<<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

Niin paljon on taas "jakautuneita" että toivotan ihan tasapuolisesti hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille!! :) :flower:

Täällä porskutetaan vaan eteen päin ilman mitään merkkejä synnytyksestä että saapa nähdä saadaanko tätä ulos edes tän kuun puolella :whistle:
Ois kyllä aika kumma jos menis yli ku esikoinenki synty sentään viikoilla 40+1, mutta voihan siinä niinkin käydä...

Mä vaan napotan tässä koneella vaikka piti mennä köllöttämään ennen kuin poika herää, että en nyt turise enempiä...

Kovasti jaksamisia kaikille mahakkaille ja varsinkin jo yliajalla meneville :hug:

Pimmi 39+5
 
Väsyttää.... |O menkkamaista jomotusta ollu koko päivän.. äsken vetäsin pikku päikkärit ajatellen josko se auttais mutta eipä se jomotus mihinkään hävinny... oispa tää nyt sitten jotain joka synnytykseen viittais. Huomenna ois neuvola vielä ja sit sais alkaa soittelemaan yliaikaiskontrollia keskiviikkona... En mä oikeesti uskonu että tää menee näin pitkälle...

Veera 41+1

P.S. Ja paljon onnea jälleen jakautuneille!! :flower: :heart:
 
Kerron nopee, että meidän pikku tyttö syntyi siis suunnitellusti sektiolla 20.3. Kotiuduttiin eilen illalla sairaalasta. Kerron lisää synnytyksestä kun olen asettautunut paremmin tänne kotiin =).
Tyttö on pikkunen, syntyessään 2850g ja 48 cm. Siis nyt vielä pikkusempi ;). Tosi söpöliini, mä olen tosi onnellinen :) :) :) :).

Tsemppiä kaikille vielä odottaville ja onnea kaikille vauvautuneille :hug:.
 
Onnea kaikille vauvatuneille! En ole yhtään kerinnyt lukemaan palstaa, joten nytkin vaan nopsaa tulin kertomaan kuulumiset, ja taidan sitten siirtyä tuonne vauvapuolelle. Tsemppiä kaikille loppuodotukseen ja nähdään sitten tuolle maalisvauvojen puolella.

On tämä vauva-arki melko täyspäiväistä ja vaativaa. Kotona ollaan oltu nyt muutama päivä ja eipä tässä juuri olla muuta ehditty tekemään. Ollaan ihasteltu ja tutustuttu uuteen tulokkaaseen. Isovanhemmat ovat käyneet kylässä, mutta muut vieraat saavat vielä hetken odottaa. Vauva on aivan valloittava :)

Synnytyskertomukseni lyhykäisyydessään:
16.3. meille syntyi ihana pikku prinssimme, 3,5 kg ja 50 cm. Synnytys oli uuvuttava pitkän kestonsa takia, mutta epiduraali oli suuri helpotus. Ponnistusvaihe oli nopea, ja kaikki kivut unohtuivat, kun saimme kymmenen pisteen nyytin syliin. Vauva on aivan ihana :heart:

funny + prinssi 8 vrk :heart:
 
Helmille onnea, toivottavasti sektio meni hyvin!

Mulla on kipeät supistelut jatkuneet päivän, välillä on ollut parin tunnin taukoja ja parhaimmillaan olen saanut kellotettua parikin tuntia viiden minuutin välein, mutta sitten ovat taas loppuneet. :headwall: Pakkailin varalta kassin valmiiksi, jos yöllä päästäisiin lähtemään, mutta katsotaan vain niin olen täällä vielä huomennakin... Missä Ninni muuten kun ei ole tänään kirjoitellut?

Bellona taas (39+4)
 
Aivan...oiskohan Ninni vihdoin päässy hommin.... Voi kun oliskin niin tietäis et sitä ehkä joskus pääsis ittekki! Täällä olo oikeestaan ihan hyvä. Ei mitään merkkiä mistään erityisestä. Lenkkeilen päivittäin ja koitan touhuta reippaasti, mut ei supistuksen supistusta :/
Tänään lenkin jälkeen alkkarit oli märät ja ehdin jo herätellä toivo et ne vedet alkais tihkua, mut ei sit ollu niin hyvä tuuri kuitenkaan. Oli kyl jännä tunne kun ei yhtään jännittäny vaan olin tosi rauhallinen, ilonen ja toiveikas. Ei siis synnytyspelkoa täälläpäin....

On se vaan niin vaikee hyväksyä et ei tää vauva synny vaikka kuinka toivois ja kikkailis. Kai ne opettaa meitä jo täs vaiheessa et paras tottuu jatkossa siihen et elämä menee heidän rytminsä mukaan :)
Onnea vielä kaikille vauvoista! Toivottavasti me pahnan pohjimmaisetkin saadaan pian jo omamme :heart:

pitkäkoipi + fiina 39+1
 
Menkkamaista jomotusta täälläkin, samoin saattoi lapsivettä lirahtaa pöksyihin. Ei ainuttakaan kipeää supistusta koettu.

Tsemppiä Veera-81 - kyl mekin saadan omamme ponnistettua tähän maailmaan!

Sienna 41+1
 
huvittaa nuo sun kommentit ku ne on suoraan mun suusta..
Täällä täysin sama tilanne ja elellään samoilla päivilläkin =)
Ei supistuksen supistusta vaikka kuinka touhuais.. Mut luotan siihen et toivottavasti ne sieltä aikanaan sit tulis. Mahdetaankohan olla samaan aikaankin tyksissä ;)

Ei muutako kaikille hirveästi tsemppii jotka vielä odottelee vauvaa kainaloon ja mua ainaki henkilökohtaisesti helpottaa käydä vierailulla tuolla huhtikuisissa ku siellä monet tulee mukamas niin perässä, vaikkakin muutama ottanut varaslähdön sieltäkin =)

minä + voice 39+1
 
:wave: :wave: täällä ollaan, yhes koos... Ikävä tuottaa pettymys, ei musta niin vaan eroon pääse :LOL:

Aamulla soitan äippäpolille ja toivottavasti tuun tänne sit kertoon positiivisia uutisia, siis sellasia et pääsen keskiviikkona käynnistykseen. Annan niille 2 vaihtoehtoa, joko käynnistys tai sit pöpilä kun ei tää pää enää montaa päivää jaksa. Keskiviikko ois kiva päivä muutenki synnyttää, sais vauva saman syntymäpäivän kun mun jo edesmenneellä isällä.

Mut nyt baden baden taas... Siis kylpyyn...

Kauniita unia, kuullaan taas aamulla!

Ninni ja Muru 41+1
 
täällä minä taas teitä herättelemässä kohti uutta päivää.. =)
ei enää nukuta.
Huomenna olisi laskettuaika, mutta ei täällä ole mitään merkkiäkään ulostautumiesta :whistle:
ei supistuksen supistusta!! Eilen pystyin pitkästä aikaan tekemään oikein kunnon hikilenkin, ja ei se saanut muuta aikaan kuin kipeät nivuset. Jostain puun takaa muhun on iskenyt energiaa mitä uskomattomimpiin suorituksiin, ja tuloksena vain liitoskipuja. :/
..ja niitä en kyllä tilannut...vaan SUPISTUKSIA!!!

pitkäkoipi, mulla oli lenkin jälkeen samankaltaisia haaveita kuin sulla, mutta ihan turhaan...

LOE:lla
mitä suloisin vauva. ihana :heart:

Kauniit onnittelut uusille vauvautuneille! :heart: :heart:

Ninnin, Siennan ja Veeran mä kyllä nyt puhaltaisin jo tositoimiin... :whistle: :whistle:
tuntuu turhalta täällä valittaa ja olla toiveikas että sitä joskus itsekin, kun te ootte täällä vielä jonon ensimmäisinä vuorossa. Taidankin keskittää energiani nyt teihin, niin kyllä se oma ja Piitsin vuorokin sieltä saapuu... ;)
Piitsi, mä jännään jotenkin hirveesti sunkin puolesta, sama la kun on..

Taidanpa taikoa jotain varhaisaamupalaa ja sitten mennä vielä tuonne peitonalle köllimään.

ootus ja masukaveri 39+6
 
Täällä minäkin... Nukuttu vajaa tunti viime yönä. Supistuksia tuli koko yön kymmenen minuutin välein ja niin kipeitä, että välillä sai huutaa. Nyt aamulla on sitten rauhoittunut. Käytiin sitten yöllä näytilläkin, tilanne oli 3 cm auki mutta ei tarpeeksi kovia ja säännöllisiä supistuksia joten sanoivat että joko osastolle lepäämään tai sitten kotiin. Lähdettiin sitten kotiin ja koko kotimatkan supisteli viiden minuutin välein, mutta kotona taas rauhoittui kymmeneen - ja nyt ilmeisesti loppui sitten kokonaan. Sanoivat rohkaisevasti, että tällainen synnytyksen hidas käynnistyminen voi kestää monta päivää ja voi vielä parhaassa tapauksessa keskeytyäkin... Joten laitoin miehen töihin ja jäin tänne.

Olen ihan hajalla, nukkunut kolme tuntia kahdessa yössä ja kipeä mutten sitten tarpeeksi...

Bellona 39+5
 
Amalia onnea prinsessasta :heart: :flower: :heart:

LOE ihana kuva teidän pikkuisesta :heart: syötävän söpö :p

Ootus kyllä mä taidan tulla pari päivää jälessä,mut loppukuu mikä loppukuu :/

Nyt taitaa mullaki olemaan tää tauti voitettu kanta :) Johan sitä 20tuntii kaikki tuliki ylös mitä suuhun laittoi :x Vähäsen on viel heikko olo,mut eiköhän tää täst rupee pikkuhiljaa paranemaan,äitkikin soitti illal ja sano et ens yönähän sen ois hyvä syntyy,et ois sit äitin kans sama syntymäpäivä,mä sit sanoin sille et kiitos ei,en tosiaa jaksais nyt kyl synnyttää alkaa ku ei muutenkaa voimia tehä mitään :whistle: täällä sitä onneks vielä ollaan ja Ninni mulle saa siis lisätä vuoden ikää

Piitsi 39+3
 
...näyttää maalismasuissa olevan...
Ei kai kaikki vaan oo synnyttämässä???

LOE syötävän söpö pikkuherra teillä :heart: !!

Ja onnea taas uusille vauvan saaneille :flower: :hug: :heart: ! Mun tarvis taas päivittää toi syntyneiden lista kun vaan saisin aikaseksi :ashamed:

Bellonalle jaksuja ja voima :hug: supistusten kanssa! Tiedän tunteen kuin turhauttavaa se voi olla, mulla supistellu varmaan jo 4 viikkoa eikä mitään tuu ulos edelleenkään :kieh: Eilen illallakin taas supisteli ja tuntui et koko lantio räjähtää mut sit ne taas loppui kun seinään kiusattuaan mua ensin varmaan pari tuntia :headwall: :headwall:

Sienna mikäs siellä vointi, joko pääsit nyytinhakureissulle??

Entäs muut parasta ennen päivä ohittaneet, Veera, Anneli, Krisu, unohdinko jonkun vielä??

Pitäkää peukut pystyssä mulle, kohta soitan äippäpolille ja kysyn huomisesta... Luulen kyllä ettei ne hoitsut siellä mitään tiedä :ashamed: ... Mut aina voi kysyä. Mä niin toivon että huomenna ois vihdoin se päivä, sit oon jo 10 päivää lasketusta jäljessä. Mun maksalääkkeetki loppui vkonloppuna enkä halua enää lisää!!! Enkä myöskään halua et ne oireet tulee takasin :kieh: Pitäis varmaan kirjottaa lista mistä kaikesta valittaa puhelimessa, siitä tuliskin pitkä :LOL: :LOL:

:wave: , palaan kohta!!!

:heart: :Ninni ja Muru 41+2

Muoks. Piitsi olikin samaan aikaan kirjottamassa, hyvä että inhottava oksutauti selätetty :hug: nyt voit alkaa keskittyyn vauvan ulossaantiin =)
 
Ei olla synnyttämässä ei... Vaikka niin kaikki näyttää haluavan ku ukkokin kiros aamulla että niin kait se on pakko lähtä töihin ku et sä näytä siltä että oltais menossa synnärille lähiaikoina :| Mun äitikin oli ottanu tämän päivän vielä vapaaksi että voi kattoa esikoista KUN me ollaan synnyttämässä, mutta heikolta näyttää :whistle: Hormonit jyllää ja mä oon taas kiukkunen ku ampiainen... Senkin takia olis kiva että alkais tasottumaan eikä esikoisen tarvis kestää näin äkäistä mammaa kovin kauan :/ Ukko saa kyllä tuoda töistä tullessaan ison levyn suklaata ku se sentään rauhottaa mua jonkun verran ;)
Selkää särkee ja eilen illallaki oli maha kovana vähän väliä, mutta ei ne supistukset mitään kipeää käyny. Nyt aamulla ei sitten oo tuntunu oikeestaan mitään, mutta niin se on mennykki että iltaa kohti ne kiihtyy ja napakoituu... Nooooh, kyllä se tästä :whistle:

Huomenna olis se laskettu aikakin mihin asti mun ei muka pitäny päästä, mutta niinhän se vaan taitaa käydä että yli mennään :)
Hassua miten Ninnilläkin viikkoja jo noin paljon ku luulin jo joskus kuukausi sitten että kohta pääsee Ninni vauvan hakuun :whistle:
Mitäs ne sano siellä äippäpolilla??

Huomenna olis taas neuvola, mutta en mä edes tiedä miten pääsen sinne... Mies tarvii autoa eli pitäis mennä kävellen ja tietysti tuo poikakin pitää ottaa mukaan eli tiedossa vaunujen puskemista ja rappujen kävelyä poika sylissä :/ Voipi olla paikat hieman kipeänä kun päästään kotiin, mutta jospa se sitten sais jotain aikaan...

Miehen sisko ja äiti tulee vissiin tänään kyläilemään, että onpahan tällekin päivälle edes jotain toimintaa tiedossa :)
Nyt aamukahville...

Pimmi 39+6
 
Täällä aina vaan.. Mahtaakohan mennä huhtikuun puolelle ennen ku tää pirun itsepäinen tyyppi suostuu tulemaan ulos? :| Huhtikuu kun kolkuttelee jo ovella. Pitäis varmaan vaan yrittää olla ajattelematta koko asiaa, mutta kun olo on mikä on, niin se niin sanotusti mahdotonta! :headwall:
Tänään olis neuvola; eli menen kuuntelemaan kuinka kaikki on ennallaan. Vain paino lisääntynyt liikaa. Huomenna sais sitten vissiin soitella sitä yliaikaiskontrollia... milloinkohan sinnekin pääsee? Ja missä vaiheessa sitä aletaan sitten käynnistelemään? Juhannuksena vissiin...

|O

Veera 41+2
 
Prinsessan mitat: Paino 3440g, pituus 49cm ja päänympärys 34cm.

Synnytyksen vaiheet:

I: 18:00
II: 01:46
III: 00:09

Eli kyllä häntä sitten synnyteltiinkin, kun ensimmäiset varsinaiset synnytyssupistukset alkoi tuntua kovilta 19.3 aamuviiden aikaan, niin 20.3. klo 00:46 oli neiti sitten vihdoin maailmassa. Ilman epiduraalia olin päättänyt synnyttää ja sen myös tein, ja oon kyllä itsestäni siinä kohta tosi ylpiä. :) Luulen että jos oisin sen epin ottanu niin ois pitkittynyt toi liki 2 tunnin ponnistusvaihe entisestään, ja siinä vaiheessa oltas kyllä leikkuriin menty ja lujaa kun mullakin oli jo voimat niin lopussa.

Kaikkea muuta kivunlievittelyä sit kokeilinkin, sairaalaan kun lähdettiin aamulla joskus 10 aikaan niin olin vasta sormelle auki mutta kaula oli kadonnut ja ei siinä vaiheessa ollut kyllä mulle epäselvää että synnytys on käynnissä kun kipu oli jo melko mahtavaa. Ammeeseen pääsin sit sairaalassa ja se lievitti ihanasti kipuja ja jonkun lihasrelaksantin sain myös siinä köllötellessäni, se helpotti about tunnin ajaks ja melkein nukahdin :D Synnytyssaliin päästiin sit viiden aikaan alkuillasta, siinä vaiheessa rupes taas kivut tuntumaan oikein urakalla, olin nelisen senttiä auki. Sit rupeskin tapahtumaan vauhdilla toi avautuminen ja supistukset oli sen mukasia, mulla ei oo oikeesti ollut pienintäkään käryä et semmoista kipua on ees olemassa. No sit toivoin taas jotain siihen kipuun, kätilö ehdotti kohdunkaulanpuudutetta. Sitä varten piti puhkaista kalvot, se tehtiin 20.20 ja sattui aivan p*rkeleesti ainakin mua, tosin mun lääkäri oli melkosen kovakouranen tapaus... Puudute auttoi taas tunnin verran. Klo 22 olin jo niin kipeä et musta tuntui etten ikinä selviä hengissä, itkin ja roikuin miehessä supistusten aikana, en saanut hengitettyä ja voimat oli ihan finaalissa. Tässä kohdassa jos ei ois mies ollu mukana niin mulla olis synnyttäminen jääny siihen. Se oli ihan uskomaton tuki ja turva ja miljoona kertaa arvokkaampi mulle kuin mikään puudute. Mutta joo tosiaan tää oli se vaihe milloin olin ekaa kertaa sitä mieltä että epiduraalia tänne ja heti, enää en kestä. Mutta sitten sitä ei enää ehdittykään antaa (mikä oli tosi hyvä juttu vaikka ei siltä kyllä silloin tuntunut), no sit taas tihrustin miehelle itkua etten selviä ilman apua nyt enää ja kätilö ehdotti spinaali"puudutusta" mutta ilman puuduteainetta eli se oli pelkkää särkylääkettä spinaalialueelle (kerta-annos, ei jääny mitään letkuja selkään). Ja voi herrajee miten todellakin taivaan portit aukes sillä sekunnilla ku se siunattu mieslääkäri sen mun selkääni löi :LOL: Kiittelin sitä sit siinä ihan huumassa tyyliin "voi että miten ootkin maailman ihaaaaaaanin ihminen, mun uus suosikki!!!" Se oli semmonen nuori mies, naureskeli vaan :D Eli ton spinaalin sain 23.00 ja silloin on myös ponnistusvaihe kirjattu alkaneeksi. 00.00 maissa alettiin sit kunnolla ponnistelemaan, mulle ei missään vaiheessa tullu oikeestaan kun ihan pientä ponnistamisen tarvetta, ja supistukset oli heikentyny eli vaikea osuus oli eessä. Mulla oli siinä 2 kätilöä ja 1 lääkäri kiskomassa mua jaloista ja yks painoi mahan päältä ja siinä ei kyllä sit enää mitkään spinaalitkaan auttanu. Mutta niin vaan se tupsahti sieltä ja syntymäaika oli 00:46. Apgarpisteitä tuli 7-7-9, oli vetänyt vähän kakkaista lapsivettä henkeen ja siinä oli jotain jäntevyysonkelmia... Hän oli pienen hetken kaapissa et saatiin happisaturaatio nousuun ja sitten isi toi prinsessan sieltä mulle rinnalle, mut oli tässä välissä tikattu kun episiotomia tehtiin, 9 tikkiä yhteensä. Mut yhtään repeämää ei tullut muuten.

Siinä sitä sitten ihmeteltiin koko perhe, ja syötiin ehkä maailman parhaimmat voileipäkahvit IKINÄ. Mähän en siis ollut vuorokauteen syöny yhtään mitään... Siirryttiin osastolle ja anoppi oli vähän järkkäilly siellä, pääsin yksin kahden hengen huoneeseen. Mies lähti kotiin joskus 4 aikaan aamuyöllä sekin ihan lopen uupuneena ja me jäätiin neidin kanssa ihmettelemään toisiamme. Eikä mulla siinä sitten uni tullu tietty ollenkaan.

Sairaalassa oltiin 2pv ja tyttö oli kokonaan mun omalla maidolla, eli lisäruokaa ei tarvittu. Päästiin sitten aikaisemmin kotiin kun sujui noi imetys ja muut hoidot niin hyvin. Nyt ollaan oltu siis 3 yötä kotona ja menee ihan äärettömän hienosti. Ensimmäinen yö meni kehnosti, multa hajosi nännit kokonaan ja minä itkin kun sattui niin kovasti imettää ja lapsi itki kun ei saanu mahaansa täyteen. Seuraavana päivänä haettiin rintakumit ja vannon ikuisesti ton keksinnön nimeen. Mukula veti maitoa niin että meinas pakahtua ja nukkui ensimmäiset 3 tunnin yöunet kotona. Ja me oltiin taas ihan euforiassa et voiko olla tottakaan. :heart:

Ja nyt tahti on se että melkeinpä tasan 3 tunnin välein herää rinnalle, sitten on tunti-puoltoista hoitoa ja sitten taas 3 tuntia unta. Aivan mahtavaa!!! Ja äitiys on kyllä muutenkin ylittänyt mulla kaikki odotukset, tulee kokoajan tunnekuohuja suuntaan jos toiseenkin. Ja miehen kanssa on suhde syventyny ihan uudenlaiseks, entistäkin jopa paremmaks...

Noh. Tästä tulikin nyt melkonen tarina. Tsemppiä vielä ihan hirveesti kaikille jotka täällä omaa nyyttiään odottelee ja onnittelut niille jotka jo on omansa saaneet!!! Mikään ei oo parempaa ku tää lopputulos. :)

t. mama-L ja Pieni 5 päivää. :heart:
 
ai katos vaan..menee mulla piitsi ja pimmi välillä sekaisin la:n suhteen...mutta maaliskuun hännänpitäjiä kaikki ollaan anyway... :ashamed:
dementtia mikä dementtia.

Bellonalle voima :hug: , toivottavasti pääset pian tuskistasi...

toiset saavat nyyttinsä kertarysäyksellä ja toiset pitkän kaavan mukaan...elämästä ei koskaan tiedä, mutta ei kuitenkaan enää kauaa mene kun jokaisella meillä on nyyttimme sylissä. Koitan tässä luoda positiivista henkeä..vaikka aika turhaan varmaan, kun ei oikein kellään taida olla sitä kärsivällisyyttä enää kovinkaan paljoa tallella. :|

Mun maha on ihan todella kummallisen näköinen, totaalinen "poikamaha". On työntynyt tuohon eteen oikein kunnolla,ja on sellain vinossa... missähän asennossa hän sielä oikein pötköttelee kun on niin koomisen näköinen. :LOL:
ja onkohan tulokas poika vai tyttö...onhan meilä veikkaus, mutta se on vain veikkaus.

Muutama arpikin on kaunistukseksi tuohon vatsan päälle piirtynyt, toistaiseksi olen päässyt vähällä, mutta tätä menoa niitä tulee kun vatsa tuohon eteenpäin venyy.

Jaahas, se olisi taas yksi päivä kulutettavana. Jos taas ainakin siivoilisi ja lenkkeilisi. ja surffailisi...

ootus 39+6

muoks. mama-L:lle ja perheelle Onnea onnea onnea.. :heart: :heart:
 
Mama-L:lle perheineen suuret onnentoivotukset pienestä prinsessasta :heart: :flower:
Tuli jotenkin esikoisen synnytys mieleen kun luki tuota sun synnytyskertomusta mutta meillä tarvittiin lopulta imukuppi avuksi ku mun voimat loppu kesken ja napanuorakin pisti vastaan... Hyvä että kaikki meni kuitenkin hyvin ja jäi positiivset fiilikset :)

Minäkin yritän täällä valaa postiivista henkeä itteeni ja miettiä sitä että viimeistään 2 viikon päästä on vauva sylissä, mutta vaikeaa on :D
No, onneksi tuo poika teettää sen verran hommaa että kyllä nämä päivät menee aika nopeaa...
Vois kyllä jo irtautua tästä koneesta :whistle:

Pimmi taas

PS. Mites Ninni?!
 
Onnea vauvan saaneille! :flower:

:wave: Täällä ollaan vieläkin.

Yliaikaiskontrollissa käyty ja vauvalla oli kaikki hyvin. Painoarvio oli 3,6kg,mutta luulen kyllä etttä olis isompi. Synnytys käynnistetään vasta torstaina eli vauva syntyy tavalla tai toisella sen jälkeen. Onhan nyt mahdollista et alkaa syntymään itse kun lääkäri kovakouraisesti tarkoituksella kokeili paikkoja. :) Auts!

Viikko: 41+5
Verenpaine: 139/70
Lapsivedenmäärä: Normaali
Painoarvio: 3,6kg
Pissa: puhdas
Tarjonta: RT

Ei kirjoittanut ylös mutta oli muistaakseni sormelle auki ja pehmeä...

Mä nyt toivon ja odottelen, et jotain tapahtuis.

Krisu 41+5
 
Heips!

Soitin äippäpolille ja siellä vähän lupailtiin et saisin huomenna jäädä sisään =) , ihanaa!!!
Kun toinen vaihtoehto ois sit perjantai ja hoitsu sanoi et tuskin enää kaheks päiväks kotiin laittaa. Kehotti ottaan sairaalakassinki mukaan, eli kovasti näyttää nyt siltä että huomenna tää mamma pääsee vihdoin nyyttiään hakeen :heart: :heart: Johan alkoi aurinko tännekin risukasaan paistaan B) , oon nyt niin hyvillä mielin!!!

Mama-L :heart: :melliset onnittelut prinsessasta :hug: , toivottavasti mä pääsen viikonloppuna kans jakaan vauvauutiset teiän kanssa!

:heart: :Iloinen Ninni ja Muru 41+2
 
Onnea mama-L ja kiitokset pitkästä synnytystarinasta. Vähän kauhulla kyllä lueskelin mitä tässä on edessä...

Ihanaa Ninni että pääset sinäkin vihdoin hommiin!

Nyt on taas supistellut pari tuntia 5-7 minuutin välein sen verran kipeästi, etten meinaa pystyssä pysyä, mutta en nyt aio vielä lähteä takaisin sairaalaan, kun nämä supistukset on loppuneet sen verran monta kertaa ja toista kertaa en kyllä aio sinne turhaa reissua tehdä.
 
mama-L Ihanaa tarinaa, tämä täällä kyyneliä pyyhkii... :'( :hug: Onnea vielä!!! :flower: Tule pian juttelemaan tuonne vauvat-puolellekin, jahka maltat koneella istua ;)

Samoin muille vauvaantuneille onnitteluja, tasapuolisesti kaikille! :flower: =)

Ninnille tsemppiä! Hienoa että lopultakin pääset hommiin!! Uutisia täällä odotellen sit vaan ;)

Meidän pikkuinen ihanuus sai eilen kasteessa nimen Annika Olivia :heart:
Vähän masuvaivoja (?) on alkanut kitkuamaan, mutta toisaalta, onpa ne viikotkin sillä mallilla, kun eikö sitä sanota että kuuden viikon iässä itkupiikki on korkeimmillaan (paitti tietysti jos on koliikkia tai muuta mikä vaikuttaa)...

Ippu :heart: Annika 6vkoa 3pvää
 
Mama-L sylin täydeltä onnea! :flower: Olenkin odotellut kuulumisiasi! Ja kiitos kun odotit että me saatiin käydä ensin synnyttämässä :LOL: Oot kyllä ollut tosi urhea, kun olet synnyttänyt ilman epiduraalia! Mulla tosin ei ole mitään muistikuvia kivusta ennen kuin vasta ponnistusvaiheesta, koska muistan vain kaarimaljat ja pahoinvoinnin :LOL: Mutta sen lopetti tosiaan epiduraali. En ois jaksanut oksentaa sitä kuuttatoista tuntia, minkä synnytys kesti!

Myös muille vauvautuneille onnitteluja tasapuolisesti!

Hurjasti voimia kaikille yliaikaisille ja kiva jos Ninni tosiaan pääset vihdoin synnyttämään!

Skog + neiti
 
Mama-L onnea prinsessasta :heart: :flower: :heart:

Ninnille tsemppiä huomiselle :heart: toivottavasti ne sit pitää sut ja siellä sisällä,tosin vielähän täs ehtii käymää ne normaalit et synnytätkin jo ens yönä :D

Mulla kyllä kiire synnärille hiipui ton taudin seurauksena,nyt ku sais viel pari päivää ainaki kerätä voimia,et jos kattelis vaikka vasta viikonloppuna uudelleen,enhän mä varmaa jaksais ees ponnistaa :/

Ootus ei se mitään :D pari päivää sinne tänne ;)

Ippu Nätin nimen teidän neiti sai :heart:

Krisulle :hug: hyvä tietty et molemmilla kaikki hyvin ja nopeesti se onneksi menee pari päivää,saadaan nuo tulpat eestä jarruttelemasta :D

Piitsi 39+3
 
Ninnille tsempitykset matkaan huomiselle ja Krisulle torstaille! Nyt kun saadaan teidät edestä pois, niin toivottavasti perästä tultaisiin me loputkin sitten ja vauhdilla!

Ipun neidillä kaunis nimi! =)

mun ystävä piipahti äsken kylässä ja kyseli tuntemuksia...on kuulemma niin mun tapaista, että ei etukäteen "tapahdu" mitään ja sitten kun tapahtuu niin rytinällä. Pätee kuulemma mun elämän kaikkiin osa-alueisiin, niin varmaan sitten tähän synnytykseenkin..tai ainakin toivottavasti, tilattuna on nopea, helppo ja hellävarainen synnytys.. ;)

Kovin on hiljaista palstalla...ihan hassua, miten sitä onkaan koukuttautunut seuraamaan teidän kuulumisia, oikeastaan päivittäin. Noh, jos vaikka nyt puuhastelisi jotain "järkevää" välillä...aika menee muuten kiusallisen hitaasti.

ootus taas
 

Yhteistyössä