Mä en meinaa millään löytää sellaisia rattaita mistä tykkäisin siis malli, työnnettävyys ym. (ei siis ulkonäkö)

  • Viestiketjun aloittaja rattaista
  • Ensimmäinen viesti
rattaista
Meillä on ja ollu Carenan Easyt, Brio Spin, Hergules Razor 4 ja Emmaljunga Scooterit. Mikään niistä ei vaan ole käteen sopivat.
Mikä nouvoksi? Carenan ja Scooterin välimuoto olisi ok ja tuo käännettävä istuinsuunta olisi loisto juttu, mut onko tällaisia rattaita ollenkaan?
 
Huom harmaana
Minä se vaan aina jaksan hehkuttaa Teutonian Timmyjä, mutta vaihdettavaa työntösuuntaa ei niissäkään ole. En tiedä muita kuin Emmaljungan Ceroxit(?) joissa olisi ja ne ovat isot.
 
rattaista
juu ei sit ceroxia koska pidän scooteriakin liian isoina ja jotenkin minusta ovat raskaat työntää. Carena easyn ja scooterin väliltä kun jonkun löytäisi. Britaxin b-dual oli ihan ok mut sillä hirmu hinta.
 
"argh"
Minä se vaan aina jaksan hehkuttaa Teutonian Timmyjä, mutta vaihdettavaa työntösuuntaa ei niissäkään ole. En tiedä muita kuin Emmaljungan Ceroxit(?) joissa olisi ja ne ovat isot.
Et voi olla tosissas! Meillä on timmyt ja vihaan niitä. Ennen oli Briot ja olin tosi tyytyväinen. Timmyt on jotenkin niin jäykät säilytystilaa on vähän, sadesuoja on ihan p*ska jne jne. Haluaako joku vaihtaa Brio spineihin:D
 
rattaista
[QUOTE="argh";24805563]Et voi olla tosissas! Meillä on timmyt ja vihaan niitä. Ennen oli Briot ja olin tosi tyytyväinen. Timmyt on jotenkin niin jäykät säilytystilaa on vähän, sadesuoja on ihan p*ska jne jne. Haluaako joku vaihtaa Brio spineihin:D[/QUOTE]

Niin toiset on toiselle paremmat kui toiselle. Onneksi on vara valita millaiset haluaa, ehkä vähän liikaakin:)
 

Yhteistyössä