Mä keksin itselleni uuden tavan tienata pientä ylimääräistä rahaa ja samalla pääsen tuuleentumaan...

UUDEN jutun? Mun tietääkseni Kippervaaroja on myyty Suomessakin jo KYMMENIÄ vuosia et ei toi nyt kovin uusi juttu ole.

Moni mun kaveri on tuota kokeillut, suurimmalla osalla homma ei ole lähtenyt ottamaan tuulta purjeisiin. Yksi myy ihan kohtuullisesti, tosin on muutenkin myyntialan ammattilainen ja omaa valtavan verkoston!
 
"vieras"
Onnea tosiaan... Tuulettuminen on kyllä hetken päästä kaukana siitä pakkopullasta, kun tiiiminjohtaja alkaa painostamaan kaikenmaailman tiimihaasteilla ja sanoma on hyvin tiukka; myy, myy, myy ja vielä vähän lisää, että saadaan tavoite täyteen... :( Ehkä se jollekin sopii, mutta mulle ei sopinut.
 
"vieras"
Mähän kirjoitin että "Itselleni uuden tavan"
En mitenkään sanonut että KAIKIlle uusi tapa vaan itselleni!

No, mä kaipaan jotain tekemistä ku ei työelämä kaipaa pienten lasten äitiä töihin. Surettaa..
Onko sinulla laaja tuttavapiiri? Sellaisia naisia, joilla on aikaa ja rahaa tämmöiseen? Niitä saa myydä aika julmetun paljon, että sillä jotain tienaa ja menettää ne kaverit, jotka eivät innostu siitä, että pitäisi taas kutsuille lähteä. Anteeksi, tämä ei ollut kovin kannustavaa.
 
[QUOTE="vieras";27307245]Onko sinulla laaja tuttavapiiri? Sellaisia naisia, joilla on aikaa ja rahaa tämmöiseen? Niitä saa myydä aika julmetun paljon, että sillä jotain tienaa ja menettää ne kaverit, jotka eivät innostu siitä, että pitäisi taas kutsuille lähteä. Anteeksi, tämä ei ollut kovin kannustavaa.[/QUOTE]


On mulla ja kolmet kutsut oonki saanu kaveripiirin ulkopuolelle ihan outojen ihmisten luo joten ei tarvitse kavereita rasittaa tällä :)

En halua kutsuja kavereille välttämättä edes pitää, toki monta on sellaista jotka vannovat tupperwaren nimeen ja ostavat vain niitä joten rakoa siinä sit olis... :D
 
Riippuu varmaan vähän siitä pienten lasten äidin osaamisesta, kokemuksesta ja koulutuksesta. Mitäs sinulta löytyyy?
ensihoitaja, hoitovapaalla ja ä. lomalla olin kuitenkin jo töissä silloin tällöin eli pidin ammattitaitoa
yllä ja kävin koulutuksissa jne. Nyt on vain niin paljon uusia nuoria työntekijöitä. Mulla kun ei vakipaikkaa
ollut... 10 vuoden kokemus ei kelpaa vaan ennemmin vastavalmistuneet "pelastamaan" ihmisiä..
 
sama kirj.
ensihoitaja, hoitovapaalla ja ä. lomalla olin kuitenkin jo töissä silloin tällöin eli pidin ammattitaitoa
yllä ja kävin koulutuksissa jne. Nyt on vain niin paljon uusia nuoria työntekijöitä. Mulla kun ei vakipaikkaa
ollut... 10 vuoden kokemus ei kelpaa vaan ennemmin vastavalmistuneet "pelastamaan" ihmisiä..
Mistä päättelit, että vastavalmistuneet otetaan sinun sijastasi töihin?
 
Mistä päättelit, että vastavalmistuneet otetaan sinun sijastasi töihin?
öööööhh. koska mä tiedän?! Mistä mä en tietäisi kun (ex)pomo on kertonut että kuka siellä on töissä ja miksi
ja kuka otetaan seuraavaksi. minua ei kuitenkaan enää. Luultavasti siksi koska nyt minulla on pieniä
lapsia. Ei sillä, mä en jaksa tätä vatvoa enää, mulla on nyt hakemuksia joka paikkaan ja
tässä "väliajalla" teen sit tätä "luksusrahantienoo"-hommaa :D
 
sama kirj.
öööööhh. koska mä tiedän?! Mistä mä en tietäisi kun (ex)pomo on kertonut että kuka siellä on töissä ja miksi
ja kuka otetaan seuraavaksi. minua ei kuitenkaan enää. Luultavasti siksi koska nyt minulla on pieniä
lapsia. Ei sillä, mä en jaksa tätä vatvoa enää, mulla on nyt hakemuksia joka paikkaan ja
tässä "väliajalla" teen sit tätä "luksusrahantienoo"-hommaa :D
No ei nyt kannata asetella herneitä nenään, en vittuillut, vaan kysyin ihna mielenkiinnosta, että mistä tiedät. Pomo kertoi, ok.
 

Yhteistyössä