*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Täälä on kärvistelty yhdestä asti kamalista suppareista... Oon tässä Kellottanu Oikeen Sekunttikellon Kanssa Välejä Ja Ns Kierrosaikoja :D 4-5min Välein Tulee Noin 30-60 Sekunnin Mittaisia Supistuksia. En oovielä Soittanu synnärille.. Yritän Viimeseen Asti Kotona Olla. Mitähän Synnärille Soittaessa Pitää Sanoa? Töksäyttää Vaan Että Supistellu melko Säännöllisesti Jo Yhdestä Asti ! Millon Saa Tulla Sinne? Vai Mitenhän Puhelu Kannattais Aloittaa? Ja oletteko Muut Soittaneet Itse Vai Voinko Laittaa Miehen Soittamaan? Ääääh, En Ehkä Kestäkkään Näitä suppareita Vaikka Näitä Odotin Jo Pitkään :D

Sdaa 41 +5
 
Anomus laitettu salaiseen kerhoon. :)

Muutaman päivän poissaolon syy se kun meidän vauvakin sitten lopulta sai tartunnan meidän räkätaudista... :( Pientä oon hoitanut ja ukkoa kans. Itse oon jo melko hyvässä kunnossa, ja esikoinen vielä ainakin säästynyt tältä kamalalta taudilta. Pojalla nousi kuume siis toissapäivänä ja heti mentiin lääkäriin. Olin varma et joudutaan osastolle, mutta yllätykseksemme lääkäri antoikin sopivan annostusohjeen panadol-suppoille ja kotiin päästiin. Pojalla ei muuta oiretta kuin kuume ja kerran jouduin supon laittaan jonka jälkeen kuume ei enää tullutkaan. :) Nuhaakaan ei pojalla ole ollut vaikka meillä aikuisilla räkä valuu joka rööristä... Josko se rintamaito kuitenkin suojais sen verran et pääsi pieni helpommalla. ;) Toivottavasti ei enää mitään tuu ku kuumettakaan ole ollu enää kohta kahteen päivään pojalla. Ristiäisetkin siirtyi kuukaudella ku ei uutta aikaa saatu aiemmin...

Onnea taas vauvautuneet! :heart: Kohta on kaikilla nyytit pitämässä äitejä kiireisinä! :heart:

Nopponen ja toipunut pikku potilas! :heart:
 
Kylläpä on hiljaista jo tällä palstalla... Onko kaikki jo käärönsä saaneet ja siirtyneet kerhoilemaan suljetulle puolelle? Omassa navassakaan ei tunnu tapahtuvan mitään, ei merkkiäkään että pääsis jo synnärille...miten niin muka odottavan aika pitkä?
Jokos Sdaalla vauva sylissä?
Nanso&Napero 39+2
 
e79
Pikapäivitys sairaalasta tuhisevan nyytin vierestä. Meille syntyi poika 22.3 41+1, pituus 52 cm, paino 3565 g ja pipo 35 cm. Oli aika rankka synnytys, kun kyseessä kasvot edellä avosuisessa tarjonnassa huomattiin olevan avautumisvaiheessa eikä sitten kääntynyt normaaliin raivotarjontaan. Komea pahka tuli alkuun, nyt pää alkaa näyttää normaalilta eilisen Alien-lookin jälkeen. Tarkempaa kertomusta jahka päästään kotiin

E79 ja poika 1 vrk
 
Onnittelut kaikille vauvan saaneille:flower: ja ihanaa vauvantuoksuista arkea :heart:

Eritoten Sintulle lähetän lämpimät onnittelut :flower::heart: Huoli oli kova, joten ihana kuulla, että kaikki on hyvin ja olet pienen pojan syliisi saanut :heart:

Terveisin Minimo,itsekkin hoidoilla raskautunut ja pienen pojan syliini saanut :heart:
 
tyttömme näki sairaalan yövalon 23.3 klo 22.52, pituutta neitokaisella on 49cm ja painoa 3,5kg.:heart: kyllä on aivan ihana tapaus pikku nyyttimme, vaikkei antanutkaan äidin nukkua yöllä. synnytys oli nopea mut ehdin saada epiduraalin ja ilokaasua. ihan hyvä fiilis jäi siitä.

pepper ja tytön tyllerö.
 
onnea kaikille vauvautuneille :flower: :heart:

itsellä on jäänyt koko netin käyttö nyt kokonaan. esikoinen ja kodinhoito vaatii kaiken seuran ja huomion silloin kun vauva nukkuu.. kiva hänen kanssan on puuhailla ilman masua, mutta tietokone saa kyllä pölyyntyä rauhassa. omaa aikaa löytyy varmaan jossain vaiheessa kun sitä haluan ottaa, mutta nyt en sitä ole vielä kaivannut. jotenkin kiinnostus täys nolla ympäröivää maailmaa kohtaan :O joten pahoittelen jo etukäteen - mua ei täällä enää näy usein :ashamed:

pitää vielä kiittää teitä maaliskuisia, tää on ollut paras nettiryhmä mihin oon ikinä kuulunut :heart: :) ootte ihania!

dania ja prinsessa 10vrk
 
Lämpimät onnittelut pienten syntymän johdosta kaikille :flower: ja tsemppiä raskaanaoleville!

Joku oli kirjoitellu lääkkeiden käytöstä imetyksen aikana. Itse olen kyllä vetänyt burana 800:sta ja panadol 1 grammasta lähes kuukauden päivittäin. Aluksi sektiohaavakipuun sitten flussaan ja kipeisiin lonkkiin. En olisi pärjännyt ilman särkylääkkeitä. Toki määrät vaihtelivat, välillä otin yhden tabletin ja enimmillään 6 päivässä. Hurjia määriä, mutta niin lääkäri määräsi. Nyt on selkä kipeä mutta yritän olla ottamatta lääkkeitä. Jospa pikkuhiljaa palautuis kohtuukuntoon... Tuntuu että aina kun pääsee eroon yhdestä vaivasta niin tulee jokin toinen :(

Mites teillä on jälkivuodon kanssa ollut? Mä kuvittelen välillä että nyt se loppuu ja sit alkaakin taas...

Pihlaja78 + tyttö jo 1 kk
 
Onnea Aurora, e79, lenkkari,pepper ja muut vauvaantuneet!:heart:

Täällä neiti 6 vrk tuhisee vieressä tyytyväisenä. Vauva-arki on lähtenyt rullaamaan hyvin ja kohta 3 v sisko on ihana apu hoidossa ja suhtautuu nyyttiin kaikin puolin mahtavasti. Silloin kun on kyläilijöitä käymässä, on havaittavissa pientä mustasukkaisuutta, mut se ymmärrettäköön...

Onko muilla kovia tissittelijöitä tulokkaat? Toissapäivänä olin kahlittu tähän sohvaan! Neiti hamusi, söi ehkä 5-10 min, lepäili saman verran ja eikun uudestaan! Isosisko meinas jo vähän tympiintyä, kun en päässyt tästä oikein irtoamaan. Muutenkin oli vähän kitinä-Iita ja kun mittailtiin lämpöjä, oli tosi viilee typykkä...Soittelin synnärillekin ja yhdessä mietittiin et josko toisella ois vaan kylmä:ashamed: Sitten alettiin pukea kunnon vällykerrosta päälle ja nyt onkin ollut rauhallisempi ja tyytyväisempi. Eilen nukkui selkeesti pidempiä pätkiä ja söi harvemmin. Meidän patterit elää omaa elämäänsä ja etenkin toi makkari on vähän turhan askeettisissa lämpötiloissa. Soiteltiin isännöitsijällekin ja toiv asiaan saadaan pian parannusta.

Synnytyksestä oon toipunut hurjan hyvin. Tai no, ei oo ollut hirveemmin toipumistakaan,kun kaikki oli ohi niin nopeasti ja helposti. Ainut selkee itseä tällä hidastava tekijä on väsymys, mut se kuuluunee asiaan. Tällä hetkellä heräillään öisin 1-2 tunnin välein ja minä vielä useammin,kun unen saannin kanssa on vähän ongelmia...Vielä ei tunnu,et väsymys ois sietämätntä, mut ei tällä rytmillä ehkä monta kuukautta jaksele.

Mulla vähän samat sävelet kuin danialla: tuntuu ettei oo tai en osaa ottaa aikaa tänne kirjoittamiselle. Lukemassa käyn edelleenkin päivittäin. Näin päikkäriaikaankin syvennyn mieluusti lehden ja kahvikupin ääreen ja pidän koneen kiinni:)

Ihanaa vauva-arkea kaikille ja tsemppiä loppuodotukseen muille! Nyt sitä lehteä ja kahvia... :)

Triida ja Milli 6 vrk

Päivitystä: 18.3.2013 Tyttö: 49 cm, 3420 g. 39+3
 
Hei pitkästä aikaa ja paljon paljon onnea kaikille vauvan saaneille :heart:

Meille syntyi reilun neljän kilon poika 13.3. (40+4).

Synnytystä alettiin käynnistelemään 8.3. ja sairaalassa olo oli henkisesti rankkaa, kun esikoinen odotteli äitiä kotona. Synnytys oli ensisynnyttäjäksi nopea (esikoinen syntyi sektiolla) ja avautumisvaihe oli erittäin kivulias, supistuksia tuli taukoomatta. Ponnistusvaihe oli taas mielestäni helppo, vaikkakin kivulias myös. Nyt olen kerännyt voimia ja yrittänyt parantua synnytyksen jättämistä vaivoista.

Mä laitan myös pyyntöä tuohon ryhmään, vaikka nyt pari viikkoa olenkin ollut "poissa". Siellä voin sitten enempi kertoa pojasta ja muista kuulumisista.

Nallu ja poika 11vrk
 

Yhteistyössä