Mä haluaisin vielä kolmannen lapsen...

...ajattelen sitä koko ajan!! Mutta pelottaa... pelottaa oma jaksaminen, kun jo kahden kanssa tuntuu että valvottujen öiden jälkeen oon hirviö. Ja pelottaa että pysyyhän meidän parisuhden näin hyvänä vielä kolmannenkin jälkeen... Ja se että saako sitä ikinä sit enää kahdenkeskeistä aikaa miehen kanssa... en tarkoita usein, mutta vaikka kerran, kaks vuodessa.
Ja muuttuuko se elämä ihan valtavasti kun kahden lapsen sijasta onkin kolme?
Mutta niin kaipaisin vielä sitä kolmatta.......... Voih. Nyt lapset 3 ja 1. :heart: :heart:
 
darkstarmama
Mie taas päinvastoin. :ashamed: Miusta on ihanaa kun mulla on nää toivomani kaks ihanaa jälkeläistä mutta nyt riittää. :/ Panisin piuhat kiinni mutta mies toppuuttelee ettäjosko vielä tulen katumapäälle.Fiksu mies,eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä... naisen mieli on mysteeri. :D
Mutta ainakin nyt ja ennen tytön syntymääkin jo varmistui mielessä aika varmaksi ajatus että lisää lapsia ei tähän huusholliin tule.
 
kolmen äiti
Sinuna odottaisin.Kuopuksesi on vielä tosi pieni.
Meillä esikoinen meni eskariin vauvan syntyessä ja keskimmäinen oli 4v 4kk.
Nautin ihan eri tavalla vauva-ajasta kun vanhemmat laspet olivat jo isompia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Sinuna odottaisin.Kuopuksesi on vielä tosi pieni.
Meillä esikoinen meni eskariin vauvan syntyessä ja keskimmäinen oli 4v 4kk.
Nautin ihan eri tavalla vauva-ajasta kun vanhemmat laspet olivat jo isompia.
Tätä oon itekkin miettiny. se mahdollinen kolmas kun jäis viimeiseksi niin haluis ihan extrapaljon nauttia siitä :heart: Eka oli "harjotuskappale" toka meni siinä sivussa ja tä kolmas menis vanhasta tottumuksesta ilman stressiä :D
 
Vasta raskaana..
Minä vasta odottelen meille kakkosta, laskettu aika heinäkuussa, ja silti haaveilen jo kolmannesta.. En tosin vielä ainakaan pariin, kolmeen vuoteen, ajatellut kolmosta alkaa väsäämään, ensin pitäisi valmistua rauhassa. Jos heti valmistumisen jälkeen tärppäisi, niin olisi niitä silti kolme alle 7v..
 
vieras
Mä haaveilen kans...mutta kans mietin omaa jaksamista ja onko se väärin vielä toivoa yhtä.Äitini just eilen kysyi mihin laitan pinnasängyn sitten kun ei enää tarvita...no empä viitsinyt sanoa, että josko me vielä sitä tarvittais, vaikka aikaisemmin oon kyllä maininnut ja vastaus silloin oli, että ei kait...Mutta oma mieli sitä kolmosta huutaa.
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Täällä kuumeillaan kanssa.. menkat myöhässä aikalailla, tällä viikolla uutta testiä pitää tehä.. joitain semmosia oireita kyllä on että vois olla vaikka lussa :heart:
*pitää peukkuja* :flower: =)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja MOMMYx2:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Sinuna odottaisin.Kuopuksesi on vielä tosi pieni.
Meillä esikoinen meni eskariin vauvan syntyessä ja keskimmäinen oli 4v 4kk.
Nautin ihan eri tavalla vauva-ajasta kun vanhemmat laspet olivat jo isompia.
Tätä oon itekkin miettiny. se mahdollinen kolmas kun jäis viimeiseksi niin haluis ihan extrapaljon nauttia siitä :heart: Eka oli "harjotuskappale" toka meni siinä sivussa ja tä kolmas menis vanhasta tottumuksesta ilman stressiä :D
Niinpä ;) Oli oikeasti luksusta hoidella vain yhtä vauvaa!! (esikoisella ja keskimmäisellä ikäeroa 1v 3viikkoa).Kaiken lisäksi kuopus oli tosi helppo vauva,nukkui täydet yöt 2kk ikäisestä lähtien.Muistan kun mietin silloin että voiko tämä olla todellista,heh.Kahden pienen kanssa olin aina tosi väsynyt niin oli kiva kokea isompi ikäero.Kolmannen kanssa ei stressaa enää mistään ja tuttavapiirissäkin moni on sanonut että on nauttinut kolmannesta eniten.Jotenkin silloin tajuaa miten nopsaan vauva-aika menee.
 
Huh
Mulla on kaks ja en ikinä halua enää yhtään! Rakastan toki lapsiani, ja molemmat on ihan tekemällä tehty jos niin voi sanoa lapsista... Mutta mä kaipaan jo aikaa itselle ja miehelle. Sekä oma jaksaminen on jo nyt kortilla. Molemmat lapset nukkuvat huonosti ja tosi pahan yön jälkeen olen ihan poikki ja hermostunut... Joku sanoi ettei mieti parisuhdetta ja omaa jaksamista, mä mietin kyllä! Jos yllätys tulis, niin toki se pidettäis, mutta silloin oltais kyllä tiukilla koko perhe... Nyt vielä menee ihan hyvin ja odotan että lapset vähän kasvaa :p
 
vieras
Ja tulee kyllä myös mietittyä raha-asioitakin...riittääkö ne.Vaikka vuokralla asutaan, velkaa ei ole kuin miehellä opintolainaa jonkin verran.Miehellä hyvä työ ja itse lähihoitajana tulen löytämään töitä milloin vain.
 
Tavallaan ajattelen, että kakkosen ja kolmosen välillä saisi olla useampi vuosi. Mutta toisaalta haluaisin, että kolmonen olis "samaa porukkaa" kahden ensimmäisen kanssa, eli ikänsä puolesta olis melko lähellä kakkosta että olis leikkiseuraa eikä jäisi "yksin". :heart:
 
mä neljännen viel haluisin. ikäerot 1-2 1v11kk, 2-3 11.5kk :) 3v3pvää tuli ekan ja kolmannen ikäeroks. Nyt lapset 4v,2v ja 1v ja vauvakuume nostaa päätään :D Mies tosin ei oikein innostu joten katsellaan neljättä kun esikoinen menee kouluun kuulemma
 

Yhteistyössä