Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

Joo, tää maaliskuisten ryhmä oli nyt tosi tyhmä :unsure:. Esim helmikuisissa on tosi vilkasta keskustelua face ulkopuolellekin.
Mä itse kuuluisin kanssa ihan maaliskuisiin alkupuolella, mutta en ole viitsinyt edes ilmoittautua ryhmään, kun täällä palstalla ei ole lähes ollenkaan keskustelua, kaikki ovat fasessa ja itse en halua sinne liittyä. Maaliskuisissahan kävi niin että tämän faceryhmän perustaja oli ensimmäisiä plussanneita ja pisti heti ryhmän pystyyn ja ohjasin kaikki sinne keskustelemaan:unsure:. Mulla ei ollut siihen pienintäkään mielenkiintoa kaikkien keskenmenojen jälkeen ja katsotaan nyt... jos tästä selvitään vielä kuiville vesille niin ajattelin jopa jos vaikka esittäisi vienon pyynnön helmikuun ryhmään ;).
 
Jep, olen samaa mieltä. Että tämä maaliskuun Facebook ryhmän perustaja voisi pistää liittymis säännöt uusiksi ja antaa myös muiden osallistua ryhmään minne kaikki täältä foorumilta ovat lähteneet. Ikävää jättää muita ulkopuolelle, kaikki kuitenkin samassa veneessä ollaan...
 
Jep, olen samaa mieltä. Että tämä maaliskuun Facebook ryhmän perustaja voisi pistää liittymis säännöt uusiksi ja antaa myös muiden osallistua ryhmään minne kaikki täältä foorumilta ovat lähteneet. Ikävää jättää muita ulkopuolelle, kaikki kuitenkin samassa veneessä ollaan...
Vastaan nyt vielä tänne, vaikka syyskuun ketju on jo olemassa. Minulla ei ryhmän perustajana ole ollut mitään "liittymissääntöjä". Ryhmää ei myöskään pistetty kiinni minun aloitteestani, vaan joku/jotkut esittivät tällaisen toiveen, sitten laitoin äänestyksen pystyyn jossa mahdollisuus oli valita joko tuo elokuun ajankohta, myöhäisempi muistaakseni lokakuussa, auki aina tai joku muu, mikä. Elokuu voitti, ryhmässä on n. 80hlöä jotka päättivät näin, itse en osallistunut edes äänestykseen. Maaliskuisten ryhmiä on minun tietääkseni facessa ainakin viisi, osa pienempiä ja osa isompia. Kuka tahansa voi vapaasti perustaa oman ryhmän faceen. Henkilökohtaisesti ei tunnu kivalta kirjoittaa tänne palstalle kyllä enää, jos valitetaan muille kun ei itse liittynyt faceryhmään kun se vielä oli ihan mahdollista, tai jos ei ole muuta sanottavaa kuin että mälsää kun kukaan ei kirjoita mitään. Meidän faceryhmän sisältäkin syntyi rajatumpi faceryhmä, johon itse en liittynyt, ei tulisi mieleenikään mennä sitten valittamaan sinne kun en itse liittynyt. Hyvää jatkoa jokaiselle ja keskittymistä olennaiseen toivotan.
 

Yhteistyössä