mä en uskalla ottaa buranaa

  • Viestiketjun aloittaja pelko elää
  • Ensimmäinen viesti
pelko elää
Pienessä pääkopassani oon saanu vakuutettua itseni siitä että oon allerginen sille
ja ettei mun maha kestäis sitä. Se on kyllä totta että mun maha on herkkä ja usein
närästää. Allergia pelko tulee vaan siitä että olen saanut anafylaktisen penisilliinistä.
Tiedän ettei antibiootti ja tulehduskipulääke oo mitenkään samankaltaisia..
 
ap.
Kyllähän minä sen ymmärrän ettei penisilliiniä ja buranaa voi verrata koska ne on ihan eri lääkkeitä eikä penisilliini allergia tarkoita että on allerginen buranalle.

Mutta mulle on vaan jäänyt pelko lähes kaikkia vieraita lääkeaineita kohtaan. Koska tuo allergia reaktio oli todella kamala kokemus. Täällä kun on ambulanssilla matkaa jos sellaisen tarvitsee.. sekin on pelottavaa..
 
Eiburanaa
Mun mielestä noi kaupan käsikauppalääkkeet on muutenkin niin tehottomia särkyyn ja kipuun, etten sellaisia käytä. Oikeasti en kyllä käytä muitakaan lääkkeitä.
 
ap.
En minäkään käytä oikein mitään lääkkeitä... jotkut tuntuu syövän niitä melkeen huvikseensa.
Kuukautiskipuun otan pari ekaa vuotopäivää panadolia 1g ja se ainakin mulla riittää ihan hyvin. Nyt vaan sattui käymään sellainen kömmähdys etten ole muistanut ostaa panadolia joten kaapissa ei ole muuta kuin miehen buranat.
 

Yhteistyössä