Maalla asuvat!

tällästä nyt pukkaan tänne kun tuli ihan hirmu ikävä sinne maalle ,kun käytiiin mummolassa,Joten pistäkääs taaa ne maalla asumisen hyvät puolet että miksi kannattaa muuttaa maalle.Olen itse siis asunut maalla mut muutin pk seudulle kun "Aikuistuin". Olen tässä kauan jo miettinyt takasin muutto amaalle mut jotenkin jäänyt vaan,sen takia nyt ne hyvä tpuolet.Ajokortti on se on pakko olla maalla asuessa;));); Joo j avarsinkin lapsiperheet mulla on 2+1tulossa. =)
 
Maalla on mukavaa.
Saa olla keskellä luontoa rauhassa.
Ei ole seinänaapureita valittamassa musiikista tms.
Saa tehdä remonttia öisinkin.
Ei tarvitse nähdä moneen päivään yhtään vastaantulevaa ihmistä lenkillä.
Saat kulkea omalla pihalla minkänäköisenä tahansa.
Syitä on monia, mutta eipä juuri tule mieleen muita. ;)

Tuleepas vielä yksi asia mieleeni. Täällä maalla saan tehdä sitä mitä haluan, eli pitää eläimiä. Tämä tila ostettiin juuri sillä silmällä että täällä on mahdollista pitää hevosia ja useampaa koiraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Maalla on mukavaa.
Saa olla keskellä luontoa rauhassa.
Ei ole seinänaapureita valittamassa musiikista tms.
Saa tehdä remonttia öisinkin.
Ei tarvitse nähdä moneen päivään yhtään vastaantulevaa ihmistä lenkillä.
Saat kulkea omalla pihalla minkänäköisenä tahansa.
Syitä on monia, mutta eipä juuri tule mieleen muita. ;)
Näistä vain 1 ei toteudu Helsingissä ok talossa. ;)
 
Kyllähän tuo halu tuonne korpeen on suuri nyt vaan satun olosuhteiden pakosta asumaan rivarin pätkässä. Ainakin hyvä puoli on jo se et saat kulkea ihan minkänäkösenä tahansa pihalla tai vaikka ilman vaatteita niin ei varmasti naapureita haittaa, ja muutenkin sais möyröttää omassa rauhassa ja jos jotain pihalla touhuais niin kukaan ei kurkkis verhon reunasta et mitä siellä teet. Tilaa olis ympärillä ja lapsikin sais leikkiä ulkona ihan ilman että tarttis joka kerta sisälle mukaan ottaa jos jotain sisältä käy hakemassa.
 
vieras
Hyviä puolia jo tulikin.... Huonoja puolia: Isot lumityöt ym pihatyöt joissakin paikoissa, koulumatkat (kuljetus tai pitkä ja pimeä tie), lasten ystävyyssuhteiden puuttuminen/hankaloituminen ja harrastuksiin kuljettaminen, kauppaan ym lähtemisen kynnys...
 
Asuntojen hinnat alhaisemmat, enemmän neliöitä samalla hinnalla.
Piha on oma pihasi etkä joudu jakamaan pensasaitaasi kolmen muun rajanaapurin kanssa.
Oma rauha! Yöllä oikeasti hiljaista!
Näkee tähdet!
Voit pitää pihallasi melkein mitä vaan, paskahuusista vanhaan traktoriin, eikä kukaan siitä valita!
 

Yhteistyössä