Mä nyt kerron teille miksi mä en kykene töihin.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
Ravitsemusterapeuttien koulutuksessa on paha virhe, kun eivät tiedä, että just maltodekstriini on nopeiten imeytyvää hiilihydraattia - vai oliko glukoosifruktoosisiirappi - täytyisi selvittää paremmin, koska levittävät virheellistä tietoa ja ne sapuskat, mitä sairaille tyrkyttävät, ovat usein jopa vaarallisia!
Tämä on niin totta!

Valitettavasti opettavat vain sitä mikä annetaan opettaa.

Onneksi jotkut ravintoterapeutit ja lääkärit ovat huomanneet, että ovat opettaneet ihan väärää tietoa ja ovat jopa kirjoittaneet näistä kirjoja.

Valitettavasti esim. Antti Heikkilä (heitä on monia muitakin) on täysin demonisoitu vaikka on parantanut lukuisia suomalaisia!
Tarkoitus ei siis ole parantaa vaan syöttää lääkkeitä ja jatkaa tulehdusten ylläpitoa. Tähän tulokseen olen tullut kaiken lukemani perusteella ja olen lukenut hyvin paljon!
 
vierailija
Vatsaoireista tuli diagnoosi ärtyvän suolen oireyhtymä ja mullakin fodmap-ruokavalio auttoi. Paniikkihäiriöön sain diapamia. Selkävaivoihin auttoi kuntoutus (sain lähetteen fysioterapeutille ja pääsin kuntosalille). Nyt 1,5 vuoden jälkeen olen taas työkykyinen. :) Alaa joudun vaihtamaan koska selkä vieläkin välillä oireilee. Painonpudotuskin auttoi näihin oireisiin.
Ihan järkkyä kuitenkin
 

Yhteistyössä