Mä en kestä.........!!!!:(

Tyttö oli mennyt leikkaamaan hiuksensa toiselta puolta päätä ihan piloille.... :'( |O Tytön hiukset on ollut puoleen selkään, ja nyt siis ihan pilalla...
Oli myös mennyt leikkaamaan uuden mekon helman pilalle, joka oli ostettu joulu-tms. juhliin..... (Tyttö on 5v, eikä ennen ole tollasta tehnyt..)

Mulla ei todellakaan ole varaa viedä tyttöä kampaajalle, tai alkaa uutta mekkoa ostamaan... Miks tällästä pitää käydä mulle....??!! |O |O :'( :headwall: :snotty: :kieh: :(
 
juu meillä on tyttö harrastanut tota paljonkin.
5v leikkas etuhiuksensa kokonaan pois ol vaan muutama epämääränen pätjä siinä ja synttäri juhlat seuraavana päivänä..ja joulu melkein ovella
sivuhiuksiaan myös lyhennellyt.
 
5-vuotiaista ei kyllä arvaa,mitä keksivät pikku päässään tehdä!meilläkin 5v.neiti,joka on alkanut "tihutöitä"tekemään nyt,vaikka ennen ei olisi ikinä uskonut,että "meidän tyttö mitään hölmöilyjä tekis" :xmas:

Etenkin saksilla saa aikaiseksi vaikka mitä ja sehän se sit kiinnostaa.Meillä ei onneksi(vielä)ole mitään kauheuksia sattunut,vähän otsatukkaa on lähtenyt ja barbinukeilta pitäisi kaikilta tukkaa vähän leikellä..Jos on hiljaista huoneessa niin kyllä sinne saa käydä kurkkimassa,et mitä siellä tapahtuu,koska näköjään nuo 5-vuotiaat voivat keksiä vaikka mitä ja ovat kuitenkin taitavia jo.

Mut sulle :hug:
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Tyttö oli mennyt leikkaamaan hiuksensa toiselta puolta päätä ihan piloille.... :'( |O Tytön hiukset on ollut puoleen selkään, ja nyt siis ihan pilalla...
Oli myös mennyt leikkaamaan uuden mekon helman pilalle, joka oli ostettu joulu-tms. juhliin..... (Tyttö on 5v, eikä ennen ole tollasta tehnyt..)

Mulla ei todellakaan ole varaa viedä tyttöä kampaajalle, tai alkaa uutta mekkoa ostamaan... Miks tällästä pitää käydä mulle....??!! |O |O :'( :headwall: :snotty: :kieh: :(
jos yhtään lohduttaa. meillä kävi samaten pari viikkoa sitten...
 
Ymmärrän että ketuttaa mut hiukset kasvaa takaisin. Meilläkin molemmat tytöt on leikkoneet pienempänä hiuksiaan. Isompi kyni otsatukkansa ja pienempi työnsi sakset korvalliselta tukkaan ja napsautti sängelle. Sitten kammattiin niinku kaljut miehet tukkaa toiselta puolelta siihen peitoksi :D Ei sillon paljon naurattanut kyllä.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
Onneksi ei ole tyttöjä meillä |O Vaan poikia jotka eivät ole kiinnostuneita mekon helmojen ja tukan pätkimisestä.
Kyllä kuule ne pojatkin osaavat, eli jos ei vielä ole tapahtunut voi vielä tapahtua.

Meillä on leikattu paitoihin reikiä saksilla, keskimmäinen on myös pätkässyt hiuksiaan. Ja kaikki ovat onnistuneet saamaan purkkaa tukkaansa sillä seurauksella, että sitä on jouduttu leikkaamaan.

Ja meidän pojat siis 2, 5 ja 10.

 
poikien äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
Onneksi ei ole tyttöjä meillä |O Vaan poikia jotka eivät ole kiinnostuneita mekon helmojen ja tukan pätkimisestä.
Mun poikani oli 7v. kun leikkasi pikkusiskonsa pitkät hiukset pilalle!
meidän poikia ei ole vielä moinen kiinnostanut, mutta voisin tehdä listaa mitä kaikkea muuta ovat pistäneet p*skaksi. :D
 

Yhteistyössä