*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

dania onnittelut sinne siis paskasta :flower: Toivottavasti sujui helposti ja kaikki meni hyvin :D

Mie keksin hyvän kivunlievityskeinon, meil on toi varaava leivinuuni, siihen kun selkää hieroo supparin aikana ja mahan puolella kauratyyny :) Kyllä oon äkäsiä supistuksia mutta kestoltaan alle minuutin, ja se ei kyl lupaa hyvää, pitäs kestää pitempään.
 
  • Tykkää
Reactions: dania87
Poika syntyi 9.3 klo 16.44. 3922g, 51cm. <3 pallongilla aloitettiin perjantaina. Jatkettiin cytotecin avulla lauantai aamuna ja kun vauvan Syketaso oli käyrillä jatkuvasti korkea yli 170 niin puhkaistulla kalvot ja saatiin vauvalle pinni päähän. Synnytys eteni mukavaa vauhtia. spinaalia kun olin saanut niin ei kauaa mennyt kun sain alkaa ponnistamaan. Ihana pieni peikkopoika .<3
 
Onnittelut taasen kaikille vauvautuneille ja supisteleville!

Taalla enkkulassa vietetaan aitienpaivaa ilman minkaanlaisia vauvantulomerkkeja. Eilisiltana tuli muutama kunnon supistus, mutta siihen ne loppuivatkin. Olinkin jo odottamassa ihanaista aitienpaivalahjaa syliin...

Dania minunkin niin tekisi mieli saunaan, mutta kun ei ole siihen mahdollisuutta..

Anteeksi jos kyselen tyhmanpuoleisia :ashamed: , mutta joskus mietityttaa etta voiko lapsiveden vahyyden tuntea mahan paalta nain loppumetreilla, jos vaikka on pitkaan tihuttanut huomaamatta.. joskus vain tuntuu etta maha on taynna vain selkaa ja raajoja jotka poukkoilevat joka puolelle..

Siskolisko 38+1
 
leolle onnittelut pojasta!:flower:

siskolisko en kyl ite osaa sanoa paljonko lapsvettä on mut ainakin neuvolassa, terkkari on sanonut et kivasti on lapsvettä. et kyl sen tuntee vatsanpäältä. itellä on välillä samanlaisia tunteita et kohtu on vaa täynnä muksua, ehkä asento siihen vaikuttaa, mut kannattaahan se tarkistuttaa jos huolettaa.
 
Leolle onnea vauvelista :flower:

Niin ja tervetuloa uusille "mattimyöhäsille" :wave: hyvin vielä ehtii mukaan :)

Sone viimeksi lapsena olen moisesta vaivasta kärsinyt, en muistanut että voisi aiheuttaa näin paljon harmia. Ja kiitos, ko. toimitus sujui nopeasti ja kivuttomasti :D toivon vastaavaa loppuraskauden jokaiselle päivälle!

dania & tyttötakiainen 40+0, ja edelleen erittäin paksusti voin, kera turvotusten.
 
Leo onnea paljon ! Täpärästi alle 4kg! Toivottavasti sujui hyvin :)

Dania: se on kyl ikävää, itelläki ollu joskus.. Mut sait helpotuksen hetkeks :D Täälki on muute kamala turvotus! Joutuu käydä supistusten välissä kokoajan kusel.

Luulen että jossain vaiheessa yötä on pakko lähtee, ei taida jaksaa kipuja. Jos olis senverran
Auki aamulla että puhkasisivat kalvot! Voin kertoo että tää on tosihidastaja pelottaa kyl et voimat viel
Loppuu! Nyt siis säännölliset supistukset ollu klo 12 asti ja kuuden tienoilla alko jo puuskutus.
 
Monta kertaa oon luullu, että nyt se Sone synnyttää, mitta ei!! Ensi yönä niin tulee kyllä tapahtumaan!! :) TAISTELE, TAISTELE!!

Tänää muuten tullu muutama sukkapuikkokipu, ehkä lumatulppaa vähän irronnu ja harkkasupparit tuntuu jo vähän inhottavilta. Mä taidan sittenkin olla raskaana..?!! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nanna*83 ja dania87
Onnea kovasti Leolle!!! :flower:

Anteeksi, nyt vain omaa napaa: Mulla on tullut nyt säännöllisiä kivuliaita supistuksia iltapäivästä lähtien.. nyt ne on noin 10 minuutin välein. Koira on just lähtenyt hoitoon, josko tuo väli nyt lyhenis siiteen viiteen minuuttiin. Meillä on sairaalaan vain muutama kliometri niin ei tarvii aikaisemmin lähteä kuin tarvitsee...

Nyt kyllä vähän jännittää... ja tsempit kaikille kärvistelijöille ja supistaville!!

Rena ja Poju 40+4
 
Onnea Leolle!

Ja eipä ollu viime yönä sitten mitään muuta ku pientä menkkajomotusta... oon niiiin pettyny!! Kaikennäkösiä jalkahierontojaki sitä tuli tehtyä eikä siltikään...:'(
Tänään ois sitten täälläki äitipolikäynti, kyllä yritän ettei kotiin tarttis enää tulla.. Vedän kauheet itkupotkuraivarit varmasti varsinki jos se koko arvio menee yhtään yli 4,5 kiloo.. :kieh: :mad:

Jokohan Sone on päässyt tositoimiin??!! Toivottavasti, se on kyllä joutunu kärvisteleen supisteluineen liikaa! Ja Pikku M:llä on varmaan jo nyytti sylissä :p Tsempit Renalle ja Mama07:lle!

Marionetti ja tänään täysaikainen jääräpää vuokra-masuasukas joka ei tajuu että mamma ei jaksais enää tätä masua ja oloa 40+0 POKSPOKS
 
kaz
Paljon onnea leo81 :)

Supistusten kanssa kamppaileville toivon nopeaa synnytystä. Toivottavasti myös käynnistykseen menevillä homma luistaa nopeasti.

Täällä ei tapahdu sitten yhtään mitään. :( Neuvolaan tänään ja varaamaan uutta aikaa.

Kaz 40+0 POKS
 
Nopskasti omaa napaa-

koko eilinen meni suppareita ihmetellessä ja kellotellessa. Oli jo monta tuntia 4-7 minuutin välein. Tosin alkoivat harveta puolen yön jälkeen johonkiin 8-10 minuuttiin. Soitin sunnärille about 2 aikaan yöllä kun harvenivat, mutta olivat ihan tosi kipeitä. Sanoivat, että tule ihmeessä tarkastuttamaan tilanne ja hakemnaan särkylääkkeitä, jotta sais nukuttua edes vähän. Siellä sitten käytiin ja sainkin jonkun pillerisekoituksen. Tekivät myös sisätarkastuken ja kanava oli kadonnut =, mutta vain vain yhdelle sormelle auji.. Sanoivat, että nuo pillerit vaan huiviin ja jos supparit jatkuu aamulla kun herään niin sitten takaisin sairaalaan ja puhkotaan sitten kalvot, jos ei ole edennyt.. no, olen nyt muutaman tunnin nukkunut rikkonaisesti ja heräillyt todella koviin supistuksiin aina silloin tällöin. Ja nyt oon hereillä ja niitä tulee taas noin 10 minuutin välein. Eli kohta varmaan lähetään uudelleen ja jos oikein kätilöä ymmärsin, niin vauvan kanssa sieltä sitten pois tullaan..

Rena ja Poju 40+5
 
Millipillille paljon onnea!! :flower: :flower:

Renalle, mamalle ja marionetille taisteluhenkeä!!:hug:

Täällä myös yöllä ja nyt aamullakin kärvistelty kipeiden supistusten kanssa , mutta eivät vielä tarpeeksi säännöllisiä ole. Nyt onkin neuvolaan lähtö.

Fanny 40!! :)
 
Onnea Millipilli tytöstä! :flower:

Toivottavasti Sone on jo synnärillä! :)

Tsemppiä Rena, Marionetti ja mama07!

Täällä kokeilin illalla mennä nukkumaan ilman nukahtamislääkettä ja uni tulikin saman tien, tosin kahen aikaan heräsin kun tissit oli pinkeenä ja oli pakko lypsää :headwall: Vauva heräs sit neljältä syömään ja kokeilin jos olisin loppuyön nukkunu sängyssä mutta vauva piti sen verran äänekkäitä ähistelyjä ja mies tuhis toisella puolella et katoin parhaaks palata sohvalle. Minkähänlaiset korvatulpat sitä ois tarpeeks tehokkaat etten kuulis joka risahdusta??? Normaalisti esim. miehen lievä kuorsaaminen ei haittaa mut nyt kuulo on varmaan herkistyny tai jotain. Taidan ruutata uretaania korviin ens yönä :LOL: Mutta positiivista on se että pärjäilen jo puolikkaalla nukahtamislääkkeellä eli vaikuttas etten sen tujumpia lääkkeitä tarvii :)

Särö ja Jalo 12vrk
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille :)

Onnea millipilli tyttösestä
:flower:

Tänään taitaa taas syntyä vauva jos parikin.. :)

( . ) oli taas vähän katkonainen yö kun esikoinen juoksi nukkumaan viereen. Ei se muuten häiritse, mutta varsinkin tämän masun kanssa olisi hyvä jos olisi ainakin 2m leveä sänky :D nyt koiran kanssa pitkälle aamulenkille, niin aurinkoista tuolla:wave:

dania 40+1 ja vielä viikko synnytykseen (?)
 
millipillille onnittelut tytöstä!:flower: hyvä et kaikki on nyt hyvin.:)

jokos sone on vihdoin ja viimein päässyt toimiin. toivon todellakin niin.:popcorn:

mama07:lle ja marionetille kaikkea hyvää äippäpolille, toivottovasti kummankaan ei tarvis enää palata sielt ilman nyyttiä.

renallakin näyttää todella hyvältä, taitaa päästä tänään toimiin....=) voimia synnytykseen!

täällä tupruttaa taivaan täydeltä lunta, plääh! ei kyl enää tarvis sitä tulla.
tulikin yöllä mieleen et mähän en oo käynyt verotoimistos ollenkaan, jospa tänään raahautuis sinne ja sais verot vähän pienemmiks äippärahoja varten. monesti miettinyt et pitää käydä mut sit jotenki unohtunut....

pepper& typy 37+6
 

Yhteistyössä