+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Sunflower11
Bla-bla: Hyödyntämättä jäi, oli niin paljon kaikkea ressiä aiheuttavaa eikä hommista oikeen tullut mitään. Ja juu, miehelle (ja ilmeisesti alitajuntaisesti minulle) tulee stressiä kun tietää et NYT pitää hommata jne. Et kokeillaa nyt olla ilman oviksen tikutteluja.
Harmi, että teillä on ilo siitä kadonnut :( Toivottavasti se tulee takaisin!
 
ihanat perjantait kaikille ? hiihtolenkillä käyty esikoisen kanssa ja oli kyllä ihanaa tuli hiihdettyä kaksi tuntia välissä pieni evästauko...

Usealle: paineet on kovat ja pupuilu on silloin aivan kamalaa olen aivan liian tietoinen itse missä mennään miehelleni en ole kertonut ihan ettei sillekkin stressiä tulis mut tosiaan mie alan kokea et meillä mennään ajatuksella tulee jos on tullakseen, jos niin on tarkoitettu. Suosittelen tikuttamisen lopettelun ja vaikka pitää hetki ihan taukoa ni paineet hetkeksi poistuu...helppoahan se on sanoa...mut itsellä kun yrityskertoja on jo niin monta takana on asenne niin erilainen ei turhauta enään niin paljon jos ovis jää hyödyntämättä ja fiilisten mukaan makkarissa mennään ja jos luoja suo joku kerta se on just se oikea hetki... kiireeni on hävinnyt =)
 
Heippa :)
Tänään kp 28 ja menkkoja ei näy! Kierto ollut pillereiden aikana sekä ilman nyt 24pvää... En silti sanoisi, että menkat on myöhässä vielä... Yksi testi lojuu kotona, en tiedä koska viitsisi testata? Jos menkat kuitenki alkaa, niin aloitetaan ehkäisy uudelleen ja siirretään kuumelua varmaan ainakin kuukausilla... Jos kuitenkin olis tärpännyt tästä kierrosta niin sitten niin :) Ruvettii käyttämään tosin kumia jossain vaiheessa, että kertoja joina olisin voinut raskautua on varmaankin ehkä kolme... Tässä tekstiä kirjotellessa tuntui yhtäkkiä menkkajuilintaa, ehkä se täti sieltä kolkuttaa kuitenki?

Plussapuhureita kaikille!! Lara-
 
Lauantaita!

Nyt on ollut paljon keskustelua asioista joihin mulla ei ole vielä näin lyhyen yrityksen jälkeen pahemmin kommentoitavaa. On ollut mielenkiintoista lukea teidän juttuja kuitenkin.

Lara- miten olisi huomena aamulla:D En siis ole yhtään utelias:p

Täällä vaan odotellaan keskiviikkoa. Jos sitä enne ei menkat ala teen testin.
 
mukavaa viikonloppua kaikille!

Täällä vaan odotetaan päivien kulumista... Ensi viikon loppu puolella voisi testailla jos aihetta on! Eilen tuntu pariin otteeseen ylös noustessa repäisykipuja ja muutenkin alavatsa on kosketusarka. Siis jos esim. tyttö istuu sylissä niin mahaan sattuu... Muuten ei uutta.

Hah, oireiden kuvittelusta. Pari päivää sitten olin jo et hei, oonkohan oikeesti raskaana kun vesi maistui jotenkin oudolle ja suihkussa käydessä haisikin ihmeelliselle mielestäni. Sitten seuraavana aamuna luin lehdestä et alueella missä asutaan oli ollut jotain vedenjakelu ongelmia ja vedessä oli maku ja haju muutosksia. Että se niistä raskausoireista sitten :LOL:
 
heipsan,täällä yksi sekoilijaa-kuumeilija...voi tuska.:LOL:
menkkajuilinnat on lisääntyneet ja rinnat...voi taivas,ei riitä sanat kertomaan tätä tuskaa,mutta ei auta kuin kipeää tekee,välillä "nousee maitokin" niihin. Kunpa tää olis tuloksellista,nyt ois dpo 8-9 perjantaibna pitäisi mensut alkaa...mutta ajagttelin testailla nyt ma-ti first signalin 10-testillä mitä se sanoo..nää oireet alkoi toissa päivänä ja eilen vahvistuneet,haistan naapurissa tehtävät ruoat ja kanin vessalaatikko haisee rankasti,vaikka ei oikeesti haisekkaan,kahvi saa etomaan todella ja uusin oire tänä aamuna hampaita pestessä,ikenet vuotaa ja se tuttu oksetus-refleksi kun harja menee suuhun,tuikkauksia alapäässä ja selkä kipuileepissahätä parin tunnin välein,mutta väsytä ei erikoisemmin,no sitä ei oo koskaan oireena ollutkaan...todella vahvat PMS-oireet siis...voi taivas,mut saa kuljettaa johonkin hoitoon jos en oo raskaana...ihmisluonto on niin outo!
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83, sä voit laittaa mut jo kuumeilijoihin... :ashamed: Kierrosta ei luonnollisesti ole mitään hajua, enkä tiedä miten kp:t pitäisi tuon tyhjennyksen jälkeen laskea (nyt mennyt siis 19 päivää tyhjennyksestä)...mutta yk on siis 3, ja tosiaan 2 yrityskiertoa oli ennen plussaa ja sitten tuli tämä 1kkm. Miten se nyt sitten ikinä merkataankaan? :D

Miten tässä näin kävi?
Noh, kun mullahan on vaan enää pientä tuhrua ollut monta päivää... Kumia ollaan käytetty, kunnes sitten eräs innokas surffasi nettiä ja löysi mm. tämmöisen tekstin (kirjoittanut lääketieteen dosentti Mervi Halttunen, vastannut siis jonkun kysymykseen yrityksestä km:n jälkeen):

Voitte suunnitella uutta raskautta ihan heti, jos teistä siltä tuntuu, eikä kuukautisia tarvitse odottaa ennen uutta yritystä! Se on aivan vanhanaikainen käsitys ennen ultraääniaikaa. Mikäli uusi raskaus alkaa välittömästi, ei se ole mitenkään vaarassa aiemman tuoreenkaan keskenmenon takia. Sinulle ei myöskään ole mitään terveydellistä haittaa, vaikka uusi raskaus alkaisi välittömästi. Aimman neuvon takana oli se, että koska munarakkulan uusi kypsyminen käynnistyy keskenmenon jälkeen vasta sitten kun kaikki raskaushormoni on elimistöstä hävinnyt (riippuu ihan sen edeltävästä tasosta), ei tarkkaan tiedetty, milloin raskaus oli alkanut, ja sillä voi olla merkitystä loppuraskaudessa. Nykyään ultralla pystymme määrittämään raskauden keston riittävällä tarkkuudella. Keskenmenon jälkeen kun kierto käynnistyy, niin kohdun limakalvo kasvaa ja muodostuu alkiolle vastaanottavaksi heti, elikkä sekään ei tarvitse mitään toipumisaikaa. Eli onnea teidän projektillenne!


Jooooo... :whistle: :ashamed: :headwall: :LOL:
Eli eilen sit jätettiin kumi yhteistuumin pois.
Onhan se ihan todella epätodennäköistä, että raskaaksi tulisin, veikkaan ettei mitään muniksen kypsymisiä tuolla kropassa edes tapahtu, mut mut...niin...

Ajattelin maanantaina vielä varmistaa, että raskaustesti näyttää miinusta. Ja sitten parin viikon päästä on jälkitarkastus, mutta siellähän ei edes ultrata... : / Lääkäri vaan tekee sisätutkimuksen ja that's it.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :flower:

ps: Anteeksi omanapaisuus, olen vaan niin kovin täpinöissäni... :rolleyes:
 


sunnuntai 20.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
*Justiina*...................kp39/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp37/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
iloksi..........................kp33/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Mariel85.....................kp28/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp27/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp25/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp24/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp24/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp24/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp23/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp21/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp21/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp21/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp20/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Lisey..........................kp20/??..............28v.....2.lapsi...yk1/3kkm1
macy gray...................kp19/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp17/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp17/~34..............................yk4
Viola30.......................kp14/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp13/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp11/24............32v....6. lapsi......yk4
Barbamama35............kp8/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp7/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp6/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Ansku83......................kp1/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo24
Mango86...................dpo11
Mariel85.....................dpo11
Eevaliisa Nwogu..........dpo9
Miimau........................dpo7-9
Pänä...........................dpo3




PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Lisey laitoin sen nyt tuolleen tuonne...fiksaillaa sit ku tarvis vaatii! =) Mites tuo ikä ja mones lapsi?

Eevaliisa korjattu on! :)

Pänä kiva kuulla siustaki! :D Ihmettelinki jo et mihin oot kadonnut! :) Voit olla miun puolesta tuol kuumeilijoissa, kuitenki vasta tuossa vaiheessa tuo siun kierto menossa! =)

Täällä iha samoin kuin aiemminkin olot, eli ei oloja! Alkaa vähä epäilyttää oonko edes ovuloinu... :confused: Ja KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA!!! :heart: Oon niiiin innoissani siitä et eilen ihan UNOHDIN päivityksenki tehdä! :D Anteeksi siitä... :ashamed:
 
huomenia,mie täällä yksin palstailen näköjänsä...:D
yöllä vessassa rampattu kolme kertaa ja nivukset tullu kipeiksi ja muniksia vihlailee. Olo on aika samanlainen kuin raskaana viimeksi. Saas nähdä,huomenna testin ostoon. Iltapissa maanantaina parin tunnin odottelun jälkeen vai tiistaina aamupissa,siinäpä miettimistä:LOL:
 
Eevaliisa, hyvältä vaikuttaa! :) Paljon peukkuja plussalle, kumman testipäivän vain valitsetkin! ;) :heart:

Mä täällä jännäilen teidän muiden plussia/oviksia :) ...omassa kropassa ei uutta, paitsi että tänään ei (vielä) yhtään tuhrua! Jee!
Ihan normaalin näköistä kirkasta tavaraa...
Huomena teen sen varmistus-raskaustestin, pitäkää kuumeilijaystävät peukkuja että siinä ei näy mitään. Olisi sitten hormonit kadonneet kehosta...

Aivan ihanaa sunnuntain jatkoa!

 
Eevaliisa Nwogu: Kuulostaa kyllä tosi lupaavalle! =) Kuvaa sitten testistä vaan tänne :D :popcorn:

Lisey: Negapuhureita sinne! :wave:

).( Täällä taas vaihteeksi tiputtelee... :( Mullahan olikin tossa kolme päivää välissä ilman vuotoa. Mä olen siis nyt vuotanu/tiputellu/tuhrutellu yhteensä 6 viikkoa (jos ei oteta tota kolmen päivän taukoa mukaan). Kyllä ärsyttää :kieh: Laskis nyt vaan toi hCG kokonaan pois... Maanantaina arvo oli enää 33, mutta edelleen tänä aamuna r-testiin (herkkyys 25) tuli selvä haamuviiva. Kyllä kestää kumman kauan laskea pois noin pieni hCG-arvo. Pöh! Mä haluan jo päästä takasin kuumeilemaan :D
 
Sisa78: Voimia vielä lisää... =)

On: sunnuntaita eleillään kalsaripäivän merkeissä, dpo 7 ? meneillään ja ei tunnu miltään... olen päättänyt testata sunnuntaina jos sinne asti päästään. viime vuoto oli outo ei alkanut millään tuhrulla vaan vuodolla joka kesti huomattavasti vähemmän kuin normaalisti joten jos olin oikeassa oviksen suhteen epäilen tuhrun alkavan perjantaina viimeistään... mut toivotaan ettei sitä tule edes =)
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille :heart: Voikun nyt olisi mahdollisimman monella SE kierto!!!!

Lara& eevaliisa: Kuulostaapa hyvältä!!!!!!!! Täällä odotellaan uteliaana kuinka teidän tilanne etenee :)

nepari80: REPS!!! HIHIIIIIII :D Paras!

Täällä myöskin dpo 6/8, aivan varma en ole päivästä mutta luulisin että noin. Pienenpieniä oireita on ollut mutta suurimmaksi osaksi ei juuri mitään,höh! Ihan kuin olisin viime ti löytänyt pikkareistani pikkuruisen veriviirun ja eilen kolotti selkää ja muutenkin luustoa ja nuhaolo iski aivan yllättäen ja edelleen kestää. Viime yönä oli todella selkeitä unia ja hiukan on etovaa oloa ollut tänään ennen aamiaista ja lounausta....mutta mutta.....oon näitä oireita löytänyt jo vaikka kuinka monesta kierrosta eikä kuitenkaan ole tärpännyt joten en jostain syystä jaksa yhtään olla toiveikas...:( Pettymys on aina ollut NIIN kova :( Mutta tädin pitäisi kaiken laskutaidon mukaan vierailla ensi la ja jos ei vieraile niin testailen vasta sitten seuraavalla viikolla jos vain mitenkään maltan olla siihen saakka... Viime kierrossa menkat tosiaan alkoi jo kp22,blääh:( toivottavasti nyt ei kävisi niin. Ainakaan ei ole sellasia oireita kuin silloin, esim.silloin oli nännit järkyttävän kipeät jo varmaan jostain kp 18 lähtien ja menkkajuilintojaki oli kahdennenkymmenennen (vau mikä sana!) päivän tienoilla ja sieltähän ne menkat sit pärähti... :(
 
Eevaliisa kiitos paljon! :heart: =) Ja peukut sinne et on tärpänny!!! :kiss: d=)b

Lisey ja omanapa samalla: Täti rämähti ihan puskista tänään! Tosin valkkarin sekaista verivuotoa tuli ja peiton pöllytyksen jälkeen vasta! Ihan ihmeissäni olin kun joku hetki suihkun jälkeen menin vessaan ja alkkareissa verta...sori ällökirjotus, mut näin kävi! Ei mitää tätituntemuksia ollut eikä ole edelleenkään! Outoa, mut outo tää kroppa on taas ollu muutenki täs muutaman kuukauden! Mut lyhenipä taas kierto 3 päivällä. :D Aikasintaan keskiviikoks ja viimeistään perjantaiks kyllä tuota vasta oottelin, mut päätti tälleen pyhän kunniaks tulla vierailulle sitten! Voi pärmylä sentään!
 
Ansku Täti tuli vaikka sain haamut one stepillä ja herkällä predictorilla.. näitä en suosittele :kieh: Mulla siis kp 11 ja yk 3..oilia odotellessa:D

Isoo plussapuhuri täältä kaikille
ja rauhaa piinailijoille


Justis :wave:
 
Tuosta kropan tarkkailusta ja oireista... Mä olen yrittänyt olla todella kriittinen kaikkien tuntemusten suhteen, jottei turhaan lois toivoa. Nyt olen siinä ihan hyvin onnistunutkin, tai sit mulla ei todella ole ollut MITÄÄN oireita :D ja Nepari haha ;)

Lisey mullakaan ei ole tullut ekoja menkkoja km jälkeen, mu silti kovasti kuumeilen :D. Mä myös löysin samansuuntaisia juttuja netistä ja päätettiin yrittää heti uutta raskautta.

SiSa millä viikoilla sulla oli km? Mietin vaan kun sulla edelleen on hcg:tä kropassa. Toivottavasti laskis nollaan jo äkkiä.

ON: Eilen illalla tuli kaks kertaa vaaleanpunasta tuhrua, ei kuitenkaan housuihin asti. Ajattelin, et nyt se täti kurvaa paikalle, kun yleensä mulla tulee tuhrut ja parin tunnin perästä hanat aukeaa. Noh, eipä ole muuta tullut ja ihan oli pakko tehä aaulla r-testi:p Negahan tuo oli. Miks piti mennä testaamaan, kun haluan silti uskoa raskauden mahdollisuuteen, ei vaan vielä näy testissä kun herkkyys 25(mitä yksikköä nyt ikinä olikaan :D). Pitäs vaan suosiolla odotella siihen, et menkat ois myöhässä. Tänään siis dpo 12.
 
Täällä haamuillaan.. iiiik, kyl on jännää.. Pregchekin liuska haalea mutta selvä vaaleanpunainen.. ja digi sanoo:gravid,raskaana.
Nyt vaan odottamaan vahvistuuko viiva ja kuin käy.. 2 keskenmenoa kun on takana tietää et raskaus on alkanut, mutta mitä siellä kohdussa sitte on tai ei ole jää nähtäväksi..

Niin ja sinä ystäväni joka tunnet minut myös "ulkomaailmassa" hys hys!!!
 
Mariel85: Jännää!!!! Nyt vaan peukut pystyyn viivan vahvistumiselle! :heart: Varmasti pelottaa (kaksi km, voin vaan kuvitella), mutta ei auta kuin yrittää toivoa ja luottaa. :hug: Toivotaan siis parasta. :)

Mango86: Ai, siellä toinen "vastoin sääntöjä toimiva". :D Mä mietin ihan maalaisjärjelläkin, että eihän raskaus ala jos kroppa ei toimi/ei ole valmis raskauteen. Suurempi "riski" tossa varmaan on tulehdusten kanssa, mutta jos huolehtii hygieniasta ja jälkivuoto on loppu, niin mikä ettei. ;)

SiSa78: Kyllähän teitä koetellaan... :( :hug: Toivottavasti tiputtelut loppuis ja hcg:t putois pian!!

Miimau: Voi, toivon teille niin plussaa... :hug:

Muillekin piinailijoille peukutuksia ja tädin kohtaamille paljon jaksuja & tsemppiä! :hug:

***

Päivän positiivisuuspläjäys: Mun aamuinen testi oli negatiivinen! Ihanaa! En hyvällä tahdollakaan nähnyt siinä mitään, tai no, kuivuttuaan siihen ilmestyi se harmaa viivanpaikka...mutta, se on Davidin herkkä testi, ja siihenhän se harmaa hailukka tulee tosi usein. Mutta lasken sen siis negatiiviseksi, kun ei punaista väriä näy. :)
 

Yhteistyössä