Mä aion jäädä takaisin kotiäidiksi

Nyt olen ollut töissä reilun puolitoista vuotta.
Ajatukseta lakaneet rullaamaan...mä jään takaisin koitäidiksi.
Meillä jää kaikki kotityöt mun harteille vaikka olen töissä. Tässä sitten sanoin miehelle, että nyt riittää. Joku muukin saa alkaa tekemään jotain tai minä sitten jään kotiin kokopäiväiseksi piiaksi.
Mies sanoi, että sopii jää vaan :eek:
No sitä saa mitä tilaa :D
 
äiti täälläkin
Mikäpä siinä, jos jaksaa kotirumbaa päätoimisesti pyörittää. Minulla ei pää kestä kokoaikaista kotona olemista. Helpompaa, kun tekee vähän töitä ja jaksaa sitten hoitaa kotipäänkin. Kylläpä ne meidänkin talon kotihommat jää minulle, kun isäntä on pitkiä päiviä töissä.
 
ml
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mistä meinaat saada rahaa?
Työttömyyskorvauksiahan et tule saamaan...
Jaa miksei saa? Karenssin jälkeen.
Jos ei kuulu liittoon miehen tulot vaikuttavat ja vaimo/avovaimo ei saa työttömyys korvausta, paitsi jos miehellä suunnilleen siivoojan tulo taso!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tänttärä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mistä meinaat saada rahaa?
Työttömyyskorvauksiahan et tule saamaan...

Onhan mulla mies joka maksaa piialle palkan
:LOL:
Pääsettekö sopimukseen palkasta? Luotatko siihen, että mies myös palkan maksaa? Ilmeisesti hän lupasi myös tehdä osuutensa kodin ja lastenhoidon eteen kun sinä palasit työhön (et kai muuten olisi yllättynyt ja vihainen siitä, että sinä teet kaiken) mutta ei sekään lupaus pitänyt...
Mun mielestä olisi kamalaa, jos ei olisi omia tuloja lainkaan, paitsi ehkä lapsilisät :| . Vaikka mun mies elättääkin meidät vapaaehtoisesti ja mielellään =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tänttärä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mistä meinaat saada rahaa?
Työttömyyskorvauksiahan et tule saamaan...

Onhan mulla mies joka maksaa piialle palkan
:LOL:
Pääsettekö sopimukseen palkasta? Luotatko siihen, että mies myös palkan maksaa? Ilmeisesti hän lupasi myös tehdä osuutensa kodin ja lastenhoidon eteen kun sinä palasit työhön (et kai muuten olisi yllättynyt ja vihainen siitä, että sinä teet kaiken) mutta ei sekään lupaus pitänyt...
Mun mielestä olisi kamalaa, jos ei olisi omia tuloja lainkaan, paitsi ehkä lapsilisät :| . Vaikka mun mies elättääkin meidät vapaaehtoisesti ja mielellään =).

Meillä kaikki talouteen tulevat rahat ovat yhteisiä. Meillä ei tunneta käsitettä omat-rahat.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tänttärä:
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Meillä "kodinhoito ongelmat" hoidettu palkkaamalla siivooja sekä auPair.
Totakin mietittiin, mut siivooja tuli kuitenkin kalliiksi.
Ja minne me majoitettas aupair?
Taitaa siivooja tulla halvemmaksi kuin aupair. Meillä oli yhtenä kesänä aupair. En tykännyt, koska oli kuin olisi ollut yksi ylimääräinen lapsi paimennettavana.
 
Mä ainakin arvostan kauheesti kotiäitejä, itse en varmaan pystyisi pidemmän päälle olemaan vaan kotona lasten kanssa, niin ihanaa kun ajoittainen kotiäiteys onkin..
Työ on sellaista omaa aikaa mulle!
Mutta kyllä mä hattua nostan ihmisille jotka jaksavat!
 

Yhteistyössä