+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Mango86: Ihana pohdinta. :) Olen ihan ja täysin samaa mieltä - tämän järjettömyyden takana on pakko olla joku alkukantainen vietti. Olen potenut huonoa omaatuntoa siitä, että "jo näin pian" km:n jälkeen olen ihan vauvakuumehuuruissa. Mutta eihän sillä asialla olekaan mitään tekemistä järjen kanssa... :$
mg: Kiitos karkotusvilkutuksista, nyt näyttää jo paremmalta! :) Kuulostaa todella hyvältä, kun lääkärin mielestä tilanne ie vaikuta pahalta...peukut siis sinne mukaan! :heart:
Barbamama35: :hug:
Oviksen metsästäjille peukkuja peliin!! :)

***

Jälkivuotelu on sen verran jo hiipunut (ihanaaaa!!) että ollaan päästy miehen kanssa lemmiskelemään. Todella huojentavaa, kun elämä alkaa siltä(kin) osin normalisoitua...jospa kohta voisi luopua tuota pikkuhousunsuojastakin. :kieh:
Vauva-asia pyörii mielessä jatkuvasti...kuume on aivan valtava, ja tunnen siitä huonoa omaatuntoa. :( Väkisinkin tulee mieleen, että olenko jotenkin kamalan kylmä ihminen...ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan...
En ole miehellekään uskaltanut asiasta puhua, tuntuu että painostan häntä tai käännän veistä haavassa tms.
Plääh.

Mutta kaikille ihanaisille naisille :heart: kaunista viikonalkua! :heart:
 
Sunflower11
Lisey: En ole kokenut keskenmenoa mutta ymmärrän tavallaan mitä tarkoitat. Et ole kylmä ihminen. Ei se uuden raskauden kuumeilu tarkoita että olisit kylmä ihminen! Jaksuja ja voimia! Toivottavasti vuoto pian loppuisi kokonaan!

Tänään testattu digitestillä hymynaama, uskon että eilen aamullakin olis tullut, joten huomiseen odotan.. jos ei liuskaan tuu juur mitään niin tänään on sit dpo 0..
 
Ihana päivä oli eilen. Sain nukkua pitkään ja sitten vielä mies toi aamiaisen vuoteeseen, ihan muuten vaan. :heart: Iltapäivällä ulkoiltiin koko perhe, päivän aikana saatiin mukavasti aikaan ja iltakin päättyi ihan parhaalla tavalla. :rolleyes: Tänään sinkoillaankin sitten paikasta toiseen, joten huomenna haluan puuhailla kotosalla. Tätä menoa aika kuluu mukavan nopeasti ja on uusi kierto ennen kuin ehdin pitkästymään. :)

Minnarun > Sitä minäkin toivon, että nuo reseptille kirjatut riittäisivät avuiksi. Pelkään ettei kiinnittyminen onnistu eikä siihen taida kummoisia apuja olla. Koitan nyt itse vaikuttaa tuohon limakalvoon ja kokeilla saisinko painoa laskuun päin. Harjoituksia on jatkettu mukavissa tunnelmissa. Toivottavasti tosipaikan tullen ei ole paineita. Lupasin kyllä miehelle, etten hänelle kerro tuosta irroituspiikin tuikkaamisesta etukäteen. Jospa itsellä sitten hormonit pitäisi himoista huolen.

Oviksen aikaiset oireilut ovat mullekin tuttuja. Välillä kiukuttaa tuolla petipuuhissakin, kun nännit on arat ja koko iho tavallista herkempi kosketukselle. Turhauttaa, kun normaalisti hyvältä tuntuvat ei toimikaan ihon herkkyyden takia. Mieliala saattaa heittelehtiä ja päänsärkyjäkin on välillä. Ihan kuin ei riittäisi, että on pms. :kieh:

Miimau > Oviksenhan saa aikaan avustetusti ja se on tässä tilanteessani lohdullista. Kiinnittyminen on kuitenkin se enemmän pelottava asia, kun niitä pois vuotaneita tärppejä on ollut. Limakalvo oli kierron vaiheeseen nähden ohut ja vuoto on aina kokonaismäärältään niukka. Siihen on vaikeampi vaikuttaa, joten se saattaa olla kompastuskivi. Täytyy nyt vaan toivoa parasta ja tehdä itse kaikki mahdollinen tilanteen hyväksi.

Onnittelut ovisbongauksesta ja vauvaliimaisia plussatuulia! :wave:

Eevaliisa Nwogu > Limailuhan yleensä loppuu oviksen mentyä, joten ilmeisesti olette ehtineet talletella. :) Plussatuulia sinnekin! :wave: Mistä miehesi on kotoisin ja kuinka pitkän reissun hän nyt tekee? Olisipa mahtavaa, jos saisit toivottaa hänet tervetulleeksi takaisin kotiin plussatestin kera. :)

Barbamama35 > :hug:

Mango86 > Meillä on ollut ihan vastaava keskustelu. :D Mies välillä siltikin murahtelee välillä minun koneella viihtymistäni, mutta tiedostaa kyllä tämän edut. Menneenä viikonloppuna hän istuskeli tässä itse intensiivisesti tietoa etsimässä ja omissa foorumeissaan, joten en onneksi ole ainoa koneen valloittaja. :D

*Justiina* > Mitä kuuluu? Toivottavasti täti on kaukana ja päästän tiiraamaan plussatestiä. :)

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 


tiistai 15.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
*Justiina*...................kp34/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp32/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
iloksi..........................kp28/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp27/35-37.........27v...1. lapsi......yk3
Mariel85.....................kp23/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp22/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp20/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp19/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp19/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp19/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp18/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp16/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp16/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp16/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp15/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp14/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp12/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp12/~34..............................yk4
Viola30.......................kp9/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp8/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp6/24............32v....6. lapsi......yk4
Barbamama35............kp3/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
kissendaal, Lisey, mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo19
Ansku83....................dpo9
Mango86...................dpo6
Mariel85.....................dpo6
Eevaliisa Nwogu..........dpo4
Sunflower11...............dpo1



PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Tulin nyt siihen tulokseen et tuo pienempi dpo on se oikee, joten sillä mennään. Nyt on ollu hyvin vähän mitään oireita, verraten viime kiertoon. Mahaa vaan sillon tällön vihlonu ja poltellu, sekä vilu...eilen meni taas leivinuunin lämmitys vähän yli ja sisällä oli +26 astetta, mut miul oli silti kylmä. Enteilee sitten jotain tai ei, ei auta ku oottaa! Tylsää se vaan on! :D
 
MG:tä hemmoteltu eilen. Ihanaa :)

Minäkin olen miettinyt tuota limakalvojuttua. Ennen vanhaan täti oli kylässä monta päivää, mutta nyt km:n jälkeen on oikeestaan eka päivä kunnon vuotopäivä, sitte heikkenee jo. Limakalvojen paksuuntumiskeinoja??? Greippimehu ainaki. Mitä muuta?

Täällä oli vissiin ovis eilen. Tikutellu en oo ja kuumemittarin onnistuin särkemään, joten tähän kiertoon en kuitenkaan laita dpo:ita ollenkaan. Mennään pelkillä kp:illä kun varmaa tietoa oviksesta ei nyt oo.

Kuka onkaan testailemassa seuraavaksi?
 
Täältä taustalta huikkasen..;)

MiiJane76 HUISIN ISOT ONNITTELUT PLUSSASTA!!!!!
..pitkä on ollut siullahin tie tähän saakka kulkea, sitkeys kuiteshin palkittiin - Ihunaa!!:heart:

Pikkiselle pesänrakentajalle tarrasukkasia&vaaviliimaa

Kaikille voimasätehiä!!!
 
Viimeksi muokattu:
Menee vähän OT, mutta halusin jakaa teidän kanssanne tämän ajatuksen...

Miten sitä kuuntelee laulun sanatkin erilailla?
Tästäkin Anna Puun kappaleesta löytyi ihan eri merkitys nyt kuin esim. silloin kun kuulin sen ensimmäisen kerran...

Rakkaus, ehkä vielä toinenkin
hän saapuu vaikka yksi lähtikin
on huomen jotain jota aavistin
tänään

herään ehkä vielä toivunkin
ja toivon, joskus vielä uskonkin
se saapuu lohtu jonka aavistin
tänään

kun minä käännyin olit poissa
vain varjosi tavoitin
se minut kätteli koruttomasti neuvoi että nousisin
kun minä käännyin olit poissa, olit poissa

Jalat vahvistuvat, jalat kantavat
vaikka illat tuhlaa, aamut antavat
ja minä nousen vaikka putoan
nousen vaikka putoan

kun minä käännyin olit poissa
vain varjosi tavoitin
se minut kätteli koruttomasti
neuvoi että nousisin

kun minä käännyin olit poissa
vain varjoas hipaisin
se sinut saatteli selittämättä
kielsi että seuraisin
kun minä käännyin olit poissa, olit poissa

herään, ehkä vielä toivunkin
ja toivon joskus vielä uskonkin
se saapuu, lohtu jonka aavistin
tänään
sillä päivä se on kaunis


Tämmöisiä tänään... :)
 
Mukavaa viikonaloitusta kaikille!

Perjantain ovis yritetty hyödyntää ja nyt sit vaan jännäillään et miten kävi... Eli aletaan kropan tutkiminen ja oireiden bongailu ja kuvittelu :ashamed: Pitäis i yrittää olla ajattelematta ja kuvittelematta mut ei vaan pysty! Ei auta kun odotella ja ihmetellä että miten käy. Toivoa parasta ja pelätä pahinta...
 
mukava työpäivä takana...ihme menkkajomotuksia koko päivän ollut...:stick:
ei malttais odottaa paria viikkoa että olis vähän viisaampi...:D

MG: mies on kotoisin nigeriasta..meni käymään kotonaan neljän vuoden tauon jälkeen...:heart:
 
Ihanaa viikonlopun jäljiltä palstalla taas eloa =) tulee joka päivä käytyä plussia tiirailemassa vaikka en joka päivä välttämättä mitään kirjoita...

Ihania oviksia bongailtu, toivottavasti tämä olis meille kaikille SE kierto...

MG: huokuu ihan erilainen rauha siun kirjoittelussa :hug: minähän en miehelleni edes vihajaise ovistuntemuksista se menee jotenkin ihan kipsiin...

OMAA ISOA NAPAA : luulen että ovis tapahtui eilen, koko päivä oli ihan ihme oloja ja sitten siinä illalla kymmenen aikaan kamala kipu muniksiin hetkellinen ja sitten se hiipui...no hieman väsytti mutta ajattelin että kun on näin vahva ovistuntemus se on ihan pakko hyödyntää ehtiihän sitä nukkua myöhemmin...ei mitään vahvaa yritystä taaskaan ollu mutta viime viikon aikana pupuiltiin kokonaiset kolme kertaa ja meiltä se on jo saavutus aina välillä meilä on kausia kun ollaan aktiivisempia ja sitten välillä menee tovi jos toinen mutta se toimii meillä meidän arjessa on niin paljon touhua ja yhteistä aikaa on todella vähän ja nuo meidän pellavapäät yleensä myös väsyttää meidät niin että kun makuuasentoon pääsee ni tuhina kuuluu alta aika yksikön ja useasti käy että toinen on nukahtanut olohuoneen sohvalle tai lasten huoneeseen tai toinen on menny vaan aikaisemmin nukkumaan ja josku ei vaan huvita mutta onnellisia olemma ihan näinkin...miulla on jotenkin niin hyvä tunne, jotenkin kyllä se vauva meille tulee ? no nyt riittää minusta kovasti toivoisin näkeväni plussia ja vielä MG: hienoa kun jaat midän kanssa matkasi siitä on varmasti monelle paljon apua, minä ikävöin iloksia jo kovasti ja hänen tapaa jakaa matkansa ?
 
Mä tulin vaan äkkiä tuulettaa et hcg:t on jo alle 200! :D Reilut 8vkoa tosin vielä varoaikaa, mut ehkäpä mä pääsisin tästä tiputtelusta sit vaikka pikkuhiljaa eroon.. :kieh:

Paljon plussatuulia kaikille! d:)b Olis mukava jo päästä tiirailee viivoja.. ;)
 
Sunflower11
Dpo 1, mut ei tänne tässä kierrossa vauvaa tule. Se nyt on fakta, kun ei oo siemennetty :headwall:
No, saanpahan tietää ainakin jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi vai mitenkä.. katotaan..

Taidan pitää vähän palstataukoa ja olla ajattelematta koko asiaa, se voi kestää päivän tai viikon mut kuitenkin.. Palailen viimeistään ilmottelemaan menkkojen alkamisesta.
 
Tervehdys taas. :)

Nyt alkaa jo olla parempi olo, ei ahista niin paljoa enään. Tätikin on pakannut ja lähtenyt kokonaan. Älysin tuossa viikonloppuna, että mulla alkoi jo 12. kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, nämä kaikkihan ei ole siis ollut yrityskiertoja. Mulla kun on lyhyt kierto, niin varmaan muutama vielä mahtuu, ennen kuin päivällisesti tulee vuosi täyteen pillereistä, 5.5. Vielä kerkeisi tälle vuodelle la:n jos nyt tärppäisi.

Mutta kyssäriä teille siskoseni, kun tuolla poppaskonsteja-pinossa ei kukaan vastannut. Eli tässä on linkkin: hoitoja ja minua jäi tuosta häiritsemään se, kun lopussa on maininta että piparminttu ja menthol kiellettyjen listalle. Mitäs mieltä te olette siitä? Ja sitten tuli vielä mieleen, että onko joku kuullut, että e-vitamiini parantaisi mahdollisuuksia? Iste syön d-vitamiini lisää, mutta olen jo unohtanut miksi sitä aloin syömään :D Joku taisi joskus vinkata, että siitä voisi olla apua..

Hyvää viikkoa kaikille!
 
Zanca loistavaa, kiitos linkistä! Mie luin ihan täs vastottai kans tuosta E-vitskusta et se avittais jotenki, mut en oo ehtiny viel tutkia asiaa tarkemmin! Ja tuo piparminttu ja menthol on ihan uus juttu miulekki, ei muuta ku Elmexiä ostamaan! :D
 
MG:lle tuli vähän kommentoimaan, kun tuolla pari sivua aikaisemmin olit maininnut äitisi kommenteista... voin kuvitella miltä asia sinusta tuntuu. Meillä oli esikoisesta yritystä takana vajaa puolitoista vuotta, kun jostakin tuli lapset puheeksi ja äitini vain totesi painokkaasti, että ONNEKSI meille ei ole vielä lasta tulossa! Eipä tuntunut kivalta, ja kun pian tämän tapahtuman jälkeen viimein plussasin, asiasta kertominen pelotti aiva järkyttävän paljon. Kaikesta huolimatta äitini oli kuitenkin hyvin onnellinen puolestamme ensimmäisestä alkujärjytyksestä selvittyyään muutaman tunnin sisällä :)
No, vähän sama tilanne toistui tämän toisen kanssa, kun yritystä oli jälleen yli vuosi vierähtänyt, tuli jostakin puheeksi toinen lapsi ja äitini totesi jälleen, että ajatteleppa kun tulisi vielä toinen jalkoihin pyörimään. Tarkottaen tällä siis, että onneksi meille ei ole toista tulossa lähiaikoina ja totesi vielä naureskellen, että ei kai vaan meille ole vielä toista tulossa. Kuitenkin jälleen plussattuani ja asian kerrottuamme äitini oli hyvin onnellinen puolestamme, eikä tällä toisella kerralla tullut edes sitä alkujärkytystä, jonka ensimmäinen plussa uutinen oli tuonut tullessaan.

Ehkä se on niin, ettei nuo vanhukset osaa järjestellä tai muotoilla sanojaan oikein. Ainahan asia ei ole näin hyvin kuin meillä, mutta toivon, että teilläkin mahdollinen tuleva plussa on ilon aihe myös äidillesi.
 
Sunflower: mie niin tiedän tuon tunteen, ihan kamalan turhauttavaa kun menee yritys ohi mut voin lohduttaa kierto kun etenee toiveet jostain syystä nousee aina loppua kohti vaikkakin kaikella järjellä tietää että eihän se olisi edes mahdollista... en tiiä kumpi sitten on pahempi...

Zanca: nyt vain ovista kohti =) onneks se pettymys yleensä menee pois vuodon myötä =)

ON: täällä ollaan niin raskautumassa, en ymmäärrä miks olen niin toiveikas ??? ihanaa nipistelyä vatsalla tänään ? miun tulkinnan mukaan tänään dpo 2 ja vuoto on alkanut aina noin dpo 12 eli 10 päivää "jäljellä", toivottavasti pääsisin testailemaan... tuntemusten perusteella tämä olisi 30 päivän kierto, olen miettinyt olisiko miulla ollu tuossa muutama ovuloimaton kierto kun kierrot olis normaalista poiketen niin paljon lyhkäisempiä sekä vuoto ollut lyhempää ?! sekä ovistuntemukset ei oo ollu niin vahvoja. Aurinkoista ja plussarikasta maaliskuuta kaikille =)
 
Macy Gray: Ihanaa, että on apuja tulossa ensi kiertoon =) Loistojuttu!!!

Lisey: Kauniit sanat tuossa kappaleessa =) Ja kyllä se vaan niin on, että monet asiat löytää uuden merkityksen :rolleyes:

Maira: Onnittelut hyvistä verikoetuloksista :wave: Aika vierähtää kyllä nopeasti. Kohta se on varoaika jo ohi ja pääset jatkamaan kuumeilua =)

).( Sain tänään tulokset eilisestä verikokeesta ja hCG on enää 33! JEE!!! Kohta pääsee metsästämään ovista :D Meinaan alottaa sen heti kun hCG on laskenut pois. Seuraava verikoe on kyllä vasta kahden viikon päästä, mutta meinaan ennen sitä r-testillä seurata hCG:n nollautumista. Oon nimittäin ihan varma, että tuo vähänen hCG, mitä mulla on jälellä, laskee ennen sitä seuraavaa verikoetta pois =)
 
Kristen > Kyllä minä oikeastaan uskon, että raskausuutinen otetaan ihan ilolla vastaan äidin sanoista huolimatta. Oli kyllä mukava lukea, että muillakin on päässyt sammakoita. Ehkä minun tapauksessani saattaa olla kyse siitäkin, kun siskoni vähän aikaa sitten erosi ja toiveet uusista lapsenlapsista siltä suunnalta meni siinä samalla. Äitini myös tietää minun pco-vaivoistani, mutta ei ilmeisesti ymmärrä mihin kaikkeen se vaikuttaa. Tuo meidän talokauppa aiheuttaa myös näköjään huolta, sillä lainasumma on heidän silmissään suuri ja maksukyky mietityttää. Olemme kuitenkin itse miettineet asiat tarkkaan ja laskeneet mihin on varmasti varaa. En ole vielä päättänyt kysynkö tuosta sanavalinnasta. Ehkä on parempi jättää kysymättä, jos oma mieli tuntuu olevan kovin herkillä. En halua kertoa raskautumisvaikeudesta ennen kuin olen vahvasti raskaana.

SiSa78 > Hyvä juttu! Toivottavasti hcg ottaa laskussaan loppukirin ja kurvaa nollille ihan lähipäivien aikana. =)

Maira > Hienoa! Lupaavalta alkaa sullakin vaikuttaa. Loppukirityksiä hcg-laskuun!

Minnarun > Mulla mies saattaa jopa innostua tietäessään, että olen tikutellut. Kerran kysyi mmitä liuska näytti ja kun kerroin oviksen olevan luultavasti ihan nurkalla, niin pilke silmäkulmassa kirkastui entisestään. :LOL: Onhan se kiva, että välillä hormonit hyrähtää lisäkierroksille minun hedelmälisyyteni kohotessa. Pääasiassa kuitenkin jätän infoamatta, koska pitemmän päälle se ei todennäköisesti enää innostaisi.

Kysymyksiä tuli pari mieleen. Eli luetteko te toisille kommentoidut tekstit eli jos on nimetty kenelle vastaa? Minä luen tai ainakin silmäilen kaikki. Jos en jaksa keskittyä, niin katson nopeammin, mutta seuraan kuitenkin ihan koko keskustelua. Joskus sitten osuu silmiin sellainenkin asia kommenteista, joka on vahingossa lipsahtanut ohi. :D

Sitten sellainen intiimimpi kysymys tuli mieleen eli seksiin liittyen. Täällä kun on yritystä joillakin ollut pitempään ja osa on aloittanut ovistikuttelut yms jo alussa, niin miten tämä kuumeilu on vaikuttanut seksielämään? Meillä on alusta asti ollut sellainen periaate, että peittoja heilutellaan fiiliksen mukaan. Mulla kun on haluttomuutta jonkin verran, niin annan kyllä itselleni mahdollisuuden innostua vaikka ei ensin tuntuisikaan ollenkaan houkuttavalta. Tuosta on sekin hyöty, että seksin harrastaminen saa haluamaan lisää eli ylläpitää halukkuutta. Me kun ei voida kovin tasaisen aktiivisia olla miehen reissutyän vuoksi, niin laadun on korvattava määrää. Aina meillä on sujunut, mutta viime aikoina olen ollut erityisen tyytyväinen. En sitten tiedä onko tupakoinnin lopettaminen vaikuttanut vai mikä, mutta jotenkin on ollut erityisen mahtavaa. Seksin nautinnollisuus on lohdullista tässä tilanteessa. Jos siitä olisi tullut vain raskautumiseen tähtäävä rutiinisuoritus, niin tekisi varmaan kipeämpää tämä raskauden viipyminen. Nyt seksin ilo on saatu säilytettyä, joten jotain ihanaa petipuuhista ainakin on ollut. On myös mukavampi yrittää uudestaan, kun jo pelkkä ajatus seksistä ei turhauta. Uskon asian vaikuttavan positiivisesti myös parisuhteen vointiin, sillä seksi on miehille hyvin suuri asia rakkauden osoittamisessa ja läheisyyden antamisessa.
 
MG Kyllä mie ainakin luen kaikki jutut innokkaana läpi :)

Soittelin tänään avoimena olevaan työpaikkaan ja työnantaja soitti sit perään et haluaisi loppuviikosta tavata kasvotusten =) Sit vaan pidetään peukkuja et saisin paikan... Tosin taas määräaikainen, alkaisi heti ja kestää heinäkuun loppuun. Mut aina tyhjää parempi. Tosin tämä työ olisi sellainen et vauva haaveet siirtyy sit syksymmälle, ellei ole jo tärpännyt... Olen nimittäin ammatiltani maalari ja tämä työ olisi vain sisämaalauksia. Kun edes vesiohenteislla maaleilla (työkseen) ei suositella maalattavan sisällä raskausaikana. Ulkona saa huoletta sutia kun ilma vaihtuu erilailla kun sisätiloissa. Toki sisälläkin voi yrittää tuulettaa jne. mut tämä on ainakin sen verran isompi työmaa ettei välttämättä niin helposti onnistu... Mut katsellaan miten käy!

Omaa napaa. Eilen vihloi koko päivän mahaa ja alaselkää. Tänään ei oikeastaan ollenkaan. Normaalisti oviksen jälkeen valkovuoto loppuu kokonaan ja alkaa sit hiukan ennen tätiä uudestaan mut nyt on jäänyt sellainen kostea tunne oviksen jälkeen. Samoin kun yleensä halut kasvaa ennen ovista ja oviksen aikaan ja suunnilleen loppuvat kun seinään siihen kun ovis on mennyt, mut nyt ei :p Saa nähdä miten tässä kierrossa käy.
 
Pikaisesti vaan ilmoittaudun, tää kierto menee meillä puihin, kun ollaan miehen kanssa eri paikoissa. Joten tiedän tunteen Sunflower.

Mä luen kyllä aina kaikki tekstit, pysyy hyvin keskustelussa mukana. Mielessä aina mietin mitä voisin kommentoida, mutta sitten en saa kuitenkaan kirjoitettua.

mg, oon kyllä vähän kateellinen sulle, kun pääsitte noin rivakasti eteenpäin, meillä kaikki tuntuu junnaavaan paikallaan. Työjuttujen puolesta ei haittais vaikka muutamaan kuukauteen ei tärppäiskään, yritän sitä aatella kun mahikset menee ohi. Kevättä kohti muutenkin mieli paranee ja ehkä myös muut asiat pääsevät täyttämään päätä kun tää vauvajuttu.

Mä en usko mihinkään poppakonsteihin tai vitamiinien syöntiin (paitsi tietty D:n), koska jos on normaali ruokavalio, niin siitä saa kaiken tarvitseman. Itse asiassa oli tekemässä sellasta tutkimusta, jossa tutkittiin vitamiinien imeytymistä ja normi-ihmisellä ne ei imeytyneet ollenkaan (koska ei ollut puutosta). Joten käytännössä monivitamiinit on ihan huijausta, jos on terve. Foolihappo ja se D on sit eri asia.

Mietin et testaisinko huvikseni ovista, vaikka mies ei ookaan lähettyvillä, mutta sit aattelin et 'järki käteen', mitä hittoa mä tuhlaan vaan testejä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tuliskin testattua.. Tän viikon lopussa on se kilppariarvojen mittaus, jotenkin tuntuu et ihan sama mitä sieltäkin tulee, kun pari kiertoa menee nyt hukkaan työreissujen takia.

Mutta aurinko paistaa ja ulkona on lämmintä, ihanaa!!
 
Lisey: Voi että tosiaan! Ihanat sanat! Tippa tuli linssiin :heart:

Sisa:
MAHTAVAA!!! Pian pääset taas tikuttelemaan ja kuumeilemaan meidän kanssa!

MG: jep,luen aina kaikki jutut :)
Me ollaan myös tehty "sopimus" miehen kanssa että nautinto ennen kaikkea eli ettei haluta "suoritusta" vaan nautiskella toisistamme. Mäkin oon nauttinut erityisen paljon näistä viimeisistä kuukausista - oon itse ajatellut että oon jotenkin jo "rentoutunut" asian kanssa kun ei ole tärppiä kuulunut. Alussa mietin enemmän kaikenlaisia jippoja ja muuta mutta nyt annetaan vain mennä. Toki tikuttelu kertoo milloin kannattaa ryhtyä toimeen mutta koitetaan aina ajatella silti että mennään fiiliksien mukaan :)

Omaa napaa: Mulla tosiaan ovis oli joskus siin pe-su joten nyt olisi dpo 2-4. täällä myös ihmeellisen toiveikas olo, varsinkin kun peittoja heiluteltiin ahkerasti ja nauttien. Oviskivutkin olivat aika vahvat ja nyt on ollut kipuilua vatsassa, jopa tosi kipeää teki jossain vaiheessa tänään ja myös ilmaa on vatsassa sekä pienenpientä huimausta. Mutta voipi hyvin olla taas näitä ovistuntemuksia ja pään keksimiä(huoh!)... Plussakiertoa toivon NIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!

Plussatuulia meille kaikille! :)
 
Miimau: mennään niin samoissa miulla oli eilen iltana vatsa aivan valtavan kokoinen ja huono-olo on melkeinpä koko ajan ja tosiaan huimausta mut itsekkin juuri mietin että onko se vaan oviksesta ja täytyyhän sen olla ei tässä vaiheessa voi muuta olla, eihän :p
 

Yhteistyössä