Mä en kiihotu enää mistään :(

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Seksielämä on kuivumassa pois ihan omaa syytä..en vaan yksinkertaisesti kiihotu,en saa kiksejä mistään. Mies voi hyväillä ja hivellä miten paljon vaan,mikään ei tunnu miltään. Joskus teeskentelen olevani mukana,vaikka haluaisin vaan homman nopeasti pois alta. Voisin vaan maata kuin lahna ja antaa miehen tehdä hommansa,ei tuntuis miltään. Haluaisin haluta ja mieleni tekee seksiä ajatuksen tasolla,mutta käytännössä homma ei toimi :( Itkettää ja vituttaa,miehessäni ei ole mitään vikaa enkä halua hänelle ongelmaa tästä.
 
"a.p"
[QUOTE="vvv";23375931]Mulla auttoi haluttomuuteen kun sain kunnolla ihailua osakseni. Oikeastaan vasta se auttoi mua tajuamaan, että olen haluttava. Itsetunto oli mun ongelma.[/QUOTE]

No joo,tää on yks. Meillä on pieni vauva ja olen alkanut tuntea itseni jotenkin suunnattoman rumaksi ja vastenmieliseksi. En edes käsitä miten mies voi mua haluta. Vanhat verkkarit jalassa ja tukka tötteröllä,puglua paidassa :/ Ei tosiaan itseäni kiihota millään tasolla kun vilkaisen peiliin ja ajattelen että pitäs vielä jotain seksiä harrastaa.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";23375952]No joo,tää on yks. Meillä on pieni vauva ja olen alkanut tuntea itseni jotenkin suunnattoman rumaksi ja vastenmieliseksi. En edes käsitä miten mies voi mua haluta. Vanhat verkkarit jalassa ja tukka tötteröllä,puglua paidassa :/ Ei tosiaan itseäni kiihota millään tasolla kun vilkaisen peiliin ja ajattelen että pitäs vielä jotain seksiä harrastaa.[/QUOTE]

No joko tyydyt tohon "rumaan, vastenmieliseen verkkareissa heiluvaan pukulun hajuseen tötteröpäähän" tai teet asialle jotain.
 
kokemusta on
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/999285/cerazette_kokemuksia

Tuosta keskusteluketjusta selviää, että on muillakin aiheuttanut haluttomuutta. Yksi hormonaalisen ehkäisyn varjopuolista :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23375975]No joko tyydyt tohon "rumaan, vastenmieliseen verkkareissa heiluvaan pukulun hajuseen tötteröpäähän" tai teet asialle jotain.[/QUOTE]

Ai kuten mitä? Minihame,korkkarit,tukka kiharalle,sotamaalaus naamaan? Se on viis sekuntia ja *pugl*,vaatteet vaihtoon. Kun kotona kuitenkin nökötän,niin en viittis aina aamulla puunata itseäni peiliä varten. Tai alkaa meikata kun mies tulee töistä kotiin. Kun miestä tämä ei haittaa,eilenkin sanoi että olen kaunis ja ihana,tää on mun päässä. En itse haluaisi itseäni jos olisin mies :D
 
"a.p"
[QUOTE="vieras";23376073]Ai kuten mitä? Minihame,korkkarit,tukka kiharalle,sotamaalaus naamaan? Se on viis sekuntia ja *pugl*,vaatteet vaihtoon. Kun kotona kuitenkin nökötän,niin en viittis aina aamulla puunata itseäni peiliä varten. Tai alkaa meikata kun mies tulee töistä kotiin. Kun miestä tämä ei haittaa,eilenkin sanoi että olen kaunis ja ihana,tää on mun päässä. En itse haluaisi itseäni jos olisin mies :D[/QUOTE]

Minä siis a.p..
 
malles
Mulla oli joskus muutamia vuosia sitten kausi, jolloin ei tenyt yhtään mieli. Tätä kautta kesti noin 3-4- kk. Kai se johtuu jostain hormooneista yms ja on kai ihan tavallistakin.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";23375936]En oo masentunut,mutta käytössä cerazette..[/QUOTE]

Mulla nimenomaan toi cerazette tappoi kaikki halut, vaikka mies ois tehny mitä niin ei tuntunut miltään. Lopetin vähän aikaa sitten ja kyllä on haluja riittänyt, tuntee taas itsensä naiseksi. Ihanaa! Ja mitä tohon ulkonäköön tulee niin pienillä muutoksilla saa ihmeitä aikaan. Laitat välillä vaikka farkut ja tiukan paidan päälle, vähän huulikiiltoa ja hiukset nätisti. Kun sen jälkeen katsoo peiliin niin mielikin piristyy ja mies tykkää. Mutta sanoisin kyllä että pillerit on nyt lopetettava heti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23376073]Ai kuten mitä? Minihame,korkkarit,tukka kiharalle,sotamaalaus naamaan? Se on viis sekuntia ja *pugl*,vaatteet vaihtoon. Kun kotona kuitenkin nökötän,niin en viittis aina aamulla puunata itseäni peiliä varten. Tai alkaa meikata kun mies tulee töistä kotiin. Kun miestä tämä ei haittaa,eilenkin sanoi että olen kaunis ja ihana,tää on mun päässä. En itse haluaisi itseäni jos olisin mies :D[/QUOTE]

Kuulostat siltä että sinua vaivaa masennus. "Miksi tehdä mitään kun se kuitenkin menee pieleen lopulta"..
 
"pöö"
Menee varmasti ohi, ja ehkäisyasiaakin kannattaa miettiä. Mua on joskus auttanut rohkea kirjallisuus (en muista kuin Anais Ninin, mutta sit sellaisia naisen seksuaalisuus -oppaita löytyy varmaan kirjastostakin, ja neitstä voi katsoa vaika bookplus tms.).

Kyllä kannattaa vähän panostaa omaan ulkomuotoonsakin - ei vain miehen vuoksi, vaan oman mielen piristämiseksi.
 
"pöö"
[QUOTE="vieras";23376200]Kuulostat siltä että sinua vaivaa masennus. "Miksi tehdä mitään kun se kuitenkin menee pieleen lopulta"..[/QUOTE]

Tässäkin on pointtia. Käy kävelemässä vauvan kanssa, tuuleta itseäsi, käy jalkahoidossa, ihan mitä tahasnsa. Hanki vaihtelua vaikkei huvittaisikaan, se nostaa mielialaa.
 
raastavaa on
Ei välttämättä mene ohi. Olen kärsiny haluttomuudesta jo 8-vuotta. Halut jäi ensimmäiseen synnytykseen... Olisin niin onnellinen jos tähän löytyisi apu jostakin, mutta en edes tiedä mistä lähteä hakemaan apua :(
 
"a.p"
[QUOTE="vieras";23376200]Kuulostat siltä että sinua vaivaa masennus. "Miksi tehdä mitään kun se kuitenkin menee pieleen lopulta"..[/QUOTE]

Niin,tai käytännöllisyys..kyllä mä pari ekaa kuukautta jaksoin vaihtaa itselleni vaatteita kolmesti-neljästi päivässä,mut sit huomasin että mullapa onkin kaikki farkut pesussa ja kauppaan pitäis lähteä =) Joten ihan käytännön syistä pidän kotona "kotivaatteita",ei haittaa vaikka otan päälleni muutamat pulautukset ja kuolat päivän aikana. Masentunut en ole,kiitos kuitenkin. Olen ollut ja tiedän mitä se on. Muuten menee hyvin,elämä on ihanaa etc.,mutta tuo seksi. Jospa heivaan ne pillerit ja katson sit uudestaan. Ennen vauvaa mulla oli nuvaring ja se aiheutti vähän päinvastaista.
 
raastavaa on
[QUOTE="vieras";23376250]Mene kuntasi nettisivulle ja hae mielenterveyspalvelut, soita ja varaa aika. Siitä se lähtee.[/QUOTE]

Onko mielenterveystoimiston juttu, koska muuten elämä todella hymyilee :) Nautin elämästä ja parisuhde on onnellinen, jos ei lasketa mun haluttomuutta. Siis kaikinpuolin ihana elämä, ainoa miinus haluttomuus.
 
"a.p"
[QUOTE="pöö";23376222]Tässäkin on pointtia. Käy kävelemässä vauvan kanssa, tuuleta itseäsi, käy jalkahoidossa, ihan mitä tahasnsa. Hanki vaihtelua vaikkei huvittaisikaan, se nostaa mielialaa.[/QUOTE]

Kyllä me ihan ulkoillaan päivittäin,tuossa on tuo viisivuotiaskin joka sitä vaatii :) Nostaahan tuo auringonpaiste mielialaa,mutta ei se erityisesti haluihin vaikuta. Ainakaan mulla.
 
"vieras"
Saatko omaa aikaa koskaan tai onko sinulla omia harrastuksia? Jos ei, nyt ois aika tehdä parannus. Tee jotakin mistä voisit nauttia tai olet esim. joskus tykännyt. Esim. se jalkahoito, josta joku mainitsi tai mene kävelylle, konserttiin, mitä vain, mutta YKSIN. Kokeilet ainakin miltä se tuntuu ja piristyykö yhtään.
 
"a.p"
Ei välttämättä mene ohi. Olen kärsiny haluttomuudesta jo 8-vuotta. Halut jäi ensimmäiseen synnytykseen... Olisin niin onnellinen jos tähän löytyisi apu jostakin, mutta en edes tiedä mistä lähteä hakemaan apua :(
:O No tuo kuulostaa jo..aika kauheelta. Mulla esikoisen syntymän jälkeen pysyi halut ennallaan,mutta jostain syystä nyt kuopuksen jälkeen tökkii. Mä en tosin imettänyt esikoista pitkään ja otin suoraan harmonet-pillerit,alan yhä enemmän kallistua siihen että noista minipillereistä tää johtuu.. Toivottavasti tilanteesi paranee!
 

Yhteistyössä