Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Hei kaikille! Varovasti kurkkailen tänne tuoreen plussan jälkeen. Menkat on vasta vaivoin myöhässä, laskin, että la olis 17.3. Takana huhtikuinen km (rv10), ja vaikea on uskaltaa luottaa kaiken nyt menevän hyvin. Yritän huomenna varailla aikaa ar-ultraan, heti elokuun alkuun, listaudun sen jälkeen, jos kaikki on ok.

Siihen saakka nautin kesästä (hrrrrr, kylmää) ja lomasta sekä oireettomasta olosta ja yritän unohtaa olevani raskaana :) Palaillaan!
 
Voi, olen melkein kateellinen teille joilla on oireita! Itselle ilmaantunut nyt väsymystä, mutta ei muita "kunnon" oireita. Olisi niin paljon helpompi uskoa olevansa raskaana, jos ei olisi niin oireeton. Senpä takia olen alkanut miettiä sitä ar-ultraakin, ihan mielenrauhan takia. Täälläpäin se on vain niin kallis. o_O
 
Hei mammat,

Tuleekohan kommentti nyt oikeaan kohtaan; tein eilen pos raskaustestin. Menkoista la 10.3.2016.

Kolmas lapsi ja Kätilöopisto Helsinki. Lisääkö joku listaan? ❤❤

Yst.

Kahden pienen tytön (2012 ja 2014) äiti. Ikää 33 v
 
  • Tykkää
Reactions: Mama38
Hei! Siirryn varovaisesti joukkoon iloiseen!

Bambooo /LA 20.3/ 2.lapsi/ Tyks

Raskaustesti näytti vahvaa plussaa. Silti jalat maassa vielä kun toissa kierrossa meni kesken. Silloin alle viikon näytti haaleaa plussaa, joten nyt odotukset vähän korkeammalla kun viiva selvästi vahvistunut. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
 
Tervetuloa jälleen uusille

Mä niin toivoin, että huono olo ja kuvotus pysyis poissa mutta niin se vain tänään tänne rantautui ja illalla sai jo halata pyttyä. Huomenna soitettava neuvolaan ja pyytää jo heti alkuun lääkärille aika, että tehdään sotasuunnitelma tätä oloa vastaan.
Täytynyt tänään ihan pakottamalla pakottaan itsensä syömään vaikkei todellakaan ole tehnyt mieli.

Lumo 6+1
 
Ei taija tulla meille maalisvauvaa..

Tänään rv 5+0 ja digi palannut 2-3:sta 1-2 :(

En tiiä antasko ne mulle hcg mittauksen..

Älä vielä murehdi jos ei ole mitään vuotoa alkanut. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty. Mulla aiemmissa raskauksissa se digi heitteli tulosta sinne ja tänne ja nyt en ole siihen edes sortunut... Voithan sä kysäistä josko pääsisit mittauttamaan arvot...
 
pisamapeikko: ehkä sun kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä pääsisitkö verikokeisiin. Olen kyllä samoilla linjoilla muiden kanssa, että älä vielä toivoasi menetä. Testissä voi olla virhe.. tai jos olet juonut normaalia enemmän ja pissi on vähän laimeaa.
 
Mulla on pahoinvointi äitynyt entistä pahmmaksi. Lauantaina jouduin syömään tunnin välein jotain ja silti etoi. Tänään oksensin ekan kerran ja töissä olo on yhtä kärvistelyä, aamulla tuntui ettei tule mitään, mutta oksentamisen ja lounaan jälkeen oli hetken jo ihan hyvä olo. Ja nyt on vasta viikko 6 ja viikot 7-11 on kuulemma useimmiten pahimmat. Jos tä vielä tästä pahenee niin en ole kyllä enää oikein työkykyinen (nytkin on vähän niin ja näin, teen monta tuntia puolen tunnin hommaa). Tosin sekään ei oo hyvä, että kotona on tyhjän panttina ja on aikaa miettiä pelkästään pahaa oloa.
 
Mäkin sain tänään soitetuksi neuvolaa ja 22pvä olis nyt ensimmäinen käynti. Harmi vain et meidän oma th on tuolloin vielä lomalla, noh näemmä hänen kanssa sitte elokuussa ku on vanhimman lapsen neuvola käynti.

Tsemppiä muillekin joilla huonoa oloa ilmassa :)
 
heips, plussasin (taas) vajaa viikko sitten, mutta koska plussasin myös viime kuussa mutta vuoto tuli viikon myöhässä, olen vielä varovaisin mielin.

Nyt pientä etovaa oloa välillä ja tissit arat. Mutta ylipäänsä aika normaali olo. Viikkoja 4+6.

Viime kierrossa, joka loppui 5+0 vuotoon, oli alkuun enemmän etomista, mutta se loppui yhdessä rintojen arkuuden kanssa ja tilalle tuli pelkät vatsatuntemukset jotka tosiaan loppuivat viikon kestävään vuotoon.
 
Pisamapeikko, tsemppiä sulle :love: Ei saa vielä heittää kirvestä kaivoon =)

Onnea kaikille uusille plussaajille :love:

Itselläni pahoinvointi on siirtynyt iltapalan jälkeiselle ajalle, silloin oksennus lentää aivan kaikesta. 30min ateriasta eteenpäin lentää kaikki ulos. Tämän lisäksi närästyskin on pahentunut :sick: Mistään ei tunnu olevan apua :cry:

Memmmy ja Katkarapu "Käivärä" 6+5
 
Voi ei, pahoitteluni Pisamapeikko. :unsure:

Ja tervetuloa uusille!

Täällä lääkäri varattu torstaille. Ottanee kantaa niukkaan tuhrutteluun, jota on ollut. Toivon mukaan saisin jotain helpotusta kovaan huimaukseen ja kaatoväsymykseen. Työaikani kun on melko epäinhimilliset. :sleep:

Ite olen luottavaisin mielin. Mies hermoilee raskauden sujumista munkin edestä. Raukka. Kateltiin naistenhömppä foorumia ja laskauskalenteria yhdessä ja mies sai nuuskuttaa bio-oilia tisseistä, tais tulla vähän ilosemmaks. :D

Laittakaahan kuulumisianne!

MasuMyy 5+3
 
  • Tykkää
Reactions: Mama38

Yhteistyössä