MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

Ceridal-suihkettahan suositellaan ihan yleisesti -myös aikuisille korviin suihkutettavaksi, saa korvavaikun liukeneen ja valuun korvasta ulos, vanupuikkojahan ei saisi koviin tunkea, varsinkaan pienille lapsille. Mun isäpuoli suositteli mun kans laittavan Linalle korviin sitä kun oli vaikkuset.

Angel harmi ettei eilinen ilta onnistunukaan niin kuin odotitte, olithan ihan intsinä siitä. Ja tiedän joo kenen synttäreitä olitte viettääs ;)

Ippu mä ainakin luotan siihen et sä tiedät hyvin ketkä meistä tuttuja, vanhoja keskustelukavereita. Viivin ja Vagnerin mä ainakin muistan kovinkin hyvin :) Johtuu varmaan siitä kun hänen mies oli samaan aikaan Libanonissa kun meiän yks kaveri :)

Täällä me ollaan saaristossa, hyytysiä ja paarmoja niin p*rkeleesti, Linaa koitan kovasti suojella niiltä eikä tähän mennessä oo ainutkaan ötökkä päässy häntä pureen. Eilen oltiin veneilemässäkin ja pienen alkuhuudon jälkeen Lina nautti olostaan täysillä ja nukahti ihanaan hurinaan ja keinuntaan :) Huomenna pitäis kotiinpäin lähteä ja sieltä suoraan kai omalle mökille. Ois kyllä kiva saada olla välillä kotonakin mut kai sitä sit taas ehtii.

Ja toi Angelin mainitsema Turkulaisten negatiivisuus on kyllä niiin totta :LOL: sitä voi välillä päästää suustaan sellasia mitkä muiden mielestä kauheita sammakoita :)

Mut nyt alkaa täällä asuntovaunussa tuleen niin kuuma et on kai pakko lähtee tonne pohalle ötököiden armoille!

Ai niin Ippu, oliko mun yks kuva liian iso tiedostokooltaan kun ei oo kerhoon tullu? Koitin laittaa kuvagalleriaan ja sit kans siihen mun juttuun mut ei näkyny :eek: Saa nähdä osaanko ees pienentää, tarvii kaik kokeilla joku päivä.

Heippa taas!
 
En tiedä et missä nyt kräkää... mut pääsen kirjautumaan normaalisti maalismasujen kerhosivuille, mutta kun yritän "hae jäsenyyttä" kohtaa klikata niin tulee ilmoitus että "et ole rekisteröitynyt"jne...
Kerhon pääsivulla on teksti: "Jos kerho on avoin voi jäsenyyttä hakea kuka tahansa, mutta suljettuun kerhoon omistaja lähettää kutsut." eli ymmärsinkö oikein, et sun Ippu täytyy kutsua mut jäseneksi jolloin voin hakea jäsenyyttä vai mitä v****a?? eiko nuo maalismasut nyt oo just tuo suljettu kerho nimenomaan??
eilen kyllä pääsin tuonne "hae jäsenyyttä" kohtaan tietääksení, eli tökkiikö sivut nyt vaan?
Ärsyttävää ku just nyt olis ollu hyvää aikaa kirjottaa vähän itestään jne...
Apuja kaivataan siis!
 
Kiitos vastauksista Ippu ja Ninni =) Täytyypä kokeilla meilläkin, pojalla on todella paljon vaikkua, josta lastenlääkärikin huomautti, mutta ei antanut mitään vinkkejä sen hoitoon. Ja kun ei niitä puikkoja tosiaan voi pienen korvaan tunkea. Täytyykin kokeilla heti tänään eli kiitos kovasti vinkistä =)
 
No niin, jatketaas taas, kun neiti nukkuu iltauniaan.

Niin, en mä varsinaisesti sinne kerhoon ole haluamassakaan, mutta varmaankin se vaikuttaa ainakin jonkin verran tähän sivustoonkin. Jaksaako kahteen pikkaan kuulumisiaan laittaa, mutta hyvä uutinen oli se että tämä saitti ei ole kokonaan häviämässä... Toivottavasti kukaan ei nyt ottanut hernettä nenäänsä. Ei ollut tarkoitus... :ashamed:

Sitten jonkin verran kommentointia:

Ninni78: Kiva, että muistat mut! Juuri mietin että jos mieheni olis ollut täyden palvelusajan Libanonissa, niin hän olis kotiutumassa vasta ensi viikolla... Onneksi tuli silloin Tammikuussa. :)

Rokotteesta: Meidän neidille tuli pariksi päiväksi lämpöä 3kk rokotteesta ja oli tosi uninen. Muita oireita en huomannut. Tosin laitoin supon heti kun tultiin kotiin. ROTA-rokotteesta sitten tuli senkin edestä ja päädyimme ratkaisuun että emme ottaneet enää tehostetta ollenkaan. Neiti huusi koko viikon ja ei nukkunut päivällä eikä yöllä. Jokainen kakka tehtiin kamalan huudon kera ja neiti oli todella kipeän oloinen. Lämpöä oli myös useamman päivän ajan. Neuvolassa vaan ei tahdottu uskoa millään että näin reagoi, kun ei näin yleensäkään reagoida... :/

Muuten meidän arki rullaa hyvin. Neiti on nukkunut yöt tosi hyvin aina viime su asti jolloin alkoi jokin kumma kasvukausi, sillä nyt jälleen herää kahdesti yöllä syömään. Jo yli kk mennyt vaan yhdellä syötöllä, joka sekin vasta 05-07 aikaan. Illalla nukahtaa itekseen sänkyyn n. 20-21.30 välillä. No, mä aloitin muutama pvä sitten maissivellin maistelun ja hyvin on masu kestänyt. Ensi viikolla vois sitten pottua kokeilla...

Kesälomareissukin tehtiin etelä-suomeen sukulaisiin ja vaikka matkaa oli yli 500km, neiti nukkui vain 2h matkan alussa ja loppumatkan oli hereillä puuhaten leluillaan. Koko reissun aikana itki ehkä n.5min sekin takastullessa, kun pysähdyttiin Siilinjärvellä tankkaamaan ja oli turkasen kuuma ulkona ja tottakai myös auto kuumeni aika nopsaan kun isoveikka halus iltapalaa samalla pysähdyksellä... Onneksi on ilmastointi, vaikka tarkkanahan senkin kanssa on oltava ettei saa vetoakaan.

Ensi viikolla lähdemme jälleen reissuun kun on isoveikan Kokkola Cup. 4 päivää kentän laidalla kannustamista. Mutta poika nauttii ja se on pääasia. =)

Jep, tässä kai tärkeimmät.

viivi ja vagner
 
Kyl mä aion ainaki vielä tänne kirjotella kuulumiset, eiköhän muutkin :)

Kerhossa vaan voi näyttää kuka oikeasti on nikin takana ja puhua aroistakin asioista ilman että 'julkisuus' ahdistaa :whistle:

Mulla olis vaikka mitä juteltavaa mutten kuitenkaan uskalla :ashamed:

Huh ku on taas lämmin, mitenhän koko ajan luvataan huonoa säätä ja silti joka päivä paistanu aurinko ja ainaki 20 astetta lämmintä :eek:
Mutta hyvä näin, olisi vain helpompaa suunnitella päivän tekemisiä jos tietäisi oikeasti millaista säätä on :D

Esikoinen isin kanssa uimassa ja Veeti nukkuu ni mä kerkeen taas höpötellä, kahvin kera, niinku aina :p :LOL:

Meillä sillon lekuri ei nähny Veetin korviin ku oli vaikkua ja ku putsas ni sano ettei siltikään näe kun on niin pienet käytävät?
Saatiin lähete korvaklinikalle muttei menty..

Nyt jatkamaan muuta surffailua ;)

Suvitus+Veetikkä :heart:
 
angel, kokeilepa kirjautua ulos ja sit taas uudestaan sisään, ja sitten kokeile hakea sitä jäsenyyttä. Jos ei sittenkään onnistu niin sitten aukee monttu mullakin :eek: , en tiiä missä vika! :ashamed: Ei pitäis tarvita mitään kutsumisia tms, ei oo muille tarvinnu.

Ninni, ilmeisesti joo on ollu koska tänään ei oo tainnu sulta mitään kuvaa kyllä tulla tyrkylle..? Kokeile pienentää ja lähettää uudestaan? Samoin siihen Juttuun, ja kopioi teksti tuolta ja lähetä pienennetyn kuvan kanssa uusiksi, poistan sitten sen ekan jutun, käykö?

viivi ja vagner, tosi ikävät oireet kyllä rotasta teille tullu, auch auch auch!! :/ Toinen pieni joutunu kärsimään ja noin kauan vielä! Pienelle osalle rokotteen saaneista kai tulee noin vahvat oireet, tosi kurja että se sattui juuri teidän kohdalle! :hug: Järkevä ratkaisu ehdottomasti jättää tehoste ottamatta! Tiedättekö miten se sitten vaikuttaa rokotteen tehoon, kun tehostetta ei ole otettu? Onko ensimmäinen osa nyt hyödytön?
Laitan sulle y-viestiä heti kun kirjoitan tän loppuun, eli siis nyt! :wave:
 
Niin piti tuosta rotasta vielä keromani että neuvolasta sanoivat että antaa se kuitenkin jonkinlaisen suojan, sillä joa esim. vaikka vauva pulauttaa / sylkäsee sen rokotteen silloin anto hetkellä pois niin ei silloinkaan uutta tilalle anneta, vaan aina siitä limakalvojen kautta on jo imeytynyt sitä ainetta...

viivi ja vagner
 
Täällä on oltu tänään vähän ihmeissään :eek:

Ihmettelin ku tuo likka pistää koko ajan kaiken suuhun ja on pitäny ihan ihmeellistä karjunta/huutokonserttia jo monta päivää enkä mä oo oikein ymmärtäny että onko sillä joku hätä vai mitä se puuhaa...
No, pistinpä huvin vuoksi sormen suuhun ja sieltä löyty HAMMAS!! :eek:
Siis esikoiselle puhkes ensimmäinen hammas joskus 7 kk ikäisenä ja samaa oisin oottanu Mintultaki, mutta eipä mennykään ihan niin :whistle:
En vaan oikein ymmärrä että miksi ihmeessä tuo näin aikasin tuli ku pelkällä maidollahan tuo vielä elää... Eikö ne hampaat ala sitten puskemaan läpi ku siirrytään kiinteisiin ja niitä aletaan tarvimaan??

En nyt muista mitä piti kommentoida ku oon ihan pää pökkyrällä :D
 
Luin just jostain sivuilta, miten vanhemmat olivat näännyttäneet lapsensa hengiltä ja tämä oli saanu alkunsa sisarkateudesta kun tyttö oli lopettanut syömästä saatuaan sisaren ja vanhemmat paskan välittäneet!!! Mä niin oikeesti voin huonosti kun luen tollasta juttua, että...Bia bialle vaan onnea vauvauutisesta ja toivottavasti rakkautta ja huolenpitoa riittää tasapuolisesti kaikille muksuille :ashamed: Vaikka itsekkin toivon "pian"perheenlisäystä, niin näin pian en osaisi ajatella.Mun pian on, että lasta voisi alkaa puuhata kun Veeti oppii kävelemään, mutta sitä ennen on monta mutkaa matkassa eikä vähiten tuo mies :p

Öitä vaan sitten, tulin piipahtaan ja piti sitä kerhoilua yrittää, mutta jää sitten huomiseen tai jotain!
 
Moikka taasen...

ippu, sain kerhohakemuksen lähtemään. Jostain syystä sivut temppuilivat muutama tunti takaperin, et vaikka mitä tein niin ei. Nohätä siis enää, hakemus lähetetty -hyväksymistä odottaen =)

Me käytiin likkakaverin ja sen (1v1kk) pojan kanssa tänään pitkällä kävelyllä ja hän kertoi ilouutisen. Saavat ens maaliskuussa toisen lapsen. Ekaa yrittivät 4kokonaista vuotta ja lopulta onnistui koeputkihedelmöityksellä-tämä pikkukakkonen tuli luomuna, uskomaton ihana tarina. Ja heilläkin alkioita pakkasessa odottamassa, eivätpä tarvinneet... :heart:

Mulle iski niin hirveä vauvakuume, et voi huh huh! Nyt täytyy vaan rauhoittuu ja olla onnellisia ystävien lisääntymisetä. Meidän aika koittaa vielä, nyt kaikki irti ihanasta esikoisesta!

Huomenna mun sisko ja ystävä helsingistä tulee viikonloppu kylään. ihan mahtava nähdä!!
siksipä saattaa mun osalta olla täällä päin hiljaista muutama päivä.

tuun mä huomenna päivällä kuitenkin vielä =)

hyvät yöt!

 
Ippu Minäpäs käyn kurkkimassa, kyllä kiinnostaa =)

Täällä ilmeisesti kans odotellaan maalisvauvaa vuodelle 2009 :D :heart:

Tänään kp 33/31, testin tein kun huomenna oli tarkoitus viihteelle lähteä katsomaan Poets of the fallia.

Plussaa se näytti, ensin epäilytti kun oli paljon hailakampi viiva kun mitä Miksusta tuli.
Pari kaveria kävi kahtomas ja totes et selvä plussa. Toisella oli ollu kans haalee plussa kun oli oottanu ja menkat vaan muutaman päivän myöhässä.

Hui..täällä on aika sekava olo, väsyttää ja ei osaa ja malta nukkumaan mennä :D
Toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun asti =)

Vähän jännittää kun tulee vain vuosi ikäeroa =)

Mutta nyt pakko lähteä sänkyyn, päähän koskee ku tässä koneella niin kauan istunut.

Öitä! :wave:

Heidi ja Miksu kohta 4kk :heart:
 
waut ja onnittelut sinnekin :flower: :hug: :heart: !!!
Täälläpä on nyt monella tulossa toinen heti putkeen, ihanaa!!!

Angel ymmärrän hyvin et sulla vauvakuumetta vaikka omasta odotuksesta vasta kuitenkin suht´ vähän aikaa kun niitä odottavia äitejä on lähipiirissä enemmänkin :) Mäkin tiedän ainakin 4 odottavaa neitoa :)

Pimmi onnittelut Mintun ekasta hampaasta :) Taidatte olla ekat maaliskuiset hampaansaajat.

Mut nyt vaihtaan Linan vaippaa täällä tuskasen kuumassa asuntovaunussa kun kuului melkoinen "tuskan parahdus" ;)

Ninni ja Lina
 
Ja minä kun luulin että meidän ipanoilla on pieni ikäero :D

Onnittelut Heidilleki plussauksesta!
Tosi kiva lukea tämmöisistä iloisista vauvauutisista ku just oli uutisissa että iso osa nykyajan aborteista tehdään pienten lasten äideille :(

Kyllähän tuo vauvakuume yrittää vähän nostella päätään ku lukee näistä plussauksista, mutta aika äkkiä sitä palaa taas maan pinnalle ku hoksaa että näiden kahdenki kanssa on kädet ihan tarpeeksi täynnä :)
Mieski jo suunnitteli pistävänsä piuhat poikki, mutta mä nostin semmosen metelin että ei taida sentään vielä :whistle:
Kaksi lasta ja ikää meillä vasta 23 ja 24 vuotta että ehkä ei sentään vielä tehdä mitään noin lopullista :eek:

Pitäis vissiin alkaa laittaan vaatetta päälle jos vaikka päästäis tänään ulos... Käydään ihmettelemässä tuota outoa keltaista palloa taivaalla ;)

Pimmi ja pirpanat
 
Eikö muka kenelläkään muulla maalisvauvalla oo vielä hampaita?!
Mun äiti meinas että tuo hammas ois puhennu sen takia ku Minttu siirtyy tuohon korvikkeeseen mutta mun mielestä kuulosti vähän oudolta selitykseltä... Siis kyllä mä sen tiiän että soseiden alotus nostattaa hampaita ku suu hoksaa että niitä kohta tarvitaan, mutta tuskin nyt korvike niitä nostattaa...?
Mä sorkin tuota mintun suuta koko ajan ku luulen että mä oon kuvitellu :D oon mä semmosestaki kuullu että on tullu hammas aikasin mutta se on vetäytyny sit takas... hmm...
 
Heidi85 ja BiaBia plussatuulista!!! :flower: :heart: Ja paljon jarrusukkia matkaan mukaan.

Vauvakuumetta... Ei kyllä meillä vielä. En tiedä onko sitten tavallista rankempaa tämä vauva-aika meillä, vai ollaanko vaan muuten jotenkin erilaisia. Mulla ainakin vaikuttaa se että oon niin väsynyt kokoajan... Viime viikolla näytti että yöunet helpottavat jo, yksi yö meni jopa 2 herätyksellä! Mutta viime yönä herättiin taas 6 kertaa... Alkaa voimat loppumaan. Onneksi mies on lomalla niin saan levätä päivisin. Nyt ollaan tosin kaiken muun hyvän lisäksi molemmat flunssassa, ja isot tytötkin on olleet meillä kohta viikon. Huh... Sunnuntaina tytöt lähtee tosin äidilleen ja me suunnataan Kuhmoon viikoksi mökille ja ollaan luultavasti melko vaakatasossa koko viikko. Siis lepäämässä! Ei mitään vaakamamboiluja. :LOL: Höhöhöhööö. Olipas hauskaa.

pimmi84, meidän Telmalla ei oo kyllä näkynyt hampuleita vielä. Eikä mitään alkujakaan... Kuolaa kyllä kovasti ja kädet on suussa mutta ei oo mitenkään kiukkuinen, et taitaa olla vaan tuota normaalia nyrkkien tutkimista.

angel, mulla on vähän päinvastoin... Kun yksi kaveri joka ei kylläkään vielä odota, mutta he yrittävät vauvaa, niin tekis mieli sanoa että miettikää mihin ootte ryhtymässä. En tietenkään sano, kyllä hänkin tietää kun ennestään on jo 4-vuotiaan tytön äiti. Mutta tää johtuu kaikki vaan tästä mun omasta väsymyksestä... Nostaa vielä päätään näinä viikkoina kun meillä asuu 3 ipanaa...

ah.. tästä tuli valitusvirsi. lopetan ajoissa :ashamed:
 
Täällä harmaata, mutta onneks lämpötila pysyttelee koko ajan vähintään parissakymmenessä asteessa niin ei tarvii ihan palella. Mies tosin lähti aamulla neulepaidassa ja takki päällä, mutta se onkin tottunu 40asteen helteisiin ;)

Onnea plussanneille näin tasapuolisesti :flower: itelläkin vauvakuume, mutta ei voi edes miettiä ennen kun on isompi asunto ja paperisodat käyty. Niin ja myöhästyneet synttärionnittelut Ninnille ja Pikkuvaemolle! :)

Mun äiti totes joku kerta, että tulee toinen lapsi pienellä ikäerolla jos hampaita alkaa tulla kovin pienenä. En tiiä sit pitääkö paikkaansa. Meillä ei musta vielä ainakaan oo vaikka on kanssa koko ajan pientä kitinää jos suussa ei oo joko molemmat nyrkit tai ainakin osa sormista tai sitten tutti. Suurimman osan ajasta se tutti vaan jotenkin kummasti vedetään suusta pois että sinne saa sen käden tilalle, jolla siis pidetään sitä tuttia. Ja sit kun pitäis taas saada se tutti suuhun niin huudetaan äiti tai isi hätiin, kun omassa tähtäämisessä olis vielä parantamisen varaa :D

Elias on nyt alkanu vastusteleen vähän nukkumaanmenoa ja sätkii ja juttelee tai kitisee, mutta yleensä kun antaa sen vaan olla niin hetken päästä on silmät kiinni ja ihan unessa. Eli vielä sitä odotellessa että alkaa kunnolla vastustelemaan.

Kokeiltiin äsken voiks matkarattaita käyttää ja kokeilu sai aikaan hymyjä ja jalat vispas vallan mahdottomasti eli kai me niillä voidaan lähtee liikenteeseen :) Oli ilmeisesti kivaa katella eteenpäin kun ei ollu ihan selällään niin kun vaunuissa.

Saini ja Elias 16vkoa tasan
 
Älä Saini pelottele! :eek: :D

Mama-L: Ymmärrän sua erittäin hyvin :hug:
Meillä tuo esikoinen oli ensimmäisten kuukausien mahakipujen jälkeen tosi helppo tapaus ja eiköhän sitä sitten oltu kohta paksuna... Nyt ku tietää minkälaista on pienen ikäeron kanssa niin (anteeksi nyt tämä kommentti) tulee välillä semmonen olo ettei tiedä onnittelisko vai taputtaisko selkään ja toivottais jaksamisia :ashamed:
Varmasti tämä pieni ikäero on tulevaisuudessa aivan mahtava juttu, mutta ensimmäisen vuoden aikana vaatii vanhemmilta kyllä aika paljon jaksamista ja hermoja :)
Jaksamisia sulle ja vaikka ei tähän hätään paljon auta, niin ne yöt kyllä ihan varmasti helpottuu ja pääset nukkumaan vaikka läpi yön :) Tuo sun mies kuulostaa muuten olevan tosi mahtava ja iso apu :)
Lepäilehän siellä mökillä oikein kunnolla niin saat ladattua akut täyteen :D
 
"Kiva" kuulla, että täällä on muitakin, jotka ovat kokeneet ensi kuukaudet raskaiksi. Meilläkin on ollut paljon itkuja ja alkuun yöllä syötiin tosi tiheään, vaikka ei onneksi öisin itkenytkään. Lisäksi alkuun kuului vielä omia mielenmyllerryksiä, ehkä turhaakin itse syyttelyä tietyistä asioista jne... Nyt kun lapsi on yli neljän kuukauden on elo helpottunut huomattavasti ja voin oikeasti sanoa, että vauva-arki on ihanaa. Vaikka aina välillä miettiikin olisiko jotain voinut aluksi tehdä paremmin ja olinko väsyneenä tarpeeksi hyvä äiti lapselleni jne. Mutta tämä tästä aiheesta näin julkisesti :)

Tsemppiä ja voimia siis kaikille ja etenkin niille, joilla alku ei ole ollut helpoin mahdollinen. Vielä se varmasti helpottaa kaikilla ja alun väsymys on vain hämärä muisto :hug:
 
ONNEA Heidi!! :flower:


Jopas, jopas näitä uutisia satelee :D
Täällä yks "raskauskateellinen" ilmoittautuu :wave:
Mutta, ei auta kun tovi ootella... :whistle:

Paljon voimia BiaBia ja Heidi teille matkalle mukaan :hug:

Hampaista; meillä on kuolattu ja syöty kaikki jo pitkään ja ollaan odoteltukin, että joko ne hampit näin aikaisin tulis. Tai no meiän kundihan on helmikuun puolella syntynyt, mutta aikaisin mun mielestä silti tulee jos jo nyt ilmaantuvat. Niin tänä aamuna sitten tutkiessani noita ikeniä, löysin alhaalta toiselta puolelta pienen kovan valkoisen pisteen, että sieltä ne taitaa alkaa puskea :eek: :heart: meiän pieni :heart:

Tietäisköhän toi meillekin pientä ikäeroo sisaruksille....? :xmas:

Hexodus ja poitsu viikkoa vajaa 5kk :heart:
 
Hurjasti onnitteluja =) Olipas íhana uutinen! Nyt on sitten jo kaksi vauvaa taas tulossa meidän pinoon ;) Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Noin pienellä ikäerolla ei kyllä kateeksi käy:saint: Ei vais, hyviä puolia on varmaan samanverran kuin niitä huonompiakin. Ja vauvat on vaan niiiiiiiin ihania!

Onnea myös pikkusille hampaista! Meillä ei niitä vielä näy.

Meillä menee taas hyvin. Rotateqin jälkioireista aletaan olla selvitty! Hurjat ne oli sen yhden päivän täälläkin :/ Pari päivää oli neutraaleja.. Onneksi nyt kummatkin tehosteet ehti saamaan, enää en muuten olis varmaan ottanutkaan.

Puoli yhteen yritin eilen saada kerhon puolelle kuvia laitettua. Ei oikein onnistunut mun taidoilla. Täytyy taas paremmalla ajalla koittaa laittaa.

Jade ja Julius :heart:
 
Moips! Mä olen ollut hetken pois linjoilta kun on oltu mökillä nettipimennossa, enkä jaksa nyt lukea sivuja takaperin. Mut imetysrintamalta parempia uutisia, kun siis meidän pojuhan lopetti päivätissin melkein kokonaan :eek: Minä olin jo ihan harmissani et tähänkö loppuu koko imetys, nyt mökillä tilanne parani sen kannalta, mut edelleenkin yöt vähän on sellaista levotonta tankkaamista. sentään tissi maistuu päivisinkin ees muutaman kerran.. onneks.

Ainiin, mä alotin antamaan pari päivää sitten perunaporkkanaa. Ihan pikkuriikkisen on sitä nyt maiskuteltu ja hyvin näkyy kelpaavan. Yötkin hieman rauhottuneet, liekkö sillä vaikutusta, mut ainakaan siis ei ole ollut haitaksi.

Mä luovutin viimeiset KAIKKI vauvanvaatteet juuri pois. Pakkasin laatikkoon ja annoin pois. Ei enää vauvoja meille.. En jaksaisi enää, hyvä näin.

Ippu
, miekin voisin siihen kerhoon haluta, jos huolit ;) Kiva olis jakaa kuviakin sitä kautta.

enne ja Leo huomenna 4kk
 
Kiitos onnitteluista =) . Heh, ikkunanpesijät olivat keski-ikäisiä ja vatsakkaita :D . No, pääasia, että näkee taas ulos.

Mies yllätti aamulla siivoamalla kämpän lattiasta kattoon, oli huomannut, että ihmepojan kanssa ei juurikaan siivoilla päivisin.

Vauvauutisia lisää, onnea Heidille :flower: !

Nyt täytyy rientää ulos koiran kanssa, heipat! -vaemo ja ihmepoika
 

Yhteistyössä