~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Heippa kaikille =) Oli taas monenmoista juttua ja yksityiskohtaa: kiva lukea mutta liikaa harmaillle aivosoluille kommentoivaksi erikseen kellekään. Mutta siis mukava kuulla miten muiden raskaudet etenee.

Kestovaippailijoita täälläkin :wave: Olen jo hankkinut www.babyidea.fi kirppikseltä vähän lisää harsoja ja kuoria (parit villaiset ja parit Bumpyt), nyt pitäisi alkuvaiheeseen riittä kahdelle. Sitten kun vauva lähtee enemmän liikkumaan, niin ollaan siirrytty taskuvaippoihin (päiväunille kuitenkin sisävaippa ja kuoret, yöksi vaihdellen kertistä tai kestoja).

Kuopus huusi viimeyönä pari tuntia korvaansa, märkää vuoti (on putket niin näkee heti onko tulehdus) ja sai tänään lääkekuurin. Toivottavasti ensyö menee paremmin. Siitä puheenollen, lähdemme tästä nyt nukkumaan. Hyvää viikonloppua ja SYYSLOMAA kellä sellainen nyt alkoi!
:wave:
 
Huomenta!

Töistä pikaseen kirjotan ku oltiin melkeen tiputtu tokalle sivulle...
Mut puhallutettiin työmatkalla ja poliisia kyllä vähän nauratti ku näki mun mahan =) Puhdas nolla tuli, tietty!

Tää päivä pitäis töitä vielä jaksaa, sit onki ens viikko lomaa, ihanaa! Keskiviikkona risteilylle, sviitti varattuna, on oma sauna ja poreallas... Aamiaisenki saa hyttiin jos haluaa, mut luulen et mennään erikoisaamiaiselle, siellä on kaikkia herkkuja!
Tarvii raskaana olevaa vähän hemmotella kun ei siellä muuten sit tuu oikeen juhlittua niinkun mies... Joku ihana hoito ois vielä kans kiva, en vaan tiedä mahtaako Silja Europalla olla mitään kosmetologia, kampaaja siellä ainakin on. Idols-Ari on esiintymässä laivalla, yök!

Eipä muuta, jatkan töitä, kirjottelen illalla lisää jos vaan jaksan...

:heart: :Ninni ja Kirppu 17+6
 
Mua on hieman mietityttänyt et miten pystyn olemaan esikoisesta erossa monta päivää kun lähtö synnärille tulee. Muutenkin on tosi vaikea olla erossa. Pahinta yön yli erossa olemisessa on se etten pysty sanomaan pikkuiselle hyvää yötä.

Mulla on välillä päänsärkyä ja sitten tuntuu vihlaisuja vatsassa ainakin lenkillä. Pitää varmaan ottaa hieman rauhallisemmin...

Katsoin eilen Kauna 2:sen (kauhua) ja näin sitten yöllä painajaista johon heräsin. Sydän hakkasi kovaa kun oli pelottava painajainen. Ei siinä mitään mut sit tunsin kun supisteli. Ainakin luulen et se oli supistus. En voi olla varma kun esikoinen syntyi sektiolla. Tunsin samanaikaista kipua vatsassa ja selässä ja sitä kesti vähän aikaa ja sitten se oli ohi. Mulla on tuollaisia kyllä ollu jo aikasemminkin eli tämä ei ollut ensimmäinen kerta.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Toisella sivulla ollaan ni nostoa laitan :wave:

Tänne ei uutta olossa mut ollaan shoppailtu vaikka mitä! Eilen haettiin ikeasta sohva ja rahi :p
Ajatella et lanternassa käytiin kiertää kaikki maholliset kalusteliikkeet ja kumpikaan ei niin välittäny ikeaan mennä mut sieltä se oikea sit löyty :whistle:

Mies lähti baariin ja mä alan kattomaan uusinta bondia :D

Suvitus+poika 18
 
Pitkästä aikaa, kiirettä pidellyt. (Luin sivulle 6, mitä lie on puitu sen jälkeen)

Masukki on jo hutkinut ihan kunnon teräviä iskuja. Rakenneultra on tulevalla viikolla. Multa on vyötärö kadonnut ihan kokonaan eli levenen sivusuuntaan pötköksi. Olen nähnyt unta eri vaihtoehdoista synnärille menon suhteen (meidän perhe on autoton): ottaako taksin vai ambulanssin. Kävin läpi myös matkustamisen junalla synnytyksen alkaessa. Ei ehkä kovin suositeltavaa. Voisihan sitä kävellä kuin isomummo aikoinaan kaksosia odottaessaan (syntyivät terveyssisarella käynnin jälkeen kotona ja ovat hengissä vielä yli 70 vuoden jälkeenkin) ! Edestakaisin ramppaamaanhan sitä joutuu kuitenkin, jos ei heti pukkaamaan pääse.

En tiedä, onko kukaan määritellyt tarkemmin tällä foorumilla käytävien sallittujen keskustelujen sisältöä (mitä nyt näitä yleisiä lakiarikkomattomia). Turdus ihan fiksusti kritisoi koko oman elämän esittelyä suurelle yleisölle - tosi-tv ovat ajan henki, BB:n seuraajat ovat huomanneet. En pistäisi ollenkaan pahitteeksi, vaikka joku vuodattaisi vähän älyllisempääkin ajatusta. Tällä hetkellä omat aivoitukseni liittyvät savipadan ja possupaistin yhdistämiseen. Mokomat vain eivät anna veren valua kunnolla ruhoista ennen purkittamista, mikä vähentää lihansyönti-intoa.

Valkoisesta teestä minulla ei ole mitään tiedontapaista. Istukka läpäisee kuin seula sitä paremmin, mitä pidemmällä raskaus on. Ei muutamasta kupposesta vihreää teetä varmaan ole haittaa. Joissakin piireissä ei muusta tiedetäkään.
 
Sunnuntaita!

Sain kerranki nukuttua jopa puola kymmeneen asti, ihanaa! Ihanaa ei taas oo se et on taas sellanen orastava päänsärkyolo. Silmien takana sellanen kiva jyske. Sais loppua jo noi päänsäryt!

Huomenna mulla onki fysioteraupeutti, tai oikeestaan vasta sellanen ensikäynti, ei siellä kai vielä mitään tehdä. Ja perjantaina meen sinne äippäpolille tutkittavaksi. Loma alkoi eilen, mies edelleen sairaslomalla ja huomenna uudestaan lääkäriin kun on se kylki vielä kovin kipee...

Meillä nukkuu vielä koko muu perhe ja mietinki tässä et pitäiskö lähtee koiran kanssa vähän ulkoileen vai mitä sitä tekis...

Suvitus oli ollu sohvaostoksilla, millasen sohvan ostitte?

Krisu
mä muistan kans kun olin kuopusta synnyttääs kuin kova ikävä oli esikoista, meinas itku tulla kun tuli sairaalaan meitä kattoon. Esikoinen oli sillon vasta vuoden ja ihan vauva vielä itekin. Nyt meiän tytöt onki sit jo 6 ja 7 ku vauva syntyy ni en usko et samanlaista haikeeta oloa tulee. On jotenki jo niin isoja tyttöjä =)

Eipä mulla muutataas, harmaata sunnuntain jatkoa kaikille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 18+0 tasaviikot!
 
Onpas täällä nyt hiljaista! Ilmaisesti immeiset on viikonlopun vietossa.

Täällä jatkuu nokkosihottuma ja kamala kutina! Sais jo loppua! Eilen oltiin elokuvissa kattomassa Ganes (mies välttämättä halusi nähdä), mutta yllätyksekseni se olikin ihan hyvä! Tänään luvassa lipaston tuunaamista, leipomista ja siivousta...

Ninni: Oon niin kade, kun sulla on loma. Mullakin piti olla ens kuussa, mutta hoitsujen lakko sotkee suunnitelmat. Saapi nähdä oonko sitten työtön meinaan olen irtisanoutunut muiden mukana. Kuulostaa ihanalta noi teidän suunitelmat! Sviitti ja kaikki! Hyvää matkaa!

riksu + lätty rv 18+5
 
Suvitus: muakin kiinnostaa millasen sohvan ostitte.Meilläkin on sen osto edessä,ikeasta löysin jo yhden ihanan mut mies oli sitä mieltä et ei tuu mahtumaan.No pitää mennä tontille mittanauhan kanssa josko sen vaikka sinne saataisiin. =)

mukavaa sunnuntaita kaikille, Rohmutti ja epeli 19+0 wau :heart:
 
En oo taas kerenny koneelle eikä täällä kyllä mitään oo tapahtunu..
Maha on ottanu kauhean kasvuspurtin ..eilen saunan jälkeen laitoin pikkarit jalkaan ja samantein pois kun ei ne mahtunu enää..eikun uusia ehtimään..
Supistelee välillä niin että sitä alkaa miettimään että miks..mut teen mä kyllä paljon hommiakin..millonka sitä neljältä ihan täysin sais vaan olla..
Viikot senkun vierii..miten voikin mennä näin nopsaan..
jo alko eilen 19 viikko..
Minna ja aapu 19+1 :heart:
 
Juu hämärää ja sateista sunnuntaita myös täältä Helsingin Käpylästä :wave:

Mies nukkuu krapulaansa pois ja me tytöt käytiin kaupassa ja tehtiin ruokaa ja nyt alkais olee päikkäreiden aika!
Tein tonnikalamakaronimössöä eikä tullu erikoisen hyvää mut mulle ja tytölle kelpas hyvin ni se riittää :whistle: Mut mies ei olis kyl varmaan syöny..

Sohvasta:
Etsittiin alunperin sellasta divaanisohvaa tai kulmasohvaa ku meiän olohuone on tosi kummallisen mallinen, hyvällä tavalla mut vaikee sisustaa =)
Ja loppujen lopuks tämmöseen päädyttiin
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S19839490 En usko että osasin oikein linkittää mutta löytyy ikean sohvasivuilta ja merkki on Ektorp ja tommonen kolmen istuttava tavallinen sohva ja otettiin se mustana. Saman merkkinen rahi otettiin siis myös ja laitan myös mukalinkin :laugh: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S49817552

Ekana huomasin sen Ektorpin kulmasohvan jonka olisin halunnu mut mies ei halunnu sitä ni otettiin sit toi tavallisen mallinen. Ja onneks niin koska se kulmasohva olis ollu liian iso tänne.

Sohvasta ollaan tykätty tähän mennessä tosi paljon, mukavan pehmeä mutta kuitenkin vakaa istua. Ja päälliset on kaikki irrotettavia eli voi pestä 60asteessa ja jos halutaan ulkonäköön muutosta ni mennään ostaa vaikkapa valkoset päälliset :D

Mä oon kans hirveesti pohtinu tota et mihin tyttö menee ku lähetään synnyttää.. Tai siis tiedän et synnytyksen ajaks menee varmaan mummille mut viimeks oltiin sairaalassa 5päivää enkä voi olla niin kauan erossa :( Enkä ees tiedä miten toimii ku viimeks oltiin haikaranpesässä perhehuoneessa ja sinne haluisin nytkin mut en tiiä voinko mennä sinne jos ei ole varmaa yöpyykö mies siellä.. No, saan siitä selkoa viimeistään rakenneultran jälkeen ku soitan sinne.

Nyt on asiat ihan sekasin ku tyttö väsyny ja äidillä alkaa pinna lyhenee ku joutuu kaiken yksin hoitaa ni pakko mennä :ashamed:

Suvitus+poika 18+1
 
Hei vaan kaikille! Olen nyt intoutunut ostelemaan kaikenlaista vauvalle, vaikka sukupuolesta ei tietoa ja alunperin ajattelin etten mitään hanki ennenku vähintään 35vkoa lasissa!!! Nyt sit kuitenkin ostellu vaatteita ja Brion vaunutkin tilasin netistä kun edullisesti sai ja eilen kiertelin katselemassa sänkyjä ja hoitopöytiä.Hirveesti kaikkee kivaa ja kätsyä tarjolla, mitä ei ollut vielä reilu 10v sitten kun edelliset muksut synty :whistle: Vähän alko jo jänskättään, että tapahtuuko nyt jotain kurjaa kun tällä tavalla hössötän ja valmistelen vauvan tuloa :eek:
Onko kellään kokemusta Brion nova yhdistelmistä ja hoitotasosta jonka saa pinnasängyn päälle???
Voikaapa hyvin ja mukavaa sunnuntaita!
 
Viime yö meni valvoessa, kun supisteli todella rajusti.. Kohtu oli kivikova ja alaselkään säteilevää kipua. Vähän jo pelästytti. Eilen tuli kyllä aika paljon touhuttua kotihommia, mutta ei kuitenkaan mitään suurempaa. Tämä päivä onkin sitten mennyt sängynpohjalla. En ole uskaltanut tehdä mitään. Nyt jo helpottaa. Huomenna taidan kuitenkin pirauttaa neuvolaan, jos pääsisin näytille. Äitiyspolille on rajana 22 viikkoa, joten sinne en pääse. Oikea osoite näillä viikoilla olisi sitten gynenpoli.

Suvitus mukavan näköisen sohvan olette ostaneet. Jostain tuon tyylisestä olen itsekin haaveillut. Meillä on sohvan osto myös ajankohtainen. Tuo vanha on jo niin huonossa kunnossa, ettei siinä ole yhtään mukava istua. Pitäisi varmaan tehdä joku lauantaipäivä Ikean reissu. Sieltä voisi jotain muutakin tarttua matkaan. Huonekaluliikkeitä olemme vähän kierrelleet, mutta mitään ei ole tullut vastaan.

Nyt ei selkä kestä enää istumista. Paremmalla ajalla/voinnilla sitten jatketaan.

Oonaliina 17+4
 
Oonaliina kannattaa todellakin soittaa neuvolaan!
Aika jännää miten noi viikkorajat vaihtelee äitiyspoleilla, täällä Turussa en tiedä mikä on rajana mut mä oon perjantaina menossa tutkituttaan tota mun häntäluuta ja mulla sillon rv 18+5.

Suvitus kiva sohva! Mun sisko on kattonu sitä ihan samaa =) . Mekin ostettiin vuosi sitten uus sohva, tollanen ku toi : http://www.stemma.fi/product_detail?id=2156 mutta isompi, eli istuinpaikkoja on 3 kun tossa 2. Ja värinä tummanruskea, suunnilleen ton värinen: http://www.stemma.fi/product_detail?id=2710 Lapsiystävällinen väri, ei näy liat kovinkaan helpolla! Ja on kans irrotettavat päälliset.

Nyt tarvii mennä ottaan ruoka pois uunista ja alkaa syömään!

Leppoisaa sunnuntain jatkoa kaikille!!!

:heart: :Ninni ja Kirppu 18+0
 
Masuista kyseltiin: mulla on tällainen klassinen poikamasu: kyljet kapenee kapenemistaan, mutta tissit ei oo enää pitkään aikaan tulleet kulman takaa ekana näkyviin :LOL: (vaikka kovasti on nekin kasvaneet). Eli aika pallo!

Mies tykkää taputella ja silitellä sitä. Toiveikkaana odottelee potkuja. Ja toivottavasti suostuu jossain vaiheessa myös laulelemaan ja juttelemaan sille.

Vauvan kuulosta olen tällä viikolla lukenut kahdenlaista. Se neuvolan vau'kirja sanoo 24. viikon kohdalla että "Näihin aikoihin sikiö alkaa kuulla". Mutta Tammen "Isä syntymässä" sanoo jo viikolla 17 että "Kuulo on hyvin kehittynyt"! Että ei paljon heitä, ei...! No, joka tapauksessa hyräilen paljon, varsinkin ipodin kanssa. Saa luvan tottua =)

Huolestuminen oli muuten mullakin rakenneultraan asti toistuvaa heti kun vähään aikaan ei tunnu napsahteluja tai kutituksia mahanpohjassa. Mutta rakenneultra siis varmisti että kaikki on kunnossa. Oli ihanaa nähdä taas sitä liikkuvaa kuvaa livenä :) Enkä olis puhunut mitään "klassisesta poikamasusta" ellei tyyppi nyt siis sattuis olemaan poika! Vauvakin alkoi heti tuntua todellisemmalta ja entistä läheisemmältä, kun pääsi vähän tutustumaan etukäteen! Ja onpahan yksi elämysmyrsky vähemmän synnytyssalissa, kun nyt jo (melko varmasti) tietää kumpi se on.

Taitaa muuten olla iltavirkku niinkuin minäkin, kun nyt loppuviikosta olen tuntenut liikettä joka ilta tosi selvästi, mutta muina aikoina en juurikaan. Perjantainakin itse asiassa alkuillasta. Jokohan se vihdoin alkaisi olla päivittäistä.

Aika moni oli harhautunut Hulluille päiville, niin minäkin! =) Ostin ihania pieniä omenanvihreitä vaatteita. Tänään olin jo klikkausta vaille tilaamassa pinnasänkyä netistä ja samalla vähän klassikkoleluja samasta nettiputiikista... mutta vielähän tässä on iltaa jäljellä :kieh:

Kestovaipoista mulla ei vielä ole kokemusta, mutta muiden kokemuksista olen oppinut ainakin sen että materiaalit joilla on paras imukyky (hamppu, bambu) myös kuivuvat hitaimmin. Eli jos tahtoo olla varma, on oltava myös kärsivällinen :D Monenlaisia vaihtoehtoja harsoista taskuvaippihin olen jo hankkinutkin alkutaipaletta varten. Niistä parhaiksi osoittautuvia aion hankkia loppuajaksi lisää. Palaan asiaan sitten puolen vuoden kuluttua...

Mari ja masu
 
Mari hitsi, luin sun kirjotukses ja sit aloin miettiin et kuulostaapa sun nikki oudolta enkä löytäny sua etusivulta... Sit kelasin vähän taaksepäin ja huomasinki et oot vaihtanu nikkiä =) Et ilmeisesti halua uutta nikkiä listalle, vai?

Täälläkin mies aina välillä vähän niinku ohimennen silittää mun masua, ihan kiva :heart: ! Ei nyt vielä ainakaan oo alkanu jutteleen vauvalle masuun enkä välttis usko et alkaakaan.

Kestovaippailuun en ala. Ihan kertiksillä mennään kuten tytöilläkin. Säästänpähän ainakin vettä ja sähköä sit kun ei tuu niin paljon pyykkiä jos jotain hyvää pitää hakea...

Nyt kattoon maajussille morsianta ja sitte Amazing race. Kauhee ku oon ihan tosi-tv-riippuvainen!

:heart: :Ninni ja Kirppu 18+0
 
Ilmoittaudun joukkoon, vaikkakin taustalta olenkin käynyt teitä tarkkailemassa aika ahkerasti... Kolmatta lasta :heart: odotetaan ja LA olisi 24.3., synnäri KYS.

Pakko oli vastata tuohon supisteluihin ja selkäsärkyihin: käykää otattamassa ureaplasma näyte omalla terkalla?! Mulla aikasemmin raskauksissa vaivannut paljonkin ja nyt menossa ensimmäinen kuuri... Supistelee aika useasti ja selkäsäryt samanlaiset kuin issiaksessa?! Olis tietty hyvä, jos lääkärikin katsoisi, koska joillakin voi alkaa kohdunkaula oireilemaan näistä suppareista....

Maalismama
 
Ninni itseasiassa just Tyksissä on toi 22 viikkoa rajana äitiyspolille. Näin mulle ainakin sanottiin, kun varailin sieltä aikaa. Olen itse menossä myös äpkl:lle viikolla 19+ näyttäytymään siitä kohdun kestävyydestä ja seurantajatkoista. Ehkä tuo raja koskee näitä äkillisiä mm. supistelut, vuodot yms. Tai sitten puhelimen päässä oli silloin asiasta tietämätön ihminen.

Pääsen kuitenkin tänään neuvolaan. Pissatulehdus tuli tässä mieleen, sitä vaivaa kun mulla on ennen raskautta ollut, mutta nyt ei kyllä muita oireita ole. Sehän ilmeisesti voi olla ns. oireetonkin.

On muuten tosi kiva tuo Ninnikin sohva. Vitsit, kun tulee kova hinku sohvaostoksille. Toivottavasti tästä ei nyt seuraa mitään pitkää vuodelepoa. Niin paljon olisi vielä tekemistä...

Oonaliina 17+5
 
Huomenta!

Tervetuloa maalismasuihin Maalismama :flower: !
Lisään sut listaan!

Onko kellään jo nenä tukossa? Viime raskaudessa muistan et oli vasta aika loppuvaiheessa, mut nyt on ollu jo jonkin aikaa. Ja usein niistäessä tulee verta mukana ku on limakalvot niin kuivat. Muistaako kukaan saako A-vitamiinitippoja käytää raskaana? Kun A-vitamiiniahan ei muuten saa käyttää...

Oonaliina ai sä oot kans TYKS:n asiakkaita =) En oo todellakaan tienny et se raja äippäpolille ois noin korkee, sen kyllä tiesin et joku raja on pakko olla, mut nvlalääkäriltä sain sinne sen lähetteen ja perjantaina oon menossa. Jos sä saisit kanssa neuvolasta lähetteen ni pääsisit sinne paremmin tutkittavaksi. Mun neuvolalääkärillä ei ainakaan ollu hajuakaan miks se mun hätäluu voi olla noin kipee, sanoi sit mulle et äippäpolilla tutkitaan paremmin ,ultrataanki sit samalla kuulemma. Ja ilmeisesti ultralla ne koittaa kans kattoo mun häntäluuta kun sitä röntgeniä ei voi ottaa. Mut sen näkee sit perjantaina mitä ne mulle tekee. Tuu kertoon sit mitä nvlassa sanottiin!

Tänään puoliltapäivin fysioterapeutin ensikäynnille, kartoitetaan vähän mitä aletaan selän hyväksi tekeen.

Eipä mulla muuta, nyt tyttö koulukuntoon taas!

:heart: :Ninni ja Kirppu 18+1
 
Voi mahoton ku on taas textiä tullu:) Viikonloppu siis takana, meni meillä laiskotellessa ja herkutellessa ;) Muksuilla karkki pv. lauantaina ja mammakin silloin hieman innostu mussuttelemaan herkkuja :whistle: Noo eipä tuo mittään, kuhan ei tavaks tuu. Se vaan tuo makian nälkä koukuttaa niin äkäseen, että pitää ihan varoa ettei tule mussuteltua mitä sattuu! Tuota painoa kun meitsillä oli jo etukäteen ihan kiitettävästi, niin nyt tässä sit yritetään pysyä kohtuuden rajoissa tän painon nousun kanssa :) Tähän asti menny kyllä ihan hyvin :D

Tervetuloa maalismama :wave: Kiva ku porukkaa riittää :D Sieki vissin tuolta etelästä?

Sohvia täällä osteltu. Mekki hommattiin tossa n. kolmisen viikkoa sitten uuet sohvat sotkasta, semmoset perus jutut. Sellanen divaani homma olis ollu ihan kiva, mutta hinta ratkas tällä kertaa ja samaan hintaan saatiin 2 :) Oikein ollaan oltu tyytyväisiä, vaikka kissakin on ja tossa oli noi kuopuksen synttärit, ei likaa näy ja näyttää hylkivän kissan karvojakin. Ostimma kyllä tuon käsittely suihkeen, joka hylkii likaa. Mut tuola siivouskaapissa se on vielä ja ukko sen saapi tehä ku kuulemma haisee aikas vahvasti :)

Supisteluista. Voi kauhistus sentään, toivottavasti oonaliina ne supparit meni ohitte! Mulla kans innostuu supisteleen just touhukkaana päivänä, mut nyt kyllä olen taas pystyny imuroimaan ihan tavallisesti. Tossa aikasempina viikkoina ei kärsiny yhtään imuroida ku just pisti suppaamaan ja sitten oli istuttava. Mut juu kandee kyllä sinne neuvolaan soitella jos yhtään hermostuttaa :)

Juu ja sit noista kestovaipoista. Tää mamma pitäytyy kertakäyttö vaipoissa :)

Juu-u ja kovin moni on jo innostunut ostelemaan tulokkaalle sitä sun tätä :D Meilä nuita vaatteita ennakkoon sekä tytöltä, että pojalta niin niitä en oo sit ostellu yhtään, vaikka hipellelly kyllä olen ;) Ne on NIIIIN ihania! :D Mut nuita rattaita oon mie kans netistä kattellu ja kaukaloita. Nii ja sen pinnasängyn mie varmaan sit nyt loppu kuusta ostan ku mennää miehen kaa hakeen haaparannalta autoon renkaat, ni samalla käydään ikeassa :) Saappa nähä miten ?uroja taas sinne palaa? Se on nii semmonen ihanan paikka :whistle: You know ;)

Mutta nyt on kyllä jo lopetettava ja lähettävä käyttään äiteetä asioilla. Moikka! :wave:

Marmeladi & Masuasukki 19+6
 
Maanantaita kaikille ja voi että ku kamala olo. En kipee tai mitään mut eilen illalla itkin tunnin ku oon vaan niin stressaantunu kaikesta, siis IHAN KAIKESTA. :ashamed:
Syön aamupalaa ja juon kahvia ja kohta pitää lähtee kouluun. Jos ei olis syyslomaa to-pe ni varmaan ottaisin jotain hermolomaa :eek: Mä oon vaan niin väsyny..

Kiva ku tuttelista kuuluu taas pitkään aikaan jotain :heart:

Oonaliina:
Joo sohva on tosi hyvä! Suosittelen ;) Eikä musta hinnalla pilattu ku saatiin sohva ja rahi jotain 550e ja olin huonekaluliikkeistä katellu paljon huonompia paljon kalliimmalla :snotty: Mutta ikeaan vaan ja tosiaan, sieltä tarttuu aina jotain lisukkeita matkaan :kieh:

Ja ninnin sohva on kans kivan näkönen ja tommosia tosiaan kateltiin aluks mut ku hyvää ei löytyny ni.. :/

Tervetuloa maalismama :flower:

Mä tästä juon kahvini loppuun ja alan meikkailee ja valmistautuu kouluun lähtöön :|

Suvitus+poika 18+2
 
Heips...

Aika turha käynti oli mulla fysioterapeutille... Ei siellä edes viitsitty tutkia vielä ennen ku oon käyny siellä äippäpolilla. Tarvii siellä kuulemma kysyä voiko fysioterapiasta olla mitään apua mun vaivoihin, ja jos ei ni en sit mee sinne enää...

Että silleen.

Missäs kaikki muuten on?? Huhuu...

:heart: :Ninni ja Kirppu 18+1
 
Täällä ollaan pojan ja koiran kanssa kolmistaan kotona. Tehtiin pitkä lenkki aamulla, koira ja poika menivät niin kovaa, että en meinannut pysyä perässä.
Tylsää kun vatsa kovettuu pienestäkin "urheilusta". Kävelyn lisäks toinen paha aktiviteetti on imurointi.

Olipa muuten kiva ja rentouttava viikonloppu. Lauantaina sain levätä kotona ihan yksin, kun mies ja poika hoitivat ruokaostokset ja kävivät uimassa.
Sunnuntaina käytiin aamupäivällä koekuvauksissa, sitten kaupungilla syömässä ja lopuksi vielä leffassa katsomassa Rottautouille. Oli aika kiva elokuva, ehkä vähän pitkäveteinen. Mutta pääasia, että lapsi nautti ja vietettiin koko päivä perheenä yhdessä.

Meilläkin on sohvan osto edessä, ei vaan nyt oo rempan jäljiltä yhtään ylimääräistä rahaa. Veronpalautuksetkin menee aika lailla jouluun.
No, ostetaan sitten ennen ristiäisiä, että kaikki saavat mukavat istumapaikat.

Ninni, aika outoa, ettei fysioterapeutti osannut auttaa vaivassasi, toivottavasti äippäpolilla selviää sitten jotain.

Hankinnoista: meille tulee pian se mieletön tilaus, joka tehtiin miehen tutun kautta. Eli vaunut, sitteri, turvakaukalo, vauvaprojektori (kysykää vaan mun mieheltä, mikä se on...), yms. Joo-o, iso satsi tavaraa, mihinköhän ne vaan mahtuu.

Vaatteita ja sisustusjuttuja alan sitten hommailla, kun selviää kumpaa merkkiä tulokas on.

Mukavaa maanantaita kaikille! t. pikkuvaemo ja kakkonen 17+3
 

Yhteistyössä