivan täynnä jotka varmaan auttoivat asiaa. Toivotaan että sulla pikkusella kaikki hyvin ja oli vain jotenkin piilossa :)

Oireena täällä jatkuva melko paha pahoinvointi, ei kuitenkaan oksennusta ole tullut. Lisäksi huimaa, pissattaa, turvottaa ja tissit kipeät. Huomenna pääsen neuvolan kautta ultraan pienen vuodon vuoksi, toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin. Oireet kuitenki vahvat mutta eihän se kaikkea kerro. :( Uneton yö siis edessä.
 
Heippa täältäkin!

Tänään tuli postissa odotettu kirje, jossa kerrotiin että aika nt-ultraan olisi tän kuun lopussa :) !! Ihanaa, toivottavasti siellä on hyviä uutisia :)

Me ei oteta niitä seulontoja, ei otettu ekastakaan.

Ällötys-olo jatkuu vaan :( vaikka voihan ajatella niin että se on hyvä merkki...

Vai jotkut miettivät jo nimiä! :) itselläni on lista kivoista nimistä, mutta tämän vauvan nimeä aletaan varmaan vasta todella pohtimaan 2.ultran jälkeen jos hän antaa nähdä kumpaa sukupuolta on :D

Nyt tämä äiti menee nukkumaan kun taaperokin väsähti, jospa olisi huomenna sitten energisempi olo hyvin nukutus yön jälkeen :) mukavaa viikkoa kaikille!

Milagro ja bebe 9+1
 
Täällä 8+1.

Oireet on kohtuullisen vähäisiä.. menkkamaista kipuilua oli useemman viikon, nyt ei oo ollu aikoihin. Tissit on painavat ja arat ku liivit riisuu. Ja aamulla on pakko syödä pian heräämisen jälkeen, muuten tulee huono olo (ennen en syönyt juuri koskaan aamupalaa). Mitään oksentelua ei oo ollu. Jonkunlaista väsymystä on myös, kovin myöhään ei enää jaksa valvoa.

Varhaisultrassa käytiin 7+2, näkyi vahva syke <3 Ja eka neuvola ois 9+1 eli tasan viikon päästä ma.

Sweetzilla ja Toukka 8+1
 
Mimi_ laitoin sulle viestiä fb ryhmää koskien.

Nannal miten ultra meni? Toivottavasti kaikki kunnossa!

Mua vaivaa nyt päänsärky ja väsymys muuta ei tekis mieli ku nukkua. Toivottavasti nää oireet katoais pian. Kylässäkin pienet päikät sohvalla tuli otettua:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nannal
Mut voi poistaa listalta.
Eilen kävin tk:ssa näytillä ja sain lähetteen gynepolille ultraan. Tänään aamulla menin sinne jonottelemaan ja tulos oli se minkä itse arvasinkin. Kesken oli mennyt ja (onneksi) kohtu alkoi olemaan jo aika tyhjä, joten vuodonkin pitäisi kohta loppua.

Fyysisesti tää oli onneksi aika helppo keskenmeno kun kivut oli jopa vähän heikompia kuin yleensä kuukautisissa (vähän erilaisia tosin, kun nyt tuntui selässäkin) ja vuotokin oli vähäisempää kuin kuukautisissa.
Ja henkisestikin olen jo tottunut ajatukseen, että ei ihan vielä ollut meidän aika. Toivottavasti piankin. Olis vaan kiva ollut saada taas maaliskuinen mussukka!

Mukavaa odotusta teille kaikille ja toivottavasti teillä menee loppuaika paremmin! Saatan tulla tänne kurkkimaan vielä joskus miten teillä menee. :)
 
Heippa, täällä ilmoittautuisi varovasti yksi mukaan höpinöihin, la 3.3 ja neljättä pukkaa, sairaala luultavasti KYS. Edellisen piti ehdottomasti olla jo se iltatähti, mutta hupsista vaan tässä sitä ollaan taas.. Vähän on edelleen epäuskoinen fiilis ja hirvittää kuinkahan tässä käy, kun noita ihme jomotuksiakin on ollut. Ajatukset paljolti pyöriikin ensi viikossa, kun yritään etsiä niitä sydänääniä ennen ultraa. Olen sitten varannut stressin aiheita jo valmiiksi melkein joka "vaiheeseen", joten saatan olla vertaistuen tarpeessa. Ei ole nimittäin mennyt yhdenkään kanssa niin kuin oppikirjoissa ja tämäkään tuskin on poikkeus.

Tuima ja möhkö 9+6
 
Pahoittelut nuska täältäkin.:(

Pahoinvoinnin ja väsymyksen lisäksi on juurikin ollut menkkamaista jomotusta plussasta saakka, sekä vihlasuja. Omistan kestopömppiksen, mutta nyt alavatsa on todella pöhö.:confused:Kiinnittymisvuotoa ei tässä ole ollut vaikka muissa oli, siksi tottakai neuroottisesti mietin että onkohan nyt kaikki ok. :D

Sokerirasitukseen tie vie täälläkin, koska 2/3 on kosahtanut ja lottoonpa, että nytkin..sitten taas dietataan ja jännitetään kasvaako vauva liikaa vai liian vähän.(y)

Ikäeroa kolmoseen tulisi meillä noin 1v6kk, joten tuplarattaita pääsee vertailemaan.

Ja synnytys...nopeutuneet kerta toisensa jälkeen ja kolmannessa oli kesto tasan 1h josta 15min. sairaalassa..ja nyt sitten pitäisi varautua noin 2h ajomatkaan..kaikki nakerot tulleet noin viikkoa tai kahta ennen laskettua aikaa. Taidan synnyttää kotona siis.:ROFLMAO:

Täällä on ollut tapana odotella ensinmäistä ultraa ennen kuin ollaan kerrottu lähimmille. Meillä on siis miehen kanssa yhteinen salaisuus vielä hetken.:p
 
Tervetuloa kaikki uudet!

Ihanaa kun muillakin juilii vatsanpohjassa. Ite täällä yritän olla huolestumatta siitä. Nyt on kyllä pari päivää huolettanut löytyykö vuotoa pikkupöksyistä. Aina saa olla vahtaamassa. Äsht menisi jo aika hieman eteenpäin. Seksiäkään en oo uskaltanu harrastaa!

Täällähän on aika monta vauhtisynnyttäjää. Ihan mielenkiinnosta Tuimatäti mahtavatkohan oikein suositella kotisynnytystä kun noin vauhdilla on muutkin tulleet ja ajomatkaa löytyy?

Vointi on ollut vaihteleva. Normaaleja pikkuvaivoja. Kivistäviä rintoja helpotti ihanasti viileä järvivesi! Mahtava tunne kun ei tarvinnut änkää uimapukuun itseään. Perjantaina neuvolaan. Toivottavasti terkkari yhtä mukava kuin puhelimessa.

MasuMyy 8+4
 
MasuMyy siinäpä se, jos saan valita niin mielummin ennättäisin sinne sairaalaan asti kuitenkin.:D Ja jospa tämä vaikka tulisi hieman nihkeämmin ja ennakoitavammin kuin edellinen ohjus, mikäli loppusuoralle päästään.:pOnneksi sinne helmi-maaliskuulle on vielä piiiitkä aika.:)
 
Mulla on olo ollut 6+2 jälkeen sellainen, kun ois koko ajan krapula. Pahimmillaan ei pysy ruuat eikä juomat sisällä, eikä jaksais nousta sängystä ylös. Huonovointisuus iskee helposti sillon, kun esim. touhuilee jotaan kotosalla. Lähes kaikki ruuat ja hajut oksettaa. Huimaakin välillä niin julmetusti :unsure:

Huomenna sitten eka neuvola, viikkoja nyt 8+1 :rolleyes:
 
Terveisiä eilisestä ultrasta :) Hirveesti jännitti mennä ja olin varannu oikein nenäliinojakin mukaan. Olin varma että rupeis itkettää, kun vollotin yks päivä jollekin kissavideollekin..ja koiranpentuvideoita varsinkaan ei kärsi kattoo :D No en mä sit kuitenkaan tarvinnu niitä nessuja, kun olin niin järkyttyny että unohin ihan kokonaan itkee. Yhen sykkeen sijasta ruudulla näkykin kaks sykettä! :love::love: Minä jo katoin, että miten tuo kuva näyttää jotenkin erilaiselta kun olin kuvitellu. Ultratäti sitten rupes esittelemään, että joo tässä näkyy nyt yksi kaveri ja.. tässä toinen. Katoin vaan ihan hölmönä ja kysyi että ootko tosissas :D Kuulemma oli. Yllätys oli toki iloinen mutta tuli kyllä ihan puskista. No nyt on laskettu aikakin sitten tiedossa tarkemmin. Voi tarkentaa listaan.

Mymmeli_myy/24/1.ja 2. lapsi/ 25.3./KYS
 

Yhteistyössä