Madventures: Tunna syö istukkaa...

  • Viestiketjun aloittaja AnniHelena71harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Lena
Tunna söi veljensä lapsen istukkaa ja napanuoraa Suomessa kuvatussa osiossa. Riku ei muuten tällä kertaa maistanut... Teki pahaa, yökötti ja nauratti samalla. Ihme sekoitus tunteita kyllä nousi sitä katsoessa.
 
ei ymmärrä
mä katoin sen pätkän loppuun siinä toivossa että lopussa sanotaan ettei istukka ollut ihmisen, ikävä kyllä ei sanottu. Mua ei kyllä naurattanut yhtään, ihan sairasta touhua. ja kuka on niin kipeä päästään että antaa oman istukkansa moiseen tarkoitukseen?!?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
mä katoin sen pätkän loppuun siinä toivossa että lopussa sanotaan ettei istukka ollut ihmisen, ikävä kyllä ei sanottu. Mua ei kyllä naurattanut yhtään, ihan sairasta touhua. ja kuka on niin kipeä päästään että antaa oman istukkansa moiseen tarkoitukseen?!?!
Siis kyllähän istukoita syödään ihan oikeasti jossain päin maailmaa, enkä tarkoita edes mitään viidakkojen alkuasukasheimoja vaan ihan sivistyneissä maissa.
 
täh?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
mä katoin sen pätkän loppuun siinä toivossa että lopussa sanotaan ettei istukka ollut ihmisen, ikävä kyllä ei sanottu. Mua ei kyllä naurattanut yhtään, ihan sairasta touhua. ja kuka on niin kipeä päästään että antaa oman istukkansa moiseen tarkoitukseen?!?!
no mitä sille omalle istukalle sit pitäis tehdä??? vaalia jossain kirjahyllyssä??

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö jossain päin maailmaa äidit syö omansa? Eläimet ainakin, sehän on synnyttäneelle kaiketi aikamoinen vitamiinipaukku.
Joo. Ja jotkut hautaavat puun juurelle tms. Symbolinen ele. Ei ollut minusta mitään "järkyttävää" tuossa osassa, vaikka muuten jaksan yhä vähemmän ja vähemmän seurata Awsome-Tunnaa ja Riku The Nokkelaa....ärsyttää niiden extriimeily..hei kaverit, missä chillaaminen?
 

Yhteistyössä