mä en enää jaksa...

  • Viestiketjun aloittaja tyrre
  • Ensimmäinen viesti
tyrre
mä en jaksa edes kirjoittaa tai en siis tiedä mitä pitäs kirjoitta koska kaikki ajatukset niin sekasin mun päässä.. en edes tiedä mitä ajattelen muuta kun että jos kuolisin niin mun ei tarvis enää jaksaa/kestää...
 
tyrre
mies alistaa mut täysin esim olis vaikka kuinka paljon... esim tänään mies nukkui 10 asti ja sanoi että joutuu lähee pari tuntia aikasemmin töihin.. no sanoin että eikö olisi voinut siten hieman aikaisemmin herätä kun mun piti käydä vakuutusyhtiössä ja kaupassa ja tiesi niistä... rupesi jälleen huutaa että lapsi pelkäsi... jne haukku mua vaikka millä sanoilla ja haistatti tunnin aikana vittua varmaan 100 kertaa... loppujen lopuksi kysyin nätisti että eikö ole mitää hyvää sanottavaa niin sanoi haista vittu paskiainen.. koko tänä aikana mä en huutanut tai korottanut 'ääntä... sitten oli lähdössä ja olin menossa ottaa laatikosta rahaa missä aina pidetään 60? kun oli kauppaan pojan kanssa lähdössä ,mutta meis oli ottanut ne rahat + oman pankkikorttinsa. sanoin että poika tarvii maitoa niin mies sanoi että ei kiinnosta pyysin nätisti rahaa mutta ei antanut... ja mun tilillä ,35snt.. .

tossa oli tän päivänen esim.. ja paljo muita..

mä haluuun tosissani eron mutta en tiedä miten alan toimia jne.. vauvan lalokakuussa.

mies ajaa mut kohta nii loppuu etten enää tiedä mitä teen..
 
tyrre
mistä saan sen voiman ja uskalluksen tehä sen? yksi päivä jo menee hyvin niin luulen että asiat järkkääntyy.. . jos sanon vähänki negatiivistä tai jotain niin mies aina heti huutaa... aamulla teki niin pahaa kun poika oli miehen vieressä ja se mulle jtoain huusi niin poika laittoi kädet korville ja rupesin itkee ja sitten juoksi mun luo ja syliin... oon niin paha mieli siitäkin, ei mun pikkuisen tarvi tollasta katsoa.. en kestä pojan sitä katsetta kun on ihan hämmentynyt ja pelokkaa näköinen
 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja tyrre:
mistä saan sen voiman ja uskalluksen tehä sen? yksi päivä jo menee hyvin niin luulen että asiat järkkääntyy.. . jos sanon vähänki negatiivistä tai jotain niin mies aina heti huutaa... aamulla teki niin pahaa kun poika oli miehen vieressä ja se mulle jtoain huusi niin poika laittoi kädet korville ja rupesin itkee ja sitten juoksi mun luo ja syliin... oon niin paha mieli siitäkin, ei mun pikkuisen tarvi tollasta katsoa.. en kestä pojan sitä katsetta kun on ihan hämmentynyt ja pelokkaa näköinen
No vaikka just siitä lapsesta. pitää äidillä olla sen verran selkärankaa, et lähtee tuollasesta suhteesta POIS. Se tappaa lapsen sisältäpäin kun joutuu elämään varpaillaan. Tiedän kokemuksesta. Jos et uskalla sitä tehdä, säälin lastasi.
 
mimmu
eka halaus ja voimia! nyt kun on rauhallinen hetki esim se mies poissa,pakkaat teiän tärkeimmät tavarat ja meette turvakotiin! sieltä ei ajeta pois vaan autetaa!saat sitä ruokaa ja maitoakin sieltä!!et ansaitse tommosta kohtelua.mulla kokemusta vähä samantapasesta..
 
Saman kokenut
Lähde pois sairaasta suhteesta. Mulla vuosi takana erosta ja nyt voin itse hyvin ja ennenkaikkea lapset voivat erinomaisen hyvin. Alistamistahan tuo on ja henkistä väkivaltaa pahimmillaan. Hae apua ystävältä tai viranomaisilta. HETI!
 
vieras
kuules nyt keräät voimasi ja otat lapsen ja teille tarvittavat vaatteet ym ja menet vaikka sukulaisiin/kaverille...ennen kaikkea suosittelisin kyllä turvakotia missä saisit jutella ammatti ihmisten kanssa. Voisit hetken hengittää rauhassa ja miettiä asioita...joo tiedän helppoahan se ei ole, mutta suosittelen yrittämään kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyrre:
mistä saan sen voiman ja uskalluksen tehä sen? yksi päivä jo menee hyvin niin luulen että asiat järkkääntyy.. . jos sanon vähänki negatiivistä tai jotain niin mies aina heti huutaa... aamulla teki niin pahaa kun poika oli miehen vieressä ja se mulle jtoain huusi niin poika laittoi kädet korville ja rupesin itkee ja sitten juoksi mun luo ja syliin... oon niin paha mieli siitäkin, ei mun pikkuisen tarvi tollasta katsoa.. en kestä pojan sitä katsetta kun on ihan hämmentynyt ja pelokkaa näköinen

Sinusta se voima ja uskallus nyt vaan on löydyttävä, jos oikeasti haluat tilannetta muuttaa. Istu alas ja mieti haluatko jatkaa samaa paskaa koko loppu elämäsi joka päivä, ja vielä tärkeempää, haluatko, että lapsesi oppivat pelkäämään isäänsä ja pettymään sinuun, kun et mitään tilanteelle tee. Voivat jopa oppia, että on ihan normaalia kohdella puolisoaan noin niinku miehes tekee.
 

Yhteistyössä