MAALISMASUKIT 2007

Kirsikka mun käsittääkseni pääset ilman matkalippua. Ei kai siihen vaunuja tarvita, riittää että on pieni muksu mukana. Mä ainakin ajattelin ilmaseksi mennä kantoliinan kanssa mikäli saan sen sidottua(sain vasta eilen enkä ole uskaltanut kokeilla).
Ehkä tiesitkin, siellä itiksen ravintolamaailman vieressä, 2 krs. onlyn vieressä on maksullinen (50sent.) lastenhoitohuone missä hoitoalustat ja pieni imetystila. Ihan kätevä.

En tiedä onko noloa, eilen imetin hautausmaalla. Poijan tuli nälkä kesken lenkin ja siellä oli penkkejä sopivasti missä imettää. Ei viitti turhaa kaveri siinä huudattaa mutta kyllä vanhemmat ihmiset vähän kattoi...

Kuinka kummasssa kaikki saatte maitoa pumpattua pakkaseen asti*kateellinen täällä* vaikka puoli tuntia lypsää niin ruokalusikallinen tulee.
Milloin on paras aika pumpata? Vauvan paino on niin hyvin noussu että se saa kyllä ruokaa mutta miksei sitä riitä lypsylle?

:ashamed:
 
Hei!

Mun nähdäkseni se liputtomuus koskee ainoastaan vaunuilla kulkevia, vaikka vähän hassua se onkin. YTV:n sivuilta: "0-6 vuotiaat eivät tarvitse matkalippua. Alle 7-vuotiasta lasta vaunuissa tai rattaissa kuljettava henkilö saa myöskin matkustaa ilman lippua."

Kaveri tosin olikin sitten menossa keskustaan, enkä sinne jaksa nyt lähteä, mutta vähän himottais käydä kangaskaupassa, joten ehkä kuitenkin pistäydyn siellä itiksessä. Kiitokset hoitohuonevinkistä, en ollutkaan tiennyt!

Eilen imetin tyttöä kahvilassa ja optikkoliikkeessä... Kahvila meni kohtalaisen mukavasti, mutta se silmälasikauppa oli jo vähän liikaa. Mutta siellä oli sohva, ja oli se parempi vaihtoehto kuin paluumatkalla metrossa imettää.

Mä en ole enää vähään aikaan pumppaillut maitoa pakkaseen, pitäisikin taas ottaa projektiksi. Meillä tyttö syö aamuyöllä-aamupäivällä n. 4 tunnin välein, silloin saan kerättyä maitoa vähän talteenkin, iltaisin syö niin tiheään, ettei silloin riitä. Olen todennut käsinlypsyn olevan pumppua helpompi ja kätevämpi tapa :D eikä tule tiskiä niin paljoa...

Onko täällä kukaan käynyt tai menossa "vauvaleffanäytöksiin", eli siis babybioon tai vauvakinoon, vai mitä ne nyt onkaan? Tänään olisi ollut, mutta oli just neuvola aamulla, mutta ensi viikon torstaina voisin yrittää mennä...

 
Heipat!

Synneville tsempit matkaan taysin reissua varten :attn:

Meillä nukuttiin toissa yönä koko yö heräämättä :heart:
Unta vedettiin yhtä soittoa siis klo 23-6.30.Toi neiti tuppaa näköjään oleen sekä illan että aamun virkku :D
Eikös Katjuskakin ollut yhtenä yönä saanut nukkua 8h? Onko sama tahti jatkunut?

Muuten täällä arki menee tasasesti omalla painollaan..
Paljon on vauva ruvennut jo oleen hereillä ja toisinaan tuntuu että nukkuu koko ajan ja toisinaan taas pieniä torkkuja vaan.Syöttöväli on sairaalasta alkaen ollut sen kellontarkan 2h,paitsi öisin,luojan kiitos :whistle: Tosin jos ollaan liikenteessä,niin kyllä autossa ainakin uni voi maistua pidempäänkin.Vaunuista sit herääkin herkemmin..

Tuli taas vaan omaa napaa,mutten yhtään muista pitikö jotain kommentoida kun pää on ihan laho :headwall:
Nyt täytyy kuopusta mennä herätteleen päiväunilta että sen saa illalla joskus maatekin

-Vitviu ja Minka

:wave:

Muoks sen verran että onhan meillä tänään aihetta juhlaankin,kun neiti on jo tasan 6vkoa ja ukonkin kans tullu oltua 2v kihloissa :D :heart: <br><br>
 
Lumikki
Minä oon käyny babybiossa esikoisen kanssa. Tosi kivaa, ja hauskaa.
Katsomossa on himmeä valaistus kokoajan, salissa raikaa kepeä itku, johon tottuu nopsaan sekä äiti että lapsi, löytyy myös mikro ruokia varten ja salissa myydään karkkii ja juotavaa, ja siel on myös vaipanvaihto paikka, ja yleensä viel joku sponsoroi vaipat. Toimi ihan hyvin siihen asti et tyttö täytti 1,6v, sit alko kiinnostaa liikaa kaikki muu.....
 
Vitviu...juu silloin kerran tuo Nuutti nukkui sen 8,5 tuntii, mutta sitte se oliki se ainoo kerta...kunnes viime yönä nukkui taas 7,5 tuntii...Harmittaa vaan kun nukahtaa jo 20.00 yöunille niin ei kerkee ite kokonaan hyötymään tosta :kieh:

Nyt laitoin taas pojan tonne ulos nukkumaan...meillä ei vaan päivisin sisällä nukuta, mutta kuulemma oon ite ollu pienenä ihan samanlainen :whistle:

Eilen sain ihme ja kumma tiskattuuki ja tehtyy jopa ruokaa ja syömäänki vielä :eek: :kieh: :D nii ja kauheen määrän pyykkiäkin siirsin kuivaustelineeltä kaappeihin...se on jotenki niin harvinaista herkkuu, että pystyy jotain tekemään.... Siks meillä tehdään ruokaakin aina isompi satsi kerralla, ettei joka päivä tarvii kokata =)

mutta juu...mukavaa päivää kaikille vaikka tuo ilma onkin vähän synkkä :wave:
 
:wave:
tänää oli käytiin tytön kans neuvolassa ja painoa 4885g ja 56,5cm :heart:
et kivasti kasvua tullut, hyvin on mennyt jne.tyttö nyt 2kk.
missä vaiheessa annetaan rokotuksia?

:headwall: ää pää ei pelaa.. tyhjeni pää et mitähän piti sanoo... :ashamed:
no joo.... ei tuu mieleen..
 
synnevi
Heippa!
Huh, mistähän aloittais?!?
Mentiin sillon keskiviikkona Taysiin, että Synnevin mahaportin ahtauma leikattais torstaina.
Ke ei tapahtunut muuta kuin lääkäri kävi sanomassa että torstaina tutkitaan uudestaan, kun Jyväskylästä tullut hieman ristiriitaisia tutkimustuloksia. (Siis viikko sitten ke ultra, jossa kaikki ok ja nyt ke varjoainekuvaus, jossa mahaportissa näkyi ettei ruoka etene ohutsuoleen normaalisti.)

Torstaina Taysin lääkäri ultras eikä mahaportissa ollut mitään vikaa!! Ruokatorven ja mahalaukun välillä näkyi takaisinvirtausta. No sit tuli lastenlääkäri, joka kertoi että refluksia hoidetaan lääkityksellä, jos EKG:ssä ei näy (jotain...en muista miksi piti tutkia!)

Tänä aamuna odotin lääkärinkiertoa kun kuuta nousevaa, että päästään kotiin tai ainakin lähemmäs kotia ja saadaan lääkitys aloitettua. Mutta joku epäilys vielä siitäkin diagnoosista oli, koska lääkäri oli tilannut Jyväskylästä varjoainekuvat edellispäivänä. Ei ollut tekniikka pelannut, että olis sähköisesti saanut :/ ja odoteltiin kirjeenä se cd-levy postin kautta tuli. Siinä vaiheessa alkoi jo usko vähän loppua, että mitään syytä löytyykään.
Sitten kun kuvat oli tullut ja niitä vertailtu ultrakuviin jne., niin syy onkin synnynnäinen vika mahalaukun kiinnityskudoksissa. Eli kun Synnevi syö mahansa täyteen, niin kiinnikkeet antavat liikaa periksi ja mahalaukun alaosa kiertyy akselinsa ympäri ja tukkii ruuan pääsyn ohutsuoleen. Se "solmu" näkyi varjoainekuvassa.
Päästiin viikonlopuksi kotiin, sunnuntaina mennään takaisin ja maanantaina on leikkaus. Jos olossa tapahtuu muutoksia, niin sit mentävä heti. Siinä on kai jonkinmoinen vaara, että verenkierto estyy :eek:

Onneksi ei oo jäänyt solmuun näitten viikkojen aikaan, olisinko älynnyt esim. päivystykseen viedä tarpeeks ajoissa ettei pysyvää vahinkoa olisi kerennyt tulla. Pääasia että syy löytyi ja se on hoidettavissa. (eikä äiti ollu ihan turhaan hysteerinen hupakko pulautusten takia :whistle: )
Ja parempi kun en jossittele mitä ois voinut käydä tai mitä voi käydä leikkauksessa...no niin...aargh!!
Synnevin strategiset mitat tällä hetkellä: 3930g/ 56cm, syntyessä kun olivat 3790g, 49cm. Pituutta tullu tosi hyvin ja uskokaa pois, kyllä täälläkin joskus päästään tuulettamaan ensimmäistä saavutettua lisäkiloa!

Ikävä oli isompia lapsia, vielä mentävä halailemaan niitäkin ennenkun käyvät nukkumaan.
Viikonloppuja kaikille!
Synnevi jo 5 viikkoa :heart: ja sen äippä<br><br>
 
Synneville tsemppiä koitokseen, täällä pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! Hyvä että jaksoivat sairaalassa tutkia tarkemmin, ettei ruvettu tekemään turhaa ja väärää leikkausta.

Omaa napaa sen verran, että eilen käytettiin ilta menestyksekkäästi kestovaippoja. Tavoitteena päästä nyt siihen. että öisin ja reissuissa käytetään kertiksiä, muuten kestovaippoja. Vielä pitää vähän kartuttaa varastoja, mulla on keittiössä pieni ompelupaja pystyssä, ja eilen kävin taas kangaskaupassa ja kirppiksellä hankkimassa lisämateriaaleja :)
 
Heips vaan tännekin :)

Meillä oli silloin torstaina neuvola, painoa oli tullut enemmän, 300g viikossa ja siihen neuvolantäti oli tyytyväinen, ei jouduta aloittaa lisämaidon antoa ja seuraava aika onkin sitten jälkitarkastuksen yhteydessä toukokuun alussa. Painoa oli pikkumiehellä 5325g ja pituutta 56cm :)

Näppylöistä oli jokunen aika sitten puhe, meidän pojalla niitä on ihan kauheesti! Tuli jo 2 viikon iässä, sitten ne melkein lähtivät, kunnes pian tulivat takaisin ja edelleen niitä on paljon, on nassu aika pahannäköinen. Mä oon puhdistanut niitä Septidinillä, se auttaa tosi paljon, melkein näppylät häviävät aina puhdistuskerran jälkeen. Sen takia niitä sillä olen puhdistellut, kun ovat tosiaan aika pahannäköisiä, ettei kuitenkaan tulehtuisi ihan.

Synnevi: Tsemppiä ja onnea kovasti maanantaiseen leikkaukseen, vauvan siis! Kaikki menee varmasti hyvin :hug:

Mahavaivat on meidän Rasmuksella tosi pahoja, edelleen :( Ei esikoisella missään vaiheessa noin pahoja ollut, vaikka sekin niistä pikkuisena kärsikin. Tuntuu, että hereillä ollessa ei muuta teekään kun vatsaa väännä :( Illat on usein pelkkää huutoa. Pitkin päivää känisee vatsaansa, illat ja aamuyöt edelleen pahimpia. Yöllä tulee valvottua monta tuntiakin ja aamuisin on sit tosi väsynyt, minä siis :whistle: Poika ei hereillä öisin ole, ainakaan silleen kunnolla.

Babybiosta joku kyseli, olikos se Kirsikka...? En oo kyllä koskaan käynyt, enkä nyt voi mennäkään, ei tuota 1v4kk vanhaa sinne vois mukaan ottaa :LOL: :whistle:

Itäkeskuksen lastenhoitohuoneestakin oli puhetta, käytiin Itiksessä joku aika sitten ja sinne lastenhoitohuoneeseen sit mentiin, kun molemmat pojat piti syöttää, ensinnäkin oli yllätys, että se maksoi, piti ruveta rahaa vaihtamaan... Kun päästiin sinne sisälle niin huomattiin, ettei siellä ollut edes mikroa :eek: Siispä piti mennä isomman pojan ruoka ravintolaan lämmittämään... Mun mielestä tollasissa paikoissa kyllä kuuluu mikro olla, varsinkin kun oli vielä maksullinen!

Joo, menipä taas vähän asian vierestä :whistle:

Nyt meen syömään, Rasmuskin ainakin vielä nukkuu :D
 
Synneville tsemppiä maanantaihin ja hyvä kun tutkittiin kunnolla eikä alettu hutkimaan...kaikki menee varmasti hyvin =)

ja pepille voimia noiden vauvan mahavaivojen kanssa :hug: tiedän tasan tarkkaan mitä käyt siellä läpi :kieh: nimimerkillä: *kauhulla iltahuutoja odotellessa* ja oon viel ihan yksin ku ukkokin töissä illan...millähä sitä taas jaksaa :\| no rintarepun sain tänään eräältä tutulta ja aion sitäki kokeilla...
 
Katjuska: Meillä menee vielä niin "mukavasti", että Rasmus huutaa just siihen aikaan, kun isompaa nukutetaan :/ Siinä sit pitää yrittää tosissaan vaikka mitä, että toinen ei ihan kurkkusuorana huutais niin isovelikin vois nukahtaa! Joskus se alkaa sopivasti isoveljen iltatouhujen aikaan, kun pitäis puuroa alkaa laittamaan jne. :/ Mullakin on mies töissä aina illat to ja pe, lauantaisin on koko päivän. Mun täytyy nyt heti liputtaa kantoliinan puolesta!! Suosittelen ehdottomasti sellaista jokaiselle ja varsinkin just näille iltahuutajille ja vatsaongelmaisille!! Mä sain serkulta sellaisen lainaan ja se on oikeesti ihan huippu!! Siinä, kun sitoo sen pystyasentoon niin tulee ilmaakin hyvin ulos, ei jää mahaan kiertämään, niinkuin makuuasennossa. Siihen meillä nukahdetaankin HETI! Heti tosiaan, kun on pojan saanut siihen laitettua niin korkeintaan pitää pari kertaa "tanssahdella" ja tuttia antaa niin jo on "taju kankaalla". Helpottaa muuten kummasti myös, kun pitää muidenkin lasten kanssa touhuta, siinä on itellä kädet vapaina ja vauvakin tyytyväisenä :D Meillä on rintareppukin, sitä joku aika sitten kokeilin, muttei se ollut läheskään noin hyvä, ton liinan saa sidottua niin tiukalle, jotenkin tuntuu, että vauvan on siinä parempi olla, on niin kiinni äitissä ja sellasessa tiukassa "paketissa" :D Mä en ite osaa kuin tuon yhden sidonnan vasta, enkä meinannut sitäkään oppia, ennen kuin serkku sen sitten näytti, mutta se on kyllä tosi helppo ja yksinkertainen :D

Tulipas myyntipuhe :whistle: Mutta on kyllä tosi kätevä ja ihana tuo liina :heart:

Jaksamisia Katjuska teillekin noihin iltahuutoihin :hug: <br><br>
 
Halit kaikille iltahuutojen kuuntelijoille :hug: .

Täälläkin niitä on. Alkaa yleensä heti iltamaidon jälkeen ja sitten meneekin vaipanvaihdot ym. iltahommat huudon säestämänä. Joinain iltoina loppuu helpommin ja joinain taas kestää. Pitäs miunkin tuota liinaa silloin kokeilla jos vähän helpottas toisen oloa :) . Onneks ainakin tähän asti esikoinen on saanut nukuttua niistä huolimatta, tai ei ainakaan ole sanonut ettei pysty nukkumaan. Koetetaankin silloin olla olkkarissa niin ei sillä tavalla kuulu toisen huoneeseen :/ . Jotenki on niin hurjaa kun päivät menee tosi hiljaisesti ja rauhallisesti mutta sitten illalla on taas odotettavissa tuo.

Synneville :hug: . Onneksi syy loppujen lopuksi löytyi.

Kirsikalle piti vielä kirjoittaa, että onnittelut kestoilun aloittamisesta =) . Miulla ois nyt pari kestovaippaa ja vähän oon ajatellut ihan jopa testata niitä... ehkä sille tielle jäänkin. Ommella en kyllä itte osaa :D .<br><br>
 
Haaveilija laiskana
peppi85 Nopsasti kyselen kiukutteleva tyttö sylissä.. :/
Millainen kantoliina teillä on, kuinka pitkä, mitä materiaalia..
Kiinnistais kokeilla.

Ja kaikille kestovaippailusta kiinnostuneille, me ollaan käytetty niitä ja on ihan tosi käteviä. Meillä on kuivausrumpu joka helpottaa ja nopeuttaa käyttöä. Ostettiin kirppareilta ym käytettyjä (imukykyisiä) vaippoja ja kokeilun kautta ollaan löydetty parhaimmat mitkä juuri meidän vauvalle sopii. Ja pari muovikuorta riittää,ne ostettiin yhdestä nettimyymälästä jotta ovat varmasti hyviä. Kysyttiin neuvoa myyjältä.
Kannustan kaikkia ainakin kokeilemaan, mekin esikon kanssa kokeiltiin muttei tykätty kun heti vuosi.. Mutta nyt ajattelin kokeilla paremmalla onnella ja paremmilla hermoilla :snotty: Enkä lannistunut heti. ensin käytettiin vaan kotona ja nyt kun on löytynyt hyviä vaippoja niin ollaan uskallettu reissuun, kauppaan ym ottaa ne päälle. Yöllä on vielä kertikset käytössä.

Haaveilija ja Mila 7vk (saa nimensä Mila Maisa äitienpäivänä :heart: )
 
Haaveilija: Oisko toi liina 5 metriä pitkä, sellaista joustavaa, onko se nyt sit trikoo-kangasta on ja jos aikoo hankkia niin kannattaa ehdottomasti just ottaa tuo trikookankainen! Ite en oo muita kokeillutkaan, mutta serkku sanoi, että ne ei-joustava-kankaiset ( :D ) on huonoja... Mutta suosittelen kyllä lämpimästi liinan hankkimista :) <br><br>
 
Pitkästä aikaa,mutta pikaisesti nytkin :ashamed:

Eilen oli ristiäiset ja Rasmuksen veikasta tuli:
Topias Benjamin

ps.Katjuska,voisitko tehdä sellaisen listan tänne,missä olisi lasten saamat nimet,ois kiva katsella... :D

terv.ruutis ja Topias
 
tiipeli
Peppi ja haaveilija: Meillä on kudottu liina ja musta se taas on ehdottomasti parempi kuin joustava!! Joustava on siis lainassa ja pari rengasliinaakin oon saanut lainaa, mutta tuo kudottu on musta silti paras! Joustava on ihan ookoo vielä ihan pienellä vauvalla, mutta kun painoa tulee enemmän, liina joustaa ja saa olla koko ajan kiristämässä. Kudottu menee mun mielestä siis pitempään ja käy kuitenkin jo vastasyntyneellekin. Mutta makuasia, ei voi kiistellä ;) Mutta jos on mahista saada kavereilta lainaa, niin kantsii testata erilaisia liinoja ennen oman ostamista. Ja itekin voi ommella, valitsee tiuhaan kudotun kankaan/vahvan trikoon riittävän pitkän pätkän ja huolittelee reunat. Saumoja niissä ei kauheesti suositella, saumakohdat saattaa antaa periksi. Jos joutuu saumoja laittelee, niin katesauma on mun mielestä paras ja vahvin vaihtoehto, sekin nauhalla vahvistettuna. En tiiä sanooko, katesauma mitään kellekään...ite kun oon vaatetusalalla opiskellut 7v, niin on saumat tuttuja enemmän tai vähemmän...

Nyt isoveikka kiusaa Elvistä....

:wave:
 
Kylläpä tää koneella istuminen on vähentynyt viime aikoina. Eilenkin missasin huuto.netistä yhden huuson, jota olin ainakin viikon kyttäillyt.. En siis kerennyt/muistanut koneelle mennä.. :ashamed:

Vauva on kyllä ihan ok tyytyväinen, paitsi viime aikoina on kyllä vähän enemmän itkua ja vääntelehtimistä ollut. Esikoisen kanssa vaan menee koko aika. Sit se on viimeisen 5 päivän aikana nukkuneut ehkä kerran päikkärit. En vaan saa sitä nukahtamaan (touhuaa itseksee huoneessaa tunnin ja sit ilmoittaa, että ei jaksa enää "nukkua"..) Tosin tänään nukahti (ja nukkuu siis parasta aikaa..) mutta sepä herättikin mut 5.20, kun piti päästä vettä juomaan. sit touhus siinä sängyssä enkä saanu enää nukutta. Heräsi kyllä itsekin ennen seitsemää, joten joku ihme valvomiskausi sillä on menossa. :headwall:

Vauva sai sitten nuhan. Luulen, että yksiltä tutuilta ja harmittaa kyllä kun annoin vauvaa niille lapsillekin syliin. Ois vaan pitäny olla varovaisempi noitten pöpöjen suhteen. Niin ja esikoisellakin nenä vuotaa.. Nyt en sitten uskaltanut laittaa vauvaa ulos nukkumaan, kun siellä on aika kylmä ja on toi nuha. Ei oo nukkunu oikein kunnon unia, vaan torkkunut pitkin päivää. Varmaan tosi stressaavaa tollanen, siis vauvalle! Ulkona/ vaunuissa kaupungilla tuo kaveri nukkuu parhaillaan 4 tuntia tyytyväisenä. se on kyllä ihan outoa, kun esikoinen söi päivällä vähintään 2 tunnin välein, vaikka oltiin vaunulenkilläkin. Niin ja yösyötötkin on välillä jopa 4 tunnin välein, että ei paljon paina vaikka välillä joutuu viiden jälkeen heräämäänkin (toinen aamu jo tällä viikolla) :D

Mut aika tosiaan menee ihan jonnekin.. Tuntuu, ettei mitään kerkee enää tekemään. Just nää päikkäriongelmat ja illat sitten vauvan kanssa, että jää kotihommat vähän vähemmälle.. Ja ens viikolla alkaa vielä se rakennuskin, siis aloitetaan rakentaa omaa taloa ja mies on siellä sit koko kesän töissä...

 
hei onnellinen! Laita ihmeessä pieni nuhanenä ulos nukkumaan. Päälle vain hyvin vaatetta jos on viileä. Nenäkin aukeaa raikkaassa ulkoilmassa paremmin kuin sisällä! Ja jos vaunujen päätyä saa ylös niin sekin helpottaa hengittämistä.
 
No nyt löytyy lista nimistä tuolta etusivulta listan jatkeena :wave: Itsekin ajattelin joskus tätä samaa, että nekin vois sinne laittaa, mutta nyt ku ruutis pääsi asiasta mainitsemaan niin sain itseäni niskasta kiinni ja tein sen :D

Siellä nyt on joillain vain etunimet ja sitte en ollu oikeen varmakaan, että onko ne nyt sitte lopulliset nimet, mutta laitoin nyt kumminkin ja jos on virheitä niin saa huomauttaa ihan rohkeesti ;)

mutta juu...lisää päivitellään kun nimiä ilmaantuu pikkuisille =)

nii ja sitä viel piti sanoo, että yritin kyllä käydä kaikki viestit tähän asti läpi noiden nimien suhteen, mutta antakee anteeks jos jonkun pikkuisen nimi on jääny huomaamatta :wave: sitte eiku mua vaan niskasta kiinni niin laitellaan listaan =) <br><br>
 
Hei vain!

Meillä poika syö, nukkuu, kakkaa (ja paljon!) ja seurustelee! Tosin hyvin on mennyt, mitä nyt välillä huonompia päiviä ja nyt ollut räkäinen reilun viikon.
Poika sai nimekseen Tuomas Verneri Tomminpoika.

tsemppiä teille kaikille iltaitkijöiden vanhemmille! Ja kaikille muillekkin jaksamista vauva-arkeen!

Hoitsuäippä ja Tuomas melkein 7 vkoa<br><br>
 
mami71
Hei! Ihan sattumalta löysin tämän palstan. Ihanaa =)

Hei, onko normaalia että vauvallamme silmät karsastaa sisäänpäin aina ajoittain. Ei siis kokoajan, vaan ajoittain vain. Vauveli on siis 3 viikkoa vanha.

mami71 :heart:
 
Huoh pitkästä aikaa..

Kotona käymässä pikaiseen.. Nimittäin meidän Tyyne-poika on Tayssissa keuhkokuumeen vuoksi!! Siellä olen nyt kaksi yötä nukkunut mussukan viekussa. Ei huolta suurempaa! Ruoka on maistunut koko ajan tosi hyvin, tulehdusarvot on olleet alusta saakka matalat jne.. Ainoa oire oli kova nuha ja limaisuus.. Nyt myös yskittää. Lähdettiin nuhan vuoksi päivystykseen perjantaina ja lähdettiin ambulanssilla Tayssiin keuhkokuumeen vuoksi. Kuumetta ei oo ollut lainkaan koko aikana!

Kolme päivää menee antibiootti suoneen, eli huomenna pitäis päästä kotiin kun alkaa antibiootti hoito suun kautta.

Ristiäiset pitäis olla lauantaina ja meidän vihkiminen. No eiköhän tämä tästä. Mies on opettaja niin tottakai saa kaikki pöpöt koulusta. Tämäkin ilmeisesti on influenssan aiheuttama keuhkokuume :(

Tulen viikolla lukemaan vanhoja viestejä pitkästä aikaa ja täytyy jatkossa osallistua keskusteluun aktiivisemmin, ettei jää ihan ulkopuoliseksi kaikesta mielenkiintoisesta! Nyt vain omat huolet päällimmäisenä mielessä tänään..
 

Yhteistyössä