Mä en tajua mikä ihmeen motivaatiopula mulla on tän viikon ollu!!!! ARGH! Ärsytän itseäni.

Alkaen jo maanantaina mua tympi ihan sairaasti mennä töihin.
Ihana ilma, kivat työkaverit, kiva työpaikka, ei mitään ns.vikaa ja mua ei vaan olis voinu vähempää kiinnostaa :kieh:
Ajattelin johtuvan ihan vaan maanantaista, mutta kas kun jatkunu koko viikon.

Piti käydä isoilla ostoksilla vähän kauempana, mutta en jaksanu, ärsytti jo valmiiks ne muut ihmiset siellä kaupassa :ashamed:
Tyydyin sit ton paikallisen kaupan paskaan tarjontaan.

Pihaa on pitänyt siivota pitkin viikkoa, vaan enpä ole tikkua ristiin laittanu kun ei oo yhtään huvittanu.

Tänään oon yksin kotona koko päivän kun mies ja lapsi reissussa ja piti siivota oikein kunnolla, mutta mitä teen minä? Istun prkl koneella ja pelaan typeriä pelejä facebookissa ja tuijottelen ympärilleni mitä kaikkea EN ole tehnyt ja olis PAKKO tehdä.....!

Eikä nyt auta edes se kuuluisa kikka et kun alkaa vaan tekeen niin siitä se sitten lähtee.... PLAAH, oon alottanu sata asiaa ja mitään ei jaksa tehdä loppuun, ei siis vaan kiinnosta!

Mikä ihme mua vaivaa? Ei nyt mitään masennusdiagnooseja kiitos, ei tää niin vakavaa oo, mutta mua ei vaan nyt huvita yhtään nää kodin askareet :kieh:

Ärsyttävä olotila |O
 
Sama täällä. Mulla oli oikeastaan koko viime viikon tajuton motivaationpuute, en saanut mitään aikaiseksi. Nyt alkuviikosta olin työmatkalla, jossa nyt oli sentään pakko tehdä jotain, mutta kun torstai-iltana tulin takaisin, niin ei ole jaksanut tehdä mitään. Eilen oli ihan välttämätöntä vähän siivoilla, kun kämppä oli tajuton läävä. Nyt ei taas kiinnosta mikään, vaikka hommaa olisi vaikka muille jakaa.
 
"Halikatti"
No kai tuollaista voi olla väliaikaisesti kenellä vaan, mutta itselläni tuo ainakin oli kilpirauhasongelma. Jos sulla on muita siihen liittyviä oireita, (voi katsoa googlella) niin siten varmaan se on sitä. Muistakaa, että kannattaa pyytää että mitataan TSH ja T4V ja jos ne ovat muka normaalit niin myös kilpirauhasen vasta-aineet (TPO-Ab niminen labrakoe) koska kaikilla pelkkä TSH ei kerro onko vajaatoimintaa!
 
Oon heränny seitsemältä ja kello on nyt neljä, tässä siis 9 tunnin aikana olen saanut tiskikoneen päälle, imuroinut lapsen huoneen ja pyyhkinyt ruokapöydän.

Että tätä tahtia oon valmis ehkä ens viikonloppuna.

Ei tarttis enää kun imuroida loput 110 neliötä, pestä pyykkiä, viedä puhtaat kaappiin, siivota keittiön tasot, pestä lattiat, pyyhkiä pölyt, järjestellä paikkoja, siivota eteinen......................... VOI ARMOA!!! |O
 

Yhteistyössä