+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Maira ja SiSa78, hienoa että hcg:t on lähteneet laskuun! :)
Miimau ja Minnarun, paljon peukutuksia matkaan...hyvältä kuulostaa! :flower:
Viola30, auringonpaiste tekee kyllä ihmeitä. :)
macy gray: Meillä tuo yrittämis/seksinharrastamis -fiilis on varmasti tyystin erilaista kuin pitkään yrittäneillä. Voin kuvitella kyllä, että siihen saattaa helposti tulla "tekemisen" maku. : / Mutta aivan ihanaa kuulla, että teillä on se puoli ihanaa ja nautinnollista! :heart: Seksi on kuitenkin hirmuisen tärkeä osa parisuhdetta. :heart:
Ainiin ja Miimau: On muitakin lauluja mitkä ovat nyttemmin saaneet ihan uuden merkityksen... Ai kamala, kun olin sairaalassa ja radiosta tuli "Mä annan sut pois" -kappale... :'(

***

Omassa navassa ei uutta.
Tuhrua tulee edelleen. :( Välillä ihan niukaa, vaalean rusehtavaa, sitten yhtäkkiä tulee taas tippa punaista...ärsyttää! Onneksi ei kuitenkaan mitään merkkejä tulehduksesta ole. Jospa tämä tästä.
Malttamattomuutta vaan ilmassa. :whistle:

Aurinkoista keskiviikkoa!

 
keskiviikkoa kuumeilijat.:)
tosi inhottavaa tälläinen piinailu,ei jaksais enää yhtään...nyt on dpo 5 ja matkaa ihan liikaa mensujen alkuun. Menkkajuilinytoja ollut,ja rinnatr turvonneet ja kipiät,vatsaa nippailee,kiristää ja tänään alkanut vihlonnat. ja juoksen jo nyt vessassa 1,5h välein. nää oireet alkaa yleensä vasta 5 päivää ennen mensuja. niin ärsyttävää.
 
Moi kaikki!

Minut saa nyt lisätä listalle, kp 2/35. APUA!! :D 2. lapsi siis toiveissa ja yk1. Ikää 25v.
Aiotaan ainakin alkuun olla ottamatta paineita, vauvaa saa tulla jos on tullakseen. Saas nähdä kun ovis on ovella.. :D

MG Olen onnellinen että saatte nyt apua vauva-toiveidenne kanssa :) Toivon että tärppää pian. Vaivaa varmasti, mutta yritä olla murehtimatta niitä kiinnittymisasioita vielä nyt. Jos ongelmana on liian ohut limakalvo, siihenkin on saatavana lääkkeellistä apua kasvattamiseen ja ylläpitämiseen. Vauvaonnea ja pian teille!!

Niinkuin kaikille muillekin, olette mielessä vaikka en nyt ihmeemmin ehdi kommentoimaan. Tsemppiä kaikille!

Kevätauringosta nauttien, Kissendaal.
 
Hei voiko se hcg oikeesti tipahtaa ihan yhtäkkiä?Viime torstaina mitattu ja sillon oli vielä sen 186, tänään mulla alkoi menkat, niiden täytyy olla menkat koska mulla on normaalit menkkakivut ja vuoto on ihan samanlaista kun menkkojen aikaan + rfsun r.testi jonka päädyin ihmetyksissäni ostamaan näyttää nipinnapin haamun! :O :D

Oi ihanaa jos tää alkaa olemaan nyt tässä! :D :D Pari kk ja päästään taas kuumeilee, toivon mukaan hyvin harva teistä on täällä siinä kohtaa.. ;) Jokos kohta päästään tuijottelee viivoja?

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!
 


torstai 17.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
*Justiina*...................kp36/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp34/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
iloksi..........................kp30/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp29/35-37.........27v...1. lapsi......yk3
Mariel85.....................kp25/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp24/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp22/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp21/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp21/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp21/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp20/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp18/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp18/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp18/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp17/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp16/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp14/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp14/~34..............................yk4
Viola30.......................kp11/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp10/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp8/24............32v....6. lapsi......yk4
Barbamama35............kp5/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp4/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp3/35.............25v.......2.lapsi....yk1
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
Lisey, mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo21
Ansku83....................dpo11
Mango86...................dpo8
Mariel85.....................dpo8
Eevaliisa Nwogu..........dpo6
Miimau........................dpo4-6




PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mut voi hilata pois tuolta piinailijoista koska mitään piinattavaa tässä kierrossa ei ole :(

On se välillä rankkaa ja ilmeisesti aiheutan huomaamattani ressiä myös miehelle : /
 
MG: Hyvä että teillä on seksin ilo säilynyt vaikka yritystä jo takana paljon =) Meillä tuo vaihtelee, välillä on itsellä haluja enemmän ja välillä taas vähemmän. Tuo psyyke kun vaikuttaa haluihinkin niin ei auta kun kärvistellä silloin kun on huonompi jakso meneillään. Onneksi mies ymmärtää:heart:

ON: Todella outo kierto meneillään...Normaalisti tiputtelu alkanut jo DPO 7 ja jatkunut aina siihen DPO 10-12 jolloin menkat ovat alkaneet. Nyt on DPO 13 eikä tätiä näy eikä kuulu.Oireina on ollut lisääntyvää limaa, kuin ovulaation aikoihin eikä juurikaan muuta. Välillä menkkamaisia kipuja mutta muuten rauhallista. Tiputtelua oli DPO5 mutta sitäkin vain hetken. Olisikohan lääkäri voinut olla väärässä ovulaation ajankohdasta, kun ennusti sen olleen jo ennen kp 20 (nyt kp33)...Se voisi selittää "pitkän" luteaalivaiheen. Raskautumista en odota koska ovulointi tapahtui siltä puolelta missä ei munajohdinta ole. Tosin testin kerkesin eilen tekemään mutta se oli odotetusti nega. No ei auta kun odottaa:confused:
 
Maira Tosi hienoa jos arvot olisivat jo tippuneet!!! Toivotaan niin!

ON: Eipä kummempia. odottelua ja odottelua. Masua ei oo enää tänään vihlonut oikeastaan ollenkaan, alaselkää on särkenyt ja lonkkia. En edes tiedä voiko lonkkien vihlonta/kolotus olla oire :whistle: vähän kun liitoskipuja, ei onneksi yhtä kovia kuitenkaan!
 
Minnarun, mulla eilen oli vielä valkkaria havaittavissa, vatsaa nipisteli, lämmöt normaalit. Tänään ei enää valkkaria ja lämmöt nousi. Nyt oli 37,0 vaikken tee mitään. Ovista en tikuttanu, joten ihan satavarma en oo siitä, millon se oli. Ehkä eilen.
 
Voi Minnarun: Toivotaan että meidän oireet on just sitä mitä ei sais ajatella... :p
Mä en oo mittaillut lämpöjä mutta täällä kans posket helottaa ja aamulla oli hirmu kylmä,hrrrr! Olo on hiukan nuhainen ja kuumeinen,interesting! Mulla myös särkee lonkkia ja jalkoja, nepari80. Onko jollain muulla ollut samaa?
Voi APUA kuinka mä toivon että tällä kertaa mun kroppa ei sais huijattua mua.... :(

Jensar: Tsemppiä piinailuun!!! Kuulostaa kyllä lupaavalta, tuo pieni vuotokin välissä...voisiko olla kiinnittymistä?!

Lisey: OI EI! Musiikki on niin vahva tunteiden tulkki ja niiden esilletuoja! Mulla kans pääsi itku kun kuulin Idolssissa laulettuna tuon saman laulun ja olin juuri kuullut iloisia vauvauutisia ja tulin niin "kateelliseksi" tai oikeastaan vain tuli niin kova kaipuu...:( VOIMAHALAUKSIA :hug: Se Anna Puun Kaunis Päivä on kyllä ihana toiveikas, kuunnellaan mieluummin siis sitä! eikö juu?

Eevaliisa: Tuohon kuulostaa lupaavalta!!! Tsemppiä :)

Maira: Onpa IHANA että vaikein on jo takana päin! Toivon teille kovasti plussapuhureita kun pääsette taas yrittämään :heart:

Hei, tehtäiskö sopimus että nyt kaikki plussaillaan, eikö vain? :p
 
Viimeksi muokattu:
tervehdys kaikille!

Minä voisin mieluusti tulla tähän listaan myös elikkäs:

Viena kp 3/29-31, ikä 33v, 1. lapsi, YK 3, 1kkm

Marraskuussa tulleen keskeytyneen keskenmenon ja kohtutulehduksen jälkeen ollaan pari kiertoa yritetty ja nyt siis pyörähti kolmas yrityskerta käyntiin ja kp3 käynnissä. Jospa se joululahja nyt tupsahtaisi :)

tsemppipeukaloita kaikille kevät aurinkoon :cool:
 
Viena TERVETULOA vain! :wave:

Sunflower harmillista! :hug: :( Mutta ensikierrosta sitten tiukka tärppi, eiks jeah?! :heart:

Kaikille piinailijoille iiiisot ++++++puhurit!! :whistle: Ja tottakai muillekkin! =)

Itsellä ei ole edelleenkään mitään! Lämmötkin on ihan samoin kuin viime kierrosta, eli ei juurikaan nousua havaittavissa! Mutta olen saanut nyt seuraavalle 1 vuodelle ja 3,5 kuukaudelle uutta ajateltavaa, meillä on häät 7.7.2012! :heart: Joten ei hirveästi kerkeä stressaamaan tän vauva-asian kanssa, jos se nyt sitten tulisi vähän helpommin! =) Toivotaan ainakin! :)
 
Ansku83: häät on kyllä ihana asia =) hyvässä lykyssä teillä on samanikäinen sulhaspoika kun meillä oli aikoinaan näissä 7 kk:tta ?

ON. tunteet ailahtelee välillä on niin raskas olo ja välillä tsin vastauksia muista vaihtoehdoista....saas nähdä kuin akan käy =)
 
Sunflower11
Ansku: Kyl maar ;) jos me ahkerasti joka toinen/kolmas päivä hommaillaan, niin.. ;)
Ei siinä pitäs mitkään oviksen tikuttelut vaikuttaa :D Muutenkin tuntuu et jos silloin on "pakko" niin menee tekemiseksi ja suorittamiseksi koko homma..

Odottelen vaan et ne menkat alkais.. Tosin en toivo et alkaa vielä lähiaikoina, sais ainakin viikon olla pois niin olisin positiivisemmalla mielellä että se luteaalivaihe olis ainakin pidentynyt. Tässä kierrossa ovis oli ainaski 2pvää aiemmin kuin viime.
 
Torstaita! :flower:

Paljon peukkuja matkaan Eevaliisa, Sinderella, Minnarun, Jensar ja nepari80! :heart:

kissendaal, pikaista plussaa sinne! :)

Maira, toivottavasti se oli siinä nyt...olisi ihanaa kun pääsisitte pian kuumeilemaan. :)

viena, tervetuloa! :wave:

Ansku83, voi ihanaa, häät, onnea! :heart:

Sunflower11, höh...jospa ensi kierrossa sitten? :hug:

Miimau, näin tehdään, toivoa kehiin. :)

***

Tuhrua, tuhrua. Blaaaaaaaaaaah. :headwall: Ärsyttää. Turhauttaa.

Eilen tahdoin soittaa miehelle kesken päivän, että nyt tulet kotiin niin yritetään. Hullu mikä hullu. :ashamed: Ihan kuin voisi yrittää, ihan kuin mitään tapahtuisi tässä kropassa...ihan mälsää...malttamaton minä!!!

Ei auta itku markkinoilla. :(

Kaippa tää tästä. Aattelin huomena soitella neuvolaan ja varata jo sitä jälkitarkastusaikaa. Vaikka siis silloin sanoivat alunperin, että sitten vasta kun ekat menkat on tulleet, mutta kun sairaalan ohjeen mukaan se olisi se 3-4 vkoa tyhjennyksen jälkeen. :confused: No, kai sitä voi ainakin kysyä. :)

Keväistä loppuviikkoa!

 
Ansku83 > Oi miten ihania uutisia! =) Onnittelut!

viena > Tervetuloa! :wave:

Viola30 > Eikö teillä ole vielä lähetettä vai miksi tilanne junnaa? Mullehan tuli ohje Terolut-kuuria aloittaessa yk10, että jos viimeistään toisesta kierrosta ei tärppää (eli kun vuosi tule täyteen) niin sitten täytyy pyytää lähete. Sain kuitenkin soittoajan vasta kuukauden päähän, mutta lähete lähti sitten heti ja viime viikolla sitten päästiin viimein sille ekalle pariskuntakäynnille. Spermanäyte vähän hidasti, koska sitä ei voinut jättää tänne ja miehen reissutyön takia oli hankala päästä viemään. Minusta tässä ollaan jahkailtu aika kauan ottaen huomioon, että pco oli tiedossa jo yrityksen alkaessa. Jotkut lääkärit kun ovat tosi nihkeitä. Se yksikin tk-lääkäri oli sitä mieltä, että meidän pitäisi yrittää 2 vuotta ennen lähetettä, koska on jo yksi luomusti alkunsa saanut. :headwall: Onneksi menin neuvolalääkärin juttusille. Ihan kohtuullisesti on kyllä loppujen lopuksi edennyt, kun kuitenkin Terolutit sain kiertoja tasoittamaan jo ennen polilla käyntiä. Eihän nuita nyt määrättyjä lääkkeitä olisi pakko vielä aloittaa, mutta minä olen kyllä ihan valmis eikä mieskään vastusta. Kun kroppa ei itsekseen toimi riittävästi, niin mitäpä tässä itse jahkailemaan. Toivottavasti teilläkin homma etenee mahdollisimman pian ja tulee se plussakin testiin viimein. :)

Tupakkalakkoilijat huhuu! :attn: Mitenkäs projekti etenee? Tsemppiä! =) Mulla on nyt välillä ollut mielitekoja, mutta onneksi tiedän maistuvan pahalle. Varmaan tumppaisin yksien savujen jälkeen, joten olen onnistunut jättämään väliin. Kasviksia on kyllä tullut popsittua reilusti ja selvästi paikkaan sillä lopetettua tapaa. Makean himo on myös ollut kova. Olen sortunut suklaajäätelöön ihan liian monta kertaa. :ashamed:

On ollut jännä seurailla kehon toimintaa ultran jälkeen. Ovislimailua on nyt vähän vaikuttanut olevan, halukkuutta on tavallista enemmän ja kipuilujakin on alkanut taas olla. Rinnat on arat ja väsyttää kovasti. Saa nähdä tuleeko ovis ihan puskasta eli onko joku rakkula sittenkin kasvamassa ovista kohti. Vasemmalla oireilee taas vaikka muistaakseni siellä näytti tilanne pahemmalta. Aika skeptisesti suhtaudun tämän kierron mahdollisuuksiin, mutta onhan sillä ajatuksella kiva leikitellä. :rolleyes:
 
Tervetuloa Viena!

MG; Kyllä minäkin luen kaikki tekstit, oli ne kenelle vain osoitettu. Seksin suhteen oli yhdessä kierrossa pakkopurtamista, mutta se ei ollut yhtään kivaa, niin ei sitä olla sen jälkeen tehty. Tosin kyllä kun sen plussan siihen ovistestiin saan, niin monesti alan lämmittelemään miestäni, jolloin siitä tulee vähän niin kuin "pakkoseksiä" (tosin ei miehelle, kun ei tiedä miksi lämmittelen :D).

Maira ja Sisa; Kiva että hcg:t on laskussa!

Ja Anskulle todella paljon onnea tulevista häistä!!

).( Minä kun nyt tykkään näistä poppaskonsteista, kun ei vieläkään ole tärpännyt, niin ostinpa sitten eilen vehnänalkioöljyä :D Ja kun mulla oli myös sitä mentolia ja piparminttua meikinpuhdistusaineessa, rasvassa ja hammastahnassa, niin vaihoinpa nyt nekin sitten. Katellaan onko niistä mitään apua :) Ei kait niistä haittaakaan voi olla.
 
Zanca: Mä ostin kanssa vehnänalkioöljyä (tai siis kapseleita)... :ashamed: :D

Jostain luin, että keskenmeno voi aiheutua e-vitamiinin puutteesta...ja tässä öljyssä sitä ois luonnollisessa muodossa...tiedä sitten, mutta mihinpä sitä ei tarttuis kun kyseessä on näin tärkeä asia. :rolleyes: Ja jos ei muuta, niin jospa alkais karva kiiltää. :LOL:
 
Hei Vaan Kaikikille! :wave:

Minua ei oo näkynyt, kun mieheni veljen muksu onnistui hajottamaan kannettavamme. On ollut ja on edelleen niin paljon kaikkea rahan menoa niin ei ensimmäisenä ole ostoslistalla konetta. Kävi niin hullusti, että tämän onnettomuuden jälkeen en ole päässyt kirjautumaan facebookiin. En tiedä miten nämä toisiinsa liittyy.. Niin pitäisikö minun siirtyä EI aktiiviseksi, kun en tiedä kuinka nyt hetkeen koneelle pääsen.

(.) Ovis oli eilen ja sitä parhaanne mukaan yritimme hyödyntää.. Tikkuja ajattelin varmuuden vuoksi tuhlata muutaman päivän ajan, vaikka mielestäni olikin kunnon plussa.. =) Sitten toivottavasti saa loppu kierrossa siirtyä niihin toisiin tikkuihin. Eilen oli jotenkin todella paljon voimakkaampi ovulaatio kuin yleensä. Siis kivut alavatsalla kovemmat kuin muissa kierroissa.. Dpo 1/ 26-34 menossa. Toivoisin mahdollisimman stressitöntä paria viikkoa tähän väliin, mutta kai se menee taas siihen, että tutkailee itseään aivan liikaa..

MG Täällä ollaan oltu vasta viikko polttamatta. Eli meni sen asettamani takarajan yli, mutta siinä mielessä hyvällä mallilla, että se kolmas päivä on takana, jolloin tähän asti aina ratkennut polttamaan. Toivottavasti enää ei tulisi mitään retkahduksia.. Elän päivä kerrallaan ja mieli tekee kovastikin välillä, mutta olen koittanut jäyhätä purkkaa ja porkkana ja tuorekurkku on kova sana!

Ansku83: Onnea hääsuunnitteluihin! Me ei olla vielä päivämäärää lyöty lukkoon. Minä haluaisin todella pienet häät ja mieheni haluaisi isommat. Eli näistäkin riittää vielä puhuttavaa paljon..

Plussatuulia!
 
Taas töissä melkein viikon sairasloman jälkeen. Oli lapsi korkeassa kuumeessa ja itsekin flunssassa. En tiedä masentaaks tää töissäolo mut jotenki taas stressaa tää kierto ja kun ei oikein tiedä missä se täti luuraa. Aina mulle käy niin että kun pettyy ja hyväksyy tapahtuneen, niin sitten tuleekin jotain mikä taas pistää ajatukset toivomaan josko sittenkin...:confused: Ja sitten pudotaan taas todella korkeelta. Nyt on täti ainakin virallisesti jo myöhässä mutta testi oli eilenkin nega ja DPO:t olis lääkärin laskujen mukaan jo yli 15 : / ovis siis oli havaittu jo kp20 eli se ei ole voinut olla myöhemmin mutta voivathan ne lääkäritkin erehtyä, kuten karvaasti on saanut kokea ennenkin:rolleyes: Ehkä tää alakulo tästä tointuu viikonloppua kohden ja jospa tätikin sieltä olisi tulossa sen myötä..

Hyvää perjantaita kaikille!
 
Täällähän on ollut vilkasta! Olen käynyt lukemassa, mutta kommentointi jäänyt vähemmälle.

MG: Kiva, että saatte apua. Pidän peukkuja! Voipi olla, että meillä on sama edessä, kun ei tämä lapsensaanti näytä luonnistuvan.

Lisey & Zanca: Taidan painella kauppaan heti tänään vehnänalkioöljyostoksille. Siis raskaana tuskin olen, mutta ainahan sitä voi silti keskenmenoja ehkäistä ;) Ei siitä öljystä varmaan muutenkaan haittaa ole.

Ansku83. Onnea! Varmasti ihanaa, että saa jotakin muutakin ajateltavaa ja vielä noin kivan asian takia!

Sunflower11: Jäikö ovis hyödyntämättä vai miksi tämä kierto on menetetty? Kirjoitit jotakin, että aiheuttaa stressiä? Meillä on pelkkää "pakkoseksiä". Ilo siitä on kadonnut jo ajat sitten. Surullista, mutta niin se vaan on.

Viena: Tervetuloa joukkoon!

).( Ovis tuli sitten kp21. Tämän kuun ainut yhdyntä oli sinä päivänä. Että ainakin teoreettinen mahdollisuus raskauteen on, mutta en jaksa uskoa. Viime kierrossa oli kaikki oireet, nyt ei mitään. Toiveikkaana ihmisenä kirjoitan kuitenkin toisessa ketjussa oireitani ylös. Voiskohan rytmihäiriöt laittaa oireeksi. Niitä tuntuu nyt riittävän, mutta se ei ole mitenkään harvinaista tällä "rytmihäiriöhistorialla". Positiivista on se, että aamut ovat valoisia ja kevät tulee sittenkin!
 

Yhteistyössä