+++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++



Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



keskiviikko 28.3.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........63/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...62/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
Vogue......................51/29............25v......2. lapsi....yk2
Keltakukka...............37/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
Ansku83..................27/31..........28v.......1.lapsi......yk13/yv1,5
Tähtitaimi.................26/28-35........35v.......2.lapsi....yk7
MolliMelooni.............25/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Rulla-Katriina............25/28-30........33v.......2.lapsi.....yk4
aliisa10....................17/30-36.........28v......2.lapsi.....yk3
Anastacija................15/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Toivoliini..................13/29-31..........34v......5.lapsi.....yk1
jenni_noora..............10/28.............27v......1.lapsi......yk3
Lara_84...................7/25-28....................1.lapsi.....yk1
macy gray................5/30-34.........31v......2.lapsi...yk28(OI9)
Sunflower11.............1/24-35...................3.lapsi....yk17
ÄitiliiniX5..................--/28-30.........29v......6.lapsi.....yk5
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....





PIINAILIJAT
Ansku83...........dpo9
MolliMelooni......dpo8
Rulla-Katriina....dpo7






HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Maaliskuu

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Viimeksi muokattu:
Äitiliini Mikäs on siellä tilanne ja olotila???? :heart: Ilmotteletko kp:t ni laitan taas listalle rullailee! =)

Sf Halavatun täti! Milloha sille sais sen lähestymiskiellon ujutettua sinne tajuntaan asti!? :D :hug: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
ON: Piti alkaa het teille päivittään. No eipä hätä ole tämän näköinen iltapäivällä alkoi semmonen olo että nyt alkaa ovis oleen lähellä ja nyt 20,00 clearblue digillä hymynaama ilmestyi, että sieltä se ovis kuiten löyty. Eli tänään ois se -1dpo. Mulla on kierto noin 30-36 mutta kyllä se paremminkin on 32 ja siitä yläspäin viime kierto oli 31 päivää. Aikasemmin siis tossa kirjotin että ei ovistä näy positiivista se on tämäkin,

Anastacija en ole käynyt tutkimuksissa ovuloinko aina.
 
Viimeksi muokattu:
SF: Anteeksi hajamielisyyteni, mutta oliko sulla joskus lääkkeet tohon tiputteluun? Jostainhan tuo kielii, kun alkaa aina noin nuo sun mensut. Oiskohan mitään rohtoa, greippimehua tai muuta joka voisi siihen auttaa?
Aliisa: Eipä siinä, kun se ovis nyt tuli. Ja jos kierrot on tuommoista plus 30, niin ihan hyvä lutiskin on. Hyödyntämis ja tärppi onnea!
 
Sunflower11
Anastacija: Mähän kävin nyt viimeviikon puolella siellä lapsettomuuspolilla ja luget sain.. niillä oli tarkoitus kokeilla neljän kierron verran, aukkari on jossain vaiheessa, simppatestien tuloksia odotellaan..
 
Heissan rakkaat nettisiskot!
Olen tosiaan pitänyt harkittua palstailutaukoa, kun viime kierrossa meinasi pää hajota tähän kuumeiluun. Mutta tänä aamuna (dpo 11) piirtyi kaunis viiva testiin :heart:
Onnea plussanneille, halit negan/ tädin kohdanneille, ja kaikille tsemppiä jatkoon!
t. onnesta soikea tähtis
 
Tähtitaimi onnnea hirveesti! :heart:

Lily87 tervetuloa!

Joo eilinen ovis plussa hyöty käyttöön. Tänään aamulla ei enään näyttäny plussaa. Vähän Galluppimaista kyssäriä heittäsin kehiin, kuinka useasti niin sanotusati hyödynnätte oviksen, siis tarkoitan peittojen heilutus kertoja? Meillä siis sänkyhommia heti kun se ovis+ tuli ja nyt sitten tätä päivää suunnittelemaan :)
 
Tähtitaimelle hurjasti onnea! :heart: Ja vauvaliimaa matkaan!

SF: Ok, varmaan olisin saanut tuon selville rullaamalla pari sivua taaksepäin :D Jospa niistä nyt saisit sen kaivatun avun. Aukkari on mullakin edessä ensi kierrossa jos nyt ei tärppää. Pelottaa jo valmiiksi.

Lily: Tervetuloa!

Aliisa: Meillä on millon mitenkin hyödynnetty. Mie käytän fertilityfriend.comia kierron merkkailuun. Ja kun siellä oli tarjous, että parikymppiä makso muutaman kuukauden vip-jäsenyys, niin ostin sen. Se on laskenut mulle ne hyvät päivät ja nyt pitkästä aikaa saatiin high pisteet hedelmöittymis mahdollisuuteen. Eli seksiä oli dpo-3, dpo-1 ja dpo0. Tulos ei parane vaikka tänäänkin (dpo+1) harrastettas. Kerran aijemmin ollaan myös saatu high ja se tuli dpo-2, dpo,-1 ja dpo0 pupuiluilla. Tää mun lekuri naureskelikin, ettei ollut ikinä nähnyt yhtä hyvää kirjanpitoa, kun tulostin sille nuo tietoni tuolta sivulta. Se luuli ensin, että minä oisin niin hullu että ite olisin ne tehnyt. Sanoi tutustuvansa tuohon sivuun. Se nimittäin tekee pylväs diagrammit kierroista, oviksesta ja luteaalista.

).( Minut vois vaikka taas vaihteeksi laittaa tuonne piinailijoihin DPO1 :)
 
Äh. Tilasin Mammaksista testejä nipun ja odotin niiden tulevan tänään postissa. Lupasin itselleni, etten osta muita testejä vaan testaan sitten vasta niillä... Nyt mä joudun oikeasti odottamaan johonkin järkevämpiin dpo-lukemiin? :O Tai sitten käyn apteekissa kotimatkalla...
 
SF: Vaikea sanoa, mutta kyllä veikkaan että aukkari se on sullakin edessä. Se on vissiin niin rutiini tarkistus, ihan vaan varuulteen. Osaavat sitten paremmin tehdä niitä jatkosuunnitelmia. Että jos tarviikin hoitoja, niin millasia.
 
Ansku83 > :D Ei haittaa. Hyvä vaan, että tiedot pysyy ajantasalla vaikka en joka pinoon muistaisikaan käydä ilmoittelemassa. :)

aliisa10 > Mies on reissuhommissa, joten 1-3 kertaa ehditään "hyödyntää" ovis. Tuohon en ole laskenut edellisen viikonlopun touhuja vaikka pistäisin Pregnylin keskiviikkona. Voihan siellä veitikoita olla vielä hengissä, mutta todennäköisempää on tärppi niistä tuoreemmista.
 
Ovista mä täälä metsästelen.. Hain sitte apteekista apteekin omia ovis testejä:headwall:, en siis todellakaan ajatellut, että ovat NIIIIIIN paljon kalliimpia kun netissä. No, en voinut jättää niitä sinne apteekkiin ja päätin että olen turhempaakin rahaa laittanu:whistle:. siis 10 testiä 33e..auts. Ja digi testit tulee maanantaina, eli ne sit mahdolliseen seuraavaan kiertoon..

Nega taas tuli. Aion nyt metsästää sitä ovista pari päivää ku en ole nyt yhtää kartalla koko hommasta. Eli
MAANANTAI kp12 nega
TIISTAI KP13 aamulla"melkein plussa" ja iltapäivällä nega
KESKIVIIKKONA KP14 NEGA
TORSTAINA KP15 NEGA
PERJANTAINA KP16 NEGA

Eli joko mulla oli ovis tossa ti-ke tai sitte se on vasta tulossa. Siksi olipakko hakea testejä lisää, kun en malttanu jättää "leikkiä kesken", ja haluisin oikeesti tietää koska ovuloin. peittoja on heiluteltu tasan kerran, ja se oli keskiviikkona. Viikonloppuna pitänee ryhdistäytyä sillä saralla:p.

On tää jännän kutkuttavaa.. :heart:.
 
Molli Mikäs DPO sulla nyt on menossa? Jospa se siitä parin päivän jälkeen vielä?
Toivoliini Noilla melkein samoilla kiertopäivillä mun ovis ajoittuisi 18-20KP paikkeille. Eli älä lopeta testaamista vielä!

(.)Täällä kp 27/28-30 ja olo on aika normaali. Tai no tissit on vieläki ihmeellisen tuntuiset (viikko sitten yhtäkkiä kipeytyi kummatkin ja tuntui turvonneilta) ja vatsassa painon tunnetta (ehkä vaan ummetusta :LOL:), väsyttää (mut niin normaalistikin töiden jälkeen) DPO olis varmaan jotain 9-10 tarkkaan en tiiä kunnen testeillä bongaillut. Mut aattelinpa huomenaamulla tekasta testin kuitenkin jo. Jos on tyylipuhdas nega, niin odottelen sitten tätiä ens viikolla.

Jotenkin toi tissien kipeytyminen ihan liian aikaisin aiheutti nyt sen luulon että voisi olla raskaana ja se ajatus ei jätä rauhaan :kieh:

Eniveis, Ihanaa viikonloppua palstasiskoille!

Malttia tavoitteleva viikonlopputunnelmainen Rulla
 
Rulla: okei, hyvä tietää.. Jatkan kyllä:D. Mulla onn nyt noita apteekin omia testejä 8 kpl jäljellä..

Nyt aamulla tein, ja NEGA ja nyt siis kp 17. Ja eikun töihin tästä sitte pitäis suunnistaa.. Mukavaa VIIKONLOPPUA kaikille!!

Onneks ootte olemassa:heart: *saa johonki ihanille purettua nää vauvahaavelätinät*
 
ON: Mää niin en ymmärrä tätä mun kroppaa. Ovis+ on bongattu keskiviikko iltana ja vieläki on ihan hirveet kivut mahassa ja limat samalla tavalla kuin silloin kun on ovis. Inhottava kun on kokoaika niin kipeä maha ja "märkä" olo. Tiiä sitten mistä johtuu. Nyt ois dpo2 niin ei kai se nyt enään pitäs olla tommosta.
 
Toivo: Prismassa on pregcheckit ainakin halvempia kuin noi apteekin, olikohan jotain n.10€.

Aliisa: Katoitko mitä testi sanoi plussan saannista, milloin on odotettavissa oviksen tapahtuminen? 24h-48h? Musta tuntuu, että mulla samana päivänä tapahtuu kuin saan plussan. Ainakin kivut on samana päivänä, vaikka jossain sanottiinkin ettei sitä ovista tunne.

).( Ärrinpurrin! Se mun työtoveri. Hieroo vaan mahaansa ja selittää tuntemuksistaan ja varhais oireistaan! Mä en kestä!! Onneks sillä alkaa kohta loma :)
 
kp1/28-30, yk5 :headwall:

Tähän kiertoon sitten ovistestit mukaan.. tämän kierron pituus olikin sitten 26 päivää. Olinpa tänä aamuna sitten hiukan öönä. Eli jos ovis olis ollut "kalenterien" mukaan DPO olis ollut tänään 11. Mettään meni metsästys. Mulle riitti. Nyt tieteelliset keinot käyttöön. |O

Onnea tähän kiertoon muille!
 

Yhteistyössä