mä en ikinä pääse minnekkään.. =(

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
MySelene
pe on mun synttärit ja olisin halunnu mennä juhlimaan mutta ei löydy rahaa, ei sovi muutenkaan. heti ku vahingossa pääsee ulos ovesta ilman lapsia niin kotona oottaa 3. maailmansota. ja silti saa kuulla että mulla liikaa menoja. joo..kerran viikossa pari tuntii...vituttaa...olisin niin halunnu mennä jonnekin. baariin tai kaverille istumaan iltaa... :(
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tiedän tunteen. :hug:

Mä olin innoissani menossa baariin pari viikkoa sitten. Viime metreillä sekin meni mönkään. Kävin yksin Amarillossa syömässä ja poistuin nolona kotiin.
:hug:
mua vituttaa
a) kun kaverit päättää mennä baariin, niin ne ei ikinä pyydä mua mukaan
b) jos haluun mennä niin mies suuttuu vaikka ite pyörii siellä suht usein

taidan olla tylsää seuraa.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tiedän tunteen. :hug:

Mä olin innoissani menossa baariin pari viikkoa sitten. Viime metreillä sekin meni mönkään. Kävin yksin Amarillossa syömässä ja poistuin nolona kotiin.
:hug:
mua vituttaa
a) kun kaverit päättää mennä baariin, niin ne ei ikinä pyydä mua mukaan
b) jos haluun mennä niin mies suuttuu vaikka ite pyörii siellä suht usein

taidan olla tylsää seuraa.. :(
Meidän pitää lähtee joskus yhdessä parantamaan maailmaa

B)
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tiedän tunteen. :hug:

Mä olin innoissani menossa baariin pari viikkoa sitten. Viime metreillä sekin meni mönkään. Kävin yksin Amarillossa syömässä ja poistuin nolona kotiin.
:hug:
mua vituttaa
a) kun kaverit päättää mennä baariin, niin ne ei ikinä pyydä mua mukaan
b) jos haluun mennä niin mies suuttuu vaikka ite pyörii siellä suht usein

taidan olla tylsää seuraa.. :(
Meidän pitää lähtee joskus yhdessä parantamaan maailmaa

B)
:D missä päin asut..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tiedän tunteen. :hug:

Mä olin innoissani menossa baariin pari viikkoa sitten. Viime metreillä sekin meni mönkään. Kävin yksin Amarillossa syömässä ja poistuin nolona kotiin.
:hug:
mua vituttaa
a) kun kaverit päättää mennä baariin, niin ne ei ikinä pyydä mua mukaan
b) jos haluun mennä niin mies suuttuu vaikka ite pyörii siellä suht usein

taidan olla tylsää seuraa.. :(
Meidän pitää lähtee joskus yhdessä parantamaan maailmaa

B)
:D missä päin asut..?
Lähempänä kuin luuletkaan
:D

Porvoosta 15km. :)
 
Minun mies sano että se on niin kallis,ja kuin on lapsia niin ne tule ennen ja sitten voi mennä ulos... jo minä olen yritänyt lähde pari kerta ulos muuta sitten ei ollut ketän joka halusi tulla muukan...vittu... :kieh: :kieh:
 
enpä määkään ole "ulos" päässyt. Mutta sitten liityin yhteen johotkuntaan, joten mulla on ainakin kerran kk:ssa jonkin sortin kissanristiäistä :D

ens viikolla on kokous.
huhtikuussa teatteria ja ruokailua ilman ukkoa ja toukkokuussa ah ulkomaanmatka ilman perheenjäseniä :D :whistle:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-3:
Minun mies sano että se on niin kallis,ja kuin on lapsia niin ne tule ennen ja sitten voi mennä ulos... jo minä olen yritänyt lähde pari kerta ulos muuta sitten ei ollut ketän joka halusi tulla muukan...vittu... :kieh: :kieh:
täällä vähän sama tilanne..rahaa ei oo mun menoihin. mies kyllä saa ja pääsee. ja jos lähtee niin kotona oottaa tosi onnellinen mies.. :ashamed: siinä menee koko fiilis kun tietää etukäteen miten käy. harvoin haluun mennä mutta nyt olis mun synttärit tulossa niin oltiin serkun kaa miettiny että vois tehä jotain....ei sitten.. :( :'(
 
Minun mies on töissä kl 8-18.00 että silloin on vain minä ja minun 2 tyttöä..ja siten kuin se tule kotin se isto sen tietokonen vieren toosi mukava mies :headwall: minä en tiedä mitä minä pitäisi tehdä.. :hug:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-3:
Minun mies on töissä kl 8-18.00 että silloin on vain minä ja minun 2 tyttöä..ja siten kuin se tule kotin se isto sen tietokonen vieren toosi mukava mies :headwall: minä en tiedä mitä minä pitäisi tehdä.. :hug:
ootko yrittäny puhua sille? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-3:
Minun mies sano että se on niin kallis,ja kuin on lapsia niin ne tule ennen ja sitten voi mennä ulos... jo minä olen yritänyt lähde pari kerta ulos muuta sitten ei ollut ketän joka halusi tulla muukan...vittu... :kieh: :kieh:
täällä vähän sama tilanne..rahaa ei oo mun menoihin. mies kyllä saa ja pääsee. ja jos lähtee niin kotona oottaa tosi onnellinen mies.. :ashamed: siinä menee koko fiilis kun tietää etukäteen miten käy. harvoin haluun mennä mutta nyt olis mun synttärit tulossa niin oltiin serkun kaa miettiny että vois tehä jotain....ei sitten.. :( :'(


Jo minulla on syntymäpäivä 24.12 että minä en päse juhliman vaikka halusin ollan vain kotona perhen kanssa toosi jees :'( :(
 
eka mäki ajattelin vetää perseet perjantaina mut kun en saa klubia ihan vielä käyttööni mä kai tukahdun omaan tylsyyteeni himassa :| jos toi ukko ei keksi mitään ylläriä edes mulle niin päivä olkoot pilalla prkl. onneksi on 20 tölkkiä siideriä kaapissa :kieh:
että hyvää synttäriä vain meille kummallekki! :flower:
 
:hug:
Emmäkään pääse juurikaan koskaan mihinkään; kauppaan silloin tällöin ilman lapsia, mutta siinäpä se. Mies on töissä, töissä tai töissä ja käy kotona lähinnä nukkumassa. Meidän kaikkien eteenhän se tietty töitä tekee, mut joskus väsyttää olla yksin lasten kanssa...

Toisaalta tätä vaihetta kun lapset on pieniä, kestää kuitenkin niin vähän aikaa että oikealla asenteella tästäkin selviää :)

Ei sillä että mua edes baarit kiinnostais, mut olishan se kiva nähdä joskus jotain aikuisiakin ihmisiä, tiiä kohta enää miten niiden kanssa keskustellaankaan :D :snotty:
 

ootko yrittäny puhua sille? :hug: [/quote]



Kuin minä sanon jotain hänelle niin tule vain jo jo...mitä minä mutten tekis.
Me emme tee mitän viikolopuna myös kuin hän on koko päivä vapa lauantaina ja suununtaina..ollan vain kotona,jos minä sanon jotain niin tule se on liian kallis tai en minä halun nyt..
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:hug:
Emmäkään pääse juurikaan koskaan mihinkään; kauppaan silloin tällöin ilman lapsia, mutta siinäpä se. Mies on töissä, töissä tai töissä ja käy kotona lähinnä nukkumassa. Meidän kaikkien eteenhän se tietty töitä tekee, mut joskus väsyttää olla yksin lasten kanssa...

Toisaalta tätä vaihetta kun lapset on pieniä, kestää kuitenkin niin vähän aikaa että oikealla asenteella tästäkin selviää :)

Ei sillä että mua edes baarit kiinnostais, mut olishan se kiva nähdä joskus jotain aikuisiakin ihmisiä, tiiä kohta enää miten niiden kanssa keskustellaankaan :D :snotty:
sitä minäkin pelkään... :ashamed: kiva sit kun pitää mennä töihin kun kahvitauolla puhun vaan muumeista jne....joskus tarvii aikuista seuraa. siks noi kerran-viikossa-tapaamiset ovat mulle tosi tärkeitä. olis kivaa kun sais hyvbällä omatunnolla mennä ja tulla. koko ajan pitää miettiä mitä kotona oottaa...millä tuulella siellä ollaan. :snotty:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
eka mäki ajattelin vetää perseet perjantaina mut kun en saa klubia ihan vielä käyttööni mä kai tukahdun omaan tylsyyteeni himassa :| jos toi ukko ei keksi mitään ylläriä edes mulle niin päivä olkoot pilalla prkl. onneksi on 20 tölkkiä siideriä kaapissa :kieh:
että hyvää synttäriä vain meille kummallekki! :flower:
kiitos! :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:hug:
Emmäkään pääse juurikaan koskaan mihinkään; kauppaan silloin tällöin ilman lapsia, mutta siinäpä se. Mies on töissä, töissä tai töissä ja käy kotona lähinnä nukkumassa. Meidän kaikkien eteenhän se tietty töitä tekee, mut joskus väsyttää olla yksin lasten kanssa...

Toisaalta tätä vaihetta kun lapset on pieniä, kestää kuitenkin niin vähän aikaa että oikealla asenteella tästäkin selviää :)

Ei sillä että mua edes baarit kiinnostais, mut olishan se kiva nähdä joskus jotain aikuisiakin ihmisiä, tiiä kohta enää miten niiden kanssa keskustellaankaan :D :snotty:


Minä ymärän 100% sinua ,että minä en myös halu niin inosti baarin mutta minä halusin olla joku toisen aikusten kanssa,minä en pääse niin paljon melkein ei koskan yksin kaupungin,minä otan aina 1 tyttö muukan että minun mies varvi vain olla se toinen tyttön kanssa,minä ollen ollut max 2 kerta yksin jone,se on niin vaikea minun mies soita minulle aina jos se kestä joku minutia extra..se on niin väsyä minulla on ollut monta kerta ajateltu avioero,mutta sitten minä ajatele minun 2 tytöä.. :headwall:
 
joanna
tiedän tunteen! mun ex ei olis päästäny mua edes lenkille. lasten tai lapsenhoito oli sille vastenmielistä. eipä se sitä tehnytkään..jos pääsin lähteen se vei lapsen vanhemmilleen. ja kun menin töihin ja oli iltavuoro sen piti hakee lapsi kuudelta tarhasta. haki se,mutta vei suoraan porukoilleen. edes sitä n.3 tuntia ei voinut lapsenkanssa olla,sen verran se viä olis valvonut. loppujenlopuks mulla paloi hihat ja vain menin ja kunnolla meninkin. ei niin omistavan ja musasukkaisenkanssa voinut elää. sanoin monesti että älä rankaise etukäteen.. monesti koitin erota,mutta mihinkäs se reppana ois suostunu lähteen..lopulta pääsin eroon siitä. nyt on mies joka antaa mun mennä,eikä mulla oo tarvetta mennä mihinkään kun täälä on hyvä. riittää että saa mennä jos siltä tuntuu.
lisään vielä,että exä itse kyllä joi joka viikonloppu ja joka ainoa ilta oli kahvilla kamujensa kanssa. jos itse kävin kahvilla puhelin soi vähänväliä ja hoputettiin mua kotio et pääsee itte kahville viä.. jessus kun taas laitto vihaks..ei saa miettiä vanhoja.
 

Yhteistyössä