Mä inhoon ruoanlaittoa...

mut taas se oli laitettava. Toivoin et mies ois laittanut mut se HALUS välttämättä silittää vauvan harsot ja vaatteet. Mä oisin tykännyt silittämisestä. Mut kuuliaisena vaimona mä tietty tein sen ruoan.

Tänään syödään riisiä ja kanaa kookoskastikkeessa. Salaattina kukkakaali-kurkku-salaatti ja porkkana-omenaraaste.


Mut silti mä inhoon tota ruoanlaittoa |O |O |O
Jos voisin niin asuisin jossain missä voiskadunkulman pikkupuodista hakea sapuskat valmiina tai viedä aina lapset lähiravintolaan hyvälle kotiruoalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missäpäin asut?katsoppas kansanruokalat.fi ja saat edullisesti ostaa hyvää kotiruokaa!
Ihan korvessa asutaan. Tääon tällanen pikkunenkyläpahanen. Tosin on täällä yks hyvä ruokapaikka ja kohtuuedullinenkin,mut siellä ei joka päivä oo meille sopivaa ruokaa. Käydään kyllä aika usein syömässä pienten kanssa kun niiden annokset maksaa 1-3 euroa.
 
ev
tähän!!!! mä inhoon ruuanlaittoa kanssa. ostankin usein valmista. en eineksiä, vaan kaupasn tiskiltä kaupan oma tekemiä. ne vaan maksaa niin simona ettei aina ole varaa sellaiseen,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mun mies teki ruoan sillä välin kun mä imetin vauvaa. Lohkoperunoita, naudan sisäfilepihviä ja salaattia. :p
Mun mies on tehnyt ruoat viimeset 2 viikkoa. Se varmaan kyllästyi nyt. :/
Ois ollut ees poika kotona niin oisin delegoinut sille.

Kuulostaa hyvältä teidän ruoat. Mä oisin voinut naamioitua kans imetyksen taakse mut vauva oli sikeessä unessa.
 

Yhteistyössä