mä en kestä tätä.

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
:/
mul ei ole yhtään kaveria.. tuttua mitään.ketään.. mul on tosi paha olo.. en oo yli kahteen vuoteen ollut tekemisissä oikeastaan ku äitini kanssa.
sanoin sille et haluisin johonkin vähän ihmisten ilmoille.. totesi vaan siihen et oot osasi valinnut.. siis ku hankin lapsia. mä oon ihan loppu tähän.. tietysti siinä vähän hermostuin.. niinpä vaan snao et älä muhun pura paineitas.. mut mihin sitten.. tekis mieli kysyä et miks hankin ne lapset.. miks en tajunnut et multa lähtee kaikki.. tosin tuli tilallekkin.. anteeks :/
 
Ei kait lapset ja ihmistenilmoilla käynti sulje toisiaan?? En mä ainakaan valinnut yksinäisyyttä, kun aloin lapsia tekemaan. Kyllä me lasten kanssa kuljetaan sielä ihmisteniloilla melkein kuten ennen lapsiakin. Tietty päiväunet yms rauhoittaa kotiin, mutta välille mahtuu monta valveilla olo tuntia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
mul ei ole yhtään kaveria.. tuttua mitään.ketään.. mul on tosi paha olo.. en oo yli kahteen vuoteen ollut tekemisissä oikeastaan ku äitini kanssa.
sanoin sille et haluisin johonkin vähän ihmisten ilmoille.. totesi vaan siihen et oot osasi valinnut.. siis ku hankin lapsia. mä oon ihan loppu tähän.. tietysti siinä vähän hermostuin.. niinpä vaan snao et älä muhun pura paineitas.. mut mihin sitten.. tekis mieli kysyä et miks hankin ne lapset.. miks en tajunnut et multa lähtee kaikki.. tosin tuli tilallekkin.. anteeks :/
Itse aikoinaan kun tämä 2plus (vuonna 2004) oli vähä erilaisempi niin löysin itselleni ystävän pohjosesta ja 2005 kun tuo nuorimainen synty niin tehtii reisu kesäl heidän luo ja nyt olis tänä vuona tarkotus taas lähtee kesäl käymää pohjosis... Toki tuo välimatka on hieman suuri näin kun Kauhavalta lähtee kohti Kajaania mutta loppu pelissä se välimatka ei merkkaa mitään kun perillä odottaa rakas ystävä jonka kanssa saa rauhas vaihtaa kuulumisia.. Meni ehkä vähä offtopic mutta pointtini on että jos ei mitenkää muute niit kamui etc löydy niin kokeilee josko tämä kaut löytys tokikaan ei tämä korvaa sitä että iha oikeesti jonku kans höpisee mutta jostai se on alotettava jos ei sitte sieltä MLL:än äiti lapsi kahvila toiminnasta omal paikka kunnal löydy kamui yms... :p
 

Yhteistyössä