Mä haluan siivoojan 12?/h pimeesti!

  • Viestiketjun aloittaja Löydetäänkö?
  • Ensimmäinen viesti
Löydetäänkö?
Otettais muuten jostain firmasta, mutta kun meillä on ulosotossa laskuja, niin ei saataisi sitä kotitalousvähennystä sitten takasin itsellemme. Siivojan pitäis käydä kerran viikossa, kerralla vois olla 3-4h. Työtehtäviin kuuluisi pyykkien viikkaus, lattioiden imurointi, lattioiden nihkeäpesu, ikkunoiden peru (ei aina), keittiön yleispuhtaanapito, pölyjen pyyhkiminen.
 
Ja kaikki tietty hihkuvat et minä, minä, halutessaan jäädä kiinni pimeästä duunista. :D

Mutta tarjouksena toi oli kyllä mielestäni ihan hyvä. Kunhan sit huomioitte, et esim rikkoutuneet tavarat korvataan teidän kotivakuutuksestanne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ja kaikki tietty hihkuvat et minä, minä, halutessaan jäädä kiinni pimeästä duunista. :D

Mutta tarjouksena toi oli kyllä mielestäni ihan hyvä. Kunhan sit huomioitte, et esim rikkoutuneet tavarat korvataan teidän kotivakuutuksestanne.
jos on maksuhäiriömerkintä niin ei saa kotivakuutusta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ja kaikki tietty hihkuvat et minä, minä, halutessaan jäädä kiinni pimeästä duunista. :D

Mutta tarjouksena toi oli kyllä mielestäni ihan hyvä. Kunhan sit huomioitte, et esim rikkoutuneet tavarat korvataan teidän kotivakuutuksestanne.
jos on maksuhäiriömerkintä niin ei saa kotivakuutusta
Auts. :|

 
ap
Onhan siinä molemminpuoleinen etu, me saamme halvalla siivoojan, verrattuna siis johonkin firmaan hintaan, joista ei saada kotitalousvähennystä ja siivoja itse, jos hän on vaikka työtön, tai asumistuen saaja, niin hänen etuudet eivät laske...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ja kaikki tietty hihkuvat et minä, minä, halutessaan jäädä kiinni pimeästä duunista. :D

Mutta tarjouksena toi oli kyllä mielestäni ihan hyvä. Kunhan sit huomioitte, et esim rikkoutuneet tavarat korvataan teidän kotivakuutuksestanne.
jos on maksuhäiriömerkintä niin ei saa kotivakuutusta
Auts. :|
No meilläpä on tuo kotivakuutus ollu jo kauan ennen, kuin tuli mitään häiriöitä, edelleen siis on
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onhan siinä molemminpuoleinen etu, me saamme halvalla siivoojan, verrattuna siis johonkin firmaan hintaan, joista ei saada kotitalousvähennystä ja siivoja itse, jos hän on vaikka työtön, tai asumistuen saaja, niin hänen etuudet eivät laske...
:D Mä näen edun hyvin selvästi, koska itse nautin kolmen kuukauden karenssia koska irtisanouduin työstäni. =)

Mut noissa on aina riskinsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Ja mitenhän olis vara maksaa palkkaa
miksi ei olisi?
Jos kerran jo kussut raha-asiat niin en kyllä luottaisi, että saisin palkkani. Pimeänä, kun tekee töitä, niin kukaan ei auta sitten palkkojen perinnässä.
Eiköhän toikin sujuisi niin, että siivooja saa palkan joka kerta etukäteen käteisellä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ja kaikki tietty hihkuvat et minä, minä, halutessaan jäädä kiinni pimeästä duunista. :D

Mutta tarjouksena toi oli kyllä mielestäni ihan hyvä. Kunhan sit huomioitte, et esim rikkoutuneet tavarat korvataan teidän kotivakuutuksestanne.
jos on maksuhäiriömerkintä niin ei saa kotivakuutusta
Auts. :|
No meilläpä on tuo kotivakuutus ollu jo kauan ennen, kuin tuli mitään häiriöitä, edelleen siis on
voi saada kotivakuutuksen. me ainakin saatiin.

ensin hommattiin liikennevakuutus, joka maksettiin vuodeksi etukäteen ja tuon vuoden jälkeen meille on myönnetty sitten myös kotivakuutus. ifiltä
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Huomio huomio:
Siivoojalle ei vaan kertyis eläkettä pimeestä työstä...
No mut tolla palkalla maksaa jo ihan hyvin itselleen vapaaehtoista eläkettä. Ja se on kannattavampaakin.

Minä tulisin heti, jos mulle tota tarjoisit :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Minkä ihmeen takia maksaa noin paljon?????
No koska sen verran suunilleen maksaisi firman kautta siivoja/h sen kotitalousvähennyksen jälkeen... Ja ehkä siksi että todella tarvitaan tänne siivoojaa, jos vähän houkuttelisi :) Mikä sitten olisi sopivampi summa?
 
siistijä
toi 3-4h ootko ajatellut mihin se riittää? itse olen 4 vuotta tehnyt kotisiivouksia,ja tuossa ajassa siivoaa max rivitalo 4h+k. Johon ei todella kuulu ikkunoiden pesua, saati vaatehuotoa, saunaankin lisäaika. Ikkunoista puhumattakaan, ja sitten siivousvälineet, ja kilometrikorvaukset ym. oletko ottanut huomioon? lisäksi siis vielä se että se sattuu olemaan PIMEETÄ työtä ja ns. LAITONTA! Monikohan moisen riskin ottaisi...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Ja mitenhän olis vara maksaa palkkaa
miksi ei olisi?
Jos kerran jo kussut raha-asiat niin en kyllä luottaisi, että saisin palkkani. Pimeänä, kun tekee töitä, niin kukaan ei auta sitten palkkojen perinnässä.
Eiköhän toikin sujuisi niin, että siivooja saa palkan joka kerta etukäteen käteisellä.
No pimeässä työssä on varmaan jut toi huono puoli, ettei työntekijä saa mitään juridista apua, mahd. maksamattomien palkkojen kanssa, kuin ei työnantajakaan saa juridista apua mahd. tekemättömän työn kanssa, jos palkka maksettu etukäteen.
 

Yhteistyössä