mä lähden nyt kaupoille, kuka haluaa jotain?

  • Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti
hölömö
laittakaa listaa mistä kaupoista haluatte, mitä tavaraa ja minkä kokoista. asun täällä pk-seudulla että lähestulkoon kaikki kaupat ja putiikit löytyy, nyt vaan toivomuslistoja pinoon.
 
kiitti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulle uudet kengät kokoa 39 siihen sopiva käsilaukku, sit jotku fiksummat housut ja puseroki olis kiva! Kiitos
saiskos vielä väri- ja kokotoivomukset ja mistähän kaupasta nää sais olla?
no kengät jotku kivat nikkurit, mustat, housut jotku mageet kokoa 34 ja pusero myös joku kiva neule vaik koko s, ja mahd kalliit tietenki! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulle uudet kengät kokoa 39 siihen sopiva käsilaukku, sit jotku fiksummat housut ja puseroki olis kiva! Kiitos
saiskos vielä väri- ja kokotoivomukset ja mistähän kaupasta nää sais olla?
no kengät jotku kivat nikkurit, mustat, housut jotku mageet kokoa 34 ja pusero myös joku kiva neule vaik koko s, ja mahd kalliit tietenki! :)
ookka... *kirjottaa muistiin* tuolla keskustassa taitaa olla niitä pikkuputiikkeja, suunnistan vissiin sit sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
karkkia, paljon karkkia :p
salmiakkia, hedelmää, suklaata vai toffeeta? vai kaikkea sekaisin?
ei toffeeta eikä salmiakkia eikä kovia :x

haluun vaahtokarkkeja,lakua,kirpeitä,hedelmiä ja just sellasia kaikkia lötköjä pehmeitä ihania :p ja sa olla vähän suklaatakin,ei paljoo kun menee maha sekasin :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja humoristi:
Minulle jotain kukkia kotiin piristykseksi, voit kai kukkakaupassakin poiketa?
Laita limusiinilla tulemaan, joku komea adonis kuskiksi sitten!
minkä sävyinen sisustus sulla on että tiedän antaa floristille tarkat ohjeet kimpun suunnittelusta? taidan hakea nää kulosaaren kukasta tai oiskohan eirassa paremmat valikoimat? ja adonis... jos ei wentworth millerillä ole kummempaa tälle päivälle niin koitan saada sen. haittaako ettei puhu suomea?
 
Mulle vois tuoda ruokatarvikkeita, tosin tänne Oulun seudulle :D

-maitoa
-viiliä
-jugurttia
-kurkkua, tomskua ja salaattia
-kinkkuleikkelettä
-juustoa
-jotain ruokaruokaa ...no, siinähän niitä taisi jo ollakin =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mulle vois tuoda ruokatarvikkeita, tosin tänne Oulun seudulle :D

-maitoa
-viiliä
-jugurttia
-kurkkua, tomskua ja salaattia
-kinkkuleikkelettä
-juustoa
-jotain ruokaruokaa ...no, siinähän niitä taisi jo ollakin =)
kipaisen nämä stockan herkusta kun kuitenkin tuolla keskustan suunnalla näemmä asioin. eiköhän matkahuollon pojat tuo nämä pikkumaksua vastaan ihan kotiovelle.
 

Yhteistyössä