Mä kans kysyn: mikä näistä pojalle nimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="Piika-äiti";25779963]Elia tai Noa, mutta jätä nuo hassut loppukonsonantit pois.[/QUOTE]


No ei jätetä koska niiden pitää taipua myös englanniksi. Elia nyt ehkä menis mutta Noa kirjotusasusta en todellakaan tykkää.
 
[QUOTE="a p";25780094]Kiitos mielipiteestä. Joko te ootte saanu omalle pojalle nimen päätettyä? :)[/QUOTE]
Juu =). Kaksi ekaa nimeä on päätetty, esitietolomakkeeseen laitettu & lomake eteenpäin lähetetty. Kolmannesta nimestä "keskustellaan" vielä (ts. mä sanon että Konstantin ja mies sanoo että ei ikinä :D).
 
  • Tykkää
Reactions: hömppö ja emmiina
[QUOTE="vieras";25780340]Mä olen niiiin sun miehen puolella tässä :D! Meidän naapurustossa asui poika nimeltä Konstantin ja se pilasi koko nimen... iäksi![/QUOTE]
Tiedän tunteen; tuosta syystä mun poika ei ikinä voisi olla Oscar tai Alex :D

Yhtään Konstantinia en tunne. Paitsi isoisoisäni tavallaan, hän tosin kuoli jo kauan ennen syntymääni. Suvusta mä haluaisin kolmannen nimen napata. Lisäksi Konstantin viittaisi ikäänkuin Istanbuliin, joka on mulle ja miehelle erittäin rakas kaupunki. Kyllä mä sen nimen varmaan vielä läpi saan :D tai sitten laitetaan toisen isoisoisäni nimi August.
 
[QUOTE="vieras";25780344]Meillä taas Darth Vader tai kakkosvaihtoehtona Luke Skywalker. Revitäänpä näistä :D![/QUOTE]
Meillä asuu jo yksi Sulo Valomiekka :cool:

Joka ehdotti pikkuveljelleen nimeksi ensin että Räähkä Nokkaeläin Perry.

Sulo Valomiekkakin on tosin nyt, kypsässä 6 v iässä, sitä mieltä ettei hän ole enää Sulo Valomiekka. Mutta pienempänä vaatimalla vaati että hänen nimensä pitää sellaiseksi muuttaa :D
 
sehän olisi sopinut jatkoksi, kun sisarukset on jori ja pinja, että pikkusiskon nimi olis ollut jasu juntti.. :D
onneksi ei tarvii miettiä enää, jos meidän iltatähti joskus syntyy niin sen on pakko olla tyttö koska mulla on nimi, ja kuulemma saan nimetä seuraavan sitten ihan niinku itte haluan :D
 

Yhteistyössä