*** MAALISMASUT 2009! ***

Pikaisesti vain kuulumiset. Olipas aamu, jännitti niin paljon että pelkäsin saavani slaagin.. Ultrassa käytiin ja ruskuaispussin sisällä oli meidän ikioman itiön alku, jonka sydän pumputteli suunnilleen minun sydämen tahtiin! :heart: Ultrassa mitaksi saatiin vain 3mm, mutta täti sanoi että se mitta voi olla väärä, kun ei tiedä missä asennossa vaavi on, lisäksi mun kohtu on kuulema niin takana. Onpas onnellinen olo.. voi kunpa se nyt kestäisi kyydissä! :heart: Neuvola aika varattiin samalla, se olisi siis 30.7.

Niinu & itiö 5+5

 
Voi, joku jo kerinnyt ultraan :heart:

Tänään aamulla vähän pukkasi huonoa oloa, mutta meni nopeasti ohi. toivotaan, että pysyykin poissa :wave:

Aamusta piti soittaa eka neuvola, mutta kuinka ollakaan, nukuttiin melkein ysiin ja puhelinaika loppui ysiltä. No, huomenna uusi yritys.

Viluttaako muita? Töissä viluttaa niin, että tekisi mieli hakea takki päälle. Ohimenevää ehkä.

Ikää kertynyt mittariin 31v


 
tein eilen tavallisen testin ja ihan hyvin näkyi siinä jo viiva. noh peräpukamien takia jouduin illalla lääkäriin, lääkäri teki peräsuolitutkimuksen yrittäen väkisin työntää sellaista tötteröä joka ei mennyt perille millään huusin ja itkin kun sattui niin kovin, taju oli likellä lähteä kivusta. no kotiin päästyäni parin tunnin päästä alkoi verestävää vuotoa,soitin kätilö ystävälleni, käski makoilla. nyt aamulla vuoto on vain lisääntynyt eli tästä lähden enpoon kunhan jaksan masennukselta. illalla päätin etten anna periksi tämä ei mene kesken. mutta pahalta näyttää. en nyt vain voi sitä itselleni myöntää joten aika rauhallinen olen. kyllä se ilta vielä tänään koittaa ja masennus iskee kunhan uutiset kmsta varmistuvat. tämä on nähty jo 3x aikaisemmin joten ..en usko olevan vaihtoehtoja.

pahinta on kun 5v poitsu toivoo niin meille vauvaa. joka päivä kysyy koska lähden hakemaan vauvan siemenen sairaalasta ja koska se tulee mahasta pois. lupasin jo että kyllä meille vauva tulee! nyt en ole siitä enään varma. tulen vielä illalla kertomaan kuulumiset. :'( :'( :'(
 
Moi moi! Täällähän on tarinaa tullut.

pippanippanen: voi ei... toivotaan että vuoto olisi jotain harmitonta tällä kertaa. Kovasti jaksuja ja halauksia

Minulle voi listaan laittaa iäksi 25v. Kerkeän 26 rajan ylittää ennen tämän vaavin tuloa jos kaikki menee niinkun pitää. Synnäri on KAKS.

Olitkos emmaaa Rovaniemellä rokkaamassa? Täällä mekin perheen kanssa ollaan nyt käymässä rollossa kun mies on kotoisin täältä.

Niinu86: Mukavia ultra uuisia! Ihana että kaikki oli hyvin siellä :flower:

Tervetuloa vielä uusille ja onnea plussauksesta!

matonna ja piipero 5+3 (muistaakseni)
 
Tervetuloa kaikille uusille!

pippanippanen: jaksamista sinulle, toivotaan että vuoto olisi harmitonta.

Niinu86: voi, sinä olet jo käynyt ultrassa! On varmasti ollut jännä aamu =)

Omaa napaa: Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan VASTA kolmen viikon päähän! Miten minä jaksan sinne asti odottaa? On vielä muutenkin niin epätodellinen olo koko asian suhteen, että onko tämä edes totta.

 
Minäki oon sitten lauantaista asti ollut tupakoimatta ja voi hyvänen aika kuinka kauheasti sitä tekee mieli :eek: Viime yönkin vain uneksin tupakanpoltosta. Onneks mies on lopettanut jo aiemmin, saan vertaistukea ja ilman sitä varmaan olisin jo kipittänyt kioskille hakemaan askin :ashamed: Mutta hei, yli kolme päivää jo ilman!

pippanippanen: toivotaan ettei olisi mitään vakavaa :hug:
Niinu86 : onnea iloisista uutisista! :flower:

upupa ja vaavi 5+3
 
matonna Rovaniemelläpä hyvinkin. Oli erittäin mahtavat festarit vaikka jouduinkin katsomaan kännistä miestä ja kaveriaan.

pippanippanen Kovasti halauksia sinne suuntaan! :hug: Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Niinu86 Onnea hyvistä uutisista! =) Minäkin haluaisin jo ultraan..

(.) Täällä kauhea väsymys edelleen ja vilu meinaa olla koko ajan. Kahvinjuonnin kans tais tulla stoppi. Maistu aamulla niin ällölle.




 
pippanippanen: tsempin toivotukset täältäkin :hug: !

niinulle onnea ultrakuulumisista!

Mulla alkaa näin iltapäivästä järkyttävä öklötys :x . Jännä juttu sinänsä, että se alkaa aina viimeisen kahvitauon jälkeen. Kahvin oon jättänyt jo pois, joten ei voi johtua siitäkään. Oon yrittänyt syödä hedelmän välipalaksi mutta silti öklö-olo tulee AINA klo 15.00 alkaen. Inhottavaa odotella koska pääsee pois, jos alkaa oikein oksettamaan :x .

Tsempitykset muuten kaikille tupakkalakossa oleville :hug: :) !

Iines ja vaavi rv 5+2
 
pippanippainen: Tsemppiä täältäkin! Toivottavasti on harmitonta! :hug:

(.) Tänään on masussa nippaillut oikein kunnolla, molemmilta puolita. Melkein koko ajan on jotain tuntemuksia joko kohdun kohdalla tai suunnilleen munasarjojen kohdalla. Nipistelyjä ja jännää "polte" tunnetta. Rinnat on kummallisilla muhkuroilla ja alkanut tulemaan kipeiksi. Ensin oli vaan nännit kipeät. Tajusin tänään että siitä on viikko kun plussasin! jee, yksi viikko sentään päästä eteenpäin! Mä luulen että mulla on menossa vasta rv5+1 eli se mun hieno laskuri sanoo väärin. Se taitaa laskea 28 päivän kierron mukaan ja mulla on kierto joku 32 päivää. Epäsäännöllinen silti etten tarkkaan tiedä viikkoja. Mut voisin nyt mennä tuolla 5+2 ja ultrassa sitten kai selviää oikeat viikot (jos sinne asti pääsen). Kyllä pelottaa koko ajan mutta hieman, huom. hieman olen rauhoittunut. :LOL:
Vauvaliimaa kaikille oikein paljon!!!!

Angelina ja Toukka rv5+2?
 
täällä ollaan massu tyhjänä :'( kävin naistenpolilla ja 2 lääkäriä tutki. joko oli täysin kerennyt tyhjentyä tai ei ole sikiöpussia ollutkaan. yrittivät tutkia ettei kohdun ulkopuolista raskautta mutta eivät löytäneet mitään poikkeavaa. :( toivoin että jokin selitys löytyisi. no kokeisiin veivät ja niitä nyt odottelen. perjantaina uusi aika kontrolliin ja uusiin kokeisiin. hyvä että nyt ottavat selville mikä vikana, tämä kun jo 4 kerta. päivän olen yrittänyt pinnistellä ilman itkua mutta niinhän se tuli kun kotiin pääsi, ei sille mitään voi. mutta tällä kertaa elämä jatkuu! :snotty: :| yritän pitää itseni koossa. ajatella vain että näin oli parempi koska käytin kaikenlaisia lääkkeitä nyt kuukauden aikana, selosteita vkonloppuna luin ja kauheita juttuja oli sikiöille. nyt en lääkkeisiin koske vaan odotan josko luoja minulle vielä sen pikkuisen lupaisi!

tarrasukkia teille muille ja kaunista odotusta! minä poistun takavasemmalle haaveilemaan, kunhan tästä järkytyksestä yli pääsen.
 
:hug: Voimia sinulle! Voin vain tietää miltä sinusta tuntuu, itselläkin kolme keskenmenoa takana.. kyllä ne aina sattuu yhtä paljon, kun ehtii jo ilahtua ja olla hetken onnellinen vauvasta. :'( Itsellä koko ajan pelko siitä josko tämäkin kesken menee, mutta yritän ajatella vain parasta! Koeta nauttia vielä kesästä ja keksiä jotain mukavaa puuhaa.
 
Varovasti uskaltaudun tänne ilmoittautumaan, eli täällä ensimmäistä testien mukaan odotetaan rv 5+1? Netin laskurin mukaan LA olis 10.3. Sairaalana HYS.Ite olen 25 ja puolisko 28. Ens viikolla varmaan soittelen neuvolaan, tai sitten jo tällä viikolla..
 
Minäkin voisin tulla tänne jutustelemaan...

Meille ois tulossa maalisvauva, LA 5.3.2009 ja toinen olisi kyseessä...

Tänään plussattu... :D

ai niin sairaala on joko oys tai ras, en tiiä vielä, täällä saa päättää kumpaan menee joten se tieto tulee sitten myöhemmin... ;)
 
:wave: HELLOU! MUA IHAN HERMOSTUTTAA KIRJOITTAA TÄHÄ, EN OLE KERTONU KU UKKOKULLALLE ET TESTI NÄYTTI PLUSSAA.OLLAAN TÄTÄ TOISTA YRITETTY ELO-05 LÄHTIEN. EKA INSSIÄ 3 KERTAA, SIT KOEPUTKEA 4 KERTAA. SIT YKSITYISELLE JA NYT TOISELLA INSSILLÄ TÄRPPÄS. RV5 MIE VUAN SAVOST JA POIKA 3,5V
 
Minä ilmottaudun myös mukaan! :wave: Toista odotellaan ja laskettu aika netin laskureiden mukaan olisi 1.3, eli kuudes viikko menossa. Vielä en oo neuvola aikaa varannu kun neuvola on kiinni, aukeaa taas heinäkuun viimesellä viikolla, pitää sitten soitella.
Hieman varovasti tätä odotusta aloitellaan, esikoista odottaessa sairastuin pahaan raskausmyrkytykseen, pelko on suuri että uusii...
Sairaalana onneksi suuri ja luotettava KYS! :saint:
 

Yhteistyössä