Mä en käsitä miten toi pentu voi olla noin fiksu :O (turha)

Siis se on 8kk, mutta se osaa jo vaikka mitä :eek: Uusin juttu on se, että se osaa laittaa valot päälle ja sammuttaa ne pyydettäessä :D Perustottelevaisuus on hyvin hallussa, muutamat pienet temputkin. Ja kaikista ovista se menee miten haluaa ellei niitä ole lukittu. Lisäksi se osaa hirveän hyvin harkita että totellako vai ei, onko emäntä tosissaan vai ei.
Ainut tympeä juttu on se että riistavietti on todella melkoinen, ja silloin toi tuppaa kuuroutumaan täysin kun on tipu kiikarissa.

Se on tainnut lukea salaa ton "Tessu, maailman viisain koira" -kirjan.

Joo, tää oli turha, mutta mua vaan niin naurattaa nyt toi valojen renkuttaminen :D
 
vieras
jonkun muun alotus jos olisi niin uskosin,mutta kun sinä joka esität niin täydellistä joka asiass ni en voi muutaku :LOL:

jokos oot miehes jättänyt?vai etkö kehtaa oll yh... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
millon oppi täysin sisäsiistiksi?
mulla alkaa mennä hermot ton meijän tohelon kans :ashamed:
Öööö...herrajumala! Piti ihan miettiä... 3kk huitteilla, mutta sitten n.4,5kk oli pissatulehdusta mikä pisti vähän pissimään sisälle, mutta sitä kesti vajaat pariviikkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jonkun muun alotus jos olisi niin uskosin,mutta kun sinä joka esität niin täydellistä joka asiass ni en voi muutaku :LOL:

jokos oot miehes jättänyt?vai etkö kehtaa oll yh... :LOL:
No mun on pakko oikaista sen verran että mä en nyt puhunut itsestäni vaan koirasta ;) ;)

Meillä on vähän semmonen harkinta-aika tässä parisuhteessa, sikäli kun se sinun asiasi on. Ja mun mielestä yksinhuoltajuudessa ei ole mitään hävettävää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
millon oppi täysin sisäsiistiksi?
mulla alkaa mennä hermot ton meijän tohelon kans :ashamed:
Öööö...herrajumala! Piti ihan miettiä... 3kk huitteilla, mutta sitten n.4,5kk oli pissatulehdusta mikä pisti vähän pissimään sisälle, mutta sitä kesti vajaat pariviikkoa.
no toi on nyt 12viikkoo ja ottanu yleiseksi p*ska paikakseen pesuhuoneen lattian :x nyt sit on laitettu se ovi kiinni ettei pääse sinne...muutaman kerran älys vinkua ulos tarpeilleen mutta silti lähes heti sisälle tultua p*sko 3 kertaa ihan peräkkäin lattialle! |O oli kyllä vähä löysällä että saatto olla ettei oikeesti kerenny... mut oksettaa se haju :x :ashamed: toivon niin että se kasvais äkkiä :ashamed: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja khihhi:
hih...paras on tuo,että osaa hirveän hyvin harkita kannattaako totella...:D :D
Se osoittaa sen fiksuuden kaikkein parhaiten... :D

Koska se on niin terävä tapaus että oppii jo yhdestä kerrasta temput jos temput on kivoja ja mieleisiä. Mutta joku luoksetulo metsässä kun lintu on nenän edessä, niin sehän on ihan vastenmielistä... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
millon oppi täysin sisäsiistiksi?
mulla alkaa mennä hermot ton meijän tohelon kans :ashamed:
Öööö...herrajumala! Piti ihan miettiä... 3kk huitteilla, mutta sitten n.4,5kk oli pissatulehdusta mikä pisti vähän pissimään sisälle, mutta sitä kesti vajaat pariviikkoa.
no toi on nyt 12viikkoo ja ottanu yleiseksi p*ska paikakseen pesuhuoneen lattian :x nyt sit on laitettu se ovi kiinni ettei pääse sinne...muutaman kerran älys vinkua ulos tarpeilleen mutta silti lähes heti sisälle tultua p*sko 3 kertaa ihan peräkkäin lattialle! |O oli kyllä vähä löysällä että saatto olla ettei oikeesti kerenny... mut oksettaa se haju :x :ashamed: toivon niin että se kasvais äkkiä :ashamed: :heart:
:x :x :x No eiköhän se siitä... bd

Mä raahasin alussa tota ipanaa n.10min välein parhaimmillaan ulos, koska joka kerta kun se söi, joi tai leikki, sitä alko pissattaa. Siis tosi halvatun usein. Mutta aika nopeasti sitä väliä sai pidennettyä. Aluksi vaan yöt tuotti vaikeuksia, kun toi heräs joka yö ennen viittä pyytämään kakalle :xmas:
 
Meitin pentu oppi sisäsiistiks n.6-7 kuukauden iässä. Oli jonkin aikaa siisti, mutta nyt on taas alkanu tekemään pissejä sisälle. Ja nimenomaan silloin, kun ollaan kotona |O Pistän murkkuiän piikkiin, hormonit hyrrää ja keskittyminen on vaikeaa kun ympärillä on juoksuisia narttuja. Ei ole helppoa pienen koira pojan elämä ei...
 
Meinas hei hassuin unohtua... :D Kun toi on jo tovin osannut mennä pyydettäessä sekä pissalle että kakalle. Siis se erottaa ne asiat toisistaan... Mutta ellei sillä olekaan hätä, niin se HUIJAA! Siis kyykkää sekunnin ja tulee pois. Tiedä sitten että pitäiskö olla vihanen kun toinen selvästi vedättää ja valehtelee, vai olla iloinen yrityksestä :xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Meitin pentu oppi sisäsiistiks n.6-7 kuukauden iässä. Oli jonkin aikaa siisti, mutta nyt on taas alkanu tekemään pissejä sisälle. Ja nimenomaan silloin, kun ollaan kotona |O Pistän murkkuiän piikkiin, hormonit hyrrää ja keskittyminen on vaikeaa kun ympärillä on juoksuisia narttuja. Ei ole helppoa pienen koira pojan elämä ei...
Ehkä se siitä sitten taas helpottaa. Meillä on jotain uhmaa menossa, tässä yks ilta kielsin tuhannetta kertaa menemästä tietokonepöydän alle johtoihin, niin toi otus tuli sieltä pois, käveli mun eteen ja pissas siihen, ja lähti pois :LOL: |O se oli vähän semmonen "revi siitä" -mielenosoitus. Mutta ei ole onneksi toistunut.
 

Yhteistyössä