+Maaliskuussa poksuvat+

Heippa kaikille pitkäästä aikaan. Oon ollut viime viikon perheen kanssa lomailemassa ja huh, että oli kirjoitusta tullut paljon sillä aikaa! :)

Kukkaistyttö: :hug: Tsemppiä ja jaksuja jatkoon!

Annien: ihania ultrakuvia! :) Ei millään malttais odottaa kahta viikkoa omaan ultraan... Jännittää ihan hirveesti, onko siellä vielä elämää ja onko kaikki hyvin...

Jestas, että mulla alkaa masu näkyä. Ei kyllä jätä enää mitään arvailujen varaan... Olisin niin halunnu pitää salassa np-ultraan asti, mut minkäs teet...

Mä oon nyt pikkasen pihalla kaikista jutuista, et kommentoin lisää ku oon kerennyt kahlata missaamani jutut läpi! :)

Tsemppiä oksenteleville ja saikkulaisille! :hug:



Minky 10+2
(siis viikko 11 menossa... miten tää tälleen hurahtaa tää aika...)
 
PÄIVITETTY! Hali:a en saanut laitettua minkään päivämäärän alle koska en pikaisella kahlaamisella löytänyt päivämäärää sun lasketulle ajalle. Sitte tais olla solmussa joka kolamtta kertaa ilmotti laksetun ajan muutosta ni en ollu tarkotuksella lisännyt sitä vissiin kun ootin sun ultran vastausta tai jotain sellasta muistelisin ajatelleeni :D

Lääkäri-neuvolassa käyty ja kaikki ok. Mun neuvolakortti jäikin sinne kun se lääkäri jotain piti merkkailla mut en sitta tajunnu pyytää sitä korttia takasin :D Saan sen sitte kk päästä :D

Kävin apteekista hakemassa sellasia ravintolisäjuomia missä on 400ckal/pullo kun mulla paino vaan tippuu ja en saa kunnon ruokaa meneen juuri mitään alas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Onko muilla ollut tuolta alaselästä kipeä? Mulla tuli nyt ekaa kertaa outo kipu. Jotenkin pelottaa, toivottavasti ei ennakoi mitään keskenmenoa tai muutakaan. Nyt on ollu jo muutaman tunnin kipee.
mulla oli tollasta jossain vaihees ja itekin pelästyin ku tuntu samassa kohassa kun supistukset ennen esikon syntymää. Kaikki kuitenki oli hyvin ja ei oo kipuillu enään. Oisko ne jtn liitoskipujen tapasia?
 
Mulla oli alussa tosi paljo selkäkipua. Ja oikeestaan vieläkin, mut ei enää niin kovasti. Mä uskoin ainaki lopulta, et ne on jotain liitoskipuja tai sit mun nivelet pettää jo tässä vaiheessa (mulla siis nivelissä sairaus..), joten uskoisin että normaalia sielläkin :)

Ja hups, unohdin näköjään tosiaan tosta ilmotuksesta sen lasketun ajan, eli näillä näkymin se ois siis 17.3.
 
En ainakaan nähnyt vielä Jempin aloittamaa elokuun ketjua josten rustaan vielä tähän:


Hajut etoo. Lämmin ilma etoo. Käveleminen etoo. Ihan kaikki etoo. Nälkä, nälkä, nälkä ja nälkä. Miten hemmetissä mä saan painon pysymään kurissa kun koko ajan on nälkä. Ja jos ei syö niin etoo. Ja vaikka syö niin etoo.

Jostain syystä neiti 6kk on ruvennut heräilemään yöllä kahdesti ja aamuyöstä valvottaa. Miksi juuri nyt, kysyn vaan *äiti on vähän väsynyt-hymiö tähän*.

Kyllä nyt vahvasti olen sitä mieltä että ei helkutti...ei tää pienellä ikäerolla tehdyt lapset tosiaankaan ole mun juttu. Mutta myöhäistä se nyt on parkua :ashamed:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Possulunssa ei pelota :)

Annien:illa ihanat ultrakuvat :heart:

Kukkaistytölle jaksamisia :hug:

Sef 6+3
 
kukkaistytölle :hug:

sef vaihtaisin osia milloin tahansa. Minä olisin halunnut meille pienen ikäeron, mutta eipä taaskaan mennyt minun toiveiden mukaan.... No eihän tuo 2½ vuottakaan ihan kauhea ole toisaalta... Meillä oli kanssa siinä 6 kk tietämillä sellainen valvotuskausi, joka jostain syystä ajottui aina täyden kuun aikohin... Mietin silloin jo, että näinköhän tuo jätkä on kuuhullu. Mutta meni yllättävän nopeasti ohi sitten loppujen lopuksi... Muutaman kerran minä menin toiseen huoneeseen nukkumaan tuon takia ja isi jäi valvomaan. Auttoi kummasti.

alaselkäkipua minulla on vähän väliä. Varsinkin jos tekee jotain muuta kuin istuu :whistle: Mutta menee ohi aika nopeasti onneksi, joten en ole vielä ollut siitä huolissani. Enemmän mietityttää juuri tuon takia noiden töiden teko. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää.

Ultra on nyt 13.8 :D taas.... Tällä kertaa Tammisaaressa ja se on se "eka" ultra meillä päin. Ainakin vanha tuttu kätilö oli siellä puhelimen päässä äsken, joten toiveita voi olla myös maaliskuussa... Olispa aika mielenkiintoista synnyttää taas sen saman kätilön kanssa :D Armotonta kettuilua ja vitsailua puolin ja toisin koko ajan :saint: :LOL:
Ja tälläkään kertaa en päästä häntä lähellekään niiden akupunktioneulojensa kanssa :kieh: Mutta josko tällä kertaa hän päästäis mut altaaseen asti...

Jaaha, meillä olis ruoka valmiina... täytyy mennä syömään...
 
Ok, kiitos vastauksista liittyen tuohon alaselkäkipuun. Tosiaan pelästyin sitä, ku tuntui sen verran voimakkaana, enkä oo ennen kokenu sitä tämän raskauden aikana. Enkä muista, oliko mulla aikoinaan ekassa raskaudessa (13v sitten) mitään vastaavaa kipua. Nyt silti olo on jo parempi, eikä koske.
 
Kukkaistytölle suuri :hug:

Tultiinkin jo reissusta,oli oikein kivaa...olo on ihan okei jos vaan syö säännöllisesti. Nälän yllättäessä pukkaa myös ällötys :x

Sikaplunssa... En erityisesti pelkää sit sen enempää kuin influessaa..kyseessähän ei ole sen vakavampi tauti,mutta sehän siinä inha on et tarttuu herkemmin :/
Meillä ei neuvolassa osattu sanoo muuta kuin et hygenia huippuunsa ja ei mihinkään suuriin joukkokokoontumisiin kannata tunkee...
Rokotuksesta sano,et ei suosittelis ainakaan näillänäkymin kun se sai myyntiluvan ennenkuin on edes testattu kunnolla...
Täytyy kattoo mikä tilanne on sitten kun tulee ajankohtaiseksi.

Sef,Tsemiä valvomisiin...meillä poika on aina nukkunu hiukan levottomasti..alko siinä 3kk iässä ja oli just huipussaan 6kk-11kk sit alko rauhottumaan...tosin pojalla oli vatsavaivaakin jonkin verran 10kk ikään asti et en tiiä paljonko oli osuutta niillä ja kuinka paljon muuten vaan levottomuutta.
Kehittyvät kauheesti just tuossa iässä,tulee uniin,mut jos teillä normisti on nukuttu hyvin,niin veikkaampa et ohimenevää...toivottavasti pian :hug:

Miä oon kai hullu mut oottelen jo yöimetyksiä uuden vauvan kans..kun musta ne oli kaikkein läheisempiä :ashamed: Varmaan nyt aattelen tämmösiä kun just lopetin viimosenki iltatissin pojalta...

Ultra-aika tuli postissa,25.päivä heti aamusta... innolla nyt sit ootellaan =) Mullahan se laskettu muuttu 12.3,mut katotaan nyt vielä se ultra...eihää ne sitä kyllä muuta jos se ei heitä
yli 5 päivää..ja epäilen sitä suuresti.

Ikäero..hmmm.. varmaan riippuu ihmisestä mikä olis se sopiva... toki pieni ikäero on lasten kannalta kiva,mut musta ei olis ollut missään nimessä tekemään ihan heti perään toista... olin aatellu et joku 3v olis ollu hyvä,mut nyt kävikin tosin ja tulee se vajaa 2v. Ihan hyvä näinkin... esikko on sentään just ruvennu jotenkuten nukkumaan.

Nyt syömään jotain...

Repa ja kynneli 8+4 =)
 
Pienoinen nettipimennos ollut tässä mutta nyt saan laitettua pikaista merkkiä. Ens keskiviikkona ois np-ultra ja tuntuu ikuisuudelta ootella sinne asti! Noh...kaipa tän ajan saa jotenkin kulumaan...

Rv 10+5

*muoks* ainiin..mun la muuttui neuvolassa 28.2. mutta saas nähä muuttuuko taas ultrassa. Mut ton vois viel päivittää sinne listaan ku se päivämäärä mul kuitenkin viel neuvolakortis lukee.
 
Pahoittelut kukkaistytölle :hug: Voimia sinulle paljon :hug:

En olekkaan pitkään aikaan käynyt katsomassa mitä tänne kuuluu.. heti lukee ikäviä uutisia.. :( ei uskalla ihan kaikkea lukeakkaan ettei rupea miettimään omalla kohdalla, onko jokin vialla..

kaksi viikkoa vielä.. pikkusen päälle niin on ensimmäinen ultra.. <3 sitä odotellessa.. toivottavasti näemme siellä tällä kertaa pikkuisen tiitiäisemme :heart:

Oloista sen verran.. aika paljon ollut huonoa oloa tässä viimeisen 2 viikon aikana, varsinkin tällä viikolla.. pitäisi jatkuvasti napostella jotakin hedelmää yms.. ja juoda paljon ettei paha olo vainoaisi. :p

Otamme joka sunnuntaina masusta kuvia ja vertailemme sitten niitä muihin viikkoihin, mutta vielä ei kyllä oikein merkittävästi voi sanoa että muutosta olisi tullut.. toki jos katsoo ihan , ihan alkuraskauden ensimmäistä kuvaa ja vertaa nyt maanantaiseen.. voi huomata jonkun pienen eron... näkyisipä jo enemmän että voisi todeta todellisemmaksi! :D no ultrassa viimeistään tajuaa kuinka todellista tämä onkaan :) :heart:

Hope sinne asti vaan pääsemme... <3

Niin ja annien.. ihania kuvia ovat :) <3 saisipa jo itsellekin tuommoisen ihanuus kuvan käteen mitä sitten ihastella :)

Mirkelo & Tiitiäinen 9+5 :heart:
 

Yhteistyössä