Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Heips kaikille! Saanen liittyä seuraanne :) Sunnuntaina tein haamulaisen ja tänään selkeän plussan. Kuukautisetkin jo myöhässä kolme päivää. Lasketuksi ajaksi olis kierron mukaan tulossa 12.3. Ja nyt sit rv4+2 Vauvaa odottelee vanhempien lisäksi syksyllä 2013 syntynyt tyttö, joka on puolisen vuotta kysellyt: "Koska minulle tulee pikkuveli tai pikkusisko?" :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: IirisL. ja Teepi
Moikka!

Aivan kammottava väsymys iskenyt. Totesin miehelle, että multa taitaa olla hetkeksi pidemmät automatkat ratin takana kielletty. Oli aika kammottava ajella kun kävin lasten kanssa kolmisin kyläreissulla ja mikään lepääminen, kahvi ja mussuttaminen ei virkistänyt kuskia. Onneksi isompi lapsi ei nukkunut päikkäreitä (enpä olis tätäkään uskonut suustani kuulevani :D ) ja höpötti koko matkan. Eli lähimatkailua tai bussia ja junaa kunnes tää olo vähän helpottaa.

Lisäksi iltapäivän pahoinvointi on ilmestynyt kuvioihin. Puuh ja huh. Se yllättää joka päivä, vaikka tiedän että sieltä se on tulossa :D

Radi-syömisiä en oo oikein jaksanut vielä ottaa ohjelmaan vaikka ehdottomasti jo nyt kannattaisi. No bonuksena mulla on tässä keliakiaepäily päällä ja odotan testejä siitä, että odotan oikein innolla radi-keliakiaruokavaliota. Jipii!

Turvotusta on täälläkin enemmän kuin riittävästi! Kohtu tuntuu välillä aivan käsittämättömän raskaalta ja olo on kuin olis useampi kk jo takana tätä raskautta :D Onneks on vielä legginssi+tunika -kelit :D

Anskutin ja Hippunen 5+2
 
Heips! :)

Täällä eilen ylläriplussattu, ja tän aamun uusinta edelleen plussaa näytti, joten varovaisesti mukaan liityn.. :love::love: Viides olisi siis itselle ja kolmas miehelle, jos ja KUN kaikki hyvin menee.. :love: Hieman huolettaa vaan, että onko tarrautunut oikeaan paikkaan, kun luovutin helmikuussa toistamiseen munasolujani.. Jos onki jtn punktiokohtien arpikudosta jääny mikä tyssäyttäny matkan tjtn.. :unsure: Mutta pitää vaan toivoa ettei niin huonoa tuuria olisi..

La olisi viimesistä menkoista 15.3, mutta luulen tuon aikaistuvan parilla päivällä.. :)

Kylläpä on edelleen aivan uskomaton fiilis.. miun masussa.. huoaaaah!!! :love::love: (Äh, nuo kaksi tuli vahingossa..:unsure::unsure: ei saa jostain syystä kännyllä pyyhittyä.. :eek:)

Mutta ihanaa ja onnellista odotusaikaa meille kaikille.. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -äiti91-
Heippa, liityn myös seuraanne. Laskettuaika on 3.3.17 ja kotona on ennestään 3-vuotias. Minulla ei ole vielä minkäänlaisia raskausoireita ja vähän huolestuttaa, miksi ei? Ensimmäisestä aloin jo ensimmäisen viikon jälkeen juosta pissalla, myös öisin ja maha muistaakseni turpoi aika paljon, lisäksi hajuaisti herkistyi ja kaikki haisi mielestäni pahalle.
 
  • Tykkää
Reactions: -äiti91-
Moi, minäkin tuun tänne kurkistelemaan. Koko homma on vasta aluillaan, eilen tuli haalea plussa. Miehen lisäksi en oo muille uskaltanu asiasta vielä huudella. Varovasti jo laskeskelin, että LA olis 15.3. Ja esikoinen olisi kyseessä, joten aika hämmentyneillä ja sekavilla sekä varovaisen onnellisilla fiiliksillä mennään :)
 
Heippa, ehkä uskaltaudun minäkin mukaan. Kovin on epävarmat ja uskomattomat fiilikset tänään tehdyn plussatestin jälkeen. La olisi laskurin mukaan 9.3. Mitään oloja ei ole ollut, siksikin nyt kovin varovaisin mielin. Meille olis neljäs tulossa. Olen itse tätä jonkin aikaa haaveillut, mies ei ole ollut ihan vielä niin innokkaana asian suhteen. Kierukan poistatin kesäkuun alussa ja kuukautisia ei ehtinyt nyt tulla, ihana pikku ylläri siis! Siksikin epäuskoinen olo, ettei tämä voi näin hienosti heti mennä! Olisi kiva liittyä Facen ryhmään mutten tiedä vielä uskallanko. :)
Elviira
 
Moikka!
Eilen haamun ja tänään eilisestä vahvistuneen haamun plussanneena taidan varovasti uskaltautua liittyä seuraanne. :) Olen 21-vuotias ja avomies 23-vuotias. Yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta ja yhdessä asuttu niistä 4 vuotta. Yritys aloitettiin joulukuussa 2015, ja plussa tulikin jo yk 2 helmikuussa. Raskaus kuitenkin päättyi spontaaniin keskenmenoon rv 11. Eilen siis sain ensimmäisen miehennähtävän haamuplussan ja tämä oli yk 5 yrityksen aloittamisesta ja yk 3 keskenmenosta laskien. Toivotaan että kaikki menee tällä kerralla paremmin, ja plussa tuottaa tulosta syliinkin asti sitten ensivuoden puolella. :love:

Laskettu aika on menkkojen mukaan 18.3, mutta ovis tapahtui normaalia myöhemmin, joten sen mukaan laskettuna la olisi 21.3. Taidan nyt kuitenkin mennä aluksi tuolla 18. päivällä, sillä neuvolassa lasketaan tuo päivä lasketuksi ajaksi. Päivitelläämpähän sitten myöhemmin oikeaa päivämäärää lasketulle ajalle, jos nt-ultraan asti päästään. :)

minttumar / la 18.3.2017 / 1. lapsi

Minttumar ja ipana 4+0 ♥
 
Tervetuloa lämpimästi uudet odottajat! Liittykää ihmeessä meidän aktiivisempaan FB -ryhmään <3

Salaiseen FB-ryhmään pääsee mukaan laittamalla kaveripyynnön Iiris Lee -nimiselle profiilille (profiilikuvassa sorsia poikasineen) ja kirjoittamalla viestiin tämän ketjun nimimerkki.

Itse olen parhaillaan Ruisrockissa töissä, joten kävin vain pikaisesta päivittämässä meidän odottajien listaa. <3
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Moi, minut voi poistaa listalta. Vuoto alkoi tänään kunnolla. Viivat eivät lähteneet kunnolla vahvistumaan testeissä joten uutta yritystä vain ja huhtikuisiin tähtäämään :) onnellista odotusta kaikille :)
 
Humpuuki Kiitos. :love: En taida ihan vielä FB-ryhmään uskaltaa, mutta liityn sitten perässä sinne vähän varmemmilla viikoilla! Toivotaan ettei täältä keskustelu aivan kuihtuisi silti. :)

liila~ Pahoittelut ja voimia. :( Toivotaan, että pääset huhtikuisiin. :love:
 
Heippa! Jospa minäkin uskaltautuisin tänne liittyä, fb-ryhmään kun ollaan varmemmilla vesillä. Tänään siis dpo11 ja aika kivasti punertava viiva tikkuun tuli :) La menkkojen mukaan 24.3, oviksen mukaan 22.3.... Itse olen 33 v. ja minulla on 7,5v tyttö entuudestaan. Sen verran on aikaa edellisestä raskaudesta, että ihan uudelta kaikki tuntuu :D Nykyisen miehen kanssa ollaan 2,5 vuotta oltu yhdessä ja lapsia ei hänellä ole vielä. Toivotaan, että maaliskuun lopussa hänestäkin isä tulee :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Tervetuloa uusille ja vahvistumista viivoihin!

Tänään soitin neuvolaan ja sain ensimmäisen ajan sinne 25.7. Sain myös tälle viikolle lääkärille ajan, joka sitten arvioi antaako maksusitoumuksen alkuraskauden ultraan vai meenkö sitten yksityiselle, kun en malta klinikan aukeamista odotella. Täytyy sinnekin sitten soitella heinäkuun lopulla että haluavatko vielä tarkistaa itse tilanteen ja luonnollisesti täytyypi suunnitellut hoidot peruuttaa. Ei haittaa jos näin :ROFLMAO:

Melko oireettomana yhä vaan, väsymys ehkä lisääntynyt ja toista lonkkaa ja alavatsa jomotellut nyt eilis illasta, se tosin vähän helpottamaan päin. :D

Humpuuki ja minttumar missä muodossa se täytyy siirtää tuo lilypie jana, että näkyy allekirjoituksessa kuvana? Olen nyt useampaa yrittänyt, mutta ei onnistu :notworthy:

Sonara ja Mini 5+4 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Täällä tuli tippa silmään aamulla kun näin aika lailla haalistuneen viivan, mutta siitä 2,5h eteenpäin ja päätin kokeilla kuitenkin vielä pissata saman pc pakkauksen toiseen tikkuun ja hiukan eilisaamuista vahvempi viiva sieltä tuli:love:. Mikälie viallinen oli, heitin äkkiä roskiin.... Eli vielä täällä ollaan :)
 
Ootteko miten paljon "uskaltaneet" jo kertoa iloisia uutisia eteenpäin? Mulla olis viikonloppuna siskon häät ja kova pähkäily päällä, että kuinka selviän niistä epäilyksiä ja kyselyitä herättämättä, minähän en normaalisti lasiin sylje :D. Uskaltaiskohan vanhemmille jo kertoa..? Jänniä aikoja :)
 
Hei vaan kaikille! Kaippa sitä uskaltaisi liittyä mukaan. Viis päivää sitten testattu erittäin haalea plussa, tänä aamuna sitten testattu myöskin haalea mutta selvästi tummempi plussa. La varmaan täsmentyy mutta veikkaisin 14.3.

Toinen lapsi tulossa, esikko nyt 1v 5kk. Ekessa raskaudessa pärähti yhtä tumma viiva kuin se toinen referenssi viiva samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa. Nyt kumminkin 8pv yli ja silti vielä haalea. Kierron pituus on vähän vaihdellut ekan raskauden jälkeen. Toivittavasti muuttuu viiva tummemmaksi kun varmaan vkl testailen kolmannen kerran :)

Ekesra raskaudesta ei ollut muuta oireita kun se että makeen himo hävis välittömästi, sama on nyt. :)
Aivan loppuraskaudesta oli närästystä iltaisin. Saas nähdä miten tällä kertaa :)

Oon vähän miettiny uskaltaako mennä np-ultraan. Esikosta menin ja sen tulos oli oikeestaan pahin mahdollinen. Np 3mm + 1mm turvotus koko sikiön selänmitalta ja downriski 1:5. Siinä sitten käytiin kaikissa mahdollisissa lisätutkimuksissa ja sai koko odotusajan olla ihan sydän syrjällään. Lopputulema oli kumminkin täysin terve lapsi! :)

Hyväksytäänkö face ryhmään jos profiili ei ole omalla nimellä? Esikoista odottaessa ei käynyt. Mulla ei muuta profiilia ole.

Onnea odotukseen! :)
 

Yhteistyössä