Mä en jaksa:(

Pitäs vielä ootaaa muutama kk. vaavin yritystä, mutta mulla jo väsy siihen oottamiseen :'( . Tuntuu, että muksuilla tulis liian pitkä ikäerokin, jos kauan täytyy sit yrittää. Hohhoijaa!! Miks ukko saa päättää, miks mä suostuin :'( :'( .
 
Itse asiassa et sä muutakaan voi, lapsi on oltava yhteinen päätös!! Et sä alistu/suostu moiseen, vaan et sido miestäs sellaseen mitä se ei haluu. Ja parikuukautta menee nopsaan kun tietää mitä hyvää on oottamassa.
 
Niin kaikilla ei valitettavasti ole ensimmäistäkään :hug: niille
Paljokos noille sinun muksuille sitä ikäeroa kesrtyypi jos sen parikuukautta oottelette??
Tiety eihän se aina ekalla saata tärpätä, mutta jos oletetaan niin???
 
No, jos tärppää heti, niin nuoremman kans tulis ikäeroa 4v.7kk.+rapiat päälle.
Että muutamalla kuulla vois alentaa ikäeroa, mutta sekin kai turhaa.
jos menee niinku viimeks tulee ikäeroks 5v. luultavasti lähinnä......
 
Nii-in,,,,, Noh, kyllähän meillä on muillakin tässä ikäeroa 4v., mutta siltikin kamuja,,,jäi vaan tuo nyt vaivaamaan minua raakasti,,,,Mies ei anna kuitenkaan periks sitä 3½kuukautta, joka minusta on hassua, kun oikein ajattelemaan alkaa,,,,, :ashamed: .
 
kuupää
Koita ajatella positiivisesti! :) Miehesi sentään suostuu yrittämään lasta. Sehän on iso asia jo se! Kun monet joutuu kärsiin siitä kun mies ei halua enää lasta, tai ei halua edes ensimmäistä.

Tottakai se odottaminen tuntuu pahalta. :hug: Mutta äkkiä se aika menee. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:57 kuupää kirjoitti:
Koita ajatella positiivisesti! :) Miehesi sentään suostuu yrittämään lasta. Sehän on iso asia jo se! Kun monet joutuu kärsiin siitä kun mies ei halua enää lasta, tai ei halua edes ensimmäistä.

Tottakai se odottaminen tuntuu pahalta. :hug: Mutta äkkiä se aika menee. :)
eN JAKSA NYT AATELLA NOIN.SORRY.. \|O oho isolla.
 
mie
Meillä tuli lasten ikäeroksi 7 vuotta kun ei mies aiemmin ollut kypsä.. Kun siihen tarvitaan se kaksi ihmistä niin ei paljoa auta.. Monet itkut sain itekseni tuherrella, ennekuin tää onni ja autuus koitti.. Nyt oonki päättäny etten enempää lapsia halua ja jos ukko alkaa kinuamaan, annan ootella jonkuu aikaa ainakin ennekuin suostun :saint:
 

Yhteistyössä