Mä EN JAKSA tätä imetystä!!

  • Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
Järjen ääni
Siis. Kyllä sun maitosi riittää kun lapsi kasvaa, mutta MISSÄ ON JÄRKI?? Ei kenenkään kuulu syödä tuntia putkeen eikä noin paljoa, se on sen merkki, että maitoa ei tule kerralla tarpeeksi ja kukaan ei voi hyvin. Lapsi ei nuku hyvin, sinä en jaksa ja tuo on JÄRJETÖNTÄ.

Imetys on tärkeää, mutta lapsen ja äidin hyvinvointi on tärkeämpää.

Tutti ja korvike mukaan ja lupaan, että tilanne helpottuu, voit tissitellä sen verran kuin hyvältä tuntuu.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voimia jaksamiseen siitä:
Imetetty vauva sairastuu harvemmin , elää pidempään keskimäärin, keuhkot kehittyy niin hyviksi että lapsesta voi tulla vaikka ammattiurheilija todenäköisemmin, lapsi on myös älykkäämpi kun imetetään. Lisäksi tulette läheisemmiksi ja vauva kokee ihosi lämmön. Armahda itsesi kotitöiltä :) Pyydä vaikka joku avuksi!

Zemppiä ja hienoa että olet jaksanut jo tähän asti ! Olet hyvä äiti :)
jaahas.. nää on idioottimaisia mielipiteitä aina..

eli jos et oikeastikaan pysty imettämään niin sit olet samantien huonompi äiti, lapsesta tulee normaalia tyhmempi eikä koe niin paljon lämpöä ja läheisyyttä?

tiedän monta sellaista, jotka on "kasvatettu" korvikkeella, he ovat hyvin älykkäitä ja kaikinpuolin terveitä, kun taas tiedän paljon sellaisia, jotka on normaalisti imetetty ja ovat allergisia kaikelle mahdolliselle esim.

itse onnistuin imettämään mutta monella ystävällä maitoa ei vain tullut. ja he ovat erittäin loukkaantuneita siitä että heidän lapsistaan odotetaan tyhmempiä ja vain tuon seikan vuoksi!
 
kukkis2 harmaana
Katso vaikka telkkaria/elokuvia samalla tai surffaa netissä. Itse tein kouluhommia koneella. Asennoiduin niin, että se on sellanen mun vapaahetki ja tein jotain hyödyllistä tai kivaa. Ei se vauva kovin kauaa enää noin tiheään rinnalla viihdy. Tsemppiä!
 
Ei vauvan tarvitse syödä 15 minuutin välein eikä yhden syömäkerran missään nimessä tarvitse tuntia kestää. Pidennä syöttövälejä reilusti ja niiden välissä anna vauvalle läheisyyttä muulla tavoin.
 
Kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäinen vauva on?
1,5 kuukautta ja kasvanut 1,8 kiloa ja se syö KOKO AJAN. eikä kyse ole mistään tiheästä imusta kun se on aina näiN!
Voimia! Rinnat tarvitsevat keskimäärin kuusi viikkoa maitomäärän vakiinnuttamiseen. Joillakin menee kahdeksan, joillakin viisi. Joillakin tulee muutaman viikon välein muutaman päivän tiheän imun kausia, joillakin ne ajoittuvat alkuun, kuten sinulla nyt, ja sitten jatko onkin tanssia.

Yritä relata, päätä vaikka että annat rintaa ihan koko ajan maanantaiaamuun saakka. Tiedä vaikka vauva jo lauantaina päättää, että kiitos, vähempikin riittää. Tai sitten ei. Nauti öistä!

Lähetä joku ystävä kirjastoon tai videovuokraamoon, ja lue ne kirjat, jotka olet aina aikonut tai katso ne leffat, joita et ole ehtinyt. Tilaa pizzaa tai muuta valmisruokaa nämä kolme päivää.

Niin se on esimurkunkin kanssa. Yhteenotot pahenee pahenee ja pahenee ja yllättäen yhtenä aamuna herää maailman ystävällisin lapsi. Sitä kestää vähän aikaa, muutaman viikon, ja taas on päivien kinat päällä.

Uskon, että sinullakin on ilo lähempänä kuin arvaatkaan!

Tsemppiä!
 
vieras
Pullon antaminen on vielä työläämpää, usko pois. Vauva voi juoda siitä pullostakin aivan uskomattoman hitaasti ja siinä on molemmat kädet kiinni. Et voi surffaa netissä, selata telkkarikanavia, et voi puhua puhelimessa, selata lehtiä, lukea kirjaa etkä oikein tehdä mitään.

Imetys on siitä helppoa, koska se maito on aina valmiina eikä pulloja tarvi tehdä, lämmittää ja pestä. Ja siinä vapautuu molemmat kädet edellämainittuihin. Mä olen kokeillut molemmat, pulloa ja imetystä. Imetys oli 100 kertaa helpompaa. Mutta jos et jaksa, niin lopeta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voimia jaksamiseen siitä:
Imetetty vauva sairastuu harvemmin , elää pidempään keskimäärin, keuhkot kehittyy niin hyviksi että lapsesta voi tulla vaikka ammattiurheilija todenäköisemmin, lapsi on myös älykkäämpi kun imetetään. Lisäksi tulette läheisemmiksi ja vauva kokee ihosi lämmön. Armahda itsesi kotitöiltä :) Pyydä vaikka joku avuksi!

Zemppiä ja hienoa että olet jaksanut jo tähän asti ! Olet hyvä äiti :)
JA PASKAT
 

Yhteistyössä