Mä en ymmärrä vanhempia, jotka päästävät alaikäisensä feissipuukkiin..

Saati, että kattosivat millaisiin ryhmiin lapset liittyvät tai että katsoisivat millaisiin ryhmiin itse liittyvät (lapsetkin kun ne näkee)!!

En tykkää, kun fb:hen liitytään alaikäisinä ja oikeen niska karvoja nostattaa, vanhempien sallivuus ja esimerkin näyttö.

En haluaisi itse oman 10v tyttöni näkevän minun liittyvän ryhmään; Pimppa on pippelin koti.
Enkä haluaisi oman 10veeni liittyvän naisia halventavaan yms ryhmiin.

VANHEMMAT HERÄTKÄÄ!
 
Borkku
Meillä saa neiti odottaa vielä ainakin sen vuoden ennen ku voi sen profiilinsa sinne tehdä, mä ku en anna ikäänsä valehdella jotta sinne vois nyt profiilin itelleen tehdä.
 
vieras
Musta koko fb on "aikuisten hiekkalaatikko". Ihan niin lapsellista touhua, että omat kymppiveetkin on ajatuksiltaan kypsempiä kuin osa aikuisista "ystävistäni".
Ja annan lasteni rekkautua fb:iin juuri siksi.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta koko fb on "aikuisten hiekkalaatikko". Ihan niin lapsellista touhua, että omat kymppiveetkin on ajatuksiltaan kypsempiä kuin osa aikuisista "ystävistäni".
Ja annan lasteni rekkautua fb:iin juuri siksi.
Sehän on juuri niin lapsellista kuin itse haluaa.
 
Kyl ne kuules osaavat ihan itsekin liittyä.

Ja siksi musta on fiksumpaa antaa liittyä niin että minäkin tiedän salasanan lasteni sivuille. (lisäksi meillä saavat olla ylipäätään netissä vain kun aikuinen/aikuisia on välittömässä läheisyydessä)

Ja mä en liity idioottiryhmiin, hyvä tavaton sentäs. :|
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kyl ne kuules osaavat ihan itsekin liittyä.

Ja siksi musta on fiksumpaa antaa liittyä niin että minäkin tiedän salasanan lasteni sivuille. (lisäksi meillä saavat olla ylipäätään netissä vain kun aikuinen/aikuisia on välittömässä läheisyydessä)

Ja mä en liity idioottiryhmiin, hyvä tavaton sentäs. :|


Juu kyllä munki tytär osais ite liittyä, mutta osaa myös kunnioitaa ja noudattaa mun asettamia sääntöjä.
 
olet ap kyllä viisas!
Öö, kuka äiti liittyy "pimppa on pippelin koti" yhteisöön? Ihan tosiko? Ei tule mieleen, että ne 123 muuta kaveriakin sen yhteisön näkevät, ja niinkö kuvittelet että tuon tyylinen yhteisö jotenkin olisi positiivisesti edukseen? Huh huh... Itse kuulun kolmeen yhteisöön, jotka eivät sisällä huutomerkkilitanjaa, kirosanoja, rasismia, "teinistelyä" ja "kovistelua" esim: Väkivalta ei ole ratkaisu,mutta auttaa asiaa kummasti, I look at you and motherfuckingassholeihopeyoufuckingdie comes to my mind ....

Edustavaa, eh?
 
maxi.. harmoona
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kyl ne kuules osaavat ihan itsekin liittyä.

Ja siksi musta on fiksumpaa antaa liittyä niin että minäkin tiedän salasanan lasteni sivuille. (lisäksi meillä saavat olla ylipäätään netissä vain kun aikuinen/aikuisia on välittömässä läheisyydessä)

Ja mä en liity idioottiryhmiin, hyvä tavaton sentäs. :|


Juu kyllä munki tytär osais ite liittyä, mutta osaa myös kunnioitaa ja noudattaa mun asettamia sääntöjä.
JES! Viisaita sanoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olet ap kyllä viisas!:
Öö, kuka äiti liittyy "pimppa on pippelin koti" yhteisöön? Ihan tosiko? Ei tule mieleen, että ne 123 muuta kaveriakin sen yhteisön näkevät, ja niinkö kuvittelet että tuon tyylinen yhteisö jotenkin olisi positiivisesti edukseen? Huh huh... Itse kuulun kolmeen yhteisöön, jotka eivät sisällä huutomerkkilitanjaa, kirosanoja, rasismia, "teinistelyä" ja "kovistelua" esim: Väkivalta ei ole ratkaisu,mutta auttaa asiaa kummasti, I look at you and motherfuckingassholeihopeyoufuckingdie comes to my mind ....

Edustavaa, eh?
Näköjään monikin.
Satuin selaamaan tuttavan sivuja ja hän on liittynyt mm. ko ryhmään. Samaisen tuttavan tytär on myös fb.ssä vaikkei ikä riitäkään.
 
Niinno, miten vaan.

Meille toi on kelpo kommunikointivälinen lapsien, serkkujen, mummujen, mammojen ja kummien välillä. Korvaa puhelimen monessa paikassa ja olemalla ilmainen ja kaikkien nähtävillä yhtäaikaa jopa lisää yhteydenpitoa.

Emmä sit tiedä mitä te siellä teette, jos se niin aikuisille suunnattu on. :/
 
Mun alaikäiset siskot (10, 13, 15) ovat facebookis. Äiti ei edes tiennyt että nuorinkin on siellä, mutta 10-vuotiaallakin on siellä vaikka kuinka paljon ikäisiään kavereita. Äidillä ei ole sinne tunnuksia ja vaikka olisikin niin vaikea kuvitella äidin liittyvän jonnekin pimppa yhteisöön. Ihan asiallisesti noi siskot on siellä käyttyneet kun joskus olen vilkaissut mitä ne siellä tekee, eivätkä ole liittyneet mihinkään epäilyttäviin yhteisöihin.

Kyllä netissä lapset pääsee paljon pahemmillekin sivustoille kuin facebookiin.
 
Lunatic
Samaa mieltä, ja tein tästä alotuksenkin tänään.

Yks älyniekka teki 8vuotiaalleen tänään profiilin sinne.. ja viel jakso ihmetellä kun pojan synt.aika ei tuu näkyville profiiliin. Diudau..
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Niinno, miten vaan.

Meille toi on kelpo kommunikointivälinen lapsien, serkkujen, mummujen, mammojen ja kummien välillä. Korvaa puhelimen monessa paikassa ja olemalla ilmainen ja kaikkien nähtävillä yhtäaikaa jopa lisää yhteydenpitoa.

Emmä sit tiedä mitä te siellä teette, jos se niin aikuisille suunnattu on. :/

Mulle se on myös kommunikointiväline, mutta mun tytär käyttää kommunikointiin muita välineitä, koska hänen ikänsä ei vielä riitä FBssä oman profiilin luontiin ja oikein hyvin hän kykenee pitämään samanaikaisesti yhteyttä ihan messengerin välityksellä useisiin ihmisiin.
 

Yhteistyössä