Mä EN ole ollut ennakkoluuloinen yh-äitejä kohtaan. Olen ollut ystävä

  • Viestiketjun aloittaja raja tuli vastaan
  • Ensimmäinen viesti
kovat on luulot
[QUOTE="vieras";28544457]Näin siinä kävi, ja ei en varmasti ollut sen uskomattomampi saalis kuin monet muutkaan, ei niitä treffipyyntöjä suhteen aikana ole sadellut, ei ennen eikä nyt :D
Mutta jos luit tekstin ja ymmärsit pointin, tilanne muuttui kun jäin sinkuksi, olin hyvin hyvin hämmentynyt tästä. Ja älä huoli, tuskin se sinun miehisi kuitenkaan yritti iskeä ;)[/QUOTE]


Naurettava veto tuo viimeinen virke viestissäsi. :D

Minä ihmettelin lähinnä sitä, että miksei ap:n mies voi sinusta olla sellainen, että neljä yh:ta on hänen perässään juossut? Ja itse asiassa oman kokemukseni mukaan baarissa on riittänyt itseään tyrkyttäviä naisia sen jälkeen, kun mulle ilmestyi sormus sormeen. En tiedä, mikä siinä on. Onko se naisille sit joku voitto, jos saa sänkyynsä varatun miehen? Todiste siitä, että on hotimpi kuin varatun kumppani? Yrityksen puutteesta naisia ei ainakaan voi syyttää.
 
Lisää
Naurettava veto tuo viimeinen virke viestissäsi. :D

Minä ihmettelin lähinnä sitä, että miksei ap:n mies voi sinusta olla sellainen, että neljä yh:ta on hänen perässään juossut? Ja itse asiassa oman kokemukseni mukaan baarissa on riittänyt itseään tyrkyttäviä naisia sen jälkeen, kun mulle ilmestyi sormus sormeen. En tiedä, mikä siinä on. Onko se naisille sit joku voitto, jos saa sänkyynsä varatun miehen? Todiste siitä, että on hotimpi kuin varatun kumppani? Yrityksen puutteesta naisia ei ainakaan voi syyttää.
Yks asia minkä oon pistänyt merkille jos mies on pettänyt naistaan, on se, että harvemmin on ollut hotimpi tää toinen nainen kun se kumppani... Sivusta, ainakin toistaiseksi, seuranneena huomannut.
 
"vieras"
Naurettava veto tuo viimeinen virke viestissäsi. :D

Minä ihmettelin lähinnä sitä, että miksei ap:n mies voi sinusta olla sellainen, että neljä yh:ta on hänen perässään juossut? Ja itse asiassa oman kokemukseni mukaan baarissa on riittänyt itseään tyrkyttäviä naisia sen jälkeen, kun mulle ilmestyi sormus sormeen. En tiedä, mikä siinä on. Onko se naisille sit joku voitto, jos saa sänkyynsä varatun miehen? Todiste siitä, että on hotimpi kuin varatun kumppani? Yrityksen puutteesta naisia ei ainakaan voi syyttää.
Naurettavat vedot tuo joskus eloa näihin puuduttaviin teksteihin ;)

Huom. Ap:n mietä yritti iskeä 4 hänen YSTÄVÄÄNSÄ jotka kaikki yh "nimikkeen alla", mutta ei kukaan muu sinkku, tai tyyppi joka ei ap:n ystävä? Eikö siinä jo vastaus tuohon etteikö ap:n mies olis sellainen jonka perässä naiset juoksee yleensäkkin :)
 
"vieras"
Kiinnostaa että millainen on tilanne jossa joissakin bileissä nainen käy miehen muniin kiinni? Joo ollaan varmaan oltu kännissä mutta silti ihmetyttää miten tuommoista tapahtuu ilman että tämä kourimisen kohde on itsekkin ollut siinä flirtissä täysillä mukana. Olen kulkenut baareissa ja bileissä ja varsinkin bileissä joissa kaikki tuntevat toisensa, toiset paremmin ja toiset vähän huonommin, niin ei siellä kyllä kukaan käy iholle jollei se toinen ole siinä mukana. Vaikka onhan niitä varmasti toisenlaisiakin bileitä..
 
"diu"
[QUOTE="vieras";28544513]Kiinnostaa että millainen on tilanne jossa joissakin bileissä nainen käy miehen muniin kiinni? Joo ollaan varmaan oltu kännissä mutta silti ihmetyttää miten tuommoista tapahtuu ilman että tämä kourimisen kohde on itsekkin ollut siinä flirtissä täysillä mukana. Olen kulkenut baareissa ja bileissä ja varsinkin bileissä joissa kaikki tuntevat toisensa, toiset paremmin ja toiset vähän huonommin, niin ei siellä kyllä kukaan käy iholle jollei se toinen ole siinä mukana. Vaikka onhan niitä varmasti toisenlaisiakin bileitä..[/QUOTE]

Tietynlaisissa piireissä se on ihan perusjuttu. Kannattaa pysyä niistä kaukana :x
 
"vieras"
Oletko varma, ettet ole tulkinnut näitä kavereitasi väärin? Tai onko miehesi flirttailevaa tyyppiä?

Itse olen yh, mutta mieleeni ei tulisi todellakaan missään olosuhteissa yrittää pokata kavereiden nykyisiä tai entisiäkään sen kummemmin... Nykyisin on jo uusi mies ja ollaan avioliitossakin.

Aika ikävää lietsontaa tuollainen kirjoittelu mielestäni. Toki ikävää, jos olet saanut noin onnettomia kavereita. Heihin pitäisin itsekin välimatkaa.
 
No, edelleen oudolle kuulostaa. Tuskin noin moni nainen ainakaan suoraan vain muniin on käynyt kiinni. Joku tosiaan voinut noin tehdä, mutta että 3 + face-ehdottelija? Outoa on minusta se että tilanne on ollut sellainen että muniin tarttuminen on ollut mahdollista, siis ei kai kukaan "noin vain" säntää muniin kiinni, sarjana ainakaan.
Jos joku miestäsi todella haluaisi, ehkä se yrittäminen olisi hieman hienovaraisempaa? Ehkä miehesi liioittelee, tunnen yhden vastaavanlaisen tapauksen miestuttavissa joka mielellään kertoili samankaltaisia juttuja saadakseen muijansa mustasukkaiseksi ja korostaakseen omaa egoaan. Sitten kun asiassa oltiin "nostamassa kissa pöydälle", mies alkoi perua sanojaan että "Ei ne nyt muniin, mutta suunnilleen näytti sille" jnejne...
Tai sitten on se inhottavin vaihtoehto, miehesi itse antaa ymmärtää ja koettaa turvata selustansa noilla kertomuksilla... Yhdesti, max. kahdesti mulla menis läpi mutta neljä kertaa alkaa olla jo aika kaukaa haettua ellei miehesi voi hypnotisoida naisia mielettömään kiimaan... Sekin tietysti voi olla :xmas:
 
Mä nyt kovasti ihmettelen sitä, että miten siitä ap:n lähipiiristä löytyy peräti NELJÄ naista, jolla on tapana tarrailla miesten muniin. Mä uskon, että tuo on lopulta kuitenkin aika epätyypillinen tapa toimia, joten aika hassua, että näitä tämäntyylisiä naisia oikein parveilee ap:n ympärillä :D

Ja vielä sellaisessa tilanteessa, jossa mies ei ole tehnyt MITÄÄN...siis jutellut vain säästä, kun NELJÄ naista on yhtäkkiä käynyt kiinni hänen muniinsa :D :D

Mullakin on kokemusta siitä, miten musta on tehty "syntipukki", vaikka todellisuudessa sen syyttävän sormen olisi pitänyt kyllä osoittaa sitä miestä. Mutta onhan se sitten kotona pienessä morkkiksessa helpompi selittää sille omalle akalle, miten joku nainen tuli ja yritti iskeä (en yrittänyt, vaan yritin iskeä miehen kaveria ja onnistuinkin) vaikka mies itse oli se, joka tuli tanssilattialla iholle ja nosteli syliin jotakin korvaan kuiskaillen.
 
"Stina"
Muistui tämä ketju mieleeni kun jälleen kerran eilen eräs yh äiti laittoi tilapäivitystään vaatteistaan, hyvä kun nänninpäät oli juuri ja juuri piilossa ja niin vesirajalla oleva mekko päällä.
Aikoinaan kun hänkään ei ollut yh hän kritisoi itse tällä vastaavalla tyylillä pukeutuvia mutta nyt itse pukeutuu kuin mikäkin ja kai hän on vielä ylpeäkin sillä laittaa kaikki nuo omat paljastavat kuvansakin julkiseksi.
Tuleepa tutuksi kaikille tämä niin tissivako kuin melkein se mistä tuo muksukin on maailmaan syntynyt.
Jokseenkin säälittävää :/
 
Minä ainakin otin sen ihan kohteliaisuutena kun eräs parikymppinen nainen yritti epätoivoisesti piirittää miestäni, jonka näki siis miehen töiden puitteissa. Oli kysellyt miehen työkavereilta nimeä ja loppuviimein facebookissa tuli kahvittelukutsuja ja vaikka mitä :LOL:

Saahan sitä aina yrittää, mut jos sitä hermostuu iskuyrityksistä hirveästi niin kannattaisiko miettiä suhteen luottopuolta hieman pidemmälle? Tulee olo että sitä olisi jotenkin epävarma omaa suhdettaan kohtaan, jos ei pysty luottamaan oman miehensä arviointikykyyn vieraiden naisten läsnäollessa.
 
"-p-"
[QUOTE="vieras";28544254]No niin. Nyt rauha. Ei kaikki yh-äidit ole "munahaukkoja". Itse yritin kiertää miehiä kaukaa kun yhdestä riippakivestä vihdoin pääsin eroon, mutta minussa olikin kumma leima: Olen yh, tule ja omista. Ja niin sateli treffipyyntöjä niin vapailta kuin niiltä varatuiltakin kiletiltä perheenisisltä.
Omat kokeiluni koitin ja päätin että miestä en enää ota, kunnes siis käveli elämäni mies vastaan ja jouduin pyörtämään päätökseni ;)

Mutta ap hyvä, kysäseppä mieheltäsi, ja näiltä yh-äideiltäkin heidän kantansa asiaan, voi olal ihan eri kun se mitä tuttava kertoo. En usko että sinun miehesi niin uskomaton saalis on että naiset kilvan yrittää pokailla.[/QUOTE]

Tämä pitää paikkansa. Kun olin yh, niin treffikutsuja tuli ovista ja ikkunoista. Mutta kun mua ei kiinnostanut miehet, olin täysin tyytyväinen kahdestaan pojan kanssa, enkä halunnut ketään sotkemaan kuvioita. Eräs mies lopulta kuitenkin sotki ne kuviot, kun tämän miehen olemus iski kuin salama taivaalta. Ihan vapaa mies, ja hänen aloitteestaan ne ensimmäiset treffitkin tuli. En ole koskaan "iskenyt" ketään.
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
vierass
[QUOTE="vieras";28544379]Munkin kaverin mies väitti kaverilleni, että olin yrittänyt pokailla. Joo-o. Todellisuudessa mies itse ehdotteli, että voisin tulla heille saunomaan. Tämän lisäksi juteltiin niitä näitä.[/QUOTE]

Tämäkin voi olla. Mun kaverin mies on just tällainen, jota "kaikki naiset yrittää iskeä" ja totuus on, että mies on yks häntäheikki. Jos ei oo iskeminen onnistunut niin sit vaimolle kertomaan, että eukko yritti -> eukko saa raivarit eikä varmasti kuuntele, jos joku sanoo, että mieshän se iskijä oli...
 
vierass
[QUOTE="vieras";28544513]Kiinnostaa että millainen on tilanne jossa joissakin bileissä nainen käy miehen muniin kiinni? Joo ollaan varmaan oltu kännissä mutta silti ihmetyttää miten tuommoista tapahtuu ilman että tämä kourimisen kohde on itsekkin ollut siinä flirtissä täysillä mukana. Olen kulkenut baareissa ja bileissä ja varsinkin bileissä joissa kaikki tuntevat toisensa, toiset paremmin ja toiset vähän huonommin, niin ei siellä kyllä kukaan käy iholle jollei se toinen ole siinä mukana. Vaikka onhan niitä varmasti toisenlaisiakin bileitä..[/QUOTE]

No mua kiinnostais ne BILEET, joissa emäntä käy välillä imettämässä kuopusta, että vieraat saa käydä mieheen käsiksi? Lastensuojeluilmoituksen paikka? :D
 
"vieras"
Täällä ois kans yks munahaukka yh, joka pokaa kaikki naapureiden ja kavereiden miehet heti kun vaimon silmä välttää. Ovet on aina auki ja joskus on noloa, kun miehet tulee yhtäaikaa. Kyllä ne vaimot ihmettelee miks Pera ja Make aina naureskelee toisilleen, mutta voi jos tietäisivätkään mitä ne on yhdessä mun luona tehneet... uuh, aah, ooh! Onneks miehet on niin heikkoluonteisia, että ei tarvi kun vähän hameen helmaa nostaa ja hymyillä, niin ne tulee luokse.
 

Yhteistyössä