+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Mariel: Mä otan kans digin mukaan seuraavaan kiertoon. Eipä tarvii sit niin kovasti arvuutella...

Nyt seuraa aavistuksen siiderihöyryinen pohdinta :p:

Vauvakuume ja lisääntymisen tarve on niin alkukantainen vietti. Meidät on tarkoitettu lisääntymään ja saamaan lapsia. Ei tämä ole vain päähänpisto tai pinttymä, jokin asia mikä pitää saavuttaa. Tätä ohjaa jokin paljon syvempi ja alkukantaisempi vaisto. Niin yhtäkkiä ja niin kokonaisvaltaisesti vauvakuume on saanut minut pauloihinsa. Tarkkailen kroppaani jatkuvalla syötöllä. Vessakäynneillä pohdin valkovuodon koostumusta. Ostan tikkuja kaupasta. Luen antaumuksella toisten kokemuksia ja mietteitä asian tiimoilta. Toivon, että nyt meillä tarppää. Ja tosiaan meillä yk1!! Vasta ensimmäinen yrityskierto!!! Onko tässä mitään järkeä? Ei varmaan, mutta ei kai ole tarkoituskaan...

Esikoisen yritys on palannut vahvasti mieleeni, ne pettymykset kun täti tulikin. Jännittävä odotuksen odotus. Raskauden alkaminen ja sen seuraaminen. Ensimmäinen ultra, ensimmäiset liikkeet, synnytys. En millään malttaisi odottaa odotuksen alkamista. Miksi vaadin saada kaikki heti? Toivottavasti alan pian rauhoittumaan. Eihän elämästä tule mitään jos pää on täynnä vauvaa, vai tuleeko?

Poden huonoa omaatuntoa vauvakuumesta, esikoisen takia. Eihän mun haaveet ole oikeasti häneltä pois, vaikka välillä niin tuntuukin. Päiväunien ajan surffaan netissä lukien vauvajuttuja ja tietenkin täällä :D.

Nautinnollista ja ennenkaikkea hedelmällistä viikonloppua!
 
Mango86 > Jos hormonit hyrrää samalla palolla kuin vauvakuume villitsee, niin ei se paha voi olla. :D Tietenkin kannattaa varoa ottamasta paineita ja menettämättä rakastelun iloa ja nautintoa, mutta asioihin saa perehtyä, saa tikutella ovista, saa tutkiskella oireita kierron eri vaiheissa ja piinailla täällä muiden kanssa. Johonkinhan se into ja ihmetys täytyy saada purkaa ja miehet olisvat aivan hermoraunioina alle aikayksikön, jos heihin kaikki paapattaisi. :rolleyes: Nautinnollista ja hedelmällistä viikonloppua! =)

Tuosta testikuvasta: Minun silmiini alemmassa testissä erottuu hailusti toinenkin viiva, mutta se voi olla myös viivanpaikka. En tiedä onko se harmaa vai punertava, mutta tyylipuhdas nega tuo ei ole. Voi tietysti olla, että testi on reagoinut ovikseen. Itse varmaankin tuossa tilanteessa testailisin muutaman päivän päästä uudestaan.

Minnarun > Vauvapölyä! ++++:whistle:

Lisey > Vuodolle hätistelyitä! :wave:

äiti x4 > :hug: Vauvapölyä ja tarrasukkia tähän kiertoon!

MiiJane76 > Onnea ja vahvaa vauvaliimaa! :flower:

Oma napa: Eka polikäynti on nyt käyty. Saatiin hyviä ja huonoja uutisia. Molemmilla puolilla muniksissa näkyi rakkulat helminauhamaisissa muodostelmissa ja varsinkin toisella puolella oli hyvin pco:lle tyypillinen tilanne. Ei tietoakaan johtofollista eli tämän kierron mahikset luomuplussaan saa lähes varmasti unohtaa. Osasin tuon aavistaa, sillä pienestä kipuilusta huolimatta tuntui kummallisen rauhalliselta tuntemukset ja epäilys munisten nukahduksesta heräsi. Hyvä uutinen on se, että miehen simpat on laatutavaraa ja määräkin on runsas. vika on vain siis minussa ja ehkä helpostikin hoidettavissa. Lääkärin mielestä tilanne ei vaikuta ollenkaan pahalta.

Nyt siis etenemme niin, että sain Clomireseptin mukaani. Aloitan viiden päivän kuurin seuraavan kierron alkupäivinä ja kuurin loputtua tehdään kontrolliultra. Tarvittaessa lisäkypsytellään follia vielä pistoksilla. Sitten pidetään miehen kanssa seksitreffit :D ja tuikkaan irroituspiikin. Nyt koitan olla turhautumatta tämän kierron toivottomuudesta ja odotella rauhassa tädin saapumista. Tällä kertaa toivotan sen erityisen avosylin tervetulleeksi. :D "Harjoituksia" jatketaan kyllä entiseen tapaan ja pyrin pitämään paineen mahdollisimman vähissä myös avustetussa kierrossa. Toivottavasti nuo riittävät. Tässä vaiheessa pelottaa, ettei kiinnittyminen onnistu edelleenkään kunnolla (lääkäri mainitsikin limakalvon olevan turhan ohut kierron vaiheeseen nähden), mutta koitan olla murehtimatta. Eiköhän siihenkin saada tarvittaessa apua.

Rentouttavaa viikonloppua! Iloitaan tästä talvesta, kun vielä ehditään. :)
 
huomenta..:) Onnittelut plussanneille..:)
minä sain ovisplussan testiin torstaina ja siitä alkanut haalenemaan viiva,joten jos ei muuta ilmene minulla ovisplussa ollut silloin ja se on kyllä hyödynnetty sitä ennen ja sen jälkeenkin oltu ahkeria...tänään siis olisi torstain plussan mukaan dpo1...limailua tuli hiukan vielä eilen,kohdunnipukka on ammollaan:D,sinne menee melkein sormi...:ashamed: eli olosuhteet pitäis olla kohdillaan...teen vielä tuonne su-ma asti o-testejä,jotta näen oliko se ovis jo eilen vai jotain muuta ja ehkä ovis on vasta su-ma,ihan sillä koska laskurit antaa 26pvän kierron mukaan oviksen myöhemmäksi,mulla on vaan todellisuudessa lyhentynyt kierto joka kierrossa,niin en ihmettelisi yhtään jos ovis olisi aina vain aiemmin..:) itse kun järkeilen ja itseäni tunnen niin aina ovisplussan jälkeen on seuraavan vrkn aikana tullut jommalle kummalle puolelle munasarjoja kamala kipu,joka alkaa nopeasti ja helpottaa vuorokaudessa ja tästä olen päätellyt että munasolu on irronnut.pupuilemaan ei olla päästy oikeisiin aikoihin kierukan poiston jälkeen,eli tämä on nyt eka kunnon pupuilukierto ja kropankin pitäisi olla saanut palauttua nyt kunnolla 4kk eli tuloksia kovasti nyt kaivataan...vauvaa,tule,tule,kiltti vauvaa..:D..nyt kahvin keittoon.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Poden huonoa omaatuntoa vauvakuumesta, esikoisen takia. Eihän mun haaveet ole oikeasti häneltä pois, vaikka välillä niin tuntuukin. Päiväunien ajan surffaan netissä lukien vauvajuttuja ja tietenkin täällä :D.
Ihan normaaleja aatoksia :) Meillä kakkonen oli vahinko ja mä pitkän aikaa podin erittäin huonoa omaatuntoa ekan puolesta. oli semmoinen olo että "petän" hänet. Kyllä ne aatokset siitä sitten rauhoittui :) Itseasiassa nyt ei ole mitään huonoaomaatuntoa kakkosen tai ykkösen takia kun poden vauvakuumetta..

Tuosta vauvakuumeesta.. välillä tuntuu ettei tuo mies tajua. Se vaan sanoo kun petyn menkkojen alettua et eihän sitä vauvaa tarvi saada justnytheti.. öö, tarvii :D mut tiedän et hänkin pettyy, koittaa vaan olla ns. se järjenääni :D

kp 16, eikä oviksesta tietoakaan, murr... Tän kierron jälkeen ja kun ei tärppää ni pidän varmaan ens kierron taukoa oviksen tikuttelusta (ehkä :D).. tekis mieli pitää breikki palstailustakin..
 


sunnuntai 13.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
*Justiina*...................kp32/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp30/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
iloksi..........................kp26/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp25/35-37.........27v...1. lapsi......yk3
Mariel85.....................kp21/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp20/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp18/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp17/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp17/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp17/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp16/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp14/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp14/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp14/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp13/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp12/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp10/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp10/~34..............................yk4
Viola30.......................kp7/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp6/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp4/24............32v....6. lapsi......yk4
Barbamama35............kp1/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
kissendaal, Lisey, mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo17
Ansku83....................dpo11/7
Mango86...................dpo4
Mariel85.....................dpo4
Eevaliisa Nwogu..........dpo2


PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mä tiedän mitä meillä tehdään illalla :ashamed:
Tosin varmistan vielä päivemmällä digillä, mut kuin tyhjästä tuli niin vahva viiva (tosin noihin davidin testeihin ja samanvahvuinen/Vahvempi kuin viime kierron ovis+ viiva..)
Kääk, eilen vielä oli "ei mitään".
Mul kyl tuli vissiin joku limatulppa tai jotain.. mielenkiintoista :whistle:
 
macy gray: Hyvä, että lääkärin mielestä teitä on helppo hoitaa/auttaa. Tsemppiä odotukseen. Se odottavan aika kun tuppaa olemaan niin kovin pitkä. Onneksi saatte nyt niitä apuja, josko sitten pian tulisi tärppi:heart:

Ihan totta, että täytyy päästä purkamaan mietteitä. Mies kysyäs onko mun pakko roikkua täällä ja vastasin, että "ei jos sä haluat alkaa keskustelemaan ovistikuista ja limoista". Totes, että sopii jatkaa palstailua :D. Tosta testitikusta... Piti vielä mennä uudestaan kääntelemään ja valon kanssa tiirailemaan, mutta en mä näe siinä mitään. Luulen, että salama toi viivanpaikan esiin, koska kuvassa näyttää ihan vähän jotain olevan:confused:

Eevaliisa Nwogu: Olosuhtees siis kohdillaan. Mä pidän peukkuja sulle d:)b

Sunflower: Eikös ennen ovista irtoakin limatulppa kohdunsuulta avatakseen väylää simpolle?:D Ja mukava kuulla, että muutkin on käyneet samoja aatteita läpi :)

Omaan napaan ei raportoitavaa.
 
sunnuntaita kaikille!...minä olin eilen viihteellä ja hyvää teki..:) tulin kotiin kyllä jo kymmenen aikaan,kun oltiin aloiteltu jo kolmen jälkeen..:) miehen vein lentokentälle viiden aikaan,lähti kotimaassaan käymään..
Tein tuossa huvikseni vielä ovistestin,negaa on näyttänyt torstain jälkeen,mutta nyt taas testiviiva vahvistunut!!!...siis täh....Limailu on loppunut on muutenkin kuiva kausi alkanut...tosi outoa,harmi vaan kun ei voi enää varmistella ,jos se ovis muka oisikin huomenna..:(( noh,ei auta turhaan surra sellsta mitä ei tiedä...parin viikon päästähän sen sit tietää..toisaalta mietin sitäkin että jos hedelmöitys ois tapahtumassa,voisiko ovulaatio testi näyttää vain vahvoja viivoja oviksen jälkeenkin,mulla viivat oli tosi heikot oletetun oviksen jälkeen ja limailu loppui myös.
Saapa nähdä.
 
MG: mukavia uutisia ? toivottavasti avustuksesta on apua... nyt vain tämä kierto sitten harjoittelusta...

Barbbis::hug:

ON: on taas tää meidän yrittäminen aika hiljaista ei onnistu edes joka toinen ilta kun väsymys vei eilen voiton, eepäilen oviksen olevan käsillä toissa päivänä tuli finnit ja tänä aamuna limat joten tänään täytyy toimia jos meinaa että edes pieni mahdollisuus olisi olemassa... hassua viime ja tässä kierrossa ovis kivut on ollu aivan mitättömät mutta uusi positiivinen asia oikea rinta on hellänä joka ei oikeastaan ole lainkaan ollut hellä... kertookohan miun tissit kummalta puolta munis yrittää irottautua kun tosiaan monta kiertoa juuri vasen rinta ollu hellänä ja nyt erittäin suuri poikkeus kun on oikea... voihan keho !!! ihanaa ja aurinkoista sunnuntai päivää =) täti olisi näillä merkeillä tulossa kahden viikon päästä joten... onneks nää meidän halupiikit osuu aina tähän kierron puoliväliin =) mut jotenkin kaikki väsymys ym. on nyt niin pahasti päällä et en usko tämän kierronkaan tuovan tulosta no jos tää menee hukkaan ni seuraavasta kierrosta alkaa jo la olla tammikuussa 2012
 
MiiJane: IHANIA uutisia, jippii! Onnea hurjan paljon!

MG: Onpa upea juttu että nyt selvisi tilanne ja varsinkin niin että olisi helppo ratkaisu!!!! Upea upea juttu!!!! :flower:

Voi ei, nuo on niitä kurjia itsesyytöksen hetkiä kun ympärillä tapahtuu onnellisia asioita ja itse tuntee olonsa niin kateelliseksi ja katkeraksi ja kurjaksi - eikä oloa yhtään paranna se että tajuaa olevansa kateellinen ja katkera vaikka pitäisi olla onnellinen toisten puolesta. kauhean syyllinen olo! Toisaalta taas kuulee niitä surullisia uutisia myös, mm.kuulin toissapäivänä että työkaverini vaimolla oli mennyt juuri kesken 5 kuulla. Voi että :(

Tädin saapumisesta pahoittelut kaikille joille niin on käynyt! Kohti uutta yritystä!

Omaa napaa: Oon yrittänyt hiukan rauhoitella mieltäni vauvakuumeessa mutta ei se oikein ole onnistunut... ;) Päätin myös etten tikuta tässä kierrossa mutta eihän sekään onnistunut eli tänään bongattu tasavahvat viivat Davidin ovispuikkotestiin eli ahkeraa peitonheilutusta tiedossa ;) Nyt vain on pakko olla "the" kierto (tiedän tiedän,että ei se noin mene mutta yritän pitää positiivista asennetta päällä,hah...) Ollaan taas Sunflower samoissa kohden kiertoa, tsemppiä siis teillekin ja paljon plussatuulia niin Sunflowerille kuin meille kaikille! Olisipa nyt tosiaan "the"kierto että tällä kertaa plussia satelisi meille kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Miimau: JEE!! Tsemppiä teille! Mä ajattelen kans et tää on THE kierto ;)
Toivottavasti meillä ja muilla ei ala menkat ollenkaan ;)
Ja onnea siis ovisplussasta! Mä vielä tarkastelen digillä ku en näillä testeillä saa tasavahvoja viivoja :/
 
Joo, menkkoja meistä kukaan ei nyt enää huoli! Älköön tädin saapuko! Pistetään ovet lukkoon ;)

Mä kans ajattelin hymynaamatestejä hommata jos tässä kierrossa ei tärppää... ei tarvis noiden viivojen kanssa pelailla. Tällä kertaa tuli kyllä niin selvästi tasavahvat viivat ja oli myös kipupiikkejä muniksissa joten olin ilman testiäkin jo aika varma oviksen saapumisesta. Joskus onnistaa :) Tilasin muuten ekaa kertaa toiveikkaana Clearbluen digiraskaustestejä.... Toivottavasti niille on käyttöä :)
 
Sunflower11
Miimau: Joo, mulla kyl viime kierron perusteella ei tule edes davidin testeihin tasavahvoja viivoja ja tömmösen tän päiväisen viivan kanssa sain ovisplussan.
Clearbluen digitesti odottelee miul kaapissa raskauden varmistamista jos joskus saan 2 viivaa johonkin testiin.. Hassua kyl miten meil menee nää samalla lailla taas :D
 
Sunflower11
Mango: En ollut huomannut sun viestiä, mut joo, näin mä ainakin olen lukenut et lähtis joku limatulppa jonka voi huomata.. En mä koskaan oo huomannut, mut nyt vaan sattu silmään semmonen limaklöntti ni tiiä mikä se sit on :D:LOL:
 
Heipsis kaikille... Me ei olla alotettu ehkäsyä uudelleen, kun olen odotellut vuotoa... Kumien kanssa on tullut lipsahduksia :D ..eihän se katstrofi olis jos tärppäis "vahingossa"...

Mutta nyt asiani on ihan muuta... Viikko sitten tuli jotain haamujen haamu vuotoa, siis paperiin tuli yksi "verisäije" ja vähän vaaleanpunaista ja sitten seuraavana päivänä ihan vähän taas haalean punertavaa/ ruskeaa vuotoa... Siihen se sitten jäi... Tänään sitten mua vihlo oikein huolella vasemmalta puolelta alhaalta, jostain munasarjojen kohdalta? Otin 1g Paratabsia ja menin töihin, mutta siellä kipu vain yltyi... Otin toisen lääkkeen, mutta sekään ei auttanut ja joudun lähtemään kotiin... Nyt nipistelee ja kipristelee edelleen, siis menkkamaisia kipuja...

Kp tänään suunnillee 22 ja vuotoa siis ei ole! Voiko tällaset kummalisuudet johtua pillereiden lopetuksesta? :O Siis aivan sairaat kivut, mutta ei vuotoa ja viikon takainen ihme tuhru? :O
 
Ovuloija toverini ? täytyy nyt kysellä kun tänään ihan ihme oireita ja itse ajattelen oviksen olevan käsillä eli olen ihan kamalan väsynyt ja höpöttelenkin ihan mitä sattuu (uimiset&luistelut menny sekaisin) rintoja kutittaa ja olo ei ol mitenkään hyvä, voiko hormoonit laittaa ihmisen näin "sekaisin" keskittyminen on jotenkin heikompaa ja välillä tuntuu et väsyttää niin ettei jaksais edes puhua ???? onko kellään muulla ollu vastaavaa ?
 
Minnarun: Voi,kuulostaa tutulta! Silloin tällöin mulla on oviksen aikaan just samoja juttuja eli oon aivan pihalla,älyttömän väsynyt ja ajatukset juoksee päässä niin tiuhaan etten saa oikein mistään kiinni. Tuollaisina ovisaikoina mulla on myös aina pahoinvointia ja karmivat päänsäryt. Tutun kuuloista siis :) Aina ei siis oo mutta silloin tällöin...

Lara: Voisiko olla että on tärpännyt? Oletko tehnyt testiä? vai kuinka pitkä kierto sulla on? Toivotaan parasta:)

Sunflower:
Ihanaa piinailla samoja aikona jonkun kanssa!! :):)
 
Miimau: Voihan se olla aina :LOL: Tänään tein viimisen testin ihan "huvikseen", mutta ei siinä mitään ollut.. Mulla on ollu 24pvn kierto nyt pari kertaa vaikka söin sillon minipillereitä... Yksi vuoto tullut lopetuksen jälkeen ja se oli kanssa siinä kp24 kohdilla... Ei nyt osata päättää mennäänkö pillereillä vai ilman ja jos niin kuinka kauan... En ymmärrä mikä tässä nyt on muka niin vaikeeta, vauva halutaan, mutta silti aina välillä emmin?? :D Kivut ei oo helpottanu yhtään, mutta vuotoa ei kyllä näy...
 

Yhteistyössä