Mä. En. Tajua. Ihmisiä.

Vähän tämmöistä pelkäsinkin, kun laitoit blogisi osoitetta palstalle aika innokkaasti. On tosi keljua, että joku viitsii käydä sielläkin länkyttämässä, mutta eihän se oikeasti ole vaiva eikä mikään sille, jota huvittaa ärsyttää. Olet varmaan jo rajannut niin, ettei kommentoimaan pääse anonyymit?
 
"huh"
No sä kyllä otat herneen nenään ihan mistä tahansa, jos joku kirjoittaa johonkin ketjuun jostain IHAN MUUSTA KUIN SUSTA ja silti se juttu sattuu jotenkin liittymään suhun, (vaikka kirjoittaja tuskin sitä on tiennyt) niin sä luulet että se on just sulle kirjoitettu piilovittuilu... Oikeesti, kannattaisikohan rajoittaa palstailua jos tulet siitä noin vainoharhaiseksi ja pahantuuliseksi.
 
[QUOTE="huh";24771834]No sä kyllä otat herneen nenään ihan mistä tahansa, jos joku kirjoittaa johonkin ketjuun jostain IHAN MUUSTA KUIN SUSTA ja silti se juttu sattuu jotenkin liittymään suhun, (vaikka kirjoittaja tuskin sitä on tiennyt) niin sä luulet että se on just sulle kirjoitettu piilovittuilu... Oikeesti, kannattaisikohan rajoittaa palstailua jos tulet siitä noin vainoharhaiseksi ja pahantuuliseksi.[/QUOTE]

Kyllä täällä on aika avointa vittuilua harjoitettu riepua kohtaan. Ja olen ymmärtänyt kuinka niihin henkilökohtaisuuksiin on menty yksityisviesteinkin. ja nyt myös blogissa. Ei se ole millään mittapuulla normaalia. Eiköhän niiden vittuilijoiden pitäisi rajoittaa palstailua ja hakea apua sairaanloisiin aggressioihin joita joku nettipersoona herättää.
 
"vieras"
[QUOTE="huh";24771834]No sä kyllä otat herneen nenään ihan mistä tahansa, jos joku kirjoittaa johonkin ketjuun jostain IHAN MUUSTA KUIN SUSTA ja silti se juttu sattuu jotenkin liittymään suhun, (vaikka kirjoittaja tuskin sitä on tiennyt) niin sä luulet että se on just sulle kirjoitettu piilovittuilu... Oikeesti, kannattaisikohan rajoittaa palstailua jos tulet siitä noin vainoharhaiseksi ja pahantuuliseksi.[/QUOTE]

- Miksi sinulla on noin iso nenä?
- Siksi, että sinne mahtuisi paljon herneitä.

:D
 
"Deanna"
Kuspäitä on ja tulee aina olemaan, siihen ei voi vaikuttaa - siihen voi vaikuttaa miten paljon sellaisten antaa itseään/ elämäänsä häiritä. Ja tämä ihan ystävällisenä vinkkinä vaan.
 
kottari
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24771864:
Eiköhän niiden vittuilijoiden pitäisi rajoittaa palstailua
Aamen.Niinkun ketjun alkuviesteistä huomataan "mene sinä pois,vittuilijat saa täällä riehua rauhassa" Juu,ei niitä kyllä saa poiskaan ei.

Mutta,monta kertaa ollaan täällä säälitty jotain koulukiusattua,joka on joutunut vaihtamaan koulua ja KIUSAAJA/T on saanut jäädä sinne etsimään uusia uhreja :kieh: :kieh: :kieh:
 
KS
Luultavasti yksi ja sama tyyppi asialla joka jaksaa lähetellä monta viestiä. Muistelen että Kalastajan vaimo kertoi jokin aika sitten, että kaikki hänelle lähetetyt ikävät kommentit tulivat kahdesta samasta ip-osoitteesta. Ne on ne muutamat häiriintyneet.
 
Vähän tämmöistä pelkäsinkin, kun laitoit blogisi osoitetta palstalle aika innokkaasti. On tosi keljua, että joku viitsii käydä sielläkin länkyttämässä, mutta eihän se oikeasti ole vaiva eikä mikään sille, jota huvittaa ärsyttää. Olet varmaan jo rajannut niin, ettei kommentoimaan pääse anonyymit?
No joo, tuo on kaksipiippuinen juttu.

Toisaalta pitäisi rajata niin, että suunnillen kukaan ei pääse edes lukemaan saati kommentoimaan, jos siis haluaa olla takuuvarmasti rauhassa.

Toisaalta taas - mä yritin melkein kymmenen vuotta nuoruudestani painua maan alla ja olla mahdollisimman huomaamaton etten vain ärsyttäisi kiusaajiani. Enää en sellaiseen suostu. Haluan pitää blogini avoimena ja tilaisuuden tullessa "mainostaa" blogiani jatkossakin.
 
No joo, tuo on kaksipiippuinen juttu.

Toisaalta pitäisi rajata niin, että suunnillen kukaan ei pääse edes lukemaan saati kommentoimaan, jos siis haluaa olla takuuvarmasti rauhassa.

Toisaalta taas - mä yritin melkein kymmenen vuotta nuoruudestani painua maan alla ja olla mahdollisimman huomaamaton etten vain ärsyttäisi kiusaajiani. Enää en sellaiseen suostu. Haluan pitää blogini avoimena ja tilaisuuden tullessa "mainostaa" blogiani jatkossakin.
Tarkoitin lähinnä sitä, että on väliä mistä niitä lukijoita tulee ja millä mielellä. Jos juttelet jonkun kivan ihmisen kanssa naamatuksin ja mainitset blogistasi, hän ei ehkä niin suurella todennäköisyydellä tule sinne heittelemään ilkeitä kommentteja, kuin täältä joku/muutama/moni anonyymi (tai sellainenkin, joka "palstanaamallaan" on sinulle ystävällinen) joka näkee blogin yhtenä lisäväylänä ärsyttää sinua. Muutenkin epäröisin laajemmin yhdistää palstailunikkiä blogi-ihmiseen, jossa ollaan (tai ainakin moni on) avoimemmin itsenään. En ollenkaan sanokaan, että pitäisi olla piilossa tai kiusatun pitäisi mennä pois, mutta itseään suojellakseen ei ehkä kannata antaa syöttejä niin paljon. Jos blogivierailut ovat sitä, että joku ilkeilee eikä esim ollenkaan lue kirjoituksiasi tai pidä niistä, ei niistä blogivierailuista ole mitään iloa sinulle, pahaa mieltä vain. Blogisi on niin alussa ja silti kivasti lähtenyt käyntiin, että toivoisin todella ilkeilijöiden jo saaneen tarpeekseen ja jättävän sen rauhaan. Ja tietysti muutenkin lopettavan kiusaamisen.
 
kottari
Toisaalta taas - mä yritin melkein kymmenen vuotta nuoruudestani painua maan alla ja olla mahdollisimman huomaamaton etten vain ärsyttäisi kiusaajiani. Enää en sellaiseen suostu. Haluan pitää blogini avoimena ja tilaisuuden tullessa "mainostaa" blogiani jatkossakin.
Älä suostukaan.
Koita (tiedän,todella vaikeaa) olla huomioimatta niitä kommentteja,kyllä ne sitten loppuu.
Mä olen kyllä sellanen ihminen,että kiihdyn nollasta sataan että pärähtää,ei taitais multa onnistua.
 
[QUOTE="tyttö";24772068]No, sä olet ottanut tietoisen riskin, kun olet mainostanut blogiasi tällä. Naiivia luulla, ettei negatiivista kirjoittelua ilmenisi.[/QUOTE]

Mä vaan hämmästelen, miten paljon ihmiset jaksaa nähdä vaivaa aiheuttaakseen toisille pahaa mieltä.

Ensin ajattelin, että tuhoan ne ilkeilyt saman tien, mutta sitten päätin säästää. Jos ja kun ovat samasta ip:stä (mä oon niin avuton tietotekniikan suhteen, etten osaa itse tarkistaa) kuin täällä tulleet ilkeilyt, niin vien kyllä asiaa eteenpäin.
 
kolli
Kuulehan Riepu. Jokaisella tavalla tai toisella julkisuutta/mainetta saaneella henkilöllä on myös se vihaajajoukkonsa. Voin melkein sanoa, että kysyppä keneltä tahansa palstajulkkikselta, niin jokainen on saanut aimo annoksen ilkeilyä osakseen. Se on maineen hinta. Tämän kaiken sinä vielä nostat potenssiin kymmenen mainostamalla tuota blogiasi täällä. Jokainen vähintäänkin avoimen blogin pitäjä saa kaikenlaisia ilkeilyjä aika ajoin, vaikkei edes olisi miltään palstalta tuttu. Kyllä, sen vuoksi saat lisää niitä ah niin kaivattuja lukijoita, mutta luonnollisesti myös vihaajajoukkosi kasvaa. Valinta on sinun.
 

Yhteistyössä