Maalismammat 2013 :)

No siis aamulla tuli paperiin vessareissun yhteydessä. Oli mun mielestä aika kirkkaan punasta. Laitoin kyllä siteen mutta siihen ei ole mitään tullut ja nyt vuoto on vähentynyt siinä määrin että paperissa on havaittavissa enää hyvin vähän värjäymää vessareissun yhteydessä. eli oiekestaan ei tuu enää.. Mutta siitä huolimatta.. Huolettaa :(

Niin ja mitään kipuja ei sisi ole ollut...
 
Viimeksi muokattu:
Tääl on yks murheellinen....

Eilen sit laitoin äidilleni viestiä ilouutisista, mut kuinkas kävikään? Mitään ei oo tullu takaisinpäin minkään kanavan kautta. Että näinkö hyvin mun uutiseen suhtauduttiin?
 
Faelivrin
Huomenta! :)

mariana87 - Onpas "kiva" kuulla, että en ole ainut, joka vieläkin pahoinvoinnista kärsii. En siis tietenkään sitä sinulle toivoisi, mutta mukava tietää etten ole ainut. :) Mä oon huomannut myös sen, että en nykyään saa melkein mitään ruokia syötyä loppuun asti. Aina jää lautaselle jotain, vaikka ottais kuinka pieniä annoksia. Alkaa vaan kesken syömisen tuntua siltä, että kohta se tulee jo ylös.. :/
Ja siitä vaan pinnasänkyä ostamaan jos hyvältä tuntuu! Mä oon ehkä sen verran huolipeikko, etten vielä uskalla oikein mitään hommata, mutta jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Eipähän se sänky kyllä paljoa maksaiskaan. :)

mamma_84 - Mukavaa, että sielläkin on ollut iloinen ultrakäynti :)

Amarinwa - Etkö pystyisi sairaslomaa hakemaan jos ei tuo flunssa helpota ja noin hankala on olla töissä? Kuulostaa kyllä inhottavalta, pikaisia paranemisia! :)

Noss1 - On hyvä, että sulla on sitä vuotoa tullut noin vähän ja mitään kipuja ei tosiaan ole. Ja niin kuin sitä aina toitotetaan niin alkuraskaudessa se voi olla ihan normaali juttukin ja täysin vaaratonta. Vaikka kyllä varmasti silti huolettaa. Täällä pidetään kovasti peukkuja, että kaikki on hyvin. Koita jaksaa. :hug:

Tigerina Oho, kuulostaapas inhottavalta.. Oletko varma, että viesti on mennyt perille? Tai ehkä äidilläsi on vain vähän sulattelemista asian kanssa eikä oikein tiedä mitä sanoisi? Vaikka eihän sekään kovin kivalta kuulosta. Ajattelitko vaikka soittaa ja kysyä asiasta? Onpas kyllä harmillista.. Kyllähän sitä toivoisi, että varsinkin omat vanhemmat suhtautuisi asiaan iloisesti. Jaksuja sinnekin. <3

Minä sit sain oikein kunnon kurkkukivun. Nieleminen sattuu ja nyt sen takia tekee mieli syödä vielä entistä vähemmän. :/ Toivottavasti tää ei tästä ainakaan pahemmaksi muutu.. kuumeeksi tai muuksi. Ajattelin kuitenkin varulta jättää tänään lenkkeilyn väliin, vaikka hyvä olo muuten onkin.

Voikaahan te hyvin, mammat ja iso hali kaikille, joilla huolia löytyy! :hug:

Faelivrin 12+6
 
Joo...

Äitiltä tuli vastaus. Sähköpostitse.

"Tiputit melkoisen pommin. Pahalta tuntuu mutta tämän kanssa pitää elää. Parisuhteen parantaminen lapsen avulla on julmaa touhua. Mutta sinä valitset edelleen itse tiesi. Tulevan lapsen tulen ottamaan kuten ***** (siskoni nimi) lapsen, mutta tätä touhua en jaksa."

Jälkeenpäin kuulin että myös siskoni oli ollut järkyttynyt tästä uutisesta. Eli mun suvun puolelta ei ole odotettavissa mitään tukea. Mun puolesta näiden ihmisten ei tarvitse koskaan edes nähdä mun lastani.

Arvatkaa vaan kenellä oli aika vaikeeta pidätellä itkua siinä samalla ku pitää vastaanottoa...
 
Tigerina voi ei mikä reaktio sun äidiltä :( Onko teillä yleensäkin huonot välit vai mistä kummast nyt noin kiristää? En osaa kuvitellakaan sun tilannetta kun itsellä on omat välit vanhempiin aivan super loistavat. Nytkin äiti siellä tutisee "myötä pelosta" mun puolesta kun kerroin hänelle vuodoista. Mies sit taas ei ole oman sukunsa kanssa niin läheinen kuin minä omani. Ei heilläkään kyllä huonot välit ole mutta etäisemmät kuitenkin. Itseasiassa mies sanoi että ei meinaa kertoa tulevasta vauvasta ollenkaan että saavat sitten itse huomata kun vatsa kasvaa :D Pakko oli kysyä pilke silmäkulmassa että annatko niiden sitten vaan luulla että mä oon lihava kun tuskin kehtaavat itse tulla kysymään tuleeko vauva vai onko vaimo vaan lihonnu :D Mut paljon tsemppihaleja sinne!

Itsellä ei oikein ole vuotoa enää oikeastaan ollenkaan eikä ole kipujakaan ollut. Vähän jomotteli aamusella vatsaa joten koitan tästä rauhoittua hieman ja odotelal vaan sinne ultraan mikä on sitten jo ens keskiviikkona... Toivotaan parasta, pelätään pahinta
 
Heipsan kaikille mammoille ja uusille tervetuloa!
Kirjoitellu en ole paljoa kerennyt mutta seurannut olen kokoajan ja myötäelännyt teidän kanssa.

Tigerina: Voi kuinka ikävä kuulla äitisi reaktiosta. Tsemppihaleja!Itsellä äiti ei ollut asiasta niin iloinen kuin siskoni vauvasta mutta alkanut nyt lämpenemään ajatukselle.

Noss1: Hyvä että vuoto on loppumassa ja kipujakaan ei ole. Nyt vaan positiivisia ajatuksia matkaan :)

Myy*: Onpa ikävä exä kun ei osaa päästä irti. Mutta hienoa että itse suhtaudut asiaan aikuismaisesti ja jätät sen puheet omaan arvoonsa. Toivotaan että hän pian tajuaisi että te olette perhe ja teidän väliin ei tulla :)

Sitten uutisia.
Kävin tänään np-ultrassa ja kaikki oli enemmän kuin hyvin. Aluksi pikkuinen nukkui toinen käsi suussa ja toinen poskella.Saatiin hyvin mitattua hänet. Niskaturvotus oli 0.46mm (3mm asti sallittu turvotus) eli ei juurikaan mitään. Pää-perä mitta oli 6cm ja laskettuaika aikaistui 5pvällä eli 24.3 vaihtui 19.3.
Kun oli mittaukset tehty heräteltiin pikkuinen ja johan alkoikin hulina :) Käsiä ja jalkoja olikin sen jälkeen joka paikassa. Itkuhan siinä pääsi kun toinen vilkutteli kuvassa, jotenkin konkretisoitu että siellä oikeasti joku on :)
Meillä lohjalla pääsi katsomaan masuasukkia 4D:nä jo nyt ja sai 4D:nä kuvat kotia.


Kesto hymy naamalla Ainulii 12+2 ja pikkuinen
 
Noss1 ja Ainulii, voin vain toivoa että äiti lämpenee ajatukselle minunkin lapsestani. Meillä on kyllä ollut tosi huonot välit aina toisinaan ja ollaan kyllä saatu niitä selvitettyä, mut paras mitä mä voin nyt tehdä, on jättää tuo viesti omaan arvoonsa ja elää itselleni, äiti ottaa sitten itse yhteyttä jos vielä haluaa tietää mun kuulumisia. En voi enkä jaksa pahoittaa mieltäni moisesta, äitini kun tunnetusti on todella räjähdysaltis reagoimaan asioihin. Tiedän että mulla on ympärilläni paljon muita ihmisiä jotka on aidosti onnellisia mun tilanteestani.

Tänään poksuu uudet viikot!! Ultran jälkeen siis laskettu siirtyi viikolla aikaisemmaksi, joten mulla nyt jo kasassa 12+0!!!!!
 
Faelivrin
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua! :)

Tigerina - Melko inhottavan viestin kyllä syn äitisi pisti. Tiedätkö sä mitään syytä miksi sun äiti reagoi noin erilailla sinun ja sitten taas siskosi raskauteen? Kuulostaa niin oudolle minusta. On hyvä kuitenkin, että et päättänyt jäädä tuota nyt vain murehtimaan. Tämän raskauden kun kuitenkin kuuluu olla onnellista aikaa ja on hienoa, että sinunkin lähipiiristä löytyy kuitenkin ihmisiä, jotka osaavat tästä sun kanssas iloita. :) Sun äidilläs on nyt kyllä vähän menemistä itseensä. Onko tämä oikeasti se tapa mitä se vuosienkin päästä haluaa ajatella, että kuinka hän reagoi kun kuuli tästä lapsenlapsestaan..? Vähän epäilen. Mutta koita sinä tosiaan keskittyä vain niihin iloisiin asioihin ja nauttia siitä pienestä joka sisälläs kasvaa. :)

Noss1 - Kiva kuulla, ettei ole sun tilantees ainakaan huonommaksi muuttunut. Ja onneksi ei ole kovin pitkä aika sinne ultraan. Täällä pidetään peukkuja! :)

Ainulii - Voi että, ihana kuulla sinunkin hyvistä ultrauutisista. :) Ois kyllä niin kiva kun sitä pikku kaveria pääsis useamminkin ultraan katsomaan. Se vaan tuntuu niin ihmeellisen ihanalta. :)

Mulla hävis se kurkkukipu ku tuhka tuuleen. Eilisen kuuman teekupin jälkeen ei ole ollut kivusta tietoakaan? Tiedä sitten mitä se oikein oli.. mutta hyvä näin. :)

Faelivrin ja jälleen uusi viikko 13+0! :)
 
Heipsan täältä!
Kovasti olen seurannut, mutta en vain ole ehtinyt kirjoittaa. Täällä kun niin paljon on tekstiä aina, että ehtii vain lukaista pikaisesti :D

Tigerina: Tosi tylsä sun äitis :( Mulla kans ei äiti ole innostunut ollut tästä kakkosesta. kun opiskelu ei kuulemma onnistu, vaan pitäis olla kuulemma vakituinen työ ensin. Hän oikeen yllättys kun kuuli musita opiskelevista äideistä. Toivottavasti ne sieltä leppyy. Ite yrittäny vaan olla välittämättä koko asiasta vaikka vaikeeta on...

Oltiin ultrassa joku aika sitten siellä vilkutteli pieni vaavi mulle ja miehelle. La ois ollu muutama päivä aiaksemmin kun mitä neuvolassa mekrittiin, mutta ei vaihdettu. Viimeks meni niin paljon yli, että ei ole mitään kiirettä alottaa äitiysslomaa aikasemmin. Mielummin tosiaan siellä koulussa oeln muutamat päivät kauemmin, että saa suoritukset tehtyä.

Taustoja vielä kyseltiin: Eli olen 23v, mies saman ikäinen. Toinen lapsi tulossa ja kotona siis reilu 2v tyttö jo. Nyt ollaan miehen kanssa molemmat merkonomiksi opiskelemassa. Ja Turusta kirjoittelen... Eiköhän siinä ollut tärkeimmät.

Ruokahalu on multa hävinny kokonaan ja makuaisti. Tai varmaan makuaisitin puuttuminen aiheuttaa sen ettei huvita syödä mitään. Kaikki on vaan mautonta p***kaa, ja väkisin tungen suuhun jotain että jaksaa. Aiheuttaa lievää turhautumista.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
aLime 12+0
 
Viimeksi muokattu:
Voihan kateus sentään! Täällä ei kyllä mitn 4D kuvia saaha. Tollasia paskoja mustavalkosia :DD

No joo....täällä saikkuillaan jo selän takia. Just tulin lääkäristä kun töissä oli aivan kamalaa tänäänki olla selän kans. Koko ens viikko saikkua. Eipä voinu tulehduskipulääkekuuria määrätä eikä myöskään selkäkuvauksiin. Paska selkä+raskaus=kipua kipua.

Mulla alko eilen tuntua hentoja hipaisuja masussa.Tänään ollu villit menot,ihan muljahduksia tuntunu muutamaan otteeseen ja selvästi liikkeiltä tuntuupi :) Voi sentään <3
Täällä pelätään ja jännitetään maanantaita. Katotaas pyörtyykös tuo ukko-kulta kun näkee sen näytepiikin ;)


mamma_84 12+5
 
Ainulii, Mäntynummessa, missä sä? (voi sit tarv. jatkaa yv:nä) :)

Me saatiiin 4 kpl 4D-kuvia kotiin mukaan, ei kauaa katottu sitä 2D-kuvaa eikä printannu siit mittää muistoo, 4D-kuvat oli mahtavia!!

12+1, suppareita jo tuntuu? Mahdollista?

Nivelissä kipuilua kenelläkään, tuntuuko et jäykemmät polvet, lonkat ku aiemmin tai helpommin kipeytyy?

Tänään oltiin sukulaisissa tuol Länsi-Suomen puolella, mummi oli ihana ku sano et "taas tulee lastenlastenlapsi" :D sisko oli ihan täpinöissään "musta tulee täti!!" notta ainakin siellä päässä sukulaiset otti hyvin asian vastaan :)

Nyt väsyttää pitkä ajomatka edestakaisin, tänään nukuttaa hyvin. Hyvää viikonlopun jatkoa!
 
Tigerina : Supistuksia voi tuntua noillaki viikoilla jo,etenki uudelleensynnyttäjillä kuulema. Mullakin eilen töissä kamalan selkäkivun lisäksi tuntu niinku supistelua vähän väliä,mutta meni iltaa kohden ohitte. Kerkesin toki siinä jo ajatella että tähänkö tämä tyssää. Huoh,jokainen mahdollinen ja mahdoton asia saa varppeilleen mut :/
Noista suppareista vielä,tutulleni oli lääkäri kertonut että supparit ois yleensä vaarattomia,ja kertos vauvan hyvinvoinnista ja kohdun normaalista kasvusta.
Mulla vkoja siis nyt 12+6 ja eilen tunsin myös supistelun kaltasta.


mamma_84 12+6
 
Tigerina Olen pahoillani äitisi kommentista. Itsellänikin on hiukan samantapaista kokemusta. Kun odotin toista lasta, ilmoitin asiasta onneni kukkuloilla äidilleni, jonka vastaus oli, että "jaa, onnea vaan". Veljeltäni kuulin, että äitini oli hänelle sanonut, että "miksi hänen pitäisi olla uutisesta onnellinen, heidän lapsensa se on". Voitte uskoa, että olin aika järkyttynyt eikä mulla ollut mitään asiaa äidilleni muutamaan viikkoon. Edelleen tuo kaihertaa mieltäni, vaikka olen saanut anteeksipyyntöjä kuulla aika monta. Siskolleni oli tuon uutisen aikoihin juuri syntynyt kaksoset ja siinä perheessä oli silloin neljä alle 4-vuotiasta. Äitini asui heidän naapurissaan ja oli tosin paljon, liikaakin, siellä auttamassa. Silloin hän oli tosi väsynyt jne, mutta en ole pystynyt asiaa unohtamaan saati antamaan anteeksi. Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Todella kurja tilanne!

Faelivrin Kiva, ettet sitten tautia saanut! Mullakin alkaa täällä helpottaa. Ja toistaiseksi lapset ovat säästyneet, mies tosin on saanut saman taudin.

Suppareista Onpa ikävää ja vähän pelottavaakin, että näillä viikoilla alkaa jo supistella. Onneksi ovat kuitenkin yleensä harmittomia. Näin muuten viime yönä unta, että verta alkoi tulla oikein valumalla. Lisäksi olin unessa rakenneultrassa ja siellä todettiin, että pienen frontaalilohkoa täytyy seurailla, siinä oli jotain häikkää. Aamulla oli tosi ahdistunut olo, ennen kuin tajusin nuo uneksi. Ja tuo aivolohkojuttu on suoraan töistä, kun meillä on yksi aivovammapotilas osastolla..

mamma_84 Tosi kurjaa, että selkäsi vihoittelee ja olet saikulla. Mutta ihanaa, että liikkeitä tuntuu!=)

Minäkin olen tuntenut mukamas liikkeitä pari päivää, ihanaa:heart:! Viimeksi tunsin joskus 15. viikolla, ekalla kerralla meni tietty kauemmin. Mutta aivan ihanaa, kun pieni siellä jo potkiskelee. Noh, muutama kuukausi eteenpäin ja toivoo, että hetkeksi jätettäisiin kylkiluut rauhaan runnomiselta..

Nyt en kehtaa töistä enempää kirjoitella, mutta voikaahan hyvin!

Amarinwa, 13+5
 
Juu vuoto loppui eikä missään vaiheessa ollut kipuja. Toivotaan nyt että siellä kaikki olisi hyvin. Keskiviikkona o ultra joten siellähän se sitten nähdään...

Mulla meni esikoisesta tosi tosi kauan että alkoi tuntua liikettä. taisi olla vasta viikolla 27 kun tunsin. tosin tää oli mahassa aina super rauhallinen. ei uskos kyl ku katsoo millanen viipottaja se nyt on.. Mulla on masussa tuntunu muutamana päivänä sellasii "muljahduksia" mut en kyllä uskalla millään toivoa että se olisi vauveli... On itellä kyllä super epäuskollinen olo edelleen siihen että masussa mitään olisi.. Noh toivottavasti sieltä kuitenkin vauvelin alku löytyy :)

Meillä olisi muuten tyttö toiveissa. Esikoinen oli poika ja mä oon aina haaveillu omasta pikku tytöstä. Toki poikakin on super tervetullut mutta kyllä mä ainakin yhden tytön haluaisin meidän "tulevaan" lapsikatraaseen :)
 
Amarinwa, kiitos vertaistuesta, on ihanaa huomata että on paljon ihmisiä jotka ymmärtävät tilanteeni joko oman kokemuksen kautta tai muuten vain. Sitä on vaikea ymmrtää miten kovin tuollainen käytös kolahtaa, varsinkin kun lapsi on vanhemmilleen toivottu ja tervetullut.

Noi supparit kyl pelottaa, ku aiemmin ei oo kokenu ni tuntuu ihan siltä et onks tää kipuilu nyt enne jostain todella huonosta jutust :/ mut ainaki vielä kaikki hyvin, eli taitaa vaan olla ilmoitus siitä et kasvu ja kehitys vaan siellä meneillään :)
 
Moikka kaikille :)
täälä piitkä tauko ollut kirjottelussa kunreissussa olllaan oltu :) Mutta nyt täälä taas ja kiva olil lukea kuulumisia ja huomata että kaikilla mahaasukit matkassa ja kaikki hyvin :heart:

Mekin käytiin ultrassa ja sielä kaikki pienellä hyvin,mutta oli kyllä semmonen hommalöytää sitä kun mun kohtu oli niin hankalassa asenossa joutu kätilö hakeen toisen paikalle kun ei ekaan 15min saanut ees kohtuu näkyviin :ashamed: sehän on siis ihanvinottain vasemmassa kyljessä melkein :O no sitä kapulaa sit jouduttiin vänteleen niin et kohdunsuu alkoi vuotaa verta. no käskivät kotiin ja olla ihan rauhassa eikä rehkii yhtään ja heti jos vuoto yltyy ottaa yhteyttä no luojan kiitos ei yltynyt!

Tigerina mullaon lonkat ja polvet ja nilkatkin vähän väliä kipeät ja rasituksesta tietää et illalla särkee :( inhottavaa mut kuuluu tääkin kuulemma raskauteen.

suppareista mulla on ollu kans harkkasuppareita joskannan jotain raskasta tai rehkinkovasti mut loppuu heti kun hidastaa

Liikkeistä täälä tuntuu myös jo hentoja liikkeitä :heart:

Miltäteillä jolla dobleri on kuulostaa sydän äänet? kuuluko ne voimakkaina? samanlaisina ku neuvolassa?Mä mielestäni eilen sain kuulumaan äänet joksikin aikaa mut kuulu tosi hiljaa ihan kun jostain kaukaa :confused: en tiiä voisko toi kohdun asento sit vaikuttaa.

Jossu ja papu 12+1
 
Faelivrin
Heipsan!

aLime - Kiva, että sielläkin on päästy pikkuinen ultrassa näkemään. :) Toivotaan, että sulla pian makuaisti palautuis. Ei tosiaan kuulosta kovin mukavalta. :/

mamma_84 - Voi ei.. selkäkivut on todella inhottavia. Toivottavasti kuitenkin jotain helpotusta siihen saisit.

Tigerina - Kiva kuulla, että siellä on sukulaiset noin ihanasti ottanut uutisen. :) Täälläkin odotellaan, että päästäis kertomaan osalle perheestä, jotka asuu yli 300 kilometrin päässä. Siellä mm. kokonaan miehen perhe on ihan tietämätön tästä kaikesta ja niin myös mun isä. :)

Jossu90 - Sulla on sit kyllä ollut vähän erilaisempi ultrakäynti, mutta onneksi on pienellä kuitenkin kaikki hyvin. :)
Mulla dopplerilla kuunnellessa välillä kuuluu sellaiset hitaammat äänet niinkuin ne just tulis jostain kauempaa, mutta sitten välillä löydän ihan kunnon nopeammat jumpsutukset, mutta en läheskään joka kerta ja siinä menee yleensä aikaa, että saa ne kunnon äänet kuulumaan. Ne hitaammat äänet kuulostaa välillä ihan siltä ku joku pieni koira haukkuis siellä. :D Mutta ohan se maha-asukki vielä aika pienikin, että varmaan siitäkin syystä ei kotona ole niin helppoa saada kuulumaan niitä sydänääniä kunnolla.

Ootte puhunut nyt paljon noista liikkeiden tuntemisesta. Mä en oo asiasta oikein varma.. välillä tuntuu sellaista pikku nippailua, mutta en tiedä, että onko se sitten se pikku kaveri, joka niitä tekee vai mikä. Mutta onhan näitä viikkoja kyllä sinänsä vielä aika vähän ja ensimmäistä kun kumminkin odotan, niin ei varmaan tarvitse huolissaan olla vaikkei liikkeitä tunnekkaan. Se vaan ois jo niin kiva kyl. :)

Mutta eipä tässä taas tähän hätään muuta. Palaillaan!

Faelivrin 13+2
 
Jossu90: Dopplerin äänistä: mie en aina saa kuuluviin kovin voimakkaasti. Toki tuo on sen angel soundin halvin versio :D mut välistä löytyy äänet heti ja kuuluu tosi selvästi,välillä taas huonommin.tänään en saanu yhtää kuuluviin mut oon ollu tuntevinani hentoa möllerrystä masussa kuitenki. Eikös äänien kuuluvuuteen vaikuta sekin et jos vauva on jossai kauempana kohdussa ni ei välttis kuulu niin hyvin tai jos istukka on edessä. Mulla on istukka tosa edessä niin ei aina kuulu välttämättä äänet niin selkeesti. Ja kotidopplerithan ei samanlaista luokkaa kuitenkaan ole esim.neuvolan laitteiden kanssa.


Faelivrin
: Noista äänistä. Mie oon saanu dopplerilla kuuluun omat ääneniki joka kerta tietyistä kohti. Kuulostaa just sellaselta "koiraääneltä" ja hitaammin lyö.

Mutta...huomenna paukkuu taas uudet viikot kuvioihin ja luvassa on sairaalakeikka kera istukkanäytteenoton.pelottaa ja jopa pari viikkoa voi vastauksissa mennä :/


mamma_84 12+6
 
Voi jösses sentään.. Esikoisen odotusaikana ei ollut koskaan kerrassaan mitään "oiretta" sun muutakaan kylkiäistä.. Tänään mun yli leijaili elämäni ekaa kertaa kunnon hormonimyrsky! Poika oli taas vaihteeksi oma riehakas itsensä eikä uskonut kerrassaan mitään. Heittipä sitten kovan lelun olkkarin ikkunaan ja minä suutuin ja komensin poika.. Ilmeisesti poikaa ei hänen mielestään sopinut komentaa koska nosti ison raivarin ja tuli lyömään mua. No nappasin pojan sylin ja käskin pyytämään anteeksi. No ei siitäkään mitään tullut kun toinen alko kiukutteleen.. Noh mies sitten sanoi mulle näin "Mitäs jos koittasit antaa sen ensin rauhottua ja sitten vasta pyytää anteeksi?" (näinhän sen olis kuulunutkin mennä mut enpä itse tajunnut siinä). Ja tän huomautuksen jälkeen mä aloin itkeen.. Ja itkin ja itkin ja siitä ei tullut loppua millään. Mieskin jo hätäänty että enkai mä vaan suuttunu tai loukkaantunu sille kun se kysyi noin... Koitin vaan jotain sopertaa että ei kun mulle tuli vaan paha mieli ja olenko mä huono äiti kun en tollastakaan heti tajunnut sun muuta :D Kyllähän se poika sitten tuli anteeks pyytään ja pusuttelemaan.. Pakko sanoa että ei kiitos enempää näitä hormonimyrskyjä kiitos.. se oli aika omituinen kokemus...
 
Viikon alkua :)

Hipaisuja mullakin taitaa tuntua. Ainakin kuvittelen että siellä pieni vähän väliä kutittelisi. Viimeksi mulla oli istukka kohdun etuseinässä, joten en tuntenut liikkeitä kun vasta paljon myöhemmin.

Mä kanssa sain kokea sen hormonimylleryksen nyt viikonloppuna. Tilattiin pizzat ja sitä olin odotellut ja himoinnut vaikka kuinka kauan. Mutta tämän mun vääristyneen makuaistin kanssa olikin pizza kaukana siitä mitä olin kuvitellut. Ja ihan vaan sen takia alkoi itkettää :D Meijän tyttöki tuli lohduttelemaan kun äiti oli niin surullinen :) Ja sitten vasta itkettikin kun pieni oli huolestunut ja äitillä kuitenkin niin mitätön asia oli :)

Ihanaa viikonalkua kaikille :)

aLime 12+3
 

Yhteistyössä